quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:10 schreef bartrid het volgende:
Sophie Ellis-Bextor getrouwd.
inderdaad....quote:
1 van de bands waarvoor die smilie is uitgevonden. Wat een ongelofelijke zeikband zeg, ik werd er vanmorgen mee wakkerquote:
Nee, Maldini.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:55 schreef bartrid het volgende:
is dat del piero?
Maar als je wat weet van Noel Gallagher kom je ook al een eind.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:58 schreef bartrid het volgende:
Oh ja. Niet zo thuis in de Italiaanse voetballers
Dat stond nu op teletekst, geloof ik. Hij had hem een contract aangeboden bij Manchester City, toen bleek dat Maldini interesse bleek te hebben schrok hij zich een aap, want het bleek dat hij hem een contract had aangeboden waarbij hij in drie jaar 13 miljoen pond zou gaan verdienen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En volgens heeft ie ooit eens een poging gedaan om Maldini te kopen voor de club waar ie fan van is. Maar dat is volgens mij al jaren geleden....
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:04 schreef ranja het volgende:
Grey men?
Ik vind 'm nu al lelijk zat eigenlijkquote:Op zondag 17 september 2006 00:13 schreef Berkery het volgende:![]()
Je moet er een bril en snor bijdenken![]()
Oh, ik koos expres deze foto omdat ie vrij onherkenbaar is, je kent 'm vast wel.quote:Op zondag 17 september 2006 00:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind 'm nu al lelijk zat eigenlijk
Dat had ik ook ja.quote:Op zondag 17 september 2006 00:36 schreef ranja het volgende:
oja, ik wist dat ik hem kende...
Nee, nee, nee, check it out.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |