Ben benieuwd of Rene Rooze er dan ook bij was. Toen Rooze vorig jaar door Emelianenko bruut KO werd geslagen, was team Aerts niet zo blij met Alexander. Maar goed, if you can't beat them, join them... Saku heeft ook bij Chute Box getraind, Barnett mocht bij CroCop komen trainen enz. Het zijn natuurlijk proffesionalsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:37 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=2802
Aleksander Emelianenko is weer eens in Nederland.
Zo te zien heeft hij getraind met Peter Aerts/Team Aerts
Haha die hand die hij eerst geeft en daarna gelijk aanvalt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:49 schreef Unstoppable het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2322572973032536495&q=fedor+alex
Fedor > Aleks in een sambo match
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook liever de Japanse Pride FC als ik deze regels lees. Het wordt een beetje Japanse UFC met deze regels.quote:Naja wederom gekut van de NSAC, ze verneuken de hele sport zowat.
- 5 mins rounds
- 10 point system (in plaats van kijken naar het totaal plaatje)
- weightclasses (niet vechten tegen iemand buiten je weightclass, maximum weight voor HW)
- geen stomps/knees/etc
- gekloot met butterbean-hunt
- geen stomps/knees, wel elbows !!!
- bah bah bah
- etc etc etc
Ik wacht Real Deal nog even af, maar ik denk dat ik maar liever japanse Pride FC events heb, dan in Amerika.
NSAC staat wel ellebogen toe, maar dan hoef je ze natuurlijk niet te gebruiken (als organisatie zijnde). Zoals UFC staan ze wel toe, Pride FC staat ze niet toe. Ook niet met dit eerste event in Amerika dus (gelukkig)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef MaxPowers het volgende:
[..]
Ik heb ook liever de Japanse Pride FC als ik deze regels lees. Het wordt een beetje Japanse UFC met deze regels.
En Coleman winnen van Fedor? Dat zal idd wel wat zijn, kans is er zeker, vooral met deze regels.
Met elbows kan je als je in een guard zit, makkelijker iemand schade toebrengen. Lijkt mij dan.
WOOT WOOT WOOTquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:28 schreef RenzoBrad het volgende:
Over Coleman tegen Fedor![]()
De kans is natuurlijk het grootst dat Fedor deze match naar zich toetrekt. MAARRR... ik vlak Coleman niet uit. 'T is namelijk een optelsom: de vorige match deed Coleman het heel aardig in het begin, haalde Fedor neer, had z'n back te pakken, bijna een RNC, harde stoten in Fedor zijn gezicht, toen beide vechters weer gingen staan haalde hij Fedor zo weer neer. Dat hij vervolgens in een armbar gepakt werd is gewoon de klasse van Fedor. Coleman heeft daarna van CroCop verloren, van onze landgenoot Milco Voorn gewonnen en op indrukwekkende wijze Shogun gestopt. (Ja dat was WEL de klasse van Coleman en GEEN fluke). Fedor heeft sinds zijn battle met CroCop alleen tegen Zulu gevochten (nog niet eens een halve minuut) wegens zijn handblessure.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:48 schreef Dacide het volgende:
[..]
WOOT WOOT WOOT![]()
Iemand die mijn mening ook deelt...
Coleman is op dit moment gemotiveerder dan ooit van te voren... iedereen heeft deze veteraan al opgegeven,.,, ik blijf hem eeuwig trouw (bij wijze van dan he)...
toen tegen shogun.. die ogen van coleman tijdens de opkomst.. ja beste mensen, er zat weer vuur in zijn ogen..
ik hoop veel vuurwerk.. en ik ben heeeel benieuwd.. dat als coleman wint.. hoeveel mensen weer beginnen met posten in de zin van "ik ben altjid al heel groot fan van coleman geweest, maar....."
coleman.. mijn zege heb je.. ik hoop dat je fedor te pakken krijgt.. tis altijd wel mooi om te zien dat een hw-title naar iemand anders gaat..
't Begint zondagochtend om 6:00, en duurt in totaal 4 uur. Is dus in principe wel te doen, als je bereid bent de eerste partij(en) te missen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:06 schreef RenzoBrad het volgende:
Plus dat ik niet zoveel zin heb om midden in de nacht MMA te kijken![]()
![]()
Hey nu zit ik net Pride the ultimate championship te kijken en zie Overeem weer op een wat vreemde manier afkloppen tegen Arona. De commentatoren weten ook niet precies waar het aan ligt. Is het zijn been, zijn oog of iets anders? Ik zag wel dat Arona op een smerige manier op zijn nek aan het slaan was toen hij op z'n rug zat, dat mag toch helemaal niet? Maar ik weet niet of het daaraan lag. Overeem ging na de eerste lowkick ook al zo raar naar de grond.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:28 schreef arjanus het volgende:
He ik weet niet of dit onderwerp al aan bod is gekomen, maar ik zit net critical countdown te kijken en wel Overeem tegen Nogueira (ofzoiets), maar ik vind het een vreemde stop. Maar ik zie Overeem ook niet echt kwaad of protesteren tegen de beslissing van de scheids. Weet iemand of hij het terecht vond dat het gevecht gestopt werd?
is there any controversy, or is it just me?
Rooze is trouwens weg bij Team Aerts. Ik weet ook niet precies waarom.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:17 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Rene Rooze er dan ook bij was. Toen Rooze vorig jaar door Emelianenko bruut KO werd geslagen, was team Aerts niet zo blij met Alexander. Maar goed, if you can't beat them, join them... Saku heeft ook bij Chute Box getraind, Barnett mocht bij CroCop komen trainen enz. Het zijn natuurlijk proffesionals![]()
Leuk om die foto's te zien!
Ik heb het al gevonden, wat een bizar verhaal haha. Gelukkig dat het niet ernstig is:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:56 schreef arjanus het volgende:
[..]
Hey nu zit ik net Pride the ultimate championship te kijken en zie Overeem weer op een wat vreemde manier afkloppen tegen Arona. De commentatoren weten ook niet precies waar het aan ligt. Is het zijn been, zijn oog of iets anders? Ik zag wel dat Arona op een smerige manier op zijn nek aan het slaan was toen hij op z'n rug zat, dat mag toch helemaal niet? Maar ik weet niet of het daaraan lag. Overeem ging na de eerste lowkick ook al zo raar naar de grond.
Iemand meer op de hoogte?
Alistair heeft een een half jaar rust nodig, hij is erg actief geweest de laatste tijd. Tijdje rusten, dan eens flink aan zijn cardio werkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:05 schreef arjanus het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden, wat een bizar verhaal haha. Gelukkig dat het niet ernstig is:
"In Alistair's last fight, at PRIDE Final Conflict Absolute (September 10, 2006), he lost to Ricardo Arona. Alistair was on the receiving end of a leg-kick that caused a non-serious injury to his nerves, causing him to lose feeling in his foot and leg. Unable to mount an offense or defend against Arona, Overeem tapped out to avoid further injury."
Wel jammer dat zijn laatste 2 gevechten zo lullig zijn afgelopen. Ze waren erg interessant.
Met actieve vechter bedoel ik niet alleen gevechten in de ring , ook of je blijft trainen etc. Ook al vocht Coleman maar heel kort, hij heeft toch elke keer weer de nodige mentale en fysieke voorbereiding enz. gehad. Fedor heeft vanwege zijn hand minder getraind. Plus dat ik denk dat een overwinning op Shogun voor een mens als Coleman meer doet dan een overwinning van Fedor op Zulu doet (CroCop is natuurlijk wel een heel ander verhaal)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Beetje mager voor een 'actieve' vechter.![]()
Dat gezegd hebbende is alles natuurlijk mogelijk in MMA. Wat dat betreft is het ook altijd vrij gemakkelijk krasse uitspraken te doen: niemand kijkt je erop aan als het niet uitkomt, en als je toevallig toch een keer gelijk hebt, kun je wel mooi iedereen uitlachen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Mauricio Shogun VS Ricardo Arona (Pride final conflict 2005)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. Vanderlei Silva VS Ricardo Arona (Pride final conflict 2005)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |