Ben ik ook niet helemaal met je eens. Coleman heeft gewoonweg veel kracht, en daar scoorde ie de takedown mee. Maar eenmaal op de grond was Shogun duidelijk de agressor. Op het begin kan een sterkere vechter zich echter nog wel op kracht uit zo'n attempt krijgen, wat Coleman ook wel aardig deed. Maar luister nog maar eens naar dat (schitterende) interview met Coleman na de partij: hij geeft zelf toe dat ie niet goed/scherp aan de partij was begonnen (en dat ie ook helemaal niet wist hoe die blessure van Shogun precies tot stand kwam), "but, at this point, I'll take it".quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:36 schreef RenzoBrad het volgende:
Coleman was die avond gewoon superscherp (snelle takedown, ontsnapte vrij eenvoudig aan 2 a 3 submission pogingen en voerde een perfecte, slammende takedown uit van "ancklepick" naar "double leg"). Over de cijfers m.b.t. blessures heb je gelijk.
Wanderlei zegt: I come to punch facesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef Bombardier het volgende:
Zo spreekt Barnett ook over z'n tegenstanders. Zijn teksten zijn doordrenkt met sportiviteit en respect. "I'm not in the ring to hurt my enemy, but to defeat him".
volgens mij link je verkeerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:03 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1WGyQIK8hqU
Mag ik na het zien van dit gevecht zeggen dat BJ PEnn een beetje mijn held is?![]()
Oeps, ik heb d elink verbeterdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
volgens mij link je verkeerd
bj penn had GSP zwaar gebeukt in dat gevecht en nog won GSP. Beetje jammer, gelukkig kreeg BJ Penn eerst zijn kans. Ik zie GSP wel 5 rondes gaan met Hughes trouwensDat zal een erg toffe partij zijn, beter dan hughes tegen penn omdat penn teveel naar de grond wil waar hij zich veilig voelt en hughes gewoon extreem veel op getraind heeft.
Maar aan je foto's te zien ben je niet echt 100 kiloquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:19 schreef Paxlie het volgende:
Silva is 1.80
ik ben 1.83
ik pwn hem dus
ietsje meer dan 90kg en redelijk sterk voor mijn lengte. Denk alleen niet dat ik het 5 minuten lang volhou als ik Silva zo ziequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar aan je foto's te zien ben je niet echt 100 kilo
Hoe lang ben je dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ietsje meer dan 90kg en redelijk sterk voor mijn lengte. Denk alleen niet dat ik het 5 minuten lang volhou als ik Silva zo zie
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:19 schreef Paxlie het volgende:
Silva is 1.80
ik ben 1.83
ik pwn hem dus
Ik ben in de warquote:
het zijn oude foto'squote:Op zondag 22 oktober 2006 00:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben in de war
Ik ben 1.75
Je ziet er niet zo zwaar uit. Maar kom maar op, ik heb gasten van 115 kilo op me gehad, dus 90 kilo zegt me niks![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Butterbean is wel een freak, maar tenminste een freak met skillsquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:05 schreef _V2 het volgende:
zat ook nog een aardige freakshow partij in, butterbean tegen o'haire.
al weet ik niet wie de grootste freak was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |