De beste manier om over je ex te komenquote:Op zondag 17 september 2006 19:11 schreef Dwan het volgende:
Mijn huidige ex-vriendin had het net uitgemaakt op een vage manier zodat het wel uit was maar toch ook niet?????? maar goed we zouden nog op vakantie gaan dus dacht ik ik laat haar een week helemaal met rust dan gaan we zoals geplant op vakantie om te kijken wat we nog voor elkaar voelden.
Op de dag dat zij het dus vaag uit maakte zouden we samen gaan stappen ik had vreselijk veel zin om te dansen. Ik was nergens op uit en sta vaag te lullen een beetje niet eens echt een gesprek maar meer af en toe losse dingen met een meisje. Die zelfde avond stonden we te zoenen iets waar ik niet op gerekend had.
de vakantie was niks meer geworden en daarna hebben ik en mijn ex definitief de knoop door gehakt. ik heb die nieuwe meid gebeld en we zijn een aantal keer uitgeweest veel gelachen met en zonder drank. En nu een aantal weken later is zij mijn vriendinnetje en ik ben heel blij.
Dat vind ik wel een goeie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:54 schreef EdwinHeijmen het volgende:
op een feestje tegengekomen... dronken over haar schoot gevallen en gezegd;"jij zou best wel eens mijn vriendin kunnen worden, maar ik ken je helemaal niet.." .
quote:Op zondag 17 september 2006 19:11 schreef Dwan het volgende:
Mijn huidige ex-vriendin had het net uitgemaakt op een vage manier zodat het wel uit was maar toch ook niet?????? maar goed we zouden nog op vakantie gaan dus dacht ik ik laat haar een week helemaal met rust dan gaan we zoals geplant op vakantie om te kijken wat we nog voor elkaar voelden.
Op de dag dat zij het dus vaag uit maakte zouden we samen gaan stappen ik had vreselijk veel zin om te dansen. Ik was nergens op uit en sta vaag te lullen een beetje niet eens echt een gesprek maar meer af en toe losse dingen met een meisje. Die zelfde avond stonden we te zoenen iets waar ik niet op gerekend had.
de vakantie was niks meer geworden en daarna hebben ik en mijn ex definitief de knoop door gehakt. ik heb die nieuwe meid gebeld en we zijn een aantal keer uitgeweest veel gelachen met en zonder drank. En nu een aantal weken later is zij mijn vriendinnetje en ik ben heel blij.
Wat dat betreft zijn FOK!kers misschien geen representatieve afspiegeling van de bevolking.quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef releaze het volgende:
Ik vind het wel tof om te lezen dat bij veel relaties het internet toch wel een cruciale rol heeft gespeeld
nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:07 schreef Xplo het volgende:
hoe is jullie relatie begonnen?.
en drank zo te lezenquote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef releaze het volgende:
Ik vind het wel tof om te lezen dat bij veel relaties het internet toch wel een cruciale rol heeft gespeeld
quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef Zwaffel het volgende:
ik had op fok een screenshot ergens gezien van "sperma" op een foto van brechtje. Onderin die screenshot stond een msn venster met de naam MikeyMo. Newbie als ik was ging ik MikeyMo toevoegen op msn om te kijken of er een rel uit te halen was op fok.
Poosje gesproken en verder wat over allerdaagse dingen gehad.
Nadat het uitging met mijn ex zijn we meer gaan praten. Zijn ex had het onlangs ook uitgemaakt en we bespraken de relaties. Na een jaar te hebben gemsnt wou hij eigenlijk wel eens afspreken. Omdat ik soms nogal een chicken ben durfde ik niet zo goed en verzon ik allemaal stomme smoejes. Op een gegeven moment waren we een paar maand verder en ik zou naar u2 in amsterdam gaan. We zouden elkaar dan in amsterdam zien. Maar omdat mn zus nogal paranoide was mocht ik niet afspreken met MM. (het was volgens haar immers een vreemde van het internet)
tevens hebben we veel in het fotoboek lopen flirten e.d
Dus ik ben uiteindelijk niet naar U2 gegaan. De dag erop op zondag hoorde ik van MM dat zijn ex (die stront jaloers was op mij. Terwijl we enkel aan het msnen waren. (MM en Ik ) ) op vakantie was gegaan. En dat hij eigenlijk mij wel heel graag wou ontmoeten en op deze manier ook geen gezeik van zn ex aan zn hoofd had. Dus ik besloot in een impulsieve bij zonder er goed bij na te denken dat het maar eens tijd was. MM kwam diezelfde zondag nog. We zijn wat gaan drinken,heerlijk bij een meertje gelopen en gelegen. En ja,toen we daar lagen konden we niet echt van elkaar afblijven. (hij was erg lief![]()
naja,van het 1 kwam het ander .hij is blijven slapen en is 's maandags avond vertrokken en dat is het verhaal van MM en Qwea
dat wel.quote:
krijg eens wat jijquote:Op maandag 18 september 2006 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat wel.
bzzzzz.... prik!
-"hey wtf bij, wat doe je nu?"
-"ja sorry ik was ff impulsief!"
lol. GEBBETJEquote:
Dat is een mooi vooruitzichtquote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Veroniek het volgende:
Ik had hem ooit eerder gezien in een kroeg, allebei dronken. Niks meer mee te beginnen..
Hij heeft me geholpen met verhuizen op 27 mei 2005, mijn hulpjes hebben hem meegenomen als 'extra hulpje' (achteraf expres!).
Ik heb hem een biertje aangeboden als bedankje, beetje gepraat. Vanaf 2 juni was hij mn vriendje!En in augustus hebben we zijn spullen hierheen verhuist.
Over 2 jaartjes verhuizen we samen![]()
Tja, in dit soort situaties blijf je dat toch houden. Het is wel een leuke manier hoe het allemaal is 'ontstaan'quote:Op maandag 18 september 2006 23:38 schreef Sport_Life het volgende:
Heeft trouwens wel wat gezeik gehad met d'r ex, die vond het allemaal niet zo leuk wat er allemaal gebeurde..
Tjakkaquote:Op zondag 17 september 2006 19:12 schreef DarkElf het volgende:
tegen sluitingstijd tegengekomen in een kroeg en het was meteen raak
Uuhm, maar die ex... dat was toch ook een vriend van jou? Waarom begint hij uberhaupt een relatie met haar als het voor iedereen duidelijk is dat jullie elkaar leuk vonden? En ook wel een beetje raar dat zij toch opeens met die vriend iets begint.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:05 schreef Sport_Life het volgende:
Nou zij kreeg dus het verwijt van haar ex dat ze tijdens haar relatie ook al verliefd op mij zou zijn geweest. Wat dus niet zo was (niet bewust iig). Ze bleek dus tijdens haar relatie met hem hele gesprekken over mij gehad te hebben, dat ze mij niet meer mocht zien enzo![]()
![]()
Hele gedoe heeft er trouwens wel voor gezorgd dat de hele vriendengroep op z'n kop ligt, de helft spreek ik alleen nog maar op feestjes.. maar prima zo.
Het ligt nog veel ingewikkelder. Om het hele verhaal maar te vertellen, in eerste instantie vond een andere vriend (Persoon A) haar al erg leuk (nog voordat ze een relatie had dus), en om die reden wilde ik in eerste instantie al niks met haar (buiten het feit dat ik op dat moment geen zin in een relatie had). Telkens als zij intiem wilde zijn draaide ik weg, omdat ik vriendschap met die vriend (persoon A) belangrijker vond dan een vakantieliefde (meer zag ik er helemaal niet in). Dus paar dagen later hoorde ik dat mn vriendin dus met die andere gozer (persoon B) had, vriend A helemaal over de zeik op persoon B.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uuhm, maar die ex... dat was toch ook een vriend van jou? Waarom begint hij uberhaupt een relatie met haar als het voor iedereen duidelijk is dat jullie elkaar leuk vonden? En ook wel een beetje raar dat zij toch opeens met die vriend iets begint.
Blijkbaar niet zo'n goeie vrienden he allemaal...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:34 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Het ligt nog veel ingewikkelder. Om het hele verhaal maar te vertellen, in eerste instantie vond een andere vriend (Persoon A) haar al erg leuk (nog voordat ze een relatie had dus), en om die reden wilde ik in eerste instantie al niks met haar (buiten het feit dat ik op dat moment geen zin in een relatie had). Telkens als zij intiem wilde zijn draaide ik weg, omdat ik vriendschap met die vriend (persoon A) belangrijker vond dan een vakantieliefde (meer zag ik er helemaal niet in). Dus paar dagen later hoorde ik dat mn vriendin dus met die andere gozer (persoon B) had, vriend A helemaal over de zeik op persoon B.
En tja, leg dan maar uit aan de hele vriendengroep dat ik nu met haar een relatie heb...
Wow respectquote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef FlowerPeace het volgende:
Opoe vertelt: láng geleden (ik was 17) had ik het helemaal gehad met 'mannen'. Ik was toen een beetje een dramaqueen en liet overal weten dat ik voorlopig geen vriendjes meer wilde. Aan mijn lijf geen polonaise meer! Die avond logeerde ik bij een vriendin en gingen we samen 't dorp in. Waar we tegen een groep vrienden van haar aanliepen: die kende ik allemaal ook al een tijdje, op ééntje na. Over die jongen had ze al meerdere malen gezegd dat die volgens haar heel goed bij mij zou passen en andersom. Om een lang verhaal kort te maken: in de kroeg was 't liefde op het eerste gezicht en 17 jaar later zijn we nog steeds heel gelukkig samen...
leuker niet, smeuïger welquote:Op donderdag 21 september 2006 15:05 schreef KumA het volgende:
Is t niet veel leuker hoe relaties eindigen?
quote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef Darkmind het volgende:
Ik werk bij de bakker en hij werkt bij de bieb. Ik zag hem al regelmatig, want hij kwam broodjes halen en vond hem al bestl wel leuk. Toen zag ik hem een paar keer in mijn stamkroeg.
Toen op een avond in de bewuste kroeg was ik met mijn ex een biertje aan het drinken en was ie gekke bekken naar me aan het trekken. Toen dacht ik schijt ik doe gewoon een poging, dus naar de bar gelopen briefje en pen gevraagd en erop geschreven: zullen we een keer een biertje gaan drinken groetjes het bakkersmeisje. Briefje in zijn hand geduwd en heel snel de kroeg uitgelopen (ik ben ook zo'n held hehe) en zo geschreven zo gedaan, biertje gedronken, klikte onwijs goed. En nu hebben we "verkering"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |