Yeaaahhhh you go girl! Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef rena het volgende:
![]()
![]()
Ik ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
@rena: ik zei toch dat we t beide zouden halen vandaag
ja ik ben ook geslaagd
Gefeliciteerdquote:
Succes, je gaat 't gewoon halen!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Had ik gister ook maar af moeten rijden zeg
Zometeen theorie, en ben nog niet echt wakker, wish me luck
Ey wetgos , wat doe jij hierquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:35 schreef wetgos het volgende:
Ik denk dat je een rijexamen niet echt kunt vergelijken met een schriftelijk examen op een universiteit of zo...
Ik zit er serieus over te denken om gewoon in oktober een plastic kaartje te halen. Dan kan ik 'm tenminste fatsoenlijk in m'n portemonnee meenemen en heb ik 'm altijd bij me. Wel jammer geld...quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
Papiertje kreukelt wel erg snel zeg..
nee, moet zometeen gewoon naar school toe, anders had dat wel gekund ja...quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef wetgos het volgende:
Da's echt balen ja, Sylvana. Als je je dan echt goed voorbereid hebt enzo... Kon je niet meer ergens bijschuiven later op de dag? In Venlo komt het regelmatig voor dat mensen niet komen opdagen.
Wat gemeen!! In Leiden kon je echt al plannen voor de eerst volgende week.. En als je het niet haalde mocht je in de volgende ronde nog een keer meedoen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:53 schreef Sylvana het volgende:
in Apeldoorn kan ik pas 31 oktober weer, in Zwolle 25 oktober, dus heb voor Zwolle gereserveerd en ga voor die tijd wel een keer als reserve proberen dan...
mja, toen ik voor dit examen belde vrijdag toen kon ik dus ook al vandaag terecht, en nou duurt het dus opeens ruim een maandquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:03 schreef warrel het volgende:
[..]
Wat gemeen!! In Leiden kon je echt al plannen voor de eerst volgende week.. En als je het niet haalde mocht je in de volgende ronde nog een keer meedoen.
Vandaag had ik weer rijles, en ik zie dingetjes over het hoofd! Arg..Maar verder ging het wel goed!
![]()
Wat jammer meis..quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mja, toen ik voor dit examen belde vrijdag toen kon ik dus ook al vandaag terecht, en nou duurt het dus opeens ruim een maand
jup, moet gewoon naar school, dus kan sowieso alleen op disndagochtend eigenlijk :squote:Op dinsdag 19 september 2006 13:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Wat jammer meis..Ik leef met je mee..!
![]()
Maarre niet bij de pakken neer gaan zetten hoor, je gaat gewoon morgenochtend al op reserve!Oke? (ja, dit was een bevel) Of moet je dan naar college?
Dan meteen volgende week dinsdag op reserve, niet wachten op de reserveringquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jup, moet gewoon naar school, dus kan sowieso alleen op disndagochtend eigenlijk :s
jup, ga iig alle dinsdagen dat ik kan als reserve, en dan hopen dat ik dan mag en als ik eenmaal een plek heb dan gaat het ook goedkomen ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dan meteen volgende week dinsdag op reserve, niet wachten op de reservering... gewoon zelf de touwtjes in handen houden
't gaat helemaal goedkomen met jouw rijbewijs, meis!
![]()
Grotere portemonnee kopen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
Waar doen jullie je rijbewijs eigenlijk in :x? Portemonnee is te klein..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |