Doe je best, ze komt nauwelijks in beeldquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja moedig me ff aan
Zometeen ga ik weer stalken![]()
Me tooquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:01 schreef Addi het volgende:
Ze willen E10 eruit en Hilde erin houden
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar voor dat filmpje was ze me eigenlijk niet eerder opgevallen![]()
Maar ik moet geloof ik vaker in het tietentopic kijken![]()
Coos, ook weer wakker geworden van ietsquote:
Nog wakker van iets.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Coos, ook weer wakker geworden van iets![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Genius at work![]()
[afbeelding]
Jah, ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Genius at work![]()
[afbeelding]
Henk ik zit in 'the summertime bluez'. Ik kom wel weer als de zon niets schijnt. Mañana Wassenaar Playa.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Coos, ook weer wakker geworden van iets![]()
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:
jaa die jongen heeft stylequote:Op zaterdag 16 september 2006 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
E10 dronk gister cola uit een champagneglas, en nu cola uit een wijnglas
Volwassen
Vertelquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:14 schreef Addi het volgende:
Jullie hebben dus de gesprekken op de slaapkamer niet gehoord?
Dan zet ik vast de vaseline warm.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering![]()
die gozer doet toch niks echts, alles wat ie doet is nep EN nog erger volgens mij is er ook veel gelogen van wat ie zegtquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
E10 dronk gister cola uit een champagneglas, en nu cola uit een wijnglas
Volwassen
Stereo, als ik naar je kijk is het net of ik vreemdgaquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Rik eet zijn koekje als een homo
Hm, wacht eens...
Allesquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die gozer doet toch niks echts, alles wat ie doet is nep EN nog erger volgens mij is er ook veel gelogen van wat ie zegt![]()
heeft iemand hem nog gehoord over z'n vriendin die gisteren jarig was?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die gozer doet toch niks echts, alles wat ie doet is nep EN nog erger volgens mij is er ook veel gelogen van wat ie zegt![]()
Ben je net pas ingelogd??quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Tsja ze zijn daar toch...quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:17 schreef golfer het volgende:
Het schoolkampfeestje is weer compleet.
Bijna iedereen is weer uit bed.
Vooral geen moment willen missen hoor.
joh, als het ff mezit kunnen we nog meemaken dat ze over 5 weken weer jarig isquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
heeft iemand hem nog gehoord over z'n vriendin die gisteren jarig was?
ff de stad in, moet ook gebeurenquote:
*kuch*quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
Tsja ze zijn daar toch...
Wij zijn pas echt kansloos![]()
mag eigenlijk, maar ik bedoel dus ff TEGEN zitquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
joh, als het ff mezit kunnen we nog meemaken dat ze over 5 weken weer jarig is![]()
Ja oké nu weten we wel hoe jij tegen deze zaak aankijkt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja ze zijn daar toch...
Wij zijn pas echt kansloos![]()
ja das nie de bedoeling , maandag mag ie naar zn pa, kunnen ze weer samen een vliegertje oplaten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
mag eigenlijk, maar ik bedoel dus ff TEGEN zit![]()
Al lang gedaan, maar dat zie jij nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja oké nu weten we wel hoe jij tegen deze zaak aankijkt.![]()
Nu nog een constructieve post.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |