Believequote:Op vrijdag 15 september 2006 17:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja believe, en ophouden te jankzakken a.u.b.
14.gifquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja believe, en ophouden te jankzakken a.u.b.
Ja, en leuk dat je denkt dat je al 15 jaar Nintendo steunt... je bent amper 15 mens.quote:
Schattig dat je zo over me oordeelt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, en leuk dat je denkt dat je al 15 jaar Nintendo steunt... je bent amper 15 mens.
Steun je vanaf je derde Nintendo dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Schattig dat je zo over me oordeelt.
Je gaat hier van je eigen situatie uit, veel mensen uit de doelgroep waarvoor de Wii bedoeld is, zullen nog nooit een PS3/Xbox360 in actie gezien hebben, dus het vergelijk is er voor hun simpelweg niet. Net dat het mijn vriendin bijvoorbeeld echt niet kan boeien hoe goed of slecht mariokart (cube/DS) of Nintendogs eruit ziet, of Supermario world voor de GBA, zolang ze er maar plezier aan beleeft tijdens het spelen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef Diablos79 het volgende:
Als je nu op je ps2/xbox/cube een spel krijgt dat eruit ziet als een ps1 game dan vind bijna niemand dat interessant ongeacht de gameplay. Dat krijg je dus straks ook met de Wii, over een jaar of 3 zal er op de Xbox360 en PS3 een enorme vooruit gang zijn op grafisch gebied terwijl die Wii games er dan nog steeds zullen uitzien als wat opgepoetste cube games. En ook al is de gameplay dan super, toch zullen veel mensen dat echt als een minpunt gaan zien na verloop van tijd.
Ja.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:22 schreef EricG het volgende:
[..]
Steun je vanaf je derde Nintendo dan?
Oordelen? gewoon een kwestie van kijken hoe oud je 15 jaar geleden was, en toen speelde je echt nog niet (bewust) met Nintendo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Schattig dat je zo over me oordeelt.
Ik al sinds me nulste, me vader begon met de NES.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:22 schreef EricG het volgende:
[..]
Steun je vanaf je derde Nintendo dan?
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:26 schreef RipCore het volgende:
Dus iedereen mag alleen maar blij doen over de ingewonnen informatie?
Mening, eigen, vrij land, ....
Tubgirl? Dat is toch de mens in je avatar?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:28 schreef EricG het volgende:
Mên ik krijg nou zin om tubgirl te posten
Ja hij is scherpquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tubgirl? Dat is toch de mens in je avatar?
Kijk uit, er zijn hier mensen die op je willen poepenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:29 schreef Wii het volgende:
Ja hoi, ik ben tof en zeker niet te duur.
Mijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kijk uit, er zijn hier mensen die op je willen poepen![]()
Die van Rayman moeten nog opgepoest wordenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
Wow, die graphics zien er wel erg matig uit....
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
Goede discussiequote:Op vrijdag 15 september 2006 17:31 schreef EricG het volgende:
[..]
Goede discussie is nooit weg toch
RLY?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
OK chantyquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goede discussie
Hoe dan ook, de Wii komt hier niet voordat Mario Galaxy uit is. Misschien dat ik er dan over nadenkt, maar eerder dan 6 maanden na de launch staat ie hier zeker niet.
Ik vind Zelda er eigenlijk mooier uitzienquote:
Oh dat wel hoor. Ik koop zeker weten geen Wii inclusief WiiSports, gewoon een kale Wii. Tegen de tijd dat die beschikbaar is zal het wel Q4 2007 zijn ofzo, maargoed.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OK chanty![]()
* RaymanNL denkt dat ze de verlieiding niet kan weer staan om hem toch op 8-12 te halen![]()
En Zelda dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goede discussie
Hoe dan ook, de Wii komt hier niet voordat Mario Galaxy uit is. Misschien dat ik er dan over nadenkt, maar eerder dan 6 maanden na de launch staat ie hier zeker niet. Dan moet men iig wel de keuze hebben om de Wii zonder WiiSports te kopen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Wii games 60 euro kosten terwijl er geen HD, high res textures, veel models, uitgebreide physics etc aanwezig zijn die zogenaamd zoveel geld zouden kosten?
Adviesprijzen voor een Xbox360 spel zijn ook 64,99/69,99 en die koop je ook voor 50/55, dus deze prijzen zullen (in de juiste winkel) ook wel lager uitvallen.quote:Gameprijzen: 49 tot 59 euro adviesprijzen
De prijzen zijn 50-60 euro.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Wii games 60 euro kosten terwijl er geen HD, high res textures, veel models, uitgebreide physics etc aanwezig zijn die zogenaamd zoveel geld zouden kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |