Gewoon mee doorgaan tot het niet leuk meer isquote:
Niet zeuren,het is volgens hun bijna morgen....quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Kan die regie ff regelen dat Rik wat kleren aantrekt![]()
ze lezen toch mee, TOCH...![]()
ik hoop met je mee, sommige mensen die moet je gewoon niet, en hij heb de hoofdprijs gewonnenquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja das nie de bedoeling , maandag mag ie naar zn pa, kunnen ze weer samen een vliegertje oplaten.
OMG,ik ben hier een newbe en heb 5 sites te onderhouden w/o een bb-site...iemand anders ms??quote:
Moedig hem nou niet aan manquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gewoon mee doorgaan tot het niet leuk meer is![]()
![]()
Hoop dat Rob al slaaptquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:26 schreef toxikon het volgende:
wel leuk om te zien dat de 2 zusters bij tijn zitten![]()
Nee. Maar ik zit ook door de zon op een heel ander level nu.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al lang gedaan, maar dat zie jij niet![]()
Schrijf je mee?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:30 schreef golfer het volgende:
Ja, lekker slim bezig om hun adressen met huisnummer te noemen.
Ik heb ze even allemaal genoteerd.quote:
Update: het gaat niet goed met APK en ik probeerde hem subtiel met het nachtpastoraat in contact te brengenquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zit ook door de zon op een heel ander level nu.![]()
Een beetje "vriend" zou af en toe een update schrijven. En daar mag je wat mij betreft ook je "timmeren aan de weg" mededelingen zoals boven in verwerken.![]()
Welke kloon??quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Update: het gaat niet goed met APK
Je hebt het toch niet tegen mij, toch ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
Henk ik las of eigenlijk zag je column net voor Rob, pssst
![]()
![]()
Niet over klonen beginnen, anders ga ik offtopicquote:
Andere Henkquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet tegen mij, toch ?
Ik weet niets van een column![]()
En ik maar denken dat ik een speciale naam hebquote:
Je sigquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een speciale naam heb![]()
![]()
Is alweer uit lieverd:)*SS*quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:43 schreef scanman01 het volgende:
Met zoveel siliconen enzo in het huis.... ik verbaas me er eigenlijk over dat niemand een tepelpiercing ofzo heeft. Is dus toch nog niet zo in de mode als ik dacht.
Ah, dus iedereen heeft er wel een gehad, maar inmiddels weer verwijderd?quote:
Ehquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stereo, als ik naar je kijk is het net of ik vreemdga![]()
oh shit het was de vriesquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet tegen mij, toch ?
Ik weet niets van een column![]()
Geeft nietsquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
oh shit het was de vries, maar wel een aanrader
![]()
Als MIlica daar intrapt, zakt ze meteen 10 plaatsen op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Tijn gaat zn bisexualiteit zo eerst ff botvieren op e10, daarna paalt ie milica, soortement als cliffhanger voor morgen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |