abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42638413
http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=2802

Aleksander Emelianenko is weer eens in Nederland.
Zo te zien heeft hij getraind met Peter Aerts/Team Aerts
pi_42641567
Volgens een kroatische krant zal Cro-cop niet present zijn op de Shockwave card. Zijn blessure is erger dan gedacht, 26 okt. moet hij onder het mes .

Dus Shogun - Fedor voor Shockwave is nu dus vrijwel zeker..
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:17:05 #128
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42644995
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:37 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=2802

Aleksander Emelianenko is weer eens in Nederland.
Zo te zien heeft hij getraind met Peter Aerts/Team Aerts
Ben benieuwd of Rene Rooze er dan ook bij was. Toen Rooze vorig jaar door Emelianenko bruut KO werd geslagen, was team Aerts niet zo blij met Alexander. Maar goed, if you can't beat them, join them... Saku heeft ook bij Chute Box getraind, Barnett mocht bij CroCop komen trainen enz. Het zijn natuurlijk proffesionals
Leuk om die foto's te zien!
  zondag 15 oktober 2006 @ 01:41:46 #130
157313 Belastingdienst
Nou ga je betalen klootzak!
pi_42688018
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:49 schreef Unstoppable het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2322572973032536495&q=fedor+alex

Fedor > Aleks in een sambo match
Haha die hand die hij eerst geeft en daarna gelijk aanvalt.
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
pi_42712332
Omdat de UFC topic aardig dood is, post ik het hier maar even in.
Wat random opmerkingen over UFC 64:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42718447
nog even een paar plaatjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:28:39 #133
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42735690
Oke ladies, tijd voor onze final predictions van a.s. zaterdag: Pride Real Deal
Er hebben heel recent nog wat wijzigingen plaatsgevonden. Eastman vecht niet meer tegen Nakamura (mag van de WFA niet meer, omdat hij 9 december tegen Quinton "Rampage" Jackson vecht), Mark Hunt vecht om onbekende redenen niet meer tegen Butterbean. Butterbean vecht nu tegen Sean O'Haire, een voormalig prowrestler. Beetje jammer van deze twee matches.

De fightcard + mijn voorspellingen is nu als volgt:
Fedor Emelianenko vs. Mark Coleman. Ik zie hier de "upset of the year" aankomen.
Mauricio Rua vs. Kevin Randleman. Zal een pittig gevecht worden. Ik denk Shogun via decision.
Dan Henderson vs. Vitor Belfort. Via decision waarschijnlijk.
Josh Barnett vs. Pawel Nastula. Via submission. Vlak die Pool niet uit, maar Barnett zal aantonen dat gewicht hier wel een verschil maakt.
Robbie Lawler vs. Joey Villasenor.
Phil Baroni vs. Yosuke Nishijima. Geen probleem voor Baroni, via KO of TKO.
Eric Esch vs. Sean O'Haire. Jammer dat ie niet tegen Hunt vecht, maar Butterbean moet van deze gast kunnen winnen.
Kazuhiro Nakamura vs. TBD. Nog even afwachten.

Over Coleman tegen Fedor
De kans is natuurlijk het grootst dat Fedor deze match naar zich toetrekt. MAARRR... ik vlak Coleman niet uit. 'T is namelijk een optelsom: de vorige match deed Coleman het heel aardig in het begin, haalde Fedor neer, had z'n back te pakken, bijna een RNC, harde stoten in Fedor zijn gezicht, toen beide vechters weer gingen staan haalde hij Fedor zo weer neer. Dat hij vervolgens in een armbar gepakt werd is gewoon de klasse van Fedor. Coleman heeft daarna van CroCop verloren, van onze landgenoot Milco Voorn gewonnen en op indrukwekkende wijze Shogun gestopt. (Ja dat was WEL de klasse van Coleman en GEEN fluke). Fedor heeft sinds zijn battle met CroCop alleen tegen Zulu gevochten (nog niet eens een halve minuut) wegens zijn handblessure.

Coleman
+takedown = de beste van de wereld
+actief geweest
+thuisvoordeel, vecht in de USA
-wordt relatief snel gesubmit
-al eerder van Fedor verloren

Fedor
+de beste van de wereld
+eerder van Coleman gewonnen
-makkelijk naar de grond te halen door Coleman
-vecht op vreemde bodem
-lang afwezig geweest in de ring

Als Mark, ik herhaals ALS Mark Fedor snel naar de grond werkt en daar houdt, zie ik hem in staat van Fedor te winnen, wellicht via decision. Het zijn korte rondes van 5 minuten, dus The Hammer hoeft niet lange tijd voluit te gaan. Ik zie hier de upset van het jaar aankomen. Het maakt me niet uit dat ik hierom uitgelachen wordt.... natuurlijk kan Fedor makkelijk winnen, maar als Coleman het doet dan maakt dat allemaal niet uit

WAR COLEMAN!
pi_42738171
Hunt - Butterbean ging niet door omdat de NSAC weer zat te kloten.
Ze wouden niet dat Butterbean tegen Hunt vocht onder MMA rules omdat Butterbean daar te weinig ervaring mee had (volgens hun). Hunt had wel veel ervaring, dus dat wouden ze niet toestaan.
Wat ze wel wouden doen was het een boxwedstrijd te maken. Dus de (semi) pro-boxer Butterbean, die al erg veel bokswedstrijden gehad heeft wouden ze wel in de ring zetten met Hunt (volgens mij vrijwel/geen bokservaring (niet te verwarren met kickboxen/k-1 natuurlijk)). Wat als je naar de stats kijkt dus weer een compleet omgedraaide situatie werd. Ze wouden dus niet "hun" amerikaan laten vechten met rules waar hij minder ervaring mee had, maar anders om vonden ze geen probleem.
Daar zal wel wat onenigheid over zijn ontstaan, en heeft Pride FC besloten om Butterbean alsnog op de card te zetten tegen een mindere MMA vechter. Voor Hunt is het moeilijk een nieuwe tegenstander te vinden omdat hij volgens de NSAC weightclasses een SHW is (250+ lbs). Fujita zou nog kunnen maar dat is een HW, dus die zou dan snel aan moeten komen.

Wat wel vreemd is trouwens Hunt's record (volgens Sherdog) is 5-2-0, die van Butterbean is 6-2-1.
Dus zoveel verschil in ervaring is er nu ook weer niet. Maar natuurlijk is Hunt de betere MMA vechter.

Bushido 13 card (5 Nov.) tot nu toe is te zien -> hier <-

Naja wederom gekut van de NSAC, ze verneuken de hele sport zowat.
- 5 mins rounds
- 10 point system (in plaats van kijken naar het totaal plaatje)
- weightclasses (niet vechten tegen iemand buiten je weightclass, maximum weight voor HW)
- geen stomps/knees/etc
- gekloot met butterbean-hunt
- geen stomps/knees, wel elbows !!!
- bah bah bah
- etc etc etc

Ik wacht Real Deal nog even af, maar ik denk dat ik maar liever japanse Pride FC events heb, dan in Amerika.

[ Bericht 8% gewijzigd door Unstoppable op 17-10-2006 13:35:20 ]
pi_42739368
quote:
Naja wederom gekut van de NSAC, ze verneuken de hele sport zowat.
- 5 mins rounds
- 10 point system (in plaats van kijken naar het totaal plaatje)
- weightclasses (niet vechten tegen iemand buiten je weightclass, maximum weight voor HW)
- geen stomps/knees/etc
- gekloot met butterbean-hunt
- geen stomps/knees, wel elbows !!!
- bah bah bah
- etc etc etc

Ik wacht Real Deal nog even af, maar ik denk dat ik maar liever japanse Pride FC events heb, dan in Amerika.
Ik heb ook liever de Japanse Pride FC als ik deze regels lees. Het wordt een beetje Japanse UFC met deze regels.

En Coleman winnen van Fedor? Dat zal idd wel wat zijn, kans is er zeker, vooral met deze regels.
Met elbows kan je als je in een guard zit, makkelijker iemand schade toebrengen. Lijkt mij dan.
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
pi_42740359
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef MaxPowers het volgende:

[..]

Ik heb ook liever de Japanse Pride FC als ik deze regels lees. Het wordt een beetje Japanse UFC met deze regels.

En Coleman winnen van Fedor? Dat zal idd wel wat zijn, kans is er zeker, vooral met deze regels.
Met elbows kan je als je in een guard zit, makkelijker iemand schade toebrengen. Lijkt mij dan.
NSAC staat wel ellebogen toe, maar dan hoef je ze natuurlijk niet te gebruiken (als organisatie zijnde). Zoals UFC staan ze wel toe, Pride FC staat ze niet toe. Ook niet met dit eerste event in Amerika dus (gelukkig)

Maar we hebben dus wel het 10-point system, 5 mins rounds, geen knees/stomps...
pi_42741731
UFC
SPOILER
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:48:30 #138
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42744395
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:28 schreef RenzoBrad het volgende:

Over Coleman tegen Fedor
De kans is natuurlijk het grootst dat Fedor deze match naar zich toetrekt. MAARRR... ik vlak Coleman niet uit. 'T is namelijk een optelsom: de vorige match deed Coleman het heel aardig in het begin, haalde Fedor neer, had z'n back te pakken, bijna een RNC, harde stoten in Fedor zijn gezicht, toen beide vechters weer gingen staan haalde hij Fedor zo weer neer. Dat hij vervolgens in een armbar gepakt werd is gewoon de klasse van Fedor. Coleman heeft daarna van CroCop verloren, van onze landgenoot Milco Voorn gewonnen en op indrukwekkende wijze Shogun gestopt. (Ja dat was WEL de klasse van Coleman en GEEN fluke). Fedor heeft sinds zijn battle met CroCop alleen tegen Zulu gevochten (nog niet eens een halve minuut) wegens zijn handblessure.
WOOT WOOT WOOT

Iemand die mijn mening ook deelt...

Coleman is op dit moment gemotiveerder dan ooit van te voren... iedereen heeft deze veteraan al opgegeven,.,, ik blijf hem eeuwig trouw (bij wijze van dan he)...

toen tegen shogun.. die ogen van coleman tijdens de opkomst.. ja beste mensen, er zat weer vuur in zijn ogen..

ik hoop veel vuurwerk.. en ik ben heeeel benieuwd.. dat als coleman wint.. hoeveel mensen weer beginnen met posten in de zin van "ik ben altjid al heel groot fan van coleman geweest, maar....."

coleman.. mijn zege heb je.. ik hoop dat je fedor te pakken krijgt.. tis altijd wel mooi om te zien dat een hw-title naar iemand anders gaat..
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:06:44 #139
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42756495
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:48 schreef Dacide het volgende:

[..]

WOOT WOOT WOOT

Iemand die mijn mening ook deelt...

Coleman is op dit moment gemotiveerder dan ooit van te voren... iedereen heeft deze veteraan al opgegeven,.,, ik blijf hem eeuwig trouw (bij wijze van dan he)...

toen tegen shogun.. die ogen van coleman tijdens de opkomst.. ja beste mensen, er zat weer vuur in zijn ogen..

ik hoop veel vuurwerk.. en ik ben heeeel benieuwd.. dat als coleman wint.. hoeveel mensen weer beginnen met posten in de zin van "ik ben altjid al heel groot fan van coleman geweest, maar....."

coleman.. mijn zege heb je.. ik hoop dat je fedor te pakken krijgt.. tis altijd wel mooi om te zien dat een hw-title naar iemand anders gaat..
Nou ik zou zeggen Dacide we gaan ervoor dat Coleman maar mag winnen... en wij hebben bewijs dat we hier gepost hebben
Ik kan echt niet wachten tot zaterdag! Denk dat ik zondag maar op tijd opsta om e.e.a. binnen te halen. Tenslotte wordt het direct in de USA uitgezonden

Je kunt trouwens Real Deal live via internet bekijken voor $39,95. Ik als grote MMA fan zou dat normaal gesproken wel doen, ware het niet dat ik natuurlijk andere bronnen heb... die niets kosten Plus dat ik niet zoveel zin heb om midden in de nacht MMA te kijken
  woensdag 18 oktober 2006 @ 01:34:29 #140
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_42760438
Fedor wint van Coleman
bb_koning.hyves.nl
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:39:31 #141
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42763359
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:34 schreef BB_Koning het volgende:
Fedor wint van Coleman

woensdag 18 oktober 2006 @ 12:24:13 #142
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_42767281
Ik zie Coleman toch echt niet van Fedor winnen. De enige manier waarop dat zou kunnen gebeuren is een snelle takedown en 4 1/2 minuut lay and prey, en dat 3 rondes.

Colemans GnP lukt niet zo goed bij Fedor, bleek vorige keer, en dat moet juist Colemans sterke wapen zijn. Bovendien is Coleman na die laatste partij alleen maar ouder geworden, en Fedor juist beter (heeft nog gevochten tegen o.a. Nog en Crocop).

En ja, die blessure van Shogun was toch echt wel een fluke. Het was een goede takedown, maar de mensen die op de een of andere manier betogen dat Coleman Shogun met wiskundige preciezie op dat punt van z'n elleboog terecht heeft laten komen, hebben het toch echt bij het verkeerde eind. De bedoeling van de takedown was duidelijk de takedown zelf, en als ie de komende partijen nog 100 keer een topvechter op die manier neer haalt, blesseert niemand zich op deze bizarre manier. Neemt overigens niet weg dat de blessure vanuit Shoguns perspectief minder met pech heeft te maken; zijn valtechniek was echt niet in orde, wat ie gewoon zichzelf kan aanrekenen.

Dat was trouwens ook meteen Colemans laatste partij, in februari, en een partij van iets meer dan een halve minuut, dus het verhaal dat Coleman actiever is geweest dan Fedor gaat ook niet echt op. Sterker nog: Coleman heeft sinds de partij met Fedor (25/04/2004) in totaal nog amper 5 minuten in de ring gestaan. Beetje mager voor een 'actieve' vechter.

Dat gezegd hebbende is alles natuurlijk mogelijk in MMA. Wat dat betreft is het ook altijd vrij gemakkelijk krasse uitspraken te doen: niemand kijkt je erop aan als het niet uitkomt, en als je toevallig toch een keer gelijk hebt, kun je wel mooi iedereen uitlachen.....

Mooi klassiek sherdog topic trouwens, met een voorspelling die door iedereen weggehoond wordt, maar die wel uitkomt:
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=229217
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:37:38 #143
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_42767610
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:06 schreef RenzoBrad het volgende:

Plus dat ik niet zoveel zin heb om midden in de nacht MMA te kijken
't Begint zondagochtend om 6:00, en duurt in totaal 4 uur. Is dus in principe wel te doen, als je bereid bent de eerste partij(en) te missen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:30:29 #144
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_42778881
Hihi, Randleman op Sherdog: Shogun is een B-vechter, ik maak m af. Hij is geen Randy Couture, hij is geen Lidell of Bas Rutten.

We zullen zien
bb_koning.hyves.nl
pi_42784035
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:28 schreef arjanus het volgende:
He ik weet niet of dit onderwerp al aan bod is gekomen, maar ik zit net critical countdown te kijken en wel Overeem tegen Nogueira (ofzoiets), maar ik vind het een vreemde stop. Maar ik zie Overeem ook niet echt kwaad of protesteren tegen de beslissing van de scheids. Weet iemand of hij het terecht vond dat het gevecht gestopt werd?

is there any controversy, or is it just me?
Hey nu zit ik net Pride the ultimate championship te kijken en zie Overeem weer op een wat vreemde manier afkloppen tegen Arona. De commentatoren weten ook niet precies waar het aan ligt. Is het zijn been, zijn oog of iets anders? Ik zag wel dat Arona op een smerige manier op zijn nek aan het slaan was toen hij op z'n rug zat, dat mag toch helemaal niet? Maar ik weet niet of het daaraan lag. Overeem ging na de eerste lowkick ook al zo raar naar de grond.

Iemand meer op de hoogte?
pi_42784206
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:17 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Rene Rooze er dan ook bij was. Toen Rooze vorig jaar door Emelianenko bruut KO werd geslagen, was team Aerts niet zo blij met Alexander. Maar goed, if you can't beat them, join them... Saku heeft ook bij Chute Box getraind, Barnett mocht bij CroCop komen trainen enz. Het zijn natuurlijk proffesionals
Leuk om die foto's te zien!
Rooze is trouwens weg bij Team Aerts. Ik weet ook niet precies waarom.
pi_42784345
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:56 schreef arjanus het volgende:

[..]

Hey nu zit ik net Pride the ultimate championship te kijken en zie Overeem weer op een wat vreemde manier afkloppen tegen Arona. De commentatoren weten ook niet precies waar het aan ligt. Is het zijn been, zijn oog of iets anders? Ik zag wel dat Arona op een smerige manier op zijn nek aan het slaan was toen hij op z'n rug zat, dat mag toch helemaal niet? Maar ik weet niet of het daaraan lag. Overeem ging na de eerste lowkick ook al zo raar naar de grond.

Iemand meer op de hoogte?
Ik heb het al gevonden, wat een bizar verhaal haha. Gelukkig dat het niet ernstig is:

"In Alistair's last fight, at PRIDE Final Conflict Absolute (September 10, 2006), he lost to Ricardo Arona. Alistair was on the receiving end of a leg-kick that caused a non-serious injury to his nerves, causing him to lose feeling in his foot and leg. Unable to mount an offense or defend against Arona, Overeem tapped out to avoid further injury."

Wel jammer dat zijn laatste 2 gevechten zo lullig zijn afgelopen. Ze waren erg interessant.
pi_42784925
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:05 schreef arjanus het volgende:

[..]

Ik heb het al gevonden, wat een bizar verhaal haha. Gelukkig dat het niet ernstig is:

"In Alistair's last fight, at PRIDE Final Conflict Absolute (September 10, 2006), he lost to Ricardo Arona. Alistair was on the receiving end of a leg-kick that caused a non-serious injury to his nerves, causing him to lose feeling in his foot and leg. Unable to mount an offense or defend against Arona, Overeem tapped out to avoid further injury."

Wel jammer dat zijn laatste 2 gevechten zo lullig zijn afgelopen. Ze waren erg interessant.
Alistair heeft een een half jaar rust nodig, hij is erg actief geweest de laatste tijd. Tijdje rusten, dan eens flink aan zijn cardio werken
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:36:55 #149
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42785701
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Beetje mager voor een 'actieve' vechter.

Dat gezegd hebbende is alles natuurlijk mogelijk in MMA. Wat dat betreft is het ook altijd vrij gemakkelijk krasse uitspraken te doen: niemand kijkt je erop aan als het niet uitkomt, en als je toevallig toch een keer gelijk hebt, kun je wel mooi iedereen uitlachen.....
Met actieve vechter bedoel ik niet alleen gevechten in de ring , ook of je blijft trainen etc. Ook al vocht Coleman maar heel kort, hij heeft toch elke keer weer de nodige mentale en fysieke voorbereiding enz. gehad. Fedor heeft vanwege zijn hand minder getraind. Plus dat ik denk dat een overwinning op Shogun voor een mens als Coleman meer doet dan een overwinning van Fedor op Zulu doet (CroCop is natuurlijk wel een heel ander verhaal)

Het 2e deel wat ik gequote heb ben ik het wel mee eens, wat ik zei over uitlachen was ook meer humoristisch bedoeld ipv serieus doen / doen alsof ik de wijsheid in pacht heb
Desalniettemin blijf ik erbij dat ik denk dat er een upset aan te komen zit....

Nog even over de FLUKE. Wat ik bedoel is dat de overwinning van Coleman op Shogun GEEN fluke was (wat door groot deel van sherdoggers wel gezegd wordt, maar goed daar weet je ook alles van), de blessure WEL. Coleman was die avond gewoon superscherp (snelle takedown, ontsnapte vrij eenvoudig aan 2 a 3 submission pogingen en voerde een perfecte, slammende takedown uit van "ancklepick" naar "double leg"). Over de cijfers m.b.t. blessures heb je gelijk.

Als laatste nog even over voorspellingen... normaal heb ik "normale" voorspellingen, in februari dit jaar voorspelde ik als een van de weinigen dat Coleman van Shogun ging winnen. Was iig op het forum van de tracker, weet niet meer of ik het hier ook heb neergezet.

Anyway ik hoop op een superevent en dat het ondanks de regels en afwezigheid van Hunt maar een geslaagd event mag worden
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:40:51 #150
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42804866
Mag ik vragen naar jullie top-3 gevechten?

Top 3:

1. Vanderlei Silva VS Mirko "Crocop" Filipovic (Pride Final Conflict 2006)
SPOILER
2. Mauricio Shogun VS Ricardo Arona (Pride final conflict 2005)
SPOILER
3. Vanderlei Silva VS Ricardo Arona (Pride final conflict 2005)
SPOILER
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')