Nou nee. NL bevalt mij veel minder goed. Ik blijf lekker hier. Dat je als consequentie af en toe aanhikt tegen de middeleeuwse bureaucratie hier moet je dan maar op de koop toe nemen. Hoewel ik er wel atijd moe van word.quote:Op zondag 17 september 2006 02:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Gewoon terugverhuizen, ER. Bevalt mij ook uitstekend..
.
Braziliaans/Portugees. Oe!quote:Op zondag 17 september 2006 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, erg leuk!! Fotootje zien van het feestvarkentje??
Het is een braziliaans/portugese familie,
O, dan laat het sowieso maar.quote:en ze zijn erg gelovig
Ja, dat is ook wel zo. Ik vind schaken ook meestal nogal vervelend omdat ik aan het begin niet weet wat ik moet doen, en omdat het daarnaast zo frustrerend is als je verliest. Maar als je ondertussen gewoon een leuk gesprek kan voeren is het een fijne bezigheid.quote:
Dan zal de oudste dochter je wel beter bevallenquote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Braziliaans/Portugees. Oe!
Hoewel... Het feestvarkentje is zeker 2 geworden, of zo. En geen 26.
[..]
Jeumig. Daar hebben ze het woord 'indringend' voor uitgevonden, volgens mij.quote:Op zondag 17 september 2006 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
Feestvarkentje rechts, zoontje van de pastor linksHij heeft de mooiste ogen die ik ooit gezien heb!
Die is mooi. Maar ook amper 17, zo te zien.quote:Op zondag 17 september 2006 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Dan zal de oudste dochter je wel beter bevallen
Je mag nét legaal 'kennis met haar maken'.quote:Op zondag 17 september 2006 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Die is mooi. Maar ook amper 17, zo te zien.
Heel apart!quote:Op zondag 17 september 2006 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
Feestvarkentje rechts, zoontje van de pastor linksHij heeft de mooiste ogen die ik ooit gezien heb!
Tussen mogen en willen zit dan opeens een wereld van verschil.quote:Op zondag 17 september 2006 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
Je mag nét legaal 'kennis met haar maken'.
Ja! Deed ik goed hé??quote:Op zondag 17 september 2006 02:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, er ontdekte vandaag liveopnames van Drs. P die ik nog niet kende.
quote:Op zondag 17 september 2006 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je mag nét legaal 'kennis met haar maken'.
Nog zo'n schoonheid! Er loopt daar wat moois rond hoor!!!!quote:
Fotogenieke familie!quote:Op zondag 17 september 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nog zo'n schoonheid! Er loopt daar wat moois rond hoor!!!!
Behoorlijk, inderdaad!quote:Op zondag 17 september 2006 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
Fotogenieke familie!
Nogal jaquote:
Nou jaaaaaa. Ik wist niet dat ze nog leefdequote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nogal ja
Ik zit net de afterparty van Paul de Leeuw te kijken van vorige week, daar is Marjol Flore te gast. Wat een achterlijke tante is dat zeg!! Schreeuwen, Cor Bakker vertellen dat ie even moet transponeren en dan toch weer niet....
jakkes
quote:Op maandag 11 september 2006 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Joep_de_papegaai, 48 uur!
Joep_de_papegaai, 48 uur!
quote:Op zondag 17 september 2006 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moest trouwens verschrikkelijk lachen om deze post in het bantopic:
[..]
![]()
Ik had eigenlijk ook graag dat ze alleen nog maar af en toe tevoorschijn kwam als ghost in 'Crossing over with John Edward'quote:Op zondag 17 september 2006 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa. Ik wist niet dat ze nog leefde![]()
Neuh, meestal via-via. Ik zag iets in de AT uit MED staan en toen dacht ik: laat ik eens in het bantopic kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 02:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
! Kijk je daar weleens? Ik alleen met rellen en dan klopt er nooit wat van.
![]()
Hoe was 't ook alweer... What we need... is a great big melting potquote:Op zondag 17 september 2006 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als uitsmijter heeft Paul dan weer Madeline Bell!! Wereldzangeres, en zwaar ondergewaardeerd heel haar leven. Ik heb ooiit nog met haar gezongen op een roteryclub dingusavond. Jemig, wat kan die zingen zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rellen? Zijn er wel eens rellen op FOK!???????quote:Op zondag 17 september 2006 02:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
! Kijk je daar weleens? Ik alleen met rellen en dan klopt er nooit wat van.
![]()
Yepquote:Op zondag 17 september 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe was 't ook alweer... What we need... is a great big melting pot![]()
Mini. In de kop gedrukt. Gesust. Etc.quote:Op zondag 17 september 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Afgelopen nacht nog.
Ik mis altijd alle rellen, jammer hoor, ik vermaak me graag bij een meningsverschilletje. De enige op wiens naam ik wel eens klik is die dikke molukker met zijn inet tv stationnetje en avatar van de presentator van 'World funniest home video's'quote:Op zondag 17 september 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Afgelopen nacht nog.
quote:Op zondag 17 september 2006 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook gezongen door Culture Club trouwens
quote:Op zondag 17 september 2006 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
In de kop gedrukt.
Wees niet bang, je mist niks. En zelfs die dikke molukker en zijn dikke Nederlandse tweelingbroer zijn lieverdjes. Er gebeurt simpelweg niks hier.quote:Op zondag 17 september 2006 03:09 schreef ElizabethR het volgende:
Ik mis altijd alle rellen, jammer hoor, ik vermaak me graag bij een meningsverschilletje. De enige op wiens naam ik wel eens klik is die dikke molukker met zijn inet tv stationnetje en avatar van de presentator van 'World funniest home video's'
Heerlijke relnicht is dat!!
Twassook náks!quote:Op zondag 17 september 2006 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Nooit gehoord, ook geen behoefte aan![]()
Die ouwe "Klootviool" past er ook mooi bij.quote:Op zondag 17 september 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..][afbeelding]
[..]
Wees niet bang, je mist niks. En zelfs die dikke molukker en zijn dikke Nederlandse tweelingbroer zijn lieverdjes. Er gebeurt simpelweg niks hier.
Welleke andere??quote:
Precies, geef mij ook maar gewoon een fris mosseltje!!quote:
Oooooh....quote:
Die houdt van Voetbal en duur uit eten.quote:Op zondag 17 september 2006 03:18 schreef ElizabethR het volgende:
Die klootviool ken ik ook al niet!
Zelfs op de FPquote:
Ik weet niet wie Paul is en wie Mr. Sliss.quote:Op zondag 17 september 2006 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
En broer, ik zie dat tweelingbroergebeuren niet zo, ik hou van Paul en dat kan ik niet zeggen van Mr. Sliss.
Ik vraag er niet om.Maar wel leuk dat al die mensen zo serieus reasgerenquote:Op zondag 17 september 2006 03:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die moet toch ergens mee gevuld worden.![]()
Ooooh Tiger Woods!! Zeg dat dan!quote:Op zondag 17 september 2006 03:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die houdt van Voetbal en duur uit eten.![]()
Ik ook! Je woont toch niet in Ierland hé??quote:Op zondag 17 september 2006 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer overeenkomsten te zien!![]()
quote:
Reasgeren is wel en tof woord, die voeg ik toe aan abbrassief en 't introduceert mij niets.quote:Op zondag 17 september 2006 03:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vraag er niet om.Maar wel leuk dat al die mensen zo serieus reasgeren
Ach FOK! Ik bedoelde SIG~!!!quote:Op zondag 17 september 2006 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Paul is en wie Mr. Sliss.![]()
Hah! Je weet wie Paul is!!quote:En ik vind ze allebei maar neuzelende tiepjes met een behoorlijke portie overgewicht. Niet alleen lichamelijk maar ook wat ego betreft.
Jawel hoorquote:Op zondag 17 september 2006 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Paul de Leeuw? Of let ik weer eens niet goed op?
Ik heb het over SunChaser en Static. Over wie ER het heeft, weet ik niet zeker.quote:Op zondag 17 september 2006 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Paul de Leeuw? Of let ik weer eens niet goed op?
Oh, okquote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel hoor
Tien met een griffel en een zoen van de juffrouw!!!
quote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb het over SunChaser en Static. Over wie ER het heeft, weet ik niet zeker.
Ja het aantal FB topics is sindsdien dramatisch gezakt.quote:Op zondag 17 september 2006 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
SunChaser is geloof ik nog wel te pruimen. Is Static eigenlijk sinds kort mod?
Ik las 'dood', en mijn hart maakte een sprongetje.quote:Op zondag 17 september 2006 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
Is Static eigenlijk sinds kort mod?
Over Sun en Paul de Leeuwquote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb het over SunChaser en Static. Over wie ER het heeft, weet ik niet zeker.
quote:Op zondag 17 september 2006 03:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik las 'dood', en mijn hart maakte een sprongetje.
quote:Op zondag 17 september 2006 03:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik las 'dood', en mijn hart maakte een sprongetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |