Dat is te zien aan de Wii dat ze games only zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Hideo is zowat een regisseur die totaal geen zin heeft om gelimiteerd te worden door een machine's kracht.
Nintendo is nu eenmaal een games only bedrijf. Sony en Microsoft zijn bigshot bedrijven die makkelijk verlies kunnen draaien, maar Nintendo niet. Als Nintendo met een Wii was gekomen met PS3/X360 kracht, dan was het minimaal 500 euro geweest.
Ik had em al besteld.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:11 schreef Fir3fly het volgende:
Niet regiovrij. Ok. ik zat er nog over te denken om er een uit Japan te importeren.
Denk jij ook aan een inkoopactie?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:15 schreef ethiraseth het volgende:
Wtf, niet regiovrij. Waarom zou een gamer nu nog een PAL-wii willen hebben?![]()
![]()
maar ik niet. ik vind 500¤ teveel voor een gameconsole, en velen met mij. ongeacht wat voor grafische pracht hij op je gigantische HDTV kan toveren en wat voor geluid hij uit je 7.1 set kan laten knallen. En ook ongeacht hoe revolutionair de besturing is(tenzij het nou matrix-style VR is ofzoquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:12 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat is te zien aan de Wii dat ze games only zijn.. Vandaar ook een photoshop kleun en allemaal internet channels waar je niks aan hebt.. En als die Wii was uitgekomen met de kracht van de PS3/X360 had ik er ook graag 500 euro voor neergelegd.
Ze hadden meer kans gehad als ze een goedkope console uit hadden gebracht denk ik, maar ze zullen zowieso doordat het een leuke nieuwe gimmick is een hoop nieuwe mensen aantrekken, waarvan een hoop een tijdje tevreden zullen zijn met alleen wii-sports.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:17 schreef leejow het volgende:
Ik ben zelf eerder benieuwd of Nintendo echt de "mainstream" markt wakker weet te schudden. De oorspronkelijke bedoeling was de Wii als entertainment device te introduceren net als een DVD-speler bijvoorbeeld.
In your mouth! yeah you like that don't you bunnyquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:16 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman Demo footage! OA Dancing, koeien gooien en FPS![]()
![]()
IK vind het echt geweldig![]()
http://www.foroswii.com/showthread.php?t=63quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Wtf is Wii play
ehm...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:22 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ze hadden meer kans gehad als ze een goedkope console uit hadden gebracht denk ik.
Tja, alle pubers hier met alleen hun studie-financiering blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:35 schreef Atuniel het volgende:
Toch had ik mezelf vrij snel over die 50 euro heen gezet eigenlijk hoor..
Ehm, je kunt ook een Core 360 kopen voor ¤299. Mensen die niet vaak een console kopen zien dat verschil niet, alleen het verschil in graphics.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm...
249 / 399 / 599
Welke van de drie zou jij betitellen als goedkoop?
Met een core heb je een gedrade controller, geen (optie tot) live, geen arcade games en geen mooi zilverkleurige dvd-lade, dus dat is nogal beperkt spelen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ehm, je kunt ook een Core 360 kopen voor ¤299. Mensen die niet vaak een console kopen zien dat verschil niet, alleen het verschil in graphics.
www.wii.comquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:46 schreef EricG het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die Wii Channels? Is dat gewoon tv ofzo?
't nieuwskanaal zal grotendeels text-based denk ik, en 't weer kanaal gewoon wat zonnetjes/wolkjes en temperaturen op een 3d-wereld-bol.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:46 schreef EricG het volgende:
Wow de eerste post van mij vandaag die iets met de Wii te maken hadquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:46 schreef EricG het volgende:
Ga jij eens terug naar je Xbox hokquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:36 schreef Atuniel het volgende:
De WII, waar je de volle mep betaald om geen next gen te bemachtigen![]()
Vind de interface geweldig....quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:56 schreef EricG het volgende:
[..]
Heb even wat filmpjes gekeken, en het ziet er allemaal makkelijk en functioneel uit.
Ik ook, en het ziet er zo makkelijk en simpel uit... Kan me wel voorstellen dat Nintendo hier iets mee gaat bereiken.quote:
Ligt er aan wat je krijgt voor het geld natuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm...
249 / 399 / 599
Geen van drieën. De wii is zeker het minst duur, maar de wii is voor Nintendo begrippen ook een dure console. Die andere bedragen zijn gewoon niet leuk meer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm...
249 / 399 / 599
Ik denk niet dat ze per se zeiden dat de ontwikkelkosten goedkoper werden, als wel niet zo exorbitant hoog als de concurrentie, dat ze daar een rem op wilde leggen omdat het de creativiteit doodde. Ik bedoel, de hardware is nog steeds geavanceerder dan de xbox, dus waarom zou het nu ineens veel goedkoper worden?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Mjah het ''probleem'' is een beetje dat Nintendo heeft gezegd dat software goedkoper zou worden omdat de onwikkelkosten minder hoog zouden zijn door het gebrek aan HD etc. Als de games dan nu opeens net zo duur blijven als x360 games dan hadden ze imo beter een Wii van 400 euro kunnen maken met betere hardware zodat het grafisch ook een paar jaar allemaal meekan, die 150 euro meer is dan niet echt boeiend meer. De keuze voor tragere hardware was volgens nintendo namelijk gemaakt zodat hard en software goedkoper zou worden.
Precies de kosten gaan niet om laag maar er worden meer creative games ontwikkeld omdat er meer risico gelopen kan worden als de game flopt dan is de studio niet gelijk falliet maar kan dan gewoon leven van de 2de game die ze ook hadden ontwikkeld.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze per se zeiden dat de ontwikkelkosten goedkoper werden, als wel niet zo exorbitant hoog als de concurrentie, dat ze daar een rem op wilde leggen omdat het de creativiteit doodde. Ik bedoel, de hardware is nog steeds geavanceerder dan de xbox, dus waarom zou het nu ineens veel goedkoper worden?
(het klopt wel dat de hardware gekozen was zodat ze het heel goedkoop op de markt konden brengen)
nopequote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef Fir3fly het volgende:
Inderdaad. Ik voel me een klein beetje bedrogen door Nintendo.
Ik wou iets zeggen over dat die baby er beter uitziet als die chick maar ik laat het achterwege.quote:
Nee hoor, grote delen zijn hetzelfde alleen lijkt dit een nieuwere versie waarin de exit verschoven is. Verder is alles gelijk zo te zien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:28 schreef Chanty87 het volgende:
Aan de map te zien is het gewoon een heel andere kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |