Dat is te zien aan de Wii dat ze games only zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Hideo is zowat een regisseur die totaal geen zin heeft om gelimiteerd te worden door een machine's kracht.
Nintendo is nu eenmaal een games only bedrijf. Sony en Microsoft zijn bigshot bedrijven die makkelijk verlies kunnen draaien, maar Nintendo niet. Als Nintendo met een Wii was gekomen met PS3/X360 kracht, dan was het minimaal 500 euro geweest.
Ik had em al besteld.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:11 schreef Fir3fly het volgende:
Niet regiovrij. Ok. ik zat er nog over te denken om er een uit Japan te importeren.
Denk jij ook aan een inkoopactie?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:15 schreef ethiraseth het volgende:
Wtf, niet regiovrij. Waarom zou een gamer nu nog een PAL-wii willen hebben?![]()
![]()
maar ik niet. ik vind 500¤ teveel voor een gameconsole, en velen met mij. ongeacht wat voor grafische pracht hij op je gigantische HDTV kan toveren en wat voor geluid hij uit je 7.1 set kan laten knallen. En ook ongeacht hoe revolutionair de besturing is(tenzij het nou matrix-style VR is ofzoquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:12 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat is te zien aan de Wii dat ze games only zijn.. Vandaar ook een photoshop kleun en allemaal internet channels waar je niks aan hebt.. En als die Wii was uitgekomen met de kracht van de PS3/X360 had ik er ook graag 500 euro voor neergelegd.
Ze hadden meer kans gehad als ze een goedkope console uit hadden gebracht denk ik, maar ze zullen zowieso doordat het een leuke nieuwe gimmick is een hoop nieuwe mensen aantrekken, waarvan een hoop een tijdje tevreden zullen zijn met alleen wii-sports.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:17 schreef leejow het volgende:
Ik ben zelf eerder benieuwd of Nintendo echt de "mainstream" markt wakker weet te schudden. De oorspronkelijke bedoeling was de Wii als entertainment device te introduceren net als een DVD-speler bijvoorbeeld.
In your mouth! yeah you like that don't you bunnyquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:16 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman Demo footage! OA Dancing, koeien gooien en FPS![]()
![]()
IK vind het echt geweldig![]()
http://www.foroswii.com/showthread.php?t=63quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Wtf is Wii play
ehm...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:22 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ze hadden meer kans gehad als ze een goedkope console uit hadden gebracht denk ik.
Tja, alle pubers hier met alleen hun studie-financiering blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:35 schreef Atuniel het volgende:
Toch had ik mezelf vrij snel over die 50 euro heen gezet eigenlijk hoor..
Ehm, je kunt ook een Core 360 kopen voor ¤299. Mensen die niet vaak een console kopen zien dat verschil niet, alleen het verschil in graphics.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm...
249 / 399 / 599
Welke van de drie zou jij betitellen als goedkoop?
Met een core heb je een gedrade controller, geen (optie tot) live, geen arcade games en geen mooi zilverkleurige dvd-lade, dus dat is nogal beperkt spelen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ehm, je kunt ook een Core 360 kopen voor ¤299. Mensen die niet vaak een console kopen zien dat verschil niet, alleen het verschil in graphics.
www.wii.comquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:46 schreef EricG het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die Wii Channels? Is dat gewoon tv ofzo?
't nieuwskanaal zal grotendeels text-based denk ik, en 't weer kanaal gewoon wat zonnetjes/wolkjes en temperaturen op een 3d-wereld-bol.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:46 schreef EricG het volgende:
Wow de eerste post van mij vandaag die iets met de Wii te maken hadquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:46 schreef EricG het volgende:
Ga jij eens terug naar je Xbox hokquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:36 schreef Atuniel het volgende:
De WII, waar je de volle mep betaald om geen next gen te bemachtigen![]()
Vind de interface geweldig....quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:56 schreef EricG het volgende:
[..]
Heb even wat filmpjes gekeken, en het ziet er allemaal makkelijk en functioneel uit.
Ik ook, en het ziet er zo makkelijk en simpel uit... Kan me wel voorstellen dat Nintendo hier iets mee gaat bereiken.quote:
Ligt er aan wat je krijgt voor het geld natuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm...
249 / 399 / 599
Geen van drieën. De wii is zeker het minst duur, maar de wii is voor Nintendo begrippen ook een dure console. Die andere bedragen zijn gewoon niet leuk meer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm...
249 / 399 / 599
Ik denk niet dat ze per se zeiden dat de ontwikkelkosten goedkoper werden, als wel niet zo exorbitant hoog als de concurrentie, dat ze daar een rem op wilde leggen omdat het de creativiteit doodde. Ik bedoel, de hardware is nog steeds geavanceerder dan de xbox, dus waarom zou het nu ineens veel goedkoper worden?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Mjah het ''probleem'' is een beetje dat Nintendo heeft gezegd dat software goedkoper zou worden omdat de onwikkelkosten minder hoog zouden zijn door het gebrek aan HD etc. Als de games dan nu opeens net zo duur blijven als x360 games dan hadden ze imo beter een Wii van 400 euro kunnen maken met betere hardware zodat het grafisch ook een paar jaar allemaal meekan, die 150 euro meer is dan niet echt boeiend meer. De keuze voor tragere hardware was volgens nintendo namelijk gemaakt zodat hard en software goedkoper zou worden.
Precies de kosten gaan niet om laag maar er worden meer creative games ontwikkeld omdat er meer risico gelopen kan worden als de game flopt dan is de studio niet gelijk falliet maar kan dan gewoon leven van de 2de game die ze ook hadden ontwikkeld.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze per se zeiden dat de ontwikkelkosten goedkoper werden, als wel niet zo exorbitant hoog als de concurrentie, dat ze daar een rem op wilde leggen omdat het de creativiteit doodde. Ik bedoel, de hardware is nog steeds geavanceerder dan de xbox, dus waarom zou het nu ineens veel goedkoper worden?
(het klopt wel dat de hardware gekozen was zodat ze het heel goedkoop op de markt konden brengen)
nopequote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef Fir3fly het volgende:
Inderdaad. Ik voel me een klein beetje bedrogen door Nintendo.
Ik wou iets zeggen over dat die baby er beter uitziet als die chick maar ik laat het achterwege.quote:
Nee hoor, grote delen zijn hetzelfde alleen lijkt dit een nieuwere versie waarin de exit verschoven is. Verder is alles gelijk zo te zien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:28 schreef Chanty87 het volgende:
Aan de map te zien is het gewoon een heel andere kamer.
Nou, wat zijn de ontwikkelingskosten van de xbox? En vergelijk die eens met die van de gamecube, de ds en de ps2. En nu eens met de inschattingen van de PS3.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:49 schreef speknek het volgende: Ik bedoel, de hardware is nog steeds geavanceerder dan de xbox, dus waarom zou het nu ineens veel goedkoper worden?
Ik ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:16 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman Demo footage! OA Dancing, koeien gooien en FPS![]()
![]()
IK vind het echt geweldig![]()
Ach gossie tochquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:45 schreef Max_Dark het volgende:
Jongens, opdoeken, het is afgelopen. Als je de Wii ge-wel-dig vind dan zijn we het daar nu onderhand wel over eens, en als je kritiek durft te leveren is hier geen plaats voor je. Dus waarom zouden we nog verder discussieren (was al geen sprake van)?
De controller heeft een geheugen en daar kun je dus dingen op opslaan. zo kun je een paar van die Mii poppetjes eropzetten. zie ook op de Wii site.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:45 schreef Max_Dark het volgende:
Waar is trouwens die extra functionaliteit van de controller gebleven? Na het bekendmaken van het geluid uit het ding zou er nog wat komen, niks meer van gehoord.
ik denk niet dat Reggie iets over de prijs te zeggen heeftquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:14 schreef MilaNL het volgende:
Ik denk trouwens dat nintendo op deze manier dacht:
Iwata: "Hmm. Aha. Ja we maken de wii $250 in Amerika"
Reggie: "Maar.. Dan gaat de helft van de wereld klagen dat het veel duurder is dan in Japan"
Iwata: "Ja we kunnen toch %#%@ niet de prijs ff $50 goedkoper maken? Zo maken wij geen winst hoor"
Reggie: "Hé! Ik krijg opeens een goed idee! Laten we er Wii Sports bij-in proppen. Kost ons maar $1 extra, en dan is iedereen blij!"
Lijkt me veel simpeler om gewoon het link model te spiegelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:22 schreef Freezor het volgende:
[afbeelding]
Kijk deze screenshots, zouden ze de hele game in spiegelbeeld overgezet hebben om Link rechtshandig te maken?
Nee, vind het nogsteeds een beetje ondankbaar wat nintendo heeft gedaan, allemaal loze beloftes over lage prijzen waar uiteindelijk niks van terecht komt (maar wel gewoon een ''mindere'' console verkopen), maar ik ga toch alsnog een Wii kopen omdat ik een domme consument ben die het uiteindelijk toch allemaal wel piktquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er nog nieuw nieuws? Zijn er al mensen tot bekeer gekomen?
WTF! 1e keer OOIT dat ik interessante dingen in de catalogus zie!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:54 schreef Megalomaniac het volgende:
Er staan trouwens 3 spellen in Sterrencatalogus op Nintendo.nl.
MegaMan Battle Network 5 (NDS) [*5000]
Geist (GCN) [* 4500]
Polarium Advance (GBA) [* 4200]
En dat is éénquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Nee, vind het nogsteeds een beetje ondankbaar wat nintendo heeft gedaan, allemaal loze beloftes over lage prijzen waar uiteindelijk niks van terecht komt (maar wel gewoon een ''mindere'' console verkopen), maar ik ga toch alsnog een Wii kopen omdat ik een domme consument ben die het uiteindelijk toch allemaal wel pikt![]()
Ja.. een redelijk beeld.. om een gamesforum... in een Wii topic..quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:04 schreef BMH het volgende:
De Wii kost 250Euros. Koop je er één?
» Ja! Dat stond al vast
» Ja! Dankzij de prijs.
» Weet ik nog niet
» Nee! Prijs valt tegen
» Nee! Wou er al geen
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Zoveel mogelijk mensen moeten stemmen zodat we een redelijk beeld kunnen krijgen.
whuut?! is dit confirmed? dan koop ik WiiPlay 100% .. is dat ongeveer hetzelfde als dat: My first Wii ofzoiets?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
wat o_0
Overigens vind ik het dan wel weer tof dat je dat WiiPlay gebeuren bij een nieuwe WiiMote krijgt.
Hij staat ook in het 360 topic & ps3 topic..quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja.. een redelijk beeld.. om een gamesforum... in een Wii topic..
omg? die biljartballen zien er wel ERG goed uit moet ik zeggen! had ik niet verwacht van de wiiquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:30 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://www.foroswii.com/showthread.php?t=63
Het is waarschijnlijk wel zo ( op de Wii tenminste ). Ik zag op GAF ook een plaatje van Midna die dus ook in spiegelbeeld was. Het masker van haar coverde nu haar andere oog.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:41 schreef Chanty87 het volgende:
Dat hoeft dus niet te betekenen dat ze het speciaal in spiegelbeeld hebben gemaakt, maar dat ze gewoon de kamer in het algemeen hebben aangepast.
Ik koop de wii zowiezo bij launch... Tis dat zelda dan ook launcht.. Als de cube versie iets eerder was kocht ik die.. Met andere woorden: Wiimake van Zelda zorgt er niet voor dat ik een wii koop. Dat ik een wii koopt zorgt er wel voor dat ik zelda voor de wii koop.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik weet helemaal zeker dat mensen die nu van plan zijn om voor de GC Zelda te gaan gewoon overtuigd zullen raken door de Wii Zelda. Ik denk dat die mensen heel zwaar onderschatten hoe stoer het is om met je Wii Remote zwaardgevechten aan te gaan.
Believe.
Ik ga echt geen 250 euro uitgeven om wat met een afstandsbediening te zwaaien; Zelda is altijd zo goed dat het dat soort kunstjes niet nodig heeft om uit te blinken. Doch kan ik begrijpen dat mensen dat wel leuk vindenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik weet helemaal zeker dat mensen die nu van plan zijn om voor de GC Zelda te gaan gewoon overtuigd zullen raken door de Wii Zelda. Ik denk dat die mensen heel zwaar onderschatten hoe stoer het is om met je Wii Remote zwaardgevechten aan te gaan.
Believe.
Wat je nu zegt slaat nergens op. Je kan net zo goed zeggen dat Zelda uit uit blinkte toen het 2D was. Die "afstandsbediening" geeft elke game een nieuw dimensie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:41 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik ga echt geen 250 euro uitgeven om wat met een afstandsbediening te zwaaien; Zelda is altijd zo goed dat het dat soort kunstjes niet nodig heeft om uit te blinken. Doch kan ik begrijpen dat mensen dat wel leuk vinden.
Toen blinkte het ook uit omdat je je game kon saven. Je kunt zeggen wat je wilt, maar elke Zelda-game staat garant voor 100% kwaliteit en plezier; die gimmick-achtige onzin hoef IK er iig niet bij om een game leuk(er) te maken/spelen. Ik wil op een normale manier een game spelen. Dus niks believe, jij misschien maar ik niet. En ik ben vast niet de enige die gaat genieten van de NGC-versie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat je nu zegt slaat nergens op. Je kan net zo goed zeggen dat Zelda uit uit blinkte toen het 2D was. Die "afstandsbediening" geeft elke game een nieuw dimensie.
Believe.
Believe.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:51 schreef Steeven het volgende:
[..]
Toen blinkte het ook uit omdat je je game kon saven. Je kunt zeggen wat je wilt, maar elke Zelda-game staat garant voor 100% kwaliteit en plezier; die gimmick-achtige onzin hoef IK er iig niet bij om een game leuk(er) te maken/spelen. Ik wil op een normale manier een game spelen. Dus niks believe, jij misschien maar ik niet. En ik ben vast niet de enige die gaat genieten van de NGC-versie.
Belie--quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Er valt niks te believen. Het is gewoon een tof ding (zij het iets te duur).
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:51 schreef Steeven het volgende:
[..]
Toen blinkte het ook uit omdat je je game kon saven. Je kunt zeggen wat je wilt, maar elke Zelda-game staat garant voor 100% kwaliteit en plezier; die gimmick-achtige onzin hoef IK er iig niet bij om een game leuk(er) te maken/spelen. Ik wil op een normale manier een game spelen. Dus niks believe, jij misschien maar ik niet. En ik ben vast niet de enige die gaat genieten van de NGC-versie.
maar elke Zelda-game staat garant voor 100% kwaliteit en plezier; die gimmick-achtige onzin hoef IK er iig niet bij om een game leuk(er) te maken/spelen.
die gimmick-achtige onzin hoef IK er iig niet bij
gimmick-achtige onzin
gimmick-achtige onzin
gimmick-achtige onzin
Sorry hoor. Maar ik begrijp je niet helemaal, DENK IK.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:51 schreef Steeven het volgende:
gimmick-achtige onzin
You will say "wow. Ruzbeh. CHILL THE FUCK OUT!"quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:21 schreef Retuobak het volgende:
Die post van je is het allereerste aan next-gen waar ik echt WOW van moet zeggen Ruzbeh.
Nee.quote:ruzbeh lap tekst xx uur
Hehe dat is van de 1up show (die gast dan). Hij had er wel plezier mee.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe dat is van de 1up show (die gast dan). Hij had er wel plezier mee.
Wat Reggie al zei, die prijzen zijn voortgekomen uit overleg met de retail. Men neme een palletje Wii's, inkoopsprijs per Wii = 180e, Mediamarkt stunt meteen en verkoopt m voor 239e.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Klopt, Nintendo is veel te scheutig met de prijzen. Voor 250 euro hadden ze er een extra controller in de box moeten gooien. Zeker ook omdat ze zo prat gaan op het samen met de hele familie gevoel.
Maar goed het is voorlopig niet anders, en ik moet en zal Mario Galaxy halen.
Hier komt er nog 1:quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:52 schreef kepler het volgende:
de prijs, weinig tot geen online-games bij de launch, en Mario pas over een paar maanden...
de Wii komt voor mij pas over een paar maanden om bovenstaande redenen
Mag ik je aanrakenquote:
quote:
Jij en serieus. Dat mag je van me zijn maar reken niet op dat iemand die hier komt. Langer dan een dag denkt dat jij iets serieus bedoeltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |