abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41940937
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef rena het volgende:
Ik ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yeaaahhhh you go girl! Van harte gefeliciteerd !
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
@rena: ik zei toch dat we t beide zouden halen vandaag

ja ik ben ook geslaagd
Gefeliciteerd!
Hoeveelste examen was dit voor jou? Anyway, geniet er van!

Esde en Fritsflits ook gefeliciteerd!

Wat een dag...
pi_41942604
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:15 schreef EsDe het volgende:
EsDe is ook geslaagd!!!!
Gefeliciteerd

Had ik gister ook maar af moeten rijden zeg

Zometeen theorie, en ben nog niet echt wakker, wish me luck
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:52:35 #153
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_41943098
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Had ik gister ook maar af moeten rijden zeg

Zometeen theorie, en ben nog niet echt wakker, wish me luck
Succes, je gaat 't gewoon halen!!
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_41943583
@zonnestraaltje: In theorie poging 3, in praktijk poging 4.. CBR heeft ooit 1 examen ongeldig verklaard..
pi_41943639
gefeliciteerd mensen , heb mijn rijbewijs ok pas sinds eind augustus, maar voelt wel bijzonder goed moet ik toegeven
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  dinsdag 19 september 2006 @ 11:06:55 #156
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_41945466
Komende maandag 9.50 uur moet ik afrijden in Venlo. Instructeur zegt dat het goed gaat, en ik moet nog 2/3 lessen volgen.
Kzit nu op 28 lessen , hopelijk is dat genoeg. Aangezien ik zwaardere toetsen heb meegemaakt kijk ik niet echt op tegen mijn rijexamen.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_41946189
Ik denk dat je een rijexamen niet echt kunt vergelijken met een schriftelijk examen op een universiteit of zo...
  dinsdag 19 september 2006 @ 11:40:28 #158
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_41946324
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:35 schreef wetgos het volgende:
Ik denk dat je een rijexamen niet echt kunt vergelijken met een schriftelijk examen op een universiteit of zo...
Ey wetgos , wat doe jij hier .
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_41947530
Papiertje kreukelt wel erg snel zeg..
pi_41947839
Godverdomme, volgens mij is het me echt niet gegund om me rijbewijs te halen ofzo

Vandaag dus weer theorie doen, was ruim op tijd in het examencentrum, alles ging goed, uitleg, voorbeeldvragen, alles ging goed, examen begint, vraag 1 gaat goed, vraag 2 gaat goed, en dan gebeurt het hoor

Houd me kastje er godverdomme mee op

Dus ik gelijk tegen die man zeggen dat hij het niet meer doet, man komt eraan, kastje doet echt niks meer, intussen gaat examen gewoon door, dus het was voor mij over

Geld terug gekregen, en nou moet ik dus andere keer weer examen gaan doen, hele ochtend voor niks kwijt geweest, baal hier echt ontzettend van, want als ik me theorie haalde dan ging me instructeur gelijk bnor-examen aanvragen en nu duurt het dus weer een tijd

Kutzooi

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 19-09-2006 12:43:32 ]
pi_41948348
in Apeldoorn kan ik pas 31 oktober weer, in Zwolle 25 oktober, dus heb voor Zwolle gereserveerd en ga voor die tijd wel een keer als reserve proberen dan...
pi_41948385
Da's echt balen ja, Sylvana. Als je je dan echt goed voorbereid hebt enzo... Kon je niet meer ergens bijschuiven later op de dag? In Venlo komt het regelmatig voor dat mensen niet komen opdagen.
pi_41948447
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
Papiertje kreukelt wel erg snel zeg..
Ik zit er serieus over te denken om gewoon in oktober een plastic kaartje te halen. Dan kan ik 'm tenminste fatsoenlijk in m'n portemonnee meenemen en heb ik 'm altijd bij me. Wel jammer geld...
pi_41948468
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef wetgos het volgende:
Da's echt balen ja, Sylvana. Als je je dan echt goed voorbereid hebt enzo... Kon je niet meer ergens bijschuiven later op de dag? In Venlo komt het regelmatig voor dat mensen niet komen opdagen.
nee, moet zometeen gewoon naar school toe, anders had dat wel gekund ja...

maar goed, nou andere keer maar als reserve proberen dus, maarja, moet er dan wel voor naar Zwolle of Apeldoorn, dus das wel kut

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 19-09-2006 13:06:26 ]
pi_41948513
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:40 schreef DR878 het volgende:

[..]

Ey wetgos , wat doe jij hier .
Ik kom hier al sinds deeltje 59. Ben na m'n slagen gewoon blijven plakken.
pi_41948682
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:53 schreef Sylvana het volgende:
in Apeldoorn kan ik pas 31 oktober weer, in Zwolle 25 oktober, dus heb voor Zwolle gereserveerd en ga voor die tijd wel een keer als reserve proberen dan...
Wat gemeen!! In Leiden kon je echt al plannen voor de eerst volgende week.. En als je het niet haalde mocht je in de volgende ronde nog een keer meedoen.

Vandaag had ik weer rijles, en ik zie dingetjes over het hoofd! Arg.. Maar verder ging het wel goed!
I will take the sun in my mouth
pi_41948760
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:03 schreef warrel het volgende:

[..]

Wat gemeen!! In Leiden kon je echt al plannen voor de eerst volgende week.. En als je het niet haalde mocht je in de volgende ronde nog een keer meedoen.

Vandaag had ik weer rijles, en ik zie dingetjes over het hoofd! Arg.. Maar verder ging het wel goed!
mja, toen ik voor dit examen belde vrijdag toen kon ik dus ook al vandaag terecht, en nou duurt het dus opeens ruim een maand
pi_41949133
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

mja, toen ik voor dit examen belde vrijdag toen kon ik dus ook al vandaag terecht, en nou duurt het dus opeens ruim een maand
Wat jammer meis.. Ik leef met je mee..!

Maarre niet bij de pakken neer gaan zetten hoor, je gaat gewoon morgenochtend al op reserve! Oke? (ja, dit was een bevel) Of moet je dan naar college?
pi_41949187
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Wat jammer meis.. Ik leef met je mee..!

Maarre niet bij de pakken neer gaan zetten hoor, je gaat gewoon morgenochtend al op reserve! Oke? (ja, dit was een bevel) Of moet je dan naar college?
jup, moet gewoon naar school, dus kan sowieso alleen op disndagochtend eigenlijk :s
pi_41949337
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

jup, moet gewoon naar school, dus kan sowieso alleen op disndagochtend eigenlijk :s
Dan meteen volgende week dinsdag op reserve, niet wachten op de reservering ... gewoon zelf de touwtjes in handen houden 't gaat helemaal goedkomen met jouw rijbewijs, meis!
pi_41949589
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Dan meteen volgende week dinsdag op reserve, niet wachten op de reservering ... gewoon zelf de touwtjes in handen houden 't gaat helemaal goedkomen met jouw rijbewijs, meis!
jup, ga iig alle dinsdagen dat ik kan als reserve, en dan hopen dat ik dan mag en als ik eenmaal een plek heb dan gaat het ook goedkomen ook Alleen nu is het gewoon nog erg frustrerend allemaal dat het niet wil zoals ik wil

thnx
pi_41949917
Waar doen jullie je rijbewijs eigenlijk in :x? Portemonnee is te klein..
pi_41950312
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
Waar doen jullie je rijbewijs eigenlijk in :x? Portemonnee is te klein..
Grotere portemonnee kopen?

Bij mij zou hij er eventueel wel inpassen, maar ik krijg hem (ooit ) toch op creditcardformaat
pi_41950797
Toen ik geslaagd was voor m'n rijbewijs kreeg ik een cadeautje van m'n mama... Een heel mooie grote portemonnee!
pi_41950828
@Sylvana nog groter heb ik niet echt behoefte aan :S zit al met zo'n dikke knots in mn broekzak.. En mn broekzakken worden er ook niet bepaald groter van..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')