Gewoon mee doorgaan tot het niet leuk meer isquote:
Niet zeuren,het is volgens hun bijna morgen....quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Kan die regie ff regelen dat Rik wat kleren aantrekt![]()
ze lezen toch mee, TOCH...![]()
ik hoop met je mee, sommige mensen die moet je gewoon niet, en hij heb de hoofdprijs gewonnenquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja das nie de bedoeling , maandag mag ie naar zn pa, kunnen ze weer samen een vliegertje oplaten.
OMG,ik ben hier een newbe en heb 5 sites te onderhouden w/o een bb-site...iemand anders ms??quote:
Moedig hem nou niet aan manquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gewoon mee doorgaan tot het niet leuk meer is![]()
![]()
Hoop dat Rob al slaaptquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:26 schreef toxikon het volgende:
wel leuk om te zien dat de 2 zusters bij tijn zitten![]()
Nee. Maar ik zit ook door de zon op een heel ander level nu.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al lang gedaan, maar dat zie jij niet![]()
Schrijf je mee?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:30 schreef golfer het volgende:
Ja, lekker slim bezig om hun adressen met huisnummer te noemen.
Ik heb ze even allemaal genoteerd.quote:
Update: het gaat niet goed met APK en ik probeerde hem subtiel met het nachtpastoraat in contact te brengenquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zit ook door de zon op een heel ander level nu.![]()
Een beetje "vriend" zou af en toe een update schrijven. En daar mag je wat mij betreft ook je "timmeren aan de weg" mededelingen zoals boven in verwerken.![]()
Welke kloon??quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Update: het gaat niet goed met APK
Je hebt het toch niet tegen mij, toch ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
Henk ik las of eigenlijk zag je column net voor Rob, pssst
![]()
![]()
Niet over klonen beginnen, anders ga ik offtopicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |