dan nog denk ik dat zijn techniek goed genoeg is om iemand die dat niet verwacht in 1x ko te slaanquote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of hij sleog hem gewoon om zn eer te redden en deed dus geen moeite om echt al zn power achter die stoot te zetten?
Daar hadden we het nei tover, we hadden het over de kracht waarmee je slaat. Ook al zou ik ieman dpijn doen met een harde klap, ik zou toch harder slaan.quote:Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan nog denk ik dat zijn techniek goed genoeg is om iemand die dat niet verwacht in 1x ko te slaan
Het bewijs is geleverd, lijkt mij. Nakao is ook nooit KO gegaan in zijn mma wedstrijden en heeft toch een aantal partijen tegen hard slaande vechters achter de rug. Ik kon mij niet herinneren dat hij in welke wedstrijd dan ook een "verdachte kin" had.quote:Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan nog denk ik dat zijn techniek goed genoeg is om iemand die dat niet verwacht in 1x ko te slaan
naah, quoteje van een insider toen:quote:Op maandag 6 november 2006 12:13 schreef Dacide het volgende:
wat ik denk is dat dat hij die ko fakete....
althans, wellicht ging hij echt neer door die klap.. maar dat hij daarna op een brancard afgevoerd werd, dat is volgens mij allemaal aanstel.
just my 2 cents
quote:Heaths punch was more of a slap than a full on punch....I think Nakao was just completely unready for it and had his mouth open when it happened. I think some of the damage may have also happened when he hit the canvas hard. Believe me, I was sitting in the dugour (nursing my broken leg) that they carried him out on, and he was fucking OUT.
Alles op Pride regels, behalve tussen Jeffrey Pedro en Anil Dubar.quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef MaxPowers het volgende:
Iemand nog een goed woord over de Bushido Finals?
Best wel vaag dat de PPV pas volgende week in America te zien is, terwijl het toernooi gister is gespeeld.
Ik heb alleen de Finale gezien en de wedstrijd van Gomi. Vond ze eerlijk gezegd tegenvallen.
Weet iemand al welke regels worden gebruikt bij Pride en Honor in Ahoy a.s.???
heb hem helemaal binnen.. heb de eerste paar partijen gezien.. o.a die van mousasi, filho en bustemante en het valt me vooralsnog absoluut niet tegen..quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef MaxPowers het volgende:
Iemand nog een goed woord over de Bushido Finals?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne.... Nakao is volgens mij nooit maar dan ook nooit KO gegaan, hij hoopte gewoon op diskwalificatie van Heath Herring (wat het eerst ook was, later omgezet naar NC (No Contest) omdat beide vechters "fout" waren)![]()
Stoer hoor, je kent Aleksanderquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:12 schreef LuNaTiC het volgende:
iemand die toevallig Werdum vs Kharitonov heeft? Je zou me er heel erg mee helpen als dit voor morgen geregeld kan worden dan kan ik het namelijk op een cd-tje branden en meegeven aan Aleksander Emelianenko morgen... hij had al een cd-tje met wat gevechten gekregen van me maar hij wilde nog uitdrukkelijk deze.
Anyone?
Ja, ik vind Spong ook welquote:Op zondag 12 november 2006 02:25 schreef LuNaTiC het volgende:
nope helaas.
Wordt morgen wel een vette dagheb er echt zin in. Vooral Spong tegen Mes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier alleen de 'grote' namen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel meer dan het niveau waar hij nu zit kan je niet echt wat betreft publiciteit. K1 Max misschien maar ik weet niet hoeveel moeite hij moet doen om in zijn huidige gewichtsklasse te vechten en of hij de 70kg van K1 Max zou kunnen halen. Hij zit nu een beetje in niemandsland. Zeker een 10-15kg te licht om ook maar iets in de K1 te kunnen proberen, tenzij hij op de Kaoklai tour wil en nu te zwaar voor K1 Max.quote:Op maandag 13 november 2006 01:34 schreef LuNaTiC het volgende:
Het viel mee. Weinig boegeroep bij het grondgevecht. Wel weer gejuich als de vechters weer staand moesten hervatten bij teveel inactiviteit.
Partij van de avond: Spong vs Mes. wat is die Spong toch goed... Vraag me af tot waar hij nog allemaal toe in staat is.
Spong heeft op het moment vele opties. In eerste instantie is het plan in elk geval om richting het zwaargewicht te gaan. A la Leko, zou hij rond de 95 kilo kunnen halen, waardoor ie net meekan, maar wel zijn snelheid blijft behouden. Hij is pas 22 jaar, vergeet niet dat Hoost ook heel lang tot 80 KG heeft gevochten totdat ie in K-1 naar het zwaargewicht toemoest. Dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 13 november 2006 02:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
Veel meer dan het niveau waar hij nu zit kan je niet echt wat betreft publiciteit. K1 Max misschien maar ik weet niet hoeveel moeite hij moet doen om in zijn huidige gewichtsklasse te vechten en of hij de 70kg van K1 Max zou kunnen halen. Hij zit nu een beetje in niemandsland. Zeker een 10-15kg te licht om ook maar iets in de K1 te kunnen proberen, tenzij hij op de Kaoklai tour wil en nu te zwaar voor K1 Max.
Verder leuke verslagen:quote:Omdat Tyrone niet echt een internet man is zal ik een en ander meegeven voor de geinteresseerden . Tyrone vecht dit jaar nog een paar keer tot 76,5 kg . Tyrone staat op de kaar op 6 augustus in Korea. Daarna vecht hij 2 x in Nederland . Almere en in de Ahoy.
Daarna gaat hij over naar een andere gewichtsklasse . We weten nog niet precies tot welk gewicht hij zal doorgroeien. Het uiteindelijke streven is natuurlijk het zwaargewicht . voor alle duidelijkheid , Tyrone wordt hierbij begeleid door Special Sports , Guus van der Meer , m.a.w. het zwaarder worden zal op een natuurlijke wijze gebeuren en onder begeleiding van een van nederlands beste sport centra.
Ook heeft Tyrone aangegeven om zich in het nieuwe jaar te willen gaan richten op het mma.
Dit zal gebeuren o.l.v. Remco Pardoel . Samen met Gegard Mousasi ( Beiden uitkomend voor Red Devil Holland) kan het dus gezellig worden in de klasse tot -83 kg.
De Pride heeft aangegeven met Tyrone te willen gaan werken zodra hij aangeeft dat het zo ver is.
Klinkt vet! Wie gaan er heen?quote:Dutchman Alistair Overeem is a free fighter at the highest level. Demolition Men follows him while he prepares for some important fights in Japan. With his two coaches, one for the standup training and the other for ground techniques, he carefully studies his opponents on videotape. Together, they devise strategies to break the opponent's technique and tactics. Although the sport isn't very popular in the Netherlands, Japan welcomes free fighters as superstars, and all the major competitions are held there. The highest competition in Alistair's weight class is the so-called Pride. With his "guillotine choke," he won a series of fights and achieved instant world fame in the free fight scene. Between training sessions and bouts, Alistair readily poses for numerous cameras, usually holding a huge wooden hammer, his personal symbol. Although Alistair claims he isn't really a showman, free fighting isn't only a big-time sport, it's also big-time entertainment. So when his manager asked him to think of a nickname years ago, he immediately came up with Demolition Man, an image that the friendly Alistair hits home with his demolition hammer.
The Netherlands, 2006
colour, video, 115 min
Director: Eldar Gross
Production: Eldar Gross; Alistair Overeem
Photography: Eldar Gross
Editing: Eldar Gross
Screening copy: Eldar Gross
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |