Daar hadden we t idd al over. Ik begrijp gewoon niet waarom ze nog is toegelaten. Logisch dat ze de kans nog aanpakt, maar in principe is ze al op een leeftijd waarop de meeste modellen alweer aan het afbouwen zijn. Klinkt hard, maar zo is het helaas wel... OK, als je al topmodel bent kun je af en toe nog best wel langer mee, maar dan heb je je carriere al opgebouwd, dus dat is anders. Als ik zelf meisjes zou moeten inhuren zou ik haar bij voorbaat al niet kiezen hierdoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind haar gewoon al te oud, wat voor een carriere heeft zij nu nog voor zich als 26 jarige tegenover een 17 jarige, dat scheelt toch al gauw je tien beste jaren hoor
Tja, je hebt waarschijnlijk gelijk. het gaat tenslotte om de kijkcijfers en minder om die meiden. En t levert haar natuurlijk wel weer wat bekendheid op waaruit misschien weer (tijdelijk) wat werk vloeit. Maar je weet nu toch al dat ze niet gaat winnen. Los van dit alles vind ik haar trouwens een weinig sprankelend type. Ze praat nogal sloom, kijkt sloom en doet sloom. Misschien leuk voor een slaapkamerreclamequote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
voor het showelement?
een over the hill anorexiamodel ofzo? (niet dat ze dat al is, maar je snapt het wel he?)
Jaa idd ik vind het ook jammer dat ze haar als eerste hadden weggestuurt. Straks weerquote:Op maandag 25 september 2006 19:11 schreef Samson het volgende:
Bij live & cooking waren ook een paar afvallers van t programma. Ze bakten er niet veel van. Ik vond eigenlijk enkel de eerste afvalster t wel aardig doen. Ze heeft ook een geschikt modellengezicht. Stom dat ze die al zo snel naar huis hebben gestuurd. Volgens mij heeft zij wel potentie.
Tsja, op zich kan ik Marcia wel begrijpen. Ik zou nou ook niet zo snel antwoorden kunnen verzinnen, het waren toch best lastige vragen vind ik..quote:Op maandag 25 september 2006 21:45 schreef Toeps het volgende:
Wat een verschil zeg, de open Sylvia, of de Sylvia die daarna weer terug kruipt in haar onverschillige, arrogante schulp.
Charmayne begin ik steeds leuker te vinden.
En Marcia, die heeft toch wel iets raars hoor.
Van een briefje opgelezen.quote:
niksquote:Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me af wat Marcia is overkomen.
Ja ik ook, volgens mij was het toch best iets heftigs..quote:Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me af wat Marcia is overkomen.
Ik denk dat het wel meevalt.quote:Op maandag 25 september 2006 21:58 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja ik ook, volgens mij was het toch best iets heftigs..
Dat vind ik ook. Ergens kan ik het me wel goed voorstellen, want ik kan zelf precies zo doen. Wat gaat het de rest van de wereld aan? Verliefd op jezelf? Pff.. haha! Maar ja, het komt niet echt leuk over op televisie. Ze is wel erg droog..quote:Op maandag 25 september 2006 21:50 schreef Liejannuh het volgende:
Marcia heeft geen zin om open te doen tegenover een groep "vreemden". Puur zelfbescherming en onzekerheid volgens mij.
Komt wel heel storend en ongeinteresseerd over.![]()
Precies, maar dat wil niet zeggen dat ze iets supermegadramatisch mee heeft gemaakt.quote:Op maandag 25 september 2006 22:02 schreef Aventura het volgende:
Ik zou mezelf ook niet opengooien op TV. Waarom zou je? Ik zou dus ook helemaal dichtklappen. Niet per se door die vragen, maar door het feit dat er 6 andere meiden plus een cameraploeg bij staan.
Nee daarom denk ik dat ook niet. Maar ze zei later zelf dat ze iets had meegemaakt, tenminste dit makate ik op uit wat ze zei.quote:Op maandag 25 september 2006 22:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Precies, maar dat wil niet zeggen dat ze iets supermegadramatisch mee heeft gemaakt.
Waarom denk je dat?quote:
Ik heb ook dingen meegemaaktquote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee daarom denk ik dat ook niet. Maar ze zei later zelf dat ze iets had meegemaakt, tenminste dit makate ik op uit wat ze zei.
Waarom wel?quote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik vind het haar van Daisy trouwens bijzonder lelijk.
Irritant is dat hè?! Ik heb elke keer het idee dat ik niet goed heb op zitten letten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef Aventura het volgende:
Waarom laten ze niet alles van iedereen zien? Met die psych miste ik Charmene en Daisy. Met de fotoshoot miste ik ook een paar meiden. Zo krijgt de kijker toch geen goed beeld?
Ja, dat ben ik.quote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef Gigageil het volgende:
Ben jij die Toeps van Geenstijl? Is het nog wat geworden, student of the year of zeau ?![]()
Oh leuk...gefeliciteerd hoor.....quote:Op maandag 25 september 2006 22:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik.
Heb de boel gewonnen, lekker naar Disney geweest, mooie fotootjes laten maken... Ja, dat was tof.
Beter dan zo'n geaffecteerde airrr ......quote:Op maandag 25 september 2006 22:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een boerentrienen allemaal, ze hebben stuk voor stuk, Yfke incluis, zo'n enorm vet en lomp dialect a.k.a. spraakgebrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |