Die houdt van Voetbal en duur uit eten.quote:Op zondag 17 september 2006 03:18 schreef ElizabethR het volgende:
Die klootviool ken ik ook al niet!
Zelfs op de FPquote:
Ik weet niet wie Paul is en wie Mr. Sliss.quote:Op zondag 17 september 2006 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
En broer, ik zie dat tweelingbroergebeuren niet zo, ik hou van Paul en dat kan ik niet zeggen van Mr. Sliss.
Ik vraag er niet om.Maar wel leuk dat al die mensen zo serieus reasgerenquote:Op zondag 17 september 2006 03:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die moet toch ergens mee gevuld worden.![]()
Ooooh Tiger Woods!! Zeg dat dan!quote:Op zondag 17 september 2006 03:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die houdt van Voetbal en duur uit eten.![]()
Ik ook! Je woont toch niet in Ierland hé??quote:Op zondag 17 september 2006 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer overeenkomsten te zien!![]()
quote:
Reasgeren is wel en tof woord, die voeg ik toe aan abbrassief en 't introduceert mij niets.quote:Op zondag 17 september 2006 03:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vraag er niet om.Maar wel leuk dat al die mensen zo serieus reasgeren
Ach FOK! Ik bedoelde SIG~!!!quote:Op zondag 17 september 2006 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Paul is en wie Mr. Sliss.![]()
Hah! Je weet wie Paul is!!quote:En ik vind ze allebei maar neuzelende tiepjes met een behoorlijke portie overgewicht. Niet alleen lichamelijk maar ook wat ego betreft.
Jawel hoorquote:Op zondag 17 september 2006 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Paul de Leeuw? Of let ik weer eens niet goed op?
Ik heb het over SunChaser en Static. Over wie ER het heeft, weet ik niet zeker.quote:Op zondag 17 september 2006 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Paul de Leeuw? Of let ik weer eens niet goed op?
Oh, okquote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel hoor
Tien met een griffel en een zoen van de juffrouw!!!
quote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb het over SunChaser en Static. Over wie ER het heeft, weet ik niet zeker.
Ja het aantal FB topics is sindsdien dramatisch gezakt.quote:Op zondag 17 september 2006 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
SunChaser is geloof ik nog wel te pruimen. Is Static eigenlijk sinds kort mod?
Ik las 'dood', en mijn hart maakte een sprongetje.quote:Op zondag 17 september 2006 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
Is Static eigenlijk sinds kort mod?
Over Sun en Paul de Leeuwquote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb het over SunChaser en Static. Over wie ER het heeft, weet ik niet zeker.
quote:Op zondag 17 september 2006 03:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik las 'dood', en mijn hart maakte een sprongetje.
quote:Op zondag 17 september 2006 03:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik las 'dood', en mijn hart maakte een sprongetje.
JA! Kappen nou!quote:Op zondag 17 september 2006 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Jezus!!! WA, het wordt wel eng nou!!!
Jij begint!!!quote:
Het is wel Zondag.quote:Op zondag 17 september 2006 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij begint!!!
Gaan we nou rellen??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |