Maak je toch niet zo druk, denk aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef eBasz het volgende:
[..]
Jezus Toeps, ga je persoonlijke vete toch ff ergens anders uitvechten Y
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef eBasz het volgende:
[..]
Jezus Toeps, ga je persoonlijke vete toch ff ergens anders uitvechten en vermoei ons er niet mee! Kan het ons wat schelen dat je Annikaatje niet mag, wat boeit ons dat? En stop alsjeblieft met het quoten van andere plekken dan dit topic, het zelfde geldt voor Puckzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Kinderachtig gedoe.
Misschien omdat ze erg leuk was om mee te werken en erg relaxed, aanwijzigingen goed opvolgde en precies deed wat de fotograaf wilde. Misschien vind de fotograaf het geweldige foto;s..dat kan natuurlijk. Denk echter dat het merendeel van de mensen haar foto's dit keer echt bagger vond. Wel leuk meisje...al werd ze al wel wat bitchier.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:08 schreef Klare het volgende:
Wat ik niet snap, de fotograaf en styliste waren ontzettend enthousiast over Anna Marie, maar de jury vond de foto niks. Hoe kan het dan dat die mensen op de set wel zo tevreden waren, weten zij er dan niks van![]()
Doet ze weer dat 'ding' met haar onderlip, dat gepruil. Op alle foto's van Annika trouwens, en dat was toch steeds het commentaar van de profs dat ze dat juist moet laten.... blijkbaar niks geleerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:26 schreef apestaartje het volgende:
Annika op de Max-site:
[afbeelding]
Zo, wel 5 hele posts.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef eBasz het volgende:
[..]
Jezus Toeps, ga je persoonlijke vete toch ff ergens anders uitvechten en vermoei ons er niet mee! Kan het ons wat schelen dat je Annikaatje niet mag, wat boeit ons dat? En stop alsjeblieft met het quoten van andere plekken dan dit topic, het zelfde geldt voor Puckzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Kinderachtig gedoe.
OT: Ik stem er voor Yfke-mail voortaan Y-mail te noemen, dat klinkt heel wat minder dom.![]()
heeey bedankt dat je mij er ook ff bijnoemt. ik ken heel dat mens niet. het viel me alleen op dat ze zichzelf tegenspreektquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef eBasz het volgende:
[..]
OT: Ik stem er voor Yfke-mail voortaan Y-mail te noemen, dat klinkt heel wat minder dom.![]()
Sylvia Geersen, ze reageert overigens zelf in het officiele forum. Best sneu want volgens haar is ze in de bekende televisie val gestapt. Ze zij aardige dingen over het huis en andere meisjes en dat hebben ze volgens haar niet uitgezonden.quote:Op woensdag 20 september 2006 07:48 schreef Toeps het volgende:
BTW, waar stond/staat Sylvia allemaal nog meer ingeschreven dan? Ik heb flink gezocht, maar kan echt he-le-maal niks vinden. Nieteens een achternaam.
Tja sommige mensen hebben niet de tijd om de hele dag op fok rond te hangen. En weten wanneer ze hun mond open moeten doen maar vooral ook wanneer ze 'm dicht moeten houden.quote:
Iemand die zich met 5 posts in zo iets gaat mengen, dat lijkt mij toch meer op iemand die even zijn kloon uit de kast trekt om zijn gelijk te halen. Magoe, het enige wat ik grappig vond is dat Sylvia de tweede hier Sylvia toe kwam juichen.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:43 schreef reese.com het volgende:
[..]
Tja sommige mensen hebben niet de tijd om de hele dag op fok rond te hangen. En weten wanneer ze hun mond open moeten doen maar vooral ook wanneer ze 'm dicht moeten houden.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het er geen zak toe doet hoeveel posts iemand heeft. Of mag iemand van jou pas zeggen dat ie zich aan je irriteert als ie minstens 100 posts heeft? Dan heeft ie persoon zich nog wat langer geergerd, is de explosie nog net wat groter.
Dat zeiden ze over Ovo ook al, volgens mij komt dat door het "voor Westerse mensen lijken alle Aziaten/negers op elkaar"-syndroom. Da's mooi kut voor ze, maar goed het is nu eenmaal een Westers programma met een Westerse jury en misschien gaat het te ver om te verwachten dat ze daar doorheen kijken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar Daisy is niet heel divers. Vind haar echt een schatje maar ze is tot nu toe nog niet heel divers geweest in haar foto's
Ik heb het ook een stukje doorgelezen. Wel grappig ja!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:17 schreef Toeps het volgende:Ghehehe, het hele woonwagenkamp zit daar op het HNTM forum.
Sylvia's hele familie, vrienden en kennissen. En ze hebben het nogal met de uitroeptekens en de caps lock.
Eensch. Sylvia moet winnen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:45 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Zodra ze stopt met de vele make-up (dat vreselijke zwarte lijntje rond haar ogen ook) wordt ze stukken mooier. Puur natuur is zij een van de mooisten van de groep, zo niet de mooiste. De weinige shots dat ze min of meer puur natuur in beeld kwam vond ik haar iets hebben van prinses Stephanie van Monaco toen die 20 was.
Sanne kan wel goed op de foto's komen, maar een topmodel moet ook buiten de foto's heel mooi zijn, charisma hebben, en dat heeft Sylvia volgens mij. Dat als ze ergens binnenkomt en iedereen haar prachtig vindt, zoals Tara Banks, Gisele Bunchen, etc etc.
Als ik me het goed herinner was de eerste serie van ANTM ook veel meer low budget dan de huidige series - pas nadat het een succes bleek te zijn kon er meer.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:57 schreef Marty het volgende:
Dit laat wel weer een beetje zien dat het allemaal low budget is. Ik denk dat ze bij ANTM de makeovers echt niet laten doen door kappersleerlingen..
Er zijn schrikbarend veel mensen die geen Engels kunnen terwijl ze dat toch al leren vanaf hun 10e. Maar goed, bij Sanne kan ik me voorstellen dat de zenuwen het ook niet heel makkelijk maken om even vlot Engels te praten.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:29 schreef Malahide het volgende:
Sanne op het VWO?En ze kan geen woord Engels! Nou, die opleiding is ook in niveau gedaald sinds ik erop zat
![]()
Dat kwam er dan wel weer lekker vlot uitquote:Op donderdag 21 september 2006 14:51 schreef Aventura het volgende:
Ik had laatst ook zoiets. Ik spreek vloeiend Engels en ik heb een uni-propaedeuse Engelse Taal-en Letterkunde. Het kost me geen enkele moeite om een (diepgaand) gesprek in het Engels te voeren. Maar laatst ging de telefoon en ik kreeg een Engels sprekend iemand aan de lijn die helemaal in de war was. Van weeromstuit ging ik ook hakkelen. En dit ten aanzien van een volle redactieruimte waardoor ik alleen maar meer ging stotteren. Tja, shit happens.
ze is 26 en heft het figuur van een meisje van 13, geen tieten, geen vormen...nee ik vind het veel te dun...quote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wow, mooie foto's van marcia met lang haar, idd zonde van het korte kapsel!![]()
Ze is wel dun maar niet mager, het is gewoon haar eigen figuurtje/bouw dat zie je, maar om te zeggen dat ze écht dun is neh, kijk naar andere topmodellen. Maar een paar kilo erbij is wel mooier denk ik.
Voor mij geldt hetzelfde (heb zelfs ook een propeadeuse Engels), maar Sanne zegt zelf geen woord Engels te kunnen spreken (of ik moet het heel verkeerd gehoord hebben). Dat vind ik dan toch wel verbijsterend voor iemand uit 6 VWO. Maar waarschijnlijk was het inderdaad gewoon verlegenheid of zenuwen...quote:Op donderdag 21 september 2006 14:51 schreef Aventura het volgende:
Ik had laatst ook zoiets. Ik spreek vloeiend Engels en ik heb een uni-propaedeuse Engelse Taal-en Letterkunde. Het kost me geen enkele moeite om een (diepgaand) gesprek in het Engels te voeren. Maar laatst ging de telefoon en ik kreeg een Engels sprekend iemand aan de lijn die helemaal in de war was. Van weeromstuit ging ik ook hakkelen. En dit ten aanzien van een volle redactieruimte waardoor ik alleen maar meer ging stotteren. Tja, shit happens.
Beetje voorzichtig met zulke uitspraken graag. Uiteraard kun je het niet mooi vinden.. maar ik denk echt dat het haar bouw is en dat ze er dus vrij weinig aan kan doen. Ikzelf heb ook zo'n lichaam en ik kan eten wat ik wil, maar ik blijf 'eng dun' in de ogen van sommige mensen. Overigens kan ik er zelf niet van wakker liggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze is 26 en heft het figuur van een meisje van 13, geen tieten, geen vormen...nee ik vind het veel te dun...
Verschil met Marcia is wel dat zij ook echt ongezond was, qua suiker en zo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:31 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Beetje voorzichtig met zulke uitspraken graag. Uiteraard kun je het niet mooi vinden.. maar ik denk echt dat het haar bouw is en dat ze er dus vrij weinig aan kan doen. Ikzelf heb ook zo'n lichaam en ik kan eten wat ik wil, maar ik blijf 'eng dun' in de ogen van sommige mensen. Overigens kan ik er zelf niet van wakker liggen![]()
Het verschil tussen Marcia en jou (afgaand op de foto's in jouw fotoboek) dat jij straalt en levenslust uitstraalt, terwijl Marcia heel dof is en ook veel ongezonder overkomt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:31 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Beetje voorzichtig met zulke uitspraken graag. Uiteraard kun je het niet mooi vinden.. maar ik denk echt dat het haar bouw is en dat ze er dus vrij weinig aan kan doen. Ikzelf heb ook zo'n lichaam en ik kan eten wat ik wil, maar ik blijf 'eng dun' in de ogen van sommige mensen. Overigens kan ik er zelf niet van wakker liggen![]()
Gamma!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het verschil tussen Marcia en jou (afgaand op de foto's in jouw fotoboek) dat jij straalt en levenslust uitstraalt, terwijl Marcia heel dof is en ook veel ongezonder overkomt.
Dat zeg ik, gamma. Die, en zo.quote:
ik hoef daar helemaal niet voorzichtig mee te zijn. Ik ben zelf tot mijn 32ste altijd net rond de 50 kilo geweest en er ook wel onder, (en toch drie kids gehad) dus ik weet heel goed hoe dat is hoor. Maar marcia ziet er gewoon niet gezond dun uit. het kan bouw zijn, maar bij haar twijfel ik eraan of dat het alleen is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:31 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Daar hadden we t idd al over. Ik begrijp gewoon niet waarom ze nog is toegelaten. Logisch dat ze de kans nog aanpakt, maar in principe is ze al op een leeftijd waarop de meeste modellen alweer aan het afbouwen zijn. Klinkt hard, maar zo is het helaas wel... OK, als je al topmodel bent kun je af en toe nog best wel langer mee, maar dan heb je je carriere al opgebouwd, dus dat is anders. Als ik zelf meisjes zou moeten inhuren zou ik haar bij voorbaat al niet kiezen hierdoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind haar gewoon al te oud, wat voor een carriere heeft zij nu nog voor zich als 26 jarige tegenover een 17 jarige, dat scheelt toch al gauw je tien beste jaren hoor
Tja, je hebt waarschijnlijk gelijk. het gaat tenslotte om de kijkcijfers en minder om die meiden. En t levert haar natuurlijk wel weer wat bekendheid op waaruit misschien weer (tijdelijk) wat werk vloeit. Maar je weet nu toch al dat ze niet gaat winnen. Los van dit alles vind ik haar trouwens een weinig sprankelend type. Ze praat nogal sloom, kijkt sloom en doet sloom. Misschien leuk voor een slaapkamerreclamequote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
voor het showelement?
een over the hill anorexiamodel ofzo? (niet dat ze dat al is, maar je snapt het wel he?)
Jaa idd ik vind het ook jammer dat ze haar als eerste hadden weggestuurt. Straks weerquote:Op maandag 25 september 2006 19:11 schreef Samson het volgende:
Bij live & cooking waren ook een paar afvallers van t programma. Ze bakten er niet veel van. Ik vond eigenlijk enkel de eerste afvalster t wel aardig doen. Ze heeft ook een geschikt modellengezicht. Stom dat ze die al zo snel naar huis hebben gestuurd. Volgens mij heeft zij wel potentie.
Tsja, op zich kan ik Marcia wel begrijpen. Ik zou nou ook niet zo snel antwoorden kunnen verzinnen, het waren toch best lastige vragen vind ik..quote:Op maandag 25 september 2006 21:45 schreef Toeps het volgende:
Wat een verschil zeg, de open Sylvia, of de Sylvia die daarna weer terug kruipt in haar onverschillige, arrogante schulp.
Charmayne begin ik steeds leuker te vinden.
En Marcia, die heeft toch wel iets raars hoor.
Van een briefje opgelezen.quote:
niksquote:Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me af wat Marcia is overkomen.
Ja ik ook, volgens mij was het toch best iets heftigs..quote:Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me af wat Marcia is overkomen.
Ik denk dat het wel meevalt.quote:Op maandag 25 september 2006 21:58 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja ik ook, volgens mij was het toch best iets heftigs..
Dat vind ik ook. Ergens kan ik het me wel goed voorstellen, want ik kan zelf precies zo doen. Wat gaat het de rest van de wereld aan? Verliefd op jezelf? Pff.. haha! Maar ja, het komt niet echt leuk over op televisie. Ze is wel erg droog..quote:Op maandag 25 september 2006 21:50 schreef Liejannuh het volgende:
Marcia heeft geen zin om open te doen tegenover een groep "vreemden". Puur zelfbescherming en onzekerheid volgens mij.
Komt wel heel storend en ongeinteresseerd over.![]()
Precies, maar dat wil niet zeggen dat ze iets supermegadramatisch mee heeft gemaakt.quote:Op maandag 25 september 2006 22:02 schreef Aventura het volgende:
Ik zou mezelf ook niet opengooien op TV. Waarom zou je? Ik zou dus ook helemaal dichtklappen. Niet per se door die vragen, maar door het feit dat er 6 andere meiden plus een cameraploeg bij staan.
Nee daarom denk ik dat ook niet. Maar ze zei later zelf dat ze iets had meegemaakt, tenminste dit makate ik op uit wat ze zei.quote:Op maandag 25 september 2006 22:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Precies, maar dat wil niet zeggen dat ze iets supermegadramatisch mee heeft gemaakt.
Waarom denk je dat?quote:
Ik heb ook dingen meegemaaktquote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee daarom denk ik dat ook niet. Maar ze zei later zelf dat ze iets had meegemaakt, tenminste dit makate ik op uit wat ze zei.
Waarom wel?quote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik vind het haar van Daisy trouwens bijzonder lelijk.
Irritant is dat hè?! Ik heb elke keer het idee dat ik niet goed heb op zitten letten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef Aventura het volgende:
Waarom laten ze niet alles van iedereen zien? Met die psych miste ik Charmene en Daisy. Met de fotoshoot miste ik ook een paar meiden. Zo krijgt de kijker toch geen goed beeld?
Ja, dat ben ik.quote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef Gigageil het volgende:
Ben jij die Toeps van Geenstijl? Is het nog wat geworden, student of the year of zeau ?![]()
Oh leuk...gefeliciteerd hoor.....quote:Op maandag 25 september 2006 22:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik.
Heb de boel gewonnen, lekker naar Disney geweest, mooie fotootjes laten maken... Ja, dat was tof.
Beter dan zo'n geaffecteerde airrr ......quote:Op maandag 25 september 2006 22:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een boerentrienen allemaal, ze hebben stuk voor stuk, Yfke incluis, zo'n enorm vet en lomp dialect a.k.a. spraakgebrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |