mmmm. Ik ga maar eens wat bestanden overpompen naar de pc, anders kom ik grondig in de problemen.quote:Op maandag 18 september 2006 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Verwachte verzenddatum: Sept. 21, 2006
Verwachte leverdatum: Sept. 29, 2006Dat worden een paar lange dagen
Waarom niet in een Apple Center gekocht, dan had je er het afgelopen weekend al van kunnen genietenquote:Op maandag 18 september 2006 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Verwachte verzenddatum: Sept. 21, 2006
Verwachte leverdatum: Sept. 29, 2006Dat worden een paar lange dagen
Huh, ik snap niet waarom je mij quote?quote:Op maandag 18 september 2006 15:31 schreef _Arual_ het volgende:
mmmm. Ik ga maar eens wat bestanden overpompen naar de pc, anders kom ik grondig in de problemen.
Nou, een dagje kan ik wel zonder die bestanden, maar als het een week of zo gaat duren kom ik echt in de problemen.quote:Op maandag 18 september 2006 16:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Huh, ik snap niet waarom je mij quote?
HFS+quote:Op maandag 18 september 2006 17:33 schreef nonzz het volgende:
Wat voor een filesystem gebruikt OSX eigenlijk? Alleen maar FAT32?
quote:Op maandag 18 september 2006 17:33 schreef nonzz het volgende:
Wat voor een filesystem gebruikt OSX eigenlijk? Alleen maar FAT32?
Ik zit inderdaad teveel vast in de Microsoft wereld, maar ik wist wel dat er meer was dan FAT en NTFSquote:Op maandag 18 september 2006 17:37 schreef Bigs het volgende:
[..]Jij zit duidelijk nog iets teveel vast in de Microsoft wereld, er is meer dan alleen FAT en NTFS hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/HFS+quote:Op maandag 18 september 2006 17:41 schreef nonzz het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad teveel vast in de Microsoft wereld, maar ik wist wel dat er meer was dan FAT en NTFS
Dat is volgens mij wel het enige FS dat beide systemen standaard ondersteunen.quote:Op maandag 18 september 2006 17:41 schreef nonzz het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad teveel vast in de Microsoft wereld, maar ik wist wel dat er meer was dan FAT en NTFSMaar als je een een pc en een mac één schijf wil laten delen (usb hdd bijvoorbeeld) dan kan dat toch alleen met FAT?
Met als nadeel het bestandslimiet van 4 gigabyte.quote:Op maandag 18 september 2006 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel het enige FS dat beide systemen standaard ondersteunen.
Dan kun je altijd nog Ext2 gebruiken. Werkt niet standaard in Windows, maar met driver schijnt het te kunnen. Maximaal 2 terabyte per bestand.quote:Op maandag 18 september 2006 17:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met als nadeel het bestandslimiet van 4 gigabyte.
Maar een standaard thuisgebruiker zal amper bestanden van hoger dan 4 gig tegenkomen lijkt me. En Microsoft moet NTFS maar eens gewoon openbaar maken, toch?quote:Op maandag 18 september 2006 17:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met als nadeel het bestandslimiet van 4 gigabyte.
Er zijn wel steeds meer mensen die complete dvd's downloaden natuurlijk.quote:Op maandag 18 september 2006 17:56 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Maar een standaard thuisgebruiker zal amper bestanden van hoger dan 4 gig tegenkomen lijkt me.
Dat zou fijn zijn inderdaad.quote:En Microsoft moet NTFS maar eens gewoon openbaar maken, toch?
Dan kan ik net zo goed HFS(+) gebruiken icm. Macdrivequote:Op maandag 18 september 2006 17:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan kun je altijd nog Ext2 gebruiken. Werkt niet standaard in Windows, maar met driver schijnt het te kunnen. Maximaal 2 terabyte per bestand.
Zoals bovenstaande user al zegt: DVD-iso'squote:Op maandag 18 september 2006 17:56 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Maar een standaard thuisgebruiker zal amper bestanden van hoger dan 4 gig tegenkomen lijkt me. En Microsoft moet NTFS maar eens gewoon openbaar maken, toch?
Maar Macdrive is niet gratis, een Ext2 driver voor Windows wel.quote:Op maandag 18 september 2006 18:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed HFS(+) gebruiken icm. Macdrive
Oeiquote:Op maandag 18 september 2006 17:54 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, mn MacBook is nu helemaal dood:
Als ik hem opstart zegt ie ping (een positief klinkende ping die je normaal ook hoort) en daarna wordt het scherm grijs en ipv het Apple logo krijg ik het onderstaande:
[afbeelding]
En dan doet ie niets meer. Enige manier om hem uit te krijgen is de accu er uit te halen. Godsamme, wat een kutding.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar Macdrive is niet gratis, een Ext2 driver voor Windows wel.
Net bij A-Mac in Utrecht geweest, ze hebben het PVRAM gereset en nu boot ie weer, ze zeggen dat ik moet wachten op een firmware update. Jaja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |