abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:29:51 #26
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41839222
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:27 schreef rena het volgende:

[..]

Ja, maar weet je, ik vind dat wat andere mensen overkomt hoeft mij niet te overkomen, want ik kan rijden. Alleen met examens (sowieso op examens, maakt niet uit voor wat ) raak ik vrij zenuwachtig. Ik weet gewoon dat ik nooit in de vangrails zal "splashen". Daar ben ik sowieso te voorzichtig voor.

En dan nog, als ik verongeluk, dan gebeurd het. Pech gehad. Ik ken zat mensen die voor geen meter kunnen rijden maar nog nooit een ongeluk hebben gehad.
Idd, zo denk ik er dus ook over. Als je maar in jezelf gelooft kan je alles hoor...ook autorijden. Je moet gewoon niet verkrampt achter dat stuur zitten en telkens denken "owjee, strax rij ik mezelf te pletter". Dan ben je niet geconcentreerd meer op het rijden maar op het angstig zijn...en dat kan gevaarlijk zijn ja
To infinity…and beyond!
pi_41839249
Dinsdagochtend om 9.30 uur ga ik me theorie opnieuw doen

Belde vandaag, en kan dus dinsdag al terecht, dat wordt dus ff snel leren van het weekend
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:40:34 #28
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_41839528
* B_BOY heeft nu vier lessen gehad. ik vind het rijden wel relaxt moet ik zeggen.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:47:03 #29
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41839711
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:27 schreef rena het volgende:

[..]

Ja, maar weet je, ik vind dat wat andere mensen overkomt hoeft mij niet te overkomen, want ik kan rijden. Alleen met examens (sowieso op examens, maakt niet uit voor wat ) raak ik vrij zenuwachtig. Ik weet gewoon dat ik nooit in de vangrails zal "splashen". Daar ben ik sowieso te voorzichtig voor.

En dan nog, als ik verongeluk, dan gebeurd het. Pech gehad. Ik ken zat mensen die voor geen meter kunnen rijden maar nog nooit een ongeluk hebben gehad.
Dat laatste is natuurlijk een beetje een argument in de trant van "Mijn opa rookte zijn hele leven maar is toch 97 geworden" Dat je zelf niet tegen een boom gaat rijden geloof ik wel, maar hoe veilig je ook rijdt, het gaat er toch om te anticiperen op wat anderen doen. Mensen die voor geen meter kunnen rijden zullen heus veilig thuiskomen als ze netjes 100 op de rechterbaan rijden. Maar het is de vraag hoe ze reageren op onverwachte situaties en gekken op de weg.
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:48:29 #30
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41839743
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:30 schreef Sylvana het volgende:

Belde vandaag, en kan dus dinsdag al terecht, dat wordt dus ff snel leren van het weekend
Netjes, succes alvast! Ik gok dat je de regels nog best wel een beetje kent
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:50:16 #31
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_41839791
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:22 schreef Marc1711 het volgende:

[..]

misschien.. ik twijfel omdat ik mezelf niet kapot wil rijden als ik het na een aantal examens heb gehaald, dit heb ik vaak zat gehoord van verhalen van mijn vader. Hij heeft die mensen toen ook gewaarschuwd dat ze er mee moesten stoppen, maar 1 ervan splashte uit elkaar op de snelweg bij roosendaal.

Ik weet van mezelf dat ik geen hopeloos geval ben, maar dat ik er ook absoluut geen feeling voor heb.

Mijn grootste nadeel is dat ik nooit veel in het verkeer aanwezig ben geweest, ben altijd gehaald of gebracht..
Sorry hoor, maar het eerste wat in mij opkomt is 'sissy'...

Jij laat je mening dus bepalen door verhalen van derden + het feit dat één josti zichzelf te pletter reed? zoek (wanneer je die andere bron hebt gevonden.... ) eens wat gegevens op over hoeveel mensen dagelijks in de vangrail eindigen... en kijk daarna eens hoeveel auto's er gemiddeld rondscheuren per dag in Nederland.

ik kijk wel eens discovery channel, daar zie ik hoe één fout gemonteerd schroefje in de staart van een vliegtuig dik 200 mensen laat crashen... één simpel schroefje!!! zó gemaakt die fout.... pak je nu ook nooit meer een vliegtuig, ondanks het feit dat slechts 1 op de 50.000 (zo uit 't hoofd, geen bron bij nodig ) daadwerkelijk in de problemen komt per dag?

Sorry hoor, maar zoals iemand hierboven zei, het is maar net wat jij jezelf aanpraat... toon wat ballen, ga lessen, scoor dat rijbewijs & Game on

*EsDe die maandag op moet voor de 1e keer... spanning!

En oja, Dat een auto een "moordwapen" is snap ik dan weer wel ergens, wat je bedoelt, maar daarbij zijn er ook genoeg mensen die in werthers' originals stikken en overlijden, met name oudjes. Tis maar net hoe men ermee omgaat. de auto is geen moordwapen, de bestuurder is dat.
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_41839875
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:48 schreef TNA het volgende:

[..]

Netjes, succes alvast! Ik gok dat je de regels nog best wel een beetje kent
thnx En dat moet vast wel lukken, heb nou ook 1,5 jaar praktijkervaring, dus boek 1 keer doorlezen moet genoeg zijn
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:56:13 #33
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41839961
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:50 schreef EsDe het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar het eerste wat in mij opkomt is 'sissy'...

Jij laat je mening dus bepalen door verhalen van derden + het feit dat één josti zichzelf te pletter reed? zoek (wanneer je die andere bron hebt gevonden.... ) eens wat gegevens op over hoeveel mensen dagelijks in de vangrail eindigen... en kijk daarna eens hoeveel auto's er gemiddeld rondscheuren per dag in Nederland.

ik kijk wel eens discovery channel, daar zie ik hoe één fout gemonteerd schroefje in de staart van een vliegtuig dik 200 mensen laat crashen... één simpel schroefje!!! zó gemaakt die fout.... pak je nu ook nooit meer een vliegtuig, ondanks het feit dat slechts 1 op de 50.000 (zo uit 't hoofd, geen bron bij nodig ) daadwerkelijk in de problemen komt per dag?

Sorry hoor, maar zoals iemand hierboven zei, het is maar net wat jij jezelf aanpraat... toon wat ballen, ga lessen, scoor dat rijbewijs & Game on

*EsDe die maandag op moet voor de 1e keer... spanning!

En oja, Dat een auto een "moordwapen" is snap ik dan weer wel ergens, wat je bedoelt, maar daarbij zijn er ook genoeg mensen die in werthers' originals stikken en overlijden, met name oudjes. Tis maar net hoe men ermee omgaat. de auto is geen moordwapen, de bestuurder is dat.
Amen
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:12:42 #34
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41840466
Woei, moet 29 september afrijden
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_41840639
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:58 schreef Marc1711 het volgende:
Ik best die bronnen nog ff zoeken, maar dan moeten de mensen er ook wel normaal op reageren en voor open staan he..
Open er anders even 'n apart topic over?

Sylvana, succes met je theorie dinsdag!
Ik zou je boek even goed doorlezen, 'n paar oefenexamens doen en dan nog een keer het boek goed doorlezen... heb ik toen tenminste wel gedaan toen ik voor de tweede keer examen moest doen, en... het hielp!

Is Robbiej ook geslaagd? Anybody???
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:56:26 #36
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41841692
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Open er anders even 'n apart topic over?

Sylvana, succes met je theorie dinsdag!
Ik zou je boek even goed doorlezen, 'n paar oefenexamens doen en dan nog een keer het boek goed doorlezen... heb ik toen tenminste wel gedaan toen ik voor de tweede keer examen moest doen, en... het hielp!

Is Robbiej ook geslaagd? Anybody???
Nee Robbiej is gezakt, hij zou later nog verdere uitleg geven.

Leuk je weer eens te zien in dit topic trouwens
pi_41842002
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:56 schreef TNA het volgende:

[..]

Nee Robbiej is gezakt, hij zou later nog verdere uitleg geven.

Leuk je weer eens te zien in dit topic trouwens
Ohw wat jammer.. Ben benieuwd naar de reden!

Ja gezellig he!
pi_41842249
balen zeg Robbiej
  vrijdag 15 september 2006 @ 19:29:56 #39
88233 Steve
Still the best.
pi_41842941
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:30 schreef Sylvana het volgende:

Dat gaat vast wel lukken met alle ervaring. .

Robbiej, jammer zeg. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_41846779
Balen Robbiej Ik dacht dat je Emmeloord nu wel onder de knie had
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:48:45 #41
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41846933
Nou hier de uitleg.

Ik was al aardig nerveus voordat ik de auto instapte. maar niet zo extreem dat het mijn rijvaardigheid beinvloedde vond ik zelf. het gaat er dus om dat ik te onrustig van karakter ben. en ik keek niet genoeg vooruit wat dus niet goed was.

Wat dat onrustig betreft is dat ik alles te snel wil.
volgens mijn 2 instructeurs is er weinig aan de hand behalve wat moeten relaxen. (maar dat komt gewoon puur om het feit dat er iemand op je zit te loeren hoe je het moet doen) maar bij het examen
keek ik dus weer niet goed, fileparkeren ging perfect, straatje keren ging perfect, kruispunt waar ik de vorige keer de mist in ging ging perfect.

MAAR WEER HET KIJKEN! En het rare is.. ik zie alles wel, maar elke keer volgens de examinator kijk ik niet goed. volgens hem kijk ik niet goed zijstraatjes in en kijk ik niet goed vooruit.. bijvoorbeeld als hij zegt rechtsaf, dat ik de weg van rechtsaf nog moet "zoeken" maar dat is toch logisch? gezien het feit ik er helemaal niet vanuit ga dat ik rechts moet. maar rechtdoor. ik ben daar dan helemaal niet mee bezig als ik op een voorrangsweg rijd. en dan altijd die "Áls" argumenten. (wat ALS maar ALS etc) mén wat was ik teleurgesteld vanmiddag. zat gewoon met tranen in m'n ogen in de achtertuin vanmiddag. had nog wel zó mijn best gedaan.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:00:39 #42
127956 Robbiej
pi_41847263
Ik heb trouwens een nieuwe catogorie in de OP gemaakt.

Voorbeeld:

Pechvogels
Robbiej, 2x gezakt, begonnen: 08-08-2006 te Emmeloord.

moet je even in Wiki kijken en indien van toepassing en als je dat wilt, je naam toevoegen.

BazzieK: zou je de OP willen updaten a.d.v wiki? (copy paste)
pi_41847330
En de OP is al zo vol.. Ik vind het een beetje overbodig.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:05:29 #44
127956 Robbiej
pi_41847387
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:03 schreef rena het volgende:
En de OP is al zo vol.. Ik vind het een beetje overbodig.
Ach is toch weer eens leuk iets anders?
pi_41847433
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:05 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Ach is toch weer eens leuk iets anders?
Vind jij het leuk om elke keer met je neus op het feit gedrukt te worden dat je gezakt bent
And you know I might
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:09:17 #46
127956 Robbiej
pi_41847479
mja heb je wel gelijk in eigenlijk. zal het wel weer weghalen
pi_41847587
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:09 schreef Robbiej het volgende:
mja heb je wel gelijk in eigenlijk. zal het wel weer weghalen
Van mij hoeft het niet hoor, maar ik denk niet dat veel mensen enthousiast zullen zijn
And you know I might
pi_41847918
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:13 schreef rena het volgende:

[..]

Van mij hoeft het niet hoor, maar ik denk niet dat veel mensen enthousiast zullen zijn
nee, van mij hoeft het idd ook niet zo duidelijk erin te staan hoevaak ik gezakt ben, k sta er liever gewoon in als ik geslaagd ben
pi_41849138
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:00 schreef Robbiej het volgende:
BazzieK: zou je de OP willen updaten a.d.v wiki? (copy paste)
Done
pi_41849352
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:11 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ah ok, pauze is wel fijn idd dan Heb je airco in de auto?
Ja, gelukkig wel airco, maar dan is het of volle bak of helemaal niets. Je kunt de blaasdingen wel wegdraaien, dan valt het wel mee.

Rijdt 'ie wel 1 op 3.5 ipv 1 op 4, denk ik.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')