abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2006 @ 19:11:35 #51
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_41897151
Mijn huidige ex-vriendin had het net uitgemaakt op een vage manier zodat het wel uit was maar toch ook niet?????? maar goed we zouden nog op vakantie gaan dus dacht ik ik laat haar een week helemaal met rust dan gaan we zoals geplant op vakantie om te kijken wat we nog voor elkaar voelden.

Op de dag dat zij het dus vaag uit maakte zouden we samen gaan stappen ik had vreselijk veel zin om te dansen. Ik was nergens op uit en sta vaag te lullen een beetje niet eens echt een gesprek maar meer af en toe losse dingen met een meisje. Die zelfde avond stonden we te zoenen iets waar ik niet op gerekend had.

de vakantie was niks meer geworden en daarna hebben ik en mijn ex definitief de knoop door gehakt. ik heb die nieuwe meid gebeld en we zijn een aantal keer uitgeweest veel gelachen met en zonder drank. En nu een aantal weken later is zij mijn vriendinnetje en ik ben heel blij.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_41897171
tegen sluitingstijd tegengekomen in een kroeg en het was meteen raak
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_41897957
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:11 schreef Dwan het volgende:
Mijn huidige ex-vriendin had het net uitgemaakt op een vage manier zodat het wel uit was maar toch ook niet?????? maar goed we zouden nog op vakantie gaan dus dacht ik ik laat haar een week helemaal met rust dan gaan we zoals geplant op vakantie om te kijken wat we nog voor elkaar voelden.

Op de dag dat zij het dus vaag uit maakte zouden we samen gaan stappen ik had vreselijk veel zin om te dansen. Ik was nergens op uit en sta vaag te lullen een beetje niet eens echt een gesprek maar meer af en toe losse dingen met een meisje. Die zelfde avond stonden we te zoenen iets waar ik niet op gerekend had.

de vakantie was niks meer geworden en daarna hebben ik en mijn ex definitief de knoop door gehakt. ik heb die nieuwe meid gebeld en we zijn een aantal keer uitgeweest veel gelachen met en zonder drank. En nu een aantal weken later is zij mijn vriendinnetje en ik ben heel blij.
De beste manier om over je ex te komen
  zondag 17 september 2006 @ 19:41:29 #54
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_41898101
Via wederzijdse kennissen hebben we elkaar ontmoet en ik vond hem eigenlijk direct leuk, bijzonder en "anders". Een beetje terughoudend, wat mysterieus. Na een aantal keren met die gehele vriendengroep te zijn gaan stappen (waarbij ik niet onder stoelen of banken heb gestoken dat ik hem meer dan leuk vond), gingen we ook eens met zijn tweetjes wat drinken en daarna bracht hij me naar huis. Vervolgens bij mij thuis voor het eerst gekust.

Dit is inmiddels al bijna 7,5 jaar geleden
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_41900981
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 08:54 schreef EdwinHeijmen het volgende:
op een feestje tegengekomen... dronken over haar schoot gevallen en gezegd;"jij zou best wel eens mijn vriendin kunnen worden, maar ik ken je helemaal niet.." .
Dat vind ik wel een goeie.
  zondag 17 september 2006 @ 21:06:12 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41901064
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:11 schreef Dwan het volgende:

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_41901955
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef releaze het volgende:
Ik vind het wel tof om te lezen dat bij veel relaties het internet toch wel een cruciale rol heeft gespeeld
Wat dat betreft zijn FOK!kers misschien geen representatieve afspiegeling van de bevolking.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_41903910
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Losers tijdens het uitgaan

Rustig maar, hoor, iedereen vind je een echte vent.
pi_41904064
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:07 schreef Xplo het volgende:
hoe is jullie relatie begonnen?.
niet
пусть всегда будет солнце
pi_41904651
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef releaze het volgende:
Ik vind het wel tof om te lezen dat bij veel relaties het internet toch wel een cruciale rol heeft gespeeld
en drank zo te lezen
  maandag 18 september 2006 @ 21:20:57 #61
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41932152
ik had op fok een screenshot ergens gezien van "sperma" op een foto van brechtje. Onderin die screenshot stond een msn venster met de naam MikeyMo. Newbie als ik was ging ik MikeyMo toevoegen op msn om te kijken of er een rel uit te halen was op fok.

Poosje gesproken en verder wat over allerdaagse dingen gehad.

Nadat het uitging met mijn ex zijn we meer gaan praten. Zijn ex had het onlangs ook uitgemaakt en we bespraken de relaties. Na een jaar te hebben gemsnt wou hij eigenlijk wel eens afspreken. Omdat ik soms nogal een chicken ben durfde ik niet zo goed en verzon ik allemaal stomme smoejes . Op een gegeven moment waren we een paar maand verder en ik zou naar u2 in amsterdam gaan. We zouden elkaar dan in amsterdam zien. Maar omdat mn zus nogal paranoide was mocht ik niet afspreken met MM. (het was volgens haar immers een vreemde van het internet)

tevens hebben we veel in het fotoboek lopen flirten e.d

Dus ik ben uiteindelijk niet naar U2 gegaan. De dag erop op zondag hoorde ik van MM dat zijn ex (die stront jaloers was op mij. Terwijl we enkel aan het msnen waren. (MM en Ik ) ) op vakantie was gegaan. En dat hij eigenlijk mij wel heel graag wou ontmoeten en op deze manier ook geen gezeik van zn ex aan zn hoofd had. Dus ik besloot in een impulsieve bui zonder er goed bij na te denken dat het maar eens tijd was. MM kwam diezelfde zondag nog. We zijn wat gaan drinken,heerlijk bij een meertje gelopen en gelegen. En ja,toen we daar lagen konden we niet echt van elkaar afblijven. (hij was erg lief

naja,van het 1 kwam het ander .hij is blijven slapen en is 's maandags avond vertrokken en dat is het verhaal van MM en Qwea

[ Bericht 1% gewijzigd door Zwaffel op 18-09-2006 21:31:18 ]
  maandag 18 september 2006 @ 21:29:21 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41932574
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef Zwaffel het volgende:
ik had op fok een screenshot ergens gezien van "sperma" op een foto van brechtje. Onderin die screenshot stond een msn venster met de naam MikeyMo. Newbie als ik was ging ik MikeyMo toevoegen op msn om te kijken of er een rel uit te halen was op fok.

Poosje gesproken en verder wat over allerdaagse dingen gehad.

Nadat het uitging met mijn ex zijn we meer gaan praten. Zijn ex had het onlangs ook uitgemaakt en we bespraken de relaties. Na een jaar te hebben gemsnt wou hij eigenlijk wel eens afspreken. Omdat ik soms nogal een chicken ben durfde ik niet zo goed en verzon ik allemaal stomme smoejes . Op een gegeven moment waren we een paar maand verder en ik zou naar u2 in amsterdam gaan. We zouden elkaar dan in amsterdam zien. Maar omdat mn zus nogal paranoide was mocht ik niet afspreken met MM. (het was volgens haar immers een vreemde van het internet)

tevens hebben we veel in het fotoboek lopen flirten e.d

Dus ik ben uiteindelijk niet naar U2 gegaan. De dag erop op zondag hoorde ik van MM dat zijn ex (die stront jaloers was op mij. Terwijl we enkel aan het msnen waren. (MM en Ik ) ) op vakantie was gegaan. En dat hij eigenlijk mij wel heel graag wou ontmoeten en op deze manier ook geen gezeik van zn ex aan zn hoofd had. Dus ik besloot in een impulsieve bij zonder er goed bij na te denken dat het maar eens tijd was. MM kwam diezelfde zondag nog. We zijn wat gaan drinken,heerlijk bij een meertje gelopen en gelegen. En ja,toen we daar lagen konden we niet echt van elkaar afblijven. (hij was erg lief

naja,van het 1 kwam het ander .hij is blijven slapen en is 's maandags avond vertrokken en dat is het verhaal van MM en Qwea
  maandag 18 september 2006 @ 21:29:54 #63
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41932601
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maandag 18 september 2006 @ 21:30:29 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41932636
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:29 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

hij staat al ttk
pi_41932655
Wel beste verhaal tot nu toe
  maandag 18 september 2006 @ 21:31:36 #66
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41932717
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij staat al ttk
stik
  maandag 18 september 2006 @ 21:32:01 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41932750
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef ik.ben.hier het volgende:
Wel beste verhaal tot nu toe
dat wel.

bzzzzz.... prik!

-"hey wtf bij, wat doe je nu?"

-"ja sorry ik was ff impulsief!"
  maandag 18 september 2006 @ 21:32:29 #68
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41932767
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat wel.

bzzzzz.... prik!

-"hey wtf bij, wat doe je nu?"

-"ja sorry ik was ff impulsief!"
krijg eens wat jij
  maandag 18 september 2006 @ 21:33:06 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41932785
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:32 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

krijg eens wat jij
lol. GEBBETJE
pi_41932835
Met een kusje.
Whatever I want.
pi_41933097
Ik had hem ooit eerder gezien in een kroeg, allebei dronken. Niks meer mee te beginnen..

Hij heeft me geholpen met verhuizen op 27 mei 2005, mijn hulpjes hebben hem meegenomen als 'extra hulpje' (achteraf expres!).
Ik heb hem een biertje aangeboden als bedankje, beetje gepraat. Vanaf 2 juni 2005 was is hij mn vriendje! En in augustus 2005 hebben we zijn spullen hierheen verhuist.

Over 2 jaartjes verhuizen we samen

[ Bericht 3% gewijzigd door Veroniek op 18-09-2006 21:53:25 ]
C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
pi_41933426
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Veroniek het volgende:
Ik had hem ooit eerder gezien in een kroeg, allebei dronken. Niks meer mee te beginnen..

Hij heeft me geholpen met verhuizen op 27 mei 2005, mijn hulpjes hebben hem meegenomen als 'extra hulpje' (achteraf expres!).
Ik heb hem een biertje aangeboden als bedankje, beetje gepraat. Vanaf 2 juni was hij mn vriendje! En in augustus hebben we zijn spullen hierheen verhuist.

Over 2 jaartjes verhuizen we samen
Dat is een mooi vooruitzicht
pi_41937735
Heb je even? .

Wintersport een paar jaar geleden. Ik ga met vrienden op wintersport. Op dag 1 ontmoet ik een leuke meid, dezelfde nacht nog tot 's morgens vroeg mee gepraat. Voor iedereen was het al duidelijk, wij werden een stel. Het pakte vreemdgenoeg anders uit, ondanks de diepe gesprekken ontbrak de magische klik nog. Op dag 4 krijgt een vriend van me met die meid. Maanden gingen voorbij en onze vriendschap werd steeds beter, zij werd onderdeel van onze vriendengroep en zo zag ik haar dus geregeld. Af en toe spraken we ook met zn 2en af, wat haar vriend toendertijd soms een beetje jaloers maakte, maar we konden het gewoon super goed met elkaar vinden. Na zo'n 1,5 jaar ging het uit met haar vriend en het contact ging steeds makkelijker, we spraken vaker af. Op een gegeven moment belde we elkaar bijna elke dag en het contact werd steeds intiemer. Tot ik op een gegeven moment tijdens het stappen een smsje kreeg dat ze me leuk vond . Ik was straalbezopen, dus wilde er nog even een nachtje over slapen, heb haar dus pas de volgende dag/avond terug gebeld.. (later bleek ze die nacht niet kunnen slapen en misselijk te zijn geweest van de spanning ). Paar dagen later naar de bios gegaan en toen ging het allemaal heel snel .

Heeft trouwens wel wat gezeik gehad met d'r ex, die vond het allemaal niet zo leuk wat er allemaal gebeurde..

[ Bericht 4% gewijzigd door Sport_Life op 18-09-2006 23:52:26 ]
pi_41938478
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:38 schreef Sport_Life het volgende:
Heeft trouwens wel wat gezeik gehad met d'r ex, die vond het allemaal niet zo leuk wat er allemaal gebeurde..
Tja, in dit soort situaties blijf je dat toch houden. Het is wel een leuke manier hoe het allemaal is 'ontstaan'
pi_41938664
Nou zij kreeg dus het verwijt van haar ex dat ze tijdens haar relatie ook al verliefd op mij zou zijn geweest. Wat dus niet zo was (niet bewust iig). Ze bleek dus tijdens haar relatie met hem hele gesprekken over mij gehad te hebben, dat ze mij niet meer mocht zien enzo
Hele gedoe heeft er trouwens wel voor gezorgd dat de hele vriendengroep op z'n kop ligt, de helft spreek ik alleen nog maar op feestjes.. maar prima zo .
pi_41939159
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:12 schreef DarkElf het volgende:
tegen sluitingstijd tegengekomen in een kroeg en het was meteen raak
Tjakka
pi_41945107
Kwam vorig jaar een jongen tegen op DE brug ( ) die mij aansprak. Hij wilde weten waar zijn school was. Ik had niet zo'n zin om het uit te leggen dus ik ben met hem meegelopen. School gevonden, ik heb hem nog wat geholpen met een kamer zoeken en zo. Toen kwam eigenlijk het punt van afscheid nemen maar ik heb hem gevraagd of hij zin had om bij mij te eten. Dat wilde hij wel. Dus zo gezegd zo gedaan. Boodschappen gedaan etc. Gekookt, gegeten, film gehuurd, film niet afgekeken . En hij is nooit meer weggegaan .
pi_41947136
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:05 schreef Sport_Life het volgende:
Nou zij kreeg dus het verwijt van haar ex dat ze tijdens haar relatie ook al verliefd op mij zou zijn geweest. Wat dus niet zo was (niet bewust iig). Ze bleek dus tijdens haar relatie met hem hele gesprekken over mij gehad te hebben, dat ze mij niet meer mocht zien enzo
Hele gedoe heeft er trouwens wel voor gezorgd dat de hele vriendengroep op z'n kop ligt, de helft spreek ik alleen nog maar op feestjes.. maar prima zo .
Uuhm, maar die ex... dat was toch ook een vriend van jou? Waarom begint hij uberhaupt een relatie met haar als het voor iedereen duidelijk is dat jullie elkaar leuk vonden? En ook wel een beetje raar dat zij toch opeens met die vriend iets begint.
pi_41949281
Via een vriendin was ik op een profielsite terecht gekomen en daar zag voegde ik wat mensen toe, toen stuurde hij een berichtje waar hij zich aan mij voorstelde en ik heb hetzelfde gegaan. Een paar weken later heeft hij mij uitgenodigt voor zijn housewarmingsparty en we zijn nu 2 maanden laten nog steeds happy samen
Haters gonna hate.
pi_41949596
een stel vrienden van mijn toenmalige vriend kwamen langs, ik had nergens oog voor, want ik had een vriend. 2 jaar later (inmiddels vrijgezel) kom ik een van die vrienden tegen op een feestje. Ik herkende hem niet eens, maar hij mij wel. nadat we wat geouwehoerd hebben, hebben we telefoonnummers uitgewisseld.
Toen smsten we, heel sporadisch, gewoon vriendschappelijk. De dag na mijn verjaardag ging ik naar een tent en wist dat hij daar ook wel eens kwam, en stuurde hem een sms; Ga jij ook vanavond?
hij was er ook, en we hebben daar de hele tijd op een bankje klef lopen doen, totdat ik het zat was en zei: zullen we gewoon naar mijn huis gaan?
van het een kwam het ander...
De volgende ochtend, zaten we beiden met een kater, maar geen ongemakkelijk gevoel. gedag gezegd, en ik zei nog: nou ik zie je wel weer es.
ik wilde absoluut geen vriendje, en heb de boot vrij lang afgehouden, maar ik besefte me na een maandje dat ik vreselijk verliefd was.

en het gaat nog steeds geweldig na 2,5 jaar!
Babe In Totale Control of Herself
pi_41952483
op straat..gewoon naar binnen gelokt!
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:28:50 #82
146730 R81
Ech wel...
pi_41952866
Ik heb haar leren kennen op een feestje bij iemand thuis. Ik zag haar staan (mooi ) en liep op haar af en toen hebben we de hele tijd staan praten. Het klikte meteen We zijn de hele avond bij elkaar gebleven en we zijn allebei blijven slapen op de bank. Die nacht hebben we voor het eerst gezoend De weken daarna veel afgesproken, veel lol gehad en tja zo begon het Inmiddels wonen we alweer 3 maanden samen
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_41952945
Via Internet, een site voor alleenstaande/gescheiden ouders.
Eigenlijk bedoelt om ervaringen uit te wisselen en soms uitstapjes te organiseren met de kids..

Kreeg een keer een mailtje van iemand die mijn profiel had gelezen op die site en het wel leuk vond te mailen. Als ik dat ook leuk vond zou ze het wel horen, anders een fijne zomer gewenst...

We zijn nu alweer 5 jaar bij elkaar, zij met haar 2 meiden, ik met mijjn zoontje, een gezellig gezin!
pi_41954741
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:09 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Uuhm, maar die ex... dat was toch ook een vriend van jou? Waarom begint hij uberhaupt een relatie met haar als het voor iedereen duidelijk is dat jullie elkaar leuk vonden? En ook wel een beetje raar dat zij toch opeens met die vriend iets begint.
Het ligt nog veel ingewikkelder. Om het hele verhaal maar te vertellen, in eerste instantie vond een andere vriend (Persoon A) haar al erg leuk (nog voordat ze een relatie had dus), en om die reden wilde ik in eerste instantie al niks met haar (buiten het feit dat ik op dat moment geen zin in een relatie had). Telkens als zij intiem wilde zijn draaide ik weg, omdat ik vriendschap met die vriend (persoon A) belangrijker vond dan een vakantieliefde (meer zag ik er helemaal niet in). Dus paar dagen later hoorde ik dat mn vriendin dus met die andere gozer (persoon B) had, vriend A helemaal over de zeik op persoon B.

En tja, leg dan maar uit aan de hele vriendengroep dat ik nu met haar een relatie heb.. .
  dinsdag 19 september 2006 @ 17:43:48 #85
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_41956586
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:34 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Het ligt nog veel ingewikkelder. Om het hele verhaal maar te vertellen, in eerste instantie vond een andere vriend (Persoon A) haar al erg leuk (nog voordat ze een relatie had dus), en om die reden wilde ik in eerste instantie al niks met haar (buiten het feit dat ik op dat moment geen zin in een relatie had). Telkens als zij intiem wilde zijn draaide ik weg, omdat ik vriendschap met die vriend (persoon A) belangrijker vond dan een vakantieliefde (meer zag ik er helemaal niet in). Dus paar dagen later hoorde ik dat mn vriendin dus met die andere gozer (persoon B) had, vriend A helemaal over de zeik op persoon B.

En tja, leg dan maar uit aan de hele vriendengroep dat ik nu met haar een relatie heb.. .
Blijkbaar niet zo'n goeie vrienden he allemaal...
pi_41956775
aantal wel en daar gaat het om.
pi_41992365
zondagmiddag aan het werk.... hij komt binnen.... besteld een paar keer een biertje met een ruime fooi... na werktijd gezellig mee gaan drinken.... dronken gevoerd... niet eens express. Heb ik heel lief aangeboden om met hem mee naar huis te lopen, hij was te dronken om op z'n benen te blijven staan. Heel lang voor de deur staan zoenen. Volgende dag kon hij zich niets meer herinneren... en ik dacht dat hij me eigenlijk niet zo zag zitten. vol goede hoop toch een smsje gestuurd en ik kreeg zowaar een smsje terug met de vraag of hij me de volgende dag mocht zien.... en dat is nu bijna 5 maanden terug
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
pi_42014172
Ik heb mijn vriend ontmoet via love@lycos, we waren 15 voor onze eerste blind date allebei super nerveus . Maar nu 5 jaar later nog altijd gelukkig samen ^^. We werden zelfs door love@lycos uitgenodigd om een interview af te geven omdat we een van de eerste stellen waren die daar hun liefde vonden.
Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
"es ist ein Krankenhaus"
  donderdag 21 september 2006 @ 14:21:21 #89
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_42014705
Ik zat vast in de PI in dordt.. Ze boeide me eens lekker stevig vast en toen zag ik het al in haar ogen.. dit is de ware... wat een ondeugd.... Nu vrij en ze boeit me nog geregeld in
lol whahaha

zo is het natuurlijk niet gegaan maar dat d88 jullie ook al wel he?
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
pi_42014788
Opoe vertelt: láng geleden (ik was 17) had ik het helemaal gehad met 'mannen'. Ik was toen een beetje een dramaqueen en liet overal weten dat ik voorlopig geen vriendjes meer wilde. Aan mijn lijf geen polonaise meer! Die avond logeerde ik bij een vriendin en gingen we samen 't dorp in. Waar we tegen een groep vrienden van haar aanliepen: die kende ik allemaal ook al een tijdje, op ééntje na. Over die jongen had ze al meerdere malen gezegd dat die volgens haar heel goed bij mij zou passen en andersom. Om een lang verhaal kort te maken: in de kroeg was 't liefde op het eerste gezicht en 17 jaar later zijn we nog steeds heel gelukkig samen...
Peace man!
pi_42015560
We hadden thuis (bij m'n ouders) net breedband internet en wat doe je dan? Tot diep in de nacht chatten. Ik chatte destijds op de chat van TMF in het "Zuid Holland Kanaal", was nogal triest en er werd alleen maar "geschreeuwd" en gescholden. Ik dus op zoek naar een leuker "Kanaal" en kwam op 't Brabantse kanaal terecht. Daar een beetje onzin gesprekjes gevoerd... tot ik een leuke man tegen kwam waar ik wél een zinnig gesprek kon voeren.

Verder via mail en uiteindelijk wat telefoontjes op en neer tot een date gekomen. Ik was eigenlijk helemaal niet zo serieus met die "date", ik vond na 4 jaar met mijn ex 't vrijgezelle leven wel leuk. Alleen was de man in kwestie zo leuk dat we sinds die eerste date onafscheidelijk zijn. En dat nu al 6,5 jaar!
We wonen nu 2 jaar samen (in Brabant) en willen komend voorjaar gaan trouwen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_42015662
Echt leuke verhalen hier!! (2 hierboen ).
pi_42015855
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef FlowerPeace het volgende:
Opoe vertelt: láng geleden (ik was 17) had ik het helemaal gehad met 'mannen'. Ik was toen een beetje een dramaqueen en liet overal weten dat ik voorlopig geen vriendjes meer wilde. Aan mijn lijf geen polonaise meer! Die avond logeerde ik bij een vriendin en gingen we samen 't dorp in. Waar we tegen een groep vrienden van haar aanliepen: die kende ik allemaal ook al een tijdje, op ééntje na. Over die jongen had ze al meerdere malen gezegd dat die volgens haar heel goed bij mij zou passen en andersom. Om een lang verhaal kort te maken: in de kroeg was 't liefde op het eerste gezicht en 17 jaar later zijn we nog steeds heel gelukkig samen...
Wow respect
pi_42015878
Ik ken mijn huidige vriend sinds we voor een pooltoernooi naar Luxemburg gingen in 2005, toen hadden we beide een relatie met iemand anders. Eigenlijk bijna een jaar amper gezien/gesproken. Een keer zomaar contact gezocht voor de lol en hij bleek een enorme steun toen het slecht ging met mijn relatie. Nadat mijn relatie uit ging bleken er toch wel meer gevoelens te spelen en klikte het ook wel heel erg goed. Besloten er voor te gaan en het gaat geweldig nu!
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 21 september 2006 @ 15:05:20 #95
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_42015965
Is t niet veel leuker hoe relaties eindigen?
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_42016060
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:05 schreef KumA het volgende:
Is t niet veel leuker hoe relaties eindigen?
leuker niet, smeuïger wel
O+ 11-06-2009 O+
pi_42016615
Ik werk bij de bakker en hij werkt bij de bieb. Ik zag hem al regelmatig, want hij kwam broodjes halen en vond hem al bestl wel leuk. Toen zag ik hem een paar keer in mijn stamkroeg.
Toen op een avond in de bewuste kroeg was ik met mijn ex een biertje aan het drinken en was ie gekke bekken naar me aan het trekken. Toen dacht ik schijt ik doe gewoon een poging, dus naar de bar gelopen briefje en pen gevraagd en erop geschreven: zullen we een keer een biertje gaan drinken groetjes het bakkersmeisje. Briefje in zijn hand geduwd en heel snel de kroeg uitgelopen (ik ben ook zo'n held hehe) en zo geschreven zo gedaan, biertje gedronken, klikte onwijs goed. En nu hebben we "verkering"
  donderdag 21 september 2006 @ 15:54:12 #98
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_42017368
We waren op een meet. En toen waren we dronken. Toen een jaar later vonden we elkaar toch nog steeds best leuk. Nou zoiets .
  donderdag 21 september 2006 @ 17:51:18 #99
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42020783
KISSSSSSSSSSS
pi_42040315
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef Darkmind het volgende:
Ik werk bij de bakker en hij werkt bij de bieb. Ik zag hem al regelmatig, want hij kwam broodjes halen en vond hem al bestl wel leuk. Toen zag ik hem een paar keer in mijn stamkroeg.
Toen op een avond in de bewuste kroeg was ik met mijn ex een biertje aan het drinken en was ie gekke bekken naar me aan het trekken. Toen dacht ik schijt ik doe gewoon een poging, dus naar de bar gelopen briefje en pen gevraagd en erop geschreven: zullen we een keer een biertje gaan drinken groetjes het bakkersmeisje. Briefje in zijn hand geduwd en heel snel de kroeg uitgelopen (ik ben ook zo'n held hehe) en zo geschreven zo gedaan, biertje gedronken, klikte onwijs goed. En nu hebben we "verkering"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')