Ze heeft de laatste maanden echte en grafkop gekregen. Janine en Nina ook, maar goed.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
wat heeft Dian een fout pakje aan, die blote buik
Ik dacht al, dit wordt geen champagne ontbijtquote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
"Waar is Dennis??"
"Hij heeft vast een kater".
Niet fokken met de emoboys.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
die jankscenes met Nina en Morris komen me echt de strot uit, alsof ze zonder dat gejammer nog niet lelijk genoeg zijn....
oh en Morris' mascara liep uit
GTST goes ONMquote:Op woensdag 20 september 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Lekkere cliff.... Morris die tegen een stoeltje trapt
.
dat zou wel écht een Dian-actie zijn jaquote:Op woensdag 20 september 2006 20:38 schreef Dizer het volgende:
En zag ik daar binnenkort een vrijscene tussen Dian en die excuusmarokkaan?
Dit gaat toch nergens over, een soort neverending dramastory, elke keer hetzelfde.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
die jankscenes met Nina en Morris komen me echt de strot uit, alsof ze zonder dat gejammer nog niet lelijk genoeg zijn....
oh en Morris' mascara liep uit
Ik vrees voor een ontzettend slechte verhaallijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:39 schreef Canisfire het volgende:
En die Noud die nu op Laura gaat inpraten door te doen alsof hij Arnie is hangt me nu al de strot uit.![]()
Ja hallo.. ik heb wel gekeken hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou, jij dacht tot twee uur geleden dat ONM nog om 19.30 kwam?!?
hij doet niet alsof, hij IS Arnie... nou ja, gereïncarneerd danquote:Op woensdag 20 september 2006 20:39 schreef Canisfire het volgende:
En die Noud die nu op Laura gaat inpraten door te doen alsof hij Arnie is hangt me nu al de strot uit.![]()
Dat zal Dorothea binnenkort bewijzenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij doet niet alsof, hij IS Arnie... nou ja, gereïncarneerd dan
Vervelend is het wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij doet niet alsof, hij IS Arnie... nou ja, gereïncarneerd dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |