De zege had normaal gesproken voor Kloden moeten zijn, maar hij vertikte het om zijn mannen op kop te zetten toen onze vriend Oscar 30 minuten voor het peleton uitreed.quote:
Ja, maar dat zitten ook wel twee kanten aan, vind ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:23 schreef Biggs. het volgende:
[..]
De zege had normaal gesproken voor Kloden moeten zijn, maar hij vertikte het om zijn mannen op kop te zetten toen onze vriend Oscar 30 minuten voor het peleton uitreed.
Nou, voor mij wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Biggs. het volgende:
"Landis wordt geschrapt als Tour-winnaar"
vr 11/05/07 - Tour-baas Christian Prudhomme heeft laten weten dat de organisatie de Amerika van de erelijst heeft geschrapt. "Onze beslissing hangt niet af van het verdict van het Usada", zegt de Fransman. Ondertussen valt Landis zelf het Usada nog eens aan.
Christian Prudhomme deed zijn uitspraken over Floyd Landis (foto) in de Duitse krant Frankfurter Allgemeine. (AP) "Voor ons is Landis niet de winnaar van de Tour van 2006", zegt de Tour-baas.
Nou ja, grandioze winnaar is een groot woord.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, voor mij wel.
Ik vind Pereiro een flutwinnaar.
Fluttour of niet, de editie van 2006 is hartstikke rechtsgeldig hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:35 schreef icebliss het volgende:
Het was sowieso een fluttour. Ik stel voor dat ze de hele 2006 editie maar uit de boeken halen.
Ik heb er gewoon geen blij gevoel bij. Met Pereiro als winnaar is het een Tour om nooit meer aan terug te denken. Een administratieve voetnoot in de wielergeschiedenis.quote:[b]Op vrijdag 11 mei 2007 22:34 schreef Leatherface Nou ja, grandioze winnaar is een groot woord.
But you gotta give credits where credits are due.
Waarschijnlijk zal wel nooit meer iemand op die manier de Tour winnen.
ik heb er zeker ook geen blij gevoel bij, hoor. Ik vind dit gewoon vreselijk k*t voor de wielersport, dat het allemaal zo is gelopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen blij gevoel bij. Met Pereiro als winnaar is het een Tour om nooit meer aan terug te denken. Een administratieve voetnoot in de wielergeschiedenis.
Memorabel was het sowieso, wat je er ook van denkt.quote:De heldenrit van Landis spreekt veel meer tot de verbeelding.
Mee eens.quote:Eerst maar 'es onomstotelijk aantonen dat-ie echt schuldig is.
Tsja, da's natuurlijk subjectief. Maar Pereiro kan natuurlijk ook niks aan die hele toestanden doen.quote:En dan nog... ik vind 't gewoon niks. 't Voelt als een ruwe onderbreking in een legendarische rij van Tourwinnaars. Nietszeggend vind ik 't.
PI?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Fluttour of niet, de editie van 2006 is hartstikke rechtsgeldig hoor.
Rechtsgeldig is misschien een groot en vreemd woord.quote:
PI = Posticon = het tekentje boven je post. Nu dus het lachende poppetje. "Een PI laat meestal zien dat de post sarcastisch of niet-gemeend is."quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Rechtsgeldig is misschien een groot en vreemd woord.
Maar je kunt natuurlijk moeilijk maar de hele race uit de boeken schrappen omdat de oorspronkelijke winnaar blijkbaar dope gebruikte.
Dat is gewoon geen grond om het gehele uitslag dan maar ongeldig te verklaren.
Ow, dat heb ik effe niet gezien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef icebliss het volgende:
[..]
PI = Posticon = het tekentje boven je post. Nu dus het lachende poppetje. "Een PI laat meestal zien dat de post sarcastisch of niet-gemeend is."
Ik meende het dus niet![]()
Die rit was legendarisch, maar zijn schuldig zijn is ook legendarisch. Landis heeft nu 8 samples waarin aangetoond is dat er exogeen testosteron aanwezig is. Die tests zijn van dien aard dat je met 100% zekerheid kan vaststellen dat het geen lichaamseigen testosteron is. Landis hangt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:38 schreef Arcee het volgende:
Eerst maar 'es onomstotelijk aantonen dat-ie echt schuldig is.
Het is imo onomstotelijk. Zoveel positieve tests, en het commentaar van Landis op die tests is in de orde van "ja, maar op bladzijde 32 van het rapport staat een komma verkeerd, en dat betekent dat ik vrijgesproken moet worden."quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen blij gevoel bij. Met Pereiro als winnaar is het een Tour om nooit meer aan terug te denken. Een administratieve voetnoot in de wielergeschiedenis.
De heldenrit van Landis spreekt veel meer tot de verbeelding.
Eerst maar 'es onomstotelijk aantonen dat-ie echt schuldig is.
En dan nog... ik vind 't gewoon niks. 't Voelt als een ruwe onderbreking in een legendarische rij van Tourwinnaars. Nietszeggend vind ik 't.
Dat lijkt me ook duidelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:59 schreef Leatherface het volgende:
Pereiro zal IMO wel nooit meer een grote ronde winnen
Hij is leuk voor een klassering rond de 10e-15e plek, en een paar lange ontsnappingen in de bergen. Hij kan dus wel prima zijn weg vinden in de grote rondes, maar top5 is net wat te hoog gegrepen voor 'm (normaal gesproken).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Pereiro is natuurlijk ook geen echte ronderenner.
Zijn tourzege verandert daar niks aan.
Zoals Ducrot al regelmatig zegt: het is totale anarchie in het peloton.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:41 schreef Ericr het volgende:
Laffe honden die een Tour weggeven verdienen niet beter, Perreiro is de terechte winnaar. Hoop dat ze dit jaar weer net zo laf zijn en een D-klasse renner de hele zooi om zeep helpt met een monsterontsnapping. Het ontbreekt aan leiderschap in het peleton, allemaal makke schaapjes tegenwoordig. Schaapjes worden geslacht.
Volgens mij is dat ook de reden dat er in de finales van de klassiekers dit jaar zulke grote groepen waren, omdat er in het begin zo gruwelijk hard gereden was, dat daarna niemand meer het verschil kon maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zoals Ducrot al regelmatig zegt: het is totale anarchie in het peloton.
Ook wel een kwestie van nivellering, denk ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de reden dat er in de finales van de klassiekers dit jaar zulke grote groepen waren, omdat er in het begin zo gruwelijk hard gereden was, dat daarna niemand meer het verschil kon maken.
Ook dat. En gunstige omstandigheden (goed weer en geen wind).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ook wel een kwestie van nivellering, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |