Zelfs op de FPquote:
Ik weet niet wie Paul is en wie Mr. Sliss.quote:Op zondag 17 september 2006 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
En broer, ik zie dat tweelingbroergebeuren niet zo, ik hou van Paul en dat kan ik niet zeggen van Mr. Sliss.
Ik vraag er niet om.Maar wel leuk dat al die mensen zo serieus reasgerenquote:Op zondag 17 september 2006 03:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die moet toch ergens mee gevuld worden.![]()
Ooooh Tiger Woods!! Zeg dat dan!quote:Op zondag 17 september 2006 03:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die houdt van Voetbal en duur uit eten.![]()
Ik ook! Je woont toch niet in Ierland hé??quote:Op zondag 17 september 2006 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer overeenkomsten te zien!![]()
quote:
Reasgeren is wel en tof woord, die voeg ik toe aan abbrassief en 't introduceert mij niets.quote:Op zondag 17 september 2006 03:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vraag er niet om.Maar wel leuk dat al die mensen zo serieus reasgeren
Ach FOK! Ik bedoelde SIG~!!!quote:Op zondag 17 september 2006 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Paul is en wie Mr. Sliss.![]()
Hah! Je weet wie Paul is!!quote:En ik vind ze allebei maar neuzelende tiepjes met een behoorlijke portie overgewicht. Niet alleen lichamelijk maar ook wat ego betreft.
Jawel hoorquote:Op zondag 17 september 2006 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Paul de Leeuw? Of let ik weer eens niet goed op?
Ik heb het over SunChaser en Static. Over wie ER het heeft, weet ik niet zeker.quote:Op zondag 17 september 2006 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Paul de Leeuw? Of let ik weer eens niet goed op?
Oh, okquote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel hoor
Tien met een griffel en een zoen van de juffrouw!!!
quote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb het over SunChaser en Static. Over wie ER het heeft, weet ik niet zeker.
Ja het aantal FB topics is sindsdien dramatisch gezakt.quote:Op zondag 17 september 2006 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
SunChaser is geloof ik nog wel te pruimen. Is Static eigenlijk sinds kort mod?
Ik las 'dood', en mijn hart maakte een sprongetje.quote:Op zondag 17 september 2006 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
Is Static eigenlijk sinds kort mod?
Over Sun en Paul de Leeuwquote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb het over SunChaser en Static. Over wie ER het heeft, weet ik niet zeker.
quote:Op zondag 17 september 2006 03:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik las 'dood', en mijn hart maakte een sprongetje.
quote:Op zondag 17 september 2006 03:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik las 'dood', en mijn hart maakte een sprongetje.
JA! Kappen nou!quote:Op zondag 17 september 2006 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Jezus!!! WA, het wordt wel eng nou!!!
Jij begint!!!quote:
Het is wel Zondag.quote:Op zondag 17 september 2006 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij begint!!!
Gaan we nou rellen??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen modje dat ons tegenhoudt!quote:Op zondag 17 september 2006 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij begint!!!
Gaan we nou rellen??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pfff, die is alleen maar administrator hoor, meer niet.quote:Op zondag 17 september 2006 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja, dat vindt God niet goed![]()
Je bedoelt: hij verdient alleen aan ons?quote:Op zondag 17 september 2006 03:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pfff, die is alleen maar administrator hoor, meer niet.
Niet zo van die steken onder water geven.quote:Op zondag 17 september 2006 03:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pfff, die is alleen maar administrator hoor, meer niet.
Dat zeggen hun ( de crew, of beter te zeggen Yvonne) wel jaquote:Op zondag 17 september 2006 03:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet zo van die steken onder water geven.[quote] Sorry
[quote]
*btw ff een vraag? Hoor jij ook bij de verzuurde ex-Crew?
Maar dat kan ie toch helemaal zelf??quote:Op zondag 17 september 2006 03:57 schreef TommyGun het volgende:
Ik wil slapen maar duurt nog een kwartier voordat mn werkstation klaar is met wat files van mn server trekken
Volgens mij ben je niet de enigste die er zo over denkt. Bedankt voor je open antwoord.quote:Op zondag 17 september 2006 03:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zeggen hun ( de crew, of beter te zeggen Yvonne) wel ja
Ik zou geen mod meer willen zijn zelfs al ging er betaald worden voor dat pokke'baantje'. Het enige leuke topic dat ik ooit gehad heb in die periode was een FB topic met Larissa. Verder was er achter de schermen een complete hierarchie met een superkliek van hielenlikkers van god en yvonne. Likte je en zat je in de kliek dan telde je mee, anders niet. En dat zal waarschijnlijk altijd wel zo blijven. Geeft niets hoor. Fok is nou eenmaal geen democratie, dus als simpele mod tel je alleen maar voor spek en bonen mee.
Ik zou pas verzuurd zijn als ik de CD's met het hele modforum vanaf het begin tot en met de tijd dat ik mod was in de openbaarheid gooide.
Er is één mod vanaf het begin, en die is integer, trouw aan zichzelf en kan met iedereen overweg.
Neh mn werkstation gaat uit. Ding maakt meer herrie dan een f16 en heb al 2 andere pc's draaien (servertjes) dus ook beetje stroom besparenquote:Op zondag 17 september 2006 04:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat kan ie toch helemaal zelf??
En dan zie jij morgen toch wel weer??
Weltrusten hoor!!
Enigequote:Op zondag 17 september 2006 04:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enigste die er zo over denkt. Bedankt voor je open antwoord.![]()
Het is wel grappig om als buitenstander te volgen hoe de verhoudingen liggen en dat desondanks er steeds weer figuren zijn die staan te trappelen om blauw te worden.![]()
Kniesoorquote:
Veel sterkte dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik verheug me al op het feit dat ik nog 3 seizoenen Six Feet Under moet kijken..
Ik ook, hoor. Alleen ik was een emotioneel wrak nadat ik de finale gezien had.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, Lamon, ik moest er gewoon regelmatig hard om lachen, mag dat ook?
Of een beetje van beiden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:34 schreef tong80 het volgende:
Je bent een labiel persoon of de serie is briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |