Hoeveel Taliban en Al Qaida mensen zijn er ook alweer opgepakt en berecht? Hoeveel zijn er met medeweten van de VS en Pakistan niet tegegehouden of opgepakt terwijl ze van Afghanistan naar Pakistan vluchten? Juist!quote:VS dreigden Pakistan plat te bombarderen
De Verenigde Staten hebben na de de aanslagen van 11 september 2001 gedreigd Pakistan te bombarderen als het Aziatische land niet zou meewerken aan de Amerikaanse campagne tegen de Taliban in Afghanistan. Dat heeft de Pakistaanse president Pervez Musharraf gezegd in het CBS-programma '60 Minutes', dat zondag wordt uitgezonden.
''Wees voorbereid op een bombardement. Wees voorbereid om terug te keren naar het Stenen Tijdperk.'' Dat zei de toenmalige Amerikaanse onderminister van Buitenlandse Zaken Richard Armitage destijds tegen het hoofd van de Pakistaanse inlichtingendienst, aldus Musharraf.
De Pakistaanse leider zegt dat hij op een verantwoordelijke manier heeft gereageerd op de ''botte'' dreiging. ''Je moet denken en beslissingen nemen in het belang van de natie en dat is wat ik gedaan heb'', zegt Musharraf over de Pakistaanse medewerking aan de VS.
Volgens hem waren sommige Amerikaanse eisen ''bespottelijk''. Zo wilden de VS dat Pakistan binnenlandse geluiden ten gunste van het terrorisme en tegen de VS volledig de kop in zou drukken.
De VS richtten hun aandacht op Pakistan omdat de land jarenlang het fundamentalistische Taliban-bewind in Afghanistan had gesteund. De Taliban boden onderdak aan Osama Bin Laden, het brein achter de aanslagen op New York en Washington, en leden van diens terreurnetwerk al-Qaida.
Bron: ANP
Vergeet niet dan men staal constructies altijd een stuk sterker maakt da nodig is om het gewicht te kunnen dragen, daar zijn bepaald emarges voor . Dit moet net zo goed worden meegewogen als de verzwakking door temperatuur.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, maar wel gedeeltelijk. En als een aantal kolommen zijn weggeslagen door het vliegtuig, wordt de rest tegen overbelasting aan onverbelast. Als het staal dan gedeeltelijk zijn draagkracht verliest, dan stort het in.
en in deze discussie is al tig keer een tabelletje langsgekomen waarin is aangegeven in welke mate staal zijn draagkracht verliest bij hoge temperaturen.
hier een goede analyse van hoe de torens instortten.
Klopt. Maar als er een aantal kolommen zijn weggeslagen door een vliegtuig, verlies je een hoop draagkracht. Dat moet je ook niet vergeten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:05 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dan men staal constructies altijd een stuk sterker maakt da nodig is om het gewicht te kunnen dragen, daar zijn bepaald emarges voor . Dit moet net zo goed worden meegewogen als de verzwakking door temperatuur.
Ik kan misschien wel niet met goede argumenten, met bronvermeldingen of wat dan ook komen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:16 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik (weer?) bij het NIST onderzoek blijf, ik zeg dat ik de conclusies steun van alle bouwkundig ingenieurs en controlled demolition experts die onderzoek hebben gedaan naar het instorten en dat is dat het instorten nooit veroorzaakt kan zijn door explosieven. Het is de combinatie van de schade van de impact en de daarop volgende brand geweest. Maar je weet nu dus dat je geen enkel goed argument kan vinden om je eigen theorie te ondersteunen en alle feiten wijzen erop dat je fout zit waarom toch zo volharden dat het door iets anders komt en andere aanspreken op gebrek aan intellect?
[knip]
Wat een bijzonder slechte vergelijking. Wat je hiermee duidelijk wilt maken is volslagen onduidelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel niet met goede argumenten, met bronvermeldingen of wat dan ook komen.
Zal even een andere stelling doen:
Vorige week is m'n TV kapot gegaan. Kwam thuis uit het werk en de kat lag lekker te slapen op de TV. Die overigens compleet uit was. Hij wil dus helemaal niet meer aan, ook geen standby. Uiteraard weet ik zeker dat hij er in heeft lopen kwijlen of iets dergelijks, het is nog al een kwijlerd, maar heb geen rare plekjes gevonden ook heb ik geen urine geroken. Ook al zal ik de kast open maken en er kwijl of urnine op vinden. Ik kan niet met 100% bewijzen dat de kat het heeft gedaan dat de vervolgens de TV geen mesjogge geeft. Het zijn alleen hele sterke aannames.
Misschien, wil alleen maar zeggen dat wij als buitenstaander niks anders kunnen dan de aannames voor waar aannemen wat alle experts verkondigen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een bijzonder slechte vergelijking. Wat je hiermee duidelijk wilt maken is volslagen onduidelijk.
Maar zei geven wel aan dat het officiele verhaal dus niet klopt. Als zei niet met die docu's aan kwamen zetten danquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
Of wat een paar internethobbyisten in een amateurfilmpje vertellen
Dat nu niet perse.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:40 schreef Fir3fly het volgende:
Juist. En het lot wil dat alle experts elkaar tegenspreken. Dus voor wie kies je dan?
In jouw geval waarschijnlijk voor de spectaculaire.
Niet helemaal waar. Bush is alleen maar een marrionet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:20 schreef Meki het volgende:
Jongens zie het waarheid nou in
Bush heeft het gedaan
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef Lambiekje het volgende:
De pancake theorie is bewezen onjuist. En zou tegen allerlei Newton wetten in gaan.
Doe jy dan ook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga jij nou die wetten maar eens goed bestuderen
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:25 schreef Lambiekje het volgende:
Ach ga er al niet eens meer tegen in. Het staat gewoon voor 1000% vast dat er explosieven en thermite is gebruikt.
En welke voorbeelden van vergelijkbare gevallen (straalvliegtuig raakt zeer hoge wolkenkrabber) waarbij geen instorting volgde is dat op gebaseerd ?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven. Het is weer een punt op de grote hoop van vraagtekens. Bij het geheel waarom torens instorten.
Er is ECHT meer aan de hand dan alleen sec vliegtuig-brand-instorten
Ja ik weet hier kan je alleen praten over wat er in de kranten/TV wordt gemeld als je dus iets verder kijkt wordt je meteen belachelijk gemaakt. Mij best.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:39 schreef Elusive het volgende:
Lambiekje hou toch op man je maakt jezelf alleen maar belachelijk, ga dit maar in TRU discuseren, bij je soort genoten.
De wetten ken ik al lang en ik kan je verzekeren dat geen van de wetten van Newton is geschonden op 11 september. En dat komt niet omdat er explosieven zijn gebruikt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Doe jy dan ook.
Misschien is het wel niet specifiek van Newton maar wat het hele punt is.
Deze wet is gewoon totaal genegeerd op 11 september, tenzij TENZIJ er explosieven zijn gebruikt. De trusses en pancake theorie gaan niet op.
Ach ga er al niet eens meer tegen in. Het staat gewoon voor 1000% vast dat er explosieven en thermite is gebruikt.
Schendingen van de wetten van Newton halen inderdaad nooit de krant.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja ik weet hier kan je alleen praten over wat er in de kranten/TV wordt gemeld als je dus iets verder kijkt wordt je meteen belachelijk gemaakt. Mij best.
Het had wel mogen en kunnen instorten .. maar niet na 56 minuten dat is gewoon aperte kolder. En bovendien hoe zie vielen is gewoon weg too smooth om waar te zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:48 schreef CeeJee het volgende:
[..]
En welke voorbeelden van vergelijkbare gevallen (straalvliegtuig raakt zeer hoge wolkenkrabber) waarbij geen instorting volgde is dat op gebaseerd ?
Ik snap niet hoe je erbij komt dat het instorten zo smooth ging. Je zag duidelijk dat het instorten langer duurde dan nodig was.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het had wel mogen en kunnen instorten .. maar niet na 56 minuten dat is gewoon aperte kolder. En bovendien hoe zie vielen is gewoon weg too smooth om waar te zijn.
Jullie nemen de trusses theorie klakkeloos voor waar aan. Ik geloof best dat het onvermijdelijk was dat het ging instorten, wat nog steeds erg discutabel is, maar dat even ter zijde. Maar dan had het toch echt ergens na 30 verdiepingen moeten stagneren. Dan is gewoon alle energie opgemaakt. Maar kennelijk willen jullie maar al te graag het officiele verhaal geloven. Wat op alle fronten onjuist is maar met WTC zou het weldegelijk zo gegaan als het gegaan is. Ga toch fietsen. Dat gaat er bij mij niet meer in. Heb ook al shit voor waar aangenomen in het begin.
Na dat je docu;s ziet over hoe en waar van het instorten ben ik serieus gaan twijfelen. Maar nu de experts het ook al niet meer eens zijn en dat er gewoon natuurkundige wetten overtredden worden staat het voor mij vast. Het officiele trusses theorie is waanzin.
Bovendien heeft Bush weer een aardige uitspraak gedaan van de week, waarbij toch echt gesuggereerd wordt dat er bommen zijn gebruikt. Het filmpje
En waarom konden ze niet na 56 minuten instorten? Want wat nu loop je weer te roepen zonder ook maar enig bewijs aan te dragen! De torens vielen helemaal niet smooth, blijkbaar ben je nooit op ground zero geweest anders had je wel gezien hoeveel schade er in de omgeving was aangericht. Schade die zelfs nu nog te zien is., dat jij niet snapt waarom de torens vielen ligt niet aan de officiele uitleg maar aan je eigen intelligentie.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het had wel mogen en kunnen instorten .. maar niet na 56 minuten dat is gewoon aperte kolder. En bovendien hoe zie vielen is gewoon weg too smooth om waar te zijn.
Ik neem niks klakkeloos aan ik kijk naar de gegeven informatie, de feitenen de analyses van experts en baseer daar mijn mening op. Blijkbaar negeer jij feiten in je meningsvorming nogmaals ALLE civil engineers en controlled demolition experts zijn het er over eens dat de torens vielen vanwege de combinatie van schade door de impact en de daarop volgende brand. ALLEMAAL! Uit je opmerking over stagneren na 30 verdiepingen blijkt wel dat je er echt totaal geen verstand hebt laat staan de rapporten goed gelezen. Anders had je gelezen dat de verdiepingingen gebouwd waren om het gewicht van de bovenstaande verdieping te dragen. Op het moment dat de torens instorten komt er veel meer gewicht dan alleen de bovenliggende verdieping op de onderligende verdieping dus die begeeft het ook. Het kan nooit stagneren omdat de energie te groot is! Er is berekend dat de totale kinetische energie die vrijkwam tijdens het instorten gelijk was aan een kleine atoombom!quote:Jullie nemen de trusses theorie klakkeloos voor waar aan. Ik geloof best dat het onvermijdelijk was dat het ging instorten, wat nog steeds erg discutabel is, maar dat even ter zijde. Maar dan had het toch echt ergens na 30 verdiepingen moeten stagneren. Dan is gewoon alle energie opgemaakt. Maar kennelijk willen jullie maar al te graag het officiele verhaal geloven. Wat op alle fronten onjuist is maar met WTC zou het weldegelijk zo gegaan als het gegaan is. Ga toch fietsen. Dat gaat er bij mij niet meer in. Heb ook al shit voor waar aangenomen in het begin.
Okee nu is het zeker jij bent dom. ALLE civil engineers en controlled demolition experts zijn het er over eens dat de torens vielen volgens de natuurkundige wetten en door de schade van de impacts en de daarop volgende brand. De experts die jij bedoelt zijn geen experts in de vakgebieden die nodig is om tot die conclusie te komen, ook typisch dat je weer geen enkele bronvermelding doet. Voor hetzelfde geld zijn die zogenaamde experts slechts stemmentjes in je hoofd.quote:Na dat je docu;s ziet over hoe en waar van het instorten ben ik serieus gaan twijfelen. Maar nu de experts het ook al niet meer eens zijn en dat er gewoon natuurkundige wetten overtredden worden staat het voor mij vast. Het officiele trusses theorie is waanzin.
Bovendien heeft Bush weer een aardige uitspraak gedaan van de week, waarbij toch echt gesuggereerd wordt dat er bommen zijn gebruikt. Het filmpje
Heb je ook enig bewijs dat het gesmolten staal was? Nee natuurlijk niet want het was waarschijnlijk gewoon gesmolten aluminium. Daarnaast zijn alle claims die Jones maakt allang weerlegd en wordt z'n analyse door geen enkele expert gesteund, Jones heeft namelijk niet de vakkennins om de claims die hij maakt te onderbouwen.quote:Op zondag 24 september 2006 02:36 schreef pietje77 het volgende:
hehe, ik vind deze persoonlijk hilarisch : http://www.youtube.com/watch?v=bw7_ltNhIEY (helemaal gek zijn ze niet, LIES! hmm i remember lies! )
en nog even wat info voor meki, zal die graag checken denk ik: (probeer je niet te storen aan de wat vijanige toon a.u.b., in die discussie was ik nog verreweg het beschaafdste..)
Bommen in WTC:
Professor Steven Jones(Research Group: Atomic, Molecular, and Optical
Specialty: METAL-catalyzed fusion, Archaeometry, Solar energy)
http://video.google.nl/videoplay?docid=4884818450327382904&q=steven+jones ( zie het naar buiten gutsende gesmolten metaal, ook live beelden voorhanden, o.a. )
Knap dat je in 5 minuten de hele site hebt gezien, hieruit blijkt eigenlijk al dat je er helemaal niet naar gekeken hebt (wat een verrassing) want in de eerste alinea geeft hij al wie hij is en het hoe en waarom van deze site.quote:Op zondag 24 september 2006 03:33 schreef pietje77 het volgende:
kijk mouzzer, "jnani" zegt me niks (expert?/insider?).
Gelukkig heb je ook echt aantoonbaar bewijs waaruit die belangenverstrengeling blijkt en dat de PM conclusies door de regering zijn opgedrongen. Onee wacht die heb je niet, wat een verrassing weer. Je schreeuwt veel maar zegt eigenlijk maar heel weinig. Onderbouw nu eens iets met echte feiten ipv alleen maar conspirancy sites na te apen en slechts met aannames te komen wat dat is het wat jij doet, je komt niet met feiten maar met aannames.quote:Verder is dat site-je echt een slap aftreksel van PM/NIST of het 9-11 "onderzoek".
Die zouden meer "credibiliteit hebbenware het niet dat ze mekaar alledrie continue tegenspreken, liegen/ woorden verdraaien, "hun"verhaal veranderen en/of censureren. (ook is het MAKKELIJK aantoonbaar dat ze niet onafhankelijk zijn, zie bv. senior PM researcher or editor Chertoff, laat dat nou volle familie zijn van de Secretary of homeland security(ook al opgericht dankzij 9-11) Michael Chertoff.(er is nog veel meer belangenverstrengeling hoor!)
Als je naar die site had gekeken had je kunnen zien dat daar ook de fouten van het NIST rapport aan bod komen maar wat een verrassing dat heb je dus niet gedaan. Knap dat je dingen zeker weet maar daarvoor met geen enkel bewijs of bron komt. Dat klinkt meer als iemand die probeert door zo hard mogelijk te schreeuwen en te herhalen z'n gelijk te krijgen je lijkt Bush wel voor de Irak oorlog. Ik kan je vertellen dat gezien de 'feiten' waar jij mee komt je pas net komt kijken, je komt met zoveel dingen waarvan allang bewezen is dat die onzin zijn het is gewoon beschamend voor de mensen die echt achter de waarheid willen komen. Wat heb jij gedaan de laatst 3 jaar? Iig niet objectief naar de feiten gekeken maar dat is ook wel te verwachten van iemand die LC als waarheid beschouwt. Ik kan alleen maar lachen om iemand die zegt 100% te weten wat er werkelijk gebeurd is en dan LC als waarheid aanneemt. Als er iemand in dis-informatie in het graven is ben jij het wel met je LC waarheden. Struisvogelpolitiek noemt men dat, je steekt je kop in het zand voor de echte feiten.quote:Zal binnenkort wel eens wat NIST/PM/9-11 commission LEUGENS verzamelen, als niemand me voor is! (would be nice).
Dit wilde ik alleen alvast even kwijt, want jij hebt geen idee hoe jij in regerings-desinformatie aan het graven bent. maar dat komt nog wel.
Helaas is het waar....heeft mij 3 jaar geduurd voordat ik het zeker wist, 100%.
Die heb ik beide al gezien. De makers van Press for the Truth willen zich juist niet associeren met types zoals jij, ze willen niks te maken hebben met aanhangers van LC en dergelijke. 9-11 mysteries is het zelfde als LC namelijk fictie. Binnen 4 minuten wordt in 9-11 mysteries de conclusie van iemand met echte vakkkennis als een fabeltje afgedaan, dat kan je je toch geen serieuze docu noemen, hoezo opzoek naar de waarheid? Als je echt op de hoogte wilt zijn van de laatste ontwikkelingen moet je het pentagon raport over Able Danger lezen. Als je uberhaupt weet wat Able Danger is. Het enige waar ik na 5 jaar van alle conspirancy theorieen bekeken te hebben nog vragen bij heb is de voorkennis en daar gaat Press for the Truth dus overquote:P.S. kijk alvast eens de splinternieuwe documentaires : "9-11 mysteries" (puur WTC) en "press for truth"
daar zul je toch meer van gaan horen, kun je ze net zo goed alvast gezien hebben
Ik vind het een goede post voor iemand die nog niet zeker is van de "9-11 inside" job.quote:Op zondag 24 september 2006 06:30 schreef atmosphere1 het volgende:
De conspiracy theoriën bevatten zeker veel bullshit , maar om nu vol vertrouwen te geloven wat er uit main stream bronnen komt of uit Amerikaanse rapporten is ook weinig realistisch . De taken van het O.S.I. worden nog steeds uitgevoerd. War is propaganda , en dat ziet de Bush regering nu eenmaal als een belangrijk punt in hun oorlogsvoering . De VS hebben de best gefinancierde propaganda machine ter wereld welke in staat bleek de eigen bevolking volledig op een fout spoor te zetten door saddam aan 9/11 te linken . Ook daar zijn experts voor gebruikt !!
Men blijkt zo wie zo niet vies te zijn van een samenzweringkje heeft minister bot recentelijk nog ondervonden .
Een aantal maanden geleden nog waren er mensen van overtuigd dat de gevangenen kampen niet bestonden , er was immers totaal geen bewijs voor en Amnesty was opeens een totaal onbetrouwbare organisatie geworden die conspiracy theoriën naar buiten bracht .
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win - M.Ghandiquote:Op zondag 24 september 2006 03:15 schreef mouzzer het volgende:
omdat een groene stadsprullebak nog langer zou vol houden.quote:[..]
En waarom konden ze niet na 56 minuten instorten? Want wat nu loop je weer te roepen zonder ook maar enig bewijs aan te dragen! De torens vielen helemaal niet smooth, blijkbaar ben je nooit op ground zero geweest anders had je wel gezien hoeveel schade er in de omgeving was aangericht. Schade die zelfs nu nog te zien is., dat jij niet snapt waarom de torens vielen ligt niet aan de officiele uitleg maar aan je eigen intelligentie.
[..]
Meen je dit echt. Dit is echt het meest idiote wat ik ooit gehoord heb. Meer gewicht. Waar komt dat vandaan dan dat gewicht. Wat wel kan is dat gewichtsverdeling wat verstoord is. Dat verklaart ook waarom de top15 afknakt. Dan zou het dus in een hoek meer gewicht zijn wat de verdieping eronder doet begeven. Dan zou je dus een gebouw moet hebben waarbij de 20 verdiepingen onder inslagpunt voor een kwart is afgebroken en dat rest nog staat.quote:Ik neem niks klakkeloos aan ik kijk naar de gegeven informatie, de feitenen de analyses van experts en baseer daar mijn mening op. Blijkbaar negeer jij feiten in je meningsvorming nogmaals ALLE civil engineers en controlled demolition experts zijn het er over eens dat de torens vielen vanwege de combinatie van schade door de impact en de daarop volgende brand. ALLEMAAL! Uit je opmerking over stagneren na 30 verdiepingen blijkt wel dat je er echt totaal geen verstand hebt laat staan de rapporten goed gelezen. Anders had je gelezen dat de verdiepingingen gebouwd waren om het gewicht van de bovenstaande verdieping te dragen. Op het moment dat de torens instorten komt er veel meer gewicht dan alleen de bovenliggende verdieping op de onderligende verdieping dus die begeeft het ook. Het kan nooit stagneren omdat de energie te groot is! Er is berekend dat de totale kinetische energie die vrijkwam tijdens het instorten gelijk was aan een kleine atoombom!
Kan eigenlijk maar een paar incompetente knakkers vinden die het NIST napraten. Die experts zijn echt sinterklaasgelovers. Kan meer experts vinden die het CD ondersteunen.quote:Jij bent totaal niet opzoek naar de waarheid je wilt alleen maar geloven dat de torens door een andere reden zijn ingestort en om die mening vast te houden negeer je gewoon alle feiten. Of je bent te dom om het te snappen of je hebt zo'n groot bord voor je kop dat je gewoon alle feiten negeert en puur de foute meningen van somminge zogenaamde experts overneemt puur omdat het jou gedachte bevestigd.
[..]
Okee nu is het zeker jij bent dom. ALLE civil engineers en controlled demolition experts zijn het er over eens dat de torens vielen volgens de natuurkundige wetten en door de schade van de impacts en de daarop volgende brand. De experts die jij bedoelt zijn geen experts in de vakgebieden die nodig is om tot die conclusie te komen, ook typisch dat je weer geen enkele bronvermelding doet. Voor hetzelfde geld zijn die zogenaamde experts slechts stemmentjes in je hoofd.
Whee weer een oddlooking site. De index is gecentreerd. pfffff En waarom moet er zo expliciet bij vermeld worden dat het hier om Good Science gaat ?!!quote:Daarnaast ben je te dom om context te begrijpen. Bush heeft het in die speech helemaal niet over het WTC, het WTC komt in die totale speech geeneens voor! Als je de tekst leest en de context ook daadwerkelijk begrijpt wat voor jou dus duidelijk een probleem is dat snap je dat Bush het heeft over een mogelijke aanslag met bommen in een gebouw die voorkomen is door de informatie verkregen van KSM. In ditzelfde topic is dat enkele dagen nog besproken!! Jij maakt je echt volstrekt belachelijk met je claims zo negeer je feiten, hebt geen enkel benul van context of natuurkundige wetten en bent enkel opzoek naar erkening voor wat jij denkt dat de waarheid is maar wat reeds bevestigd is totale onzin te zijn.
Lees deze site nog maar eens door wat dat heb je dus niet gedaan dan kan je zien welke fouten je zogenaamd experts allemaal maken: http://www.jnani.org/mrking/writings/911/king911.htm
Is er ergens een goede website die alle feiten op een rijtje heeft gezet. Wat er allemaal in bovenstaande video is verkondigd. Het is nog al tamelijk idioot veel.quote:Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef pietje77 het volgende:
[knip]
Zo zijn er nog wel meer onderbouwingen dat deze zogenaamde "genieën" op geen enkele wijze hier baat bij hebben! ( zie ****"Who killed John O'Neill" voor keiharde droge feiten).
[/knip]
" A word to the wise ain't necessary, it's the stupid ones who need the advice." Bill Cosbyquote:Op maandag 25 september 2006 00:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win - M.Ghandi
Jy bent in de Riducule fase!
Jaja en d'r was natuurlijk ook een vliegtuig in die prullenbak gevlogen.. weer een goed voorbeeld hoe dom redenaties zijn.quote:omdat een groene stadsprullebak nog langer zou vol houden.
Ze vielen wel smooth. Alleen door die gebruikte explosieven zijn vele staal delen honderde meters weggeslingerd. En geboord in omringende gebouwen.
Als je echt idiote dingen wilt horen zou ik je adviseren je eigen posts nog een terug te lezen. Wat je ook doet is mijn verhaal bevestigen, de gewichtsverdeling is verstoord door de impact en de brand. De verdiepingen waren ontworpen om het gewicht van de bovenliggende verdieping te dragen, door verzwakte kolommen door de brand en weggeslagen kolommen komt er dus op de resterende kolommen veel meer druk/stress te staan waardoor deze het begeven. Het gewicht van alle bovenliggende verdiepingen valt daardoor op de daaronderliggende verdieping die kan dat al helemaal niet aan = instorting. Echt als jij denkt dat bij WTC2 slechts de bovenkant eraf had moeten vallen negeer je natuurkundige wetten.quote:Meen je dit echt. Dit is echt het meest idiote wat ik ooit gehoord heb. Meer gewicht. Waar komt dat vandaan dan dat gewicht. Wat wel kan is dat gewichtsverdeling wat verstoord is. Dat verklaart ook waarom de top15 afknakt. Dan zou het dus in een hoek meer gewicht zijn wat de verdieping eronder doet begeven. Dan zou je dus een gebouw moet hebben waarbij de 20 verdiepingen onder inslagpunt voor een kwart is afgebroken en dat rest nog staat.
De kern bleef ook nog even staan toen de verdiepingen naar beneden vielen:quote:Als het zou vallen als de pancake. dan moet de kern er nog staan, verbogen misschien wat
Stagnatie vindt pas plaatst als de voorwaartse energie ophoud en dat is dus als er teveel weerstand plaatsvindt Dat is ook de reden dat enkele brandweermannen die in WTC1 zaten het hebben overleefd Zij bevonden zich op verdieping 6 toen de toren instortte, doordat de puinhoop 6 verdiepingen hoog was pancackde de verdiepingen niet verder (teveel weerstand). En de diepte van een meteoriet impact hangt van diverse factoren af, er zijn impact sites wan honderden meters diep. Zoek maar eens op The Barringer's Meteor (Nearly a mile wide, and 570 feet deep).quote:En het stagneren betreft. Je heb gelijk stagnatie bestaat niet. Jy kan ook gewoon doorrijden met je Golf met 150 als er een file is. Er is namelijk toch geen stagnatie.
Een meteoriet maakt ook maar een deuk van 20/25 meter diep. En maakt toch ook geen gat van enkele kilometers.
Top dat je weer iets claimt zonder ook met met een enkele bron komt. Je zou moeten gaan werken bij de efteling, kan je sprookjes gaan verkopen. Nogmaals kom dan eens met bronnen! Alle civil engineers en C.D experts zijn het er over eens dat de torens vielen door de impact schade en daarop volgende brand. Er is geen enkele expert met de nodige kennis op dat vakgebied die CD ondersteunt dus proof me wrong kom maar met bronnen!quote:Kan eigenlijk maar een paar incompetente knakkers vinden die het NIST napraten. Die experts zijn echt sinterklaasgelovers. Kan meer experts vinden die het CD ondersteunen.
Tuurlijk voor de claims die jij aanhoudt is uiterlijk van een site veel belangrijker dan daadwerkelijke inhoud en feiten. Weer erg typisch dat je niet op de inhoud ingaat, je komt nu wel erg triest over. Is er een site die de door jou zo belangrijke NIST fouten behandelt durf je er weer niet inhoudelijk op in te gaat. Zwak hoor maar dat zijn al je claims tot nu toe, iedere keer als je op je fouten wordt gewezen ga je je richting op pietluttige dingen zoals nu hoe een site eruit ziet. Heel zwak maar wel typisch voor iemand die nogsteeds in de ontkenningsfase zit.quote:Whee weer een oddlooking site. De index is gecentreerd. pfffff
Hier een betere uitleg waarom de torens instorten.quote:Op maandag 25 september 2006 01:19 schreef mouzzer het volgende:
[..]
" A word to the wise ain't necessary, it's the stupid ones who need the advice." Bill Cosby
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt." - Abraham - Lincoln
Ach mensen die met belachelijke claims blijven komen mag je belachelijk maken. Fight fire with fire. Eigenlijk zit ik al in de fight fase en misschien zelfs al in de verwinningsfase want tot op heden ben je nog met geen enkele bron gekomen die jouw gelijk bewijst. Als we toch over fases praten zit jij duidelijk in de ontkenningsfase, staat totaal niet open voor echte feiten. Kleineert dingen zoals de branden in de torens en de schade aan de torens. Je hele manier van posten is typische ontkenningsfase.
[..]
Jaja en d'r was natuurlijk ook een vliegtuig in die prullenbak gevlogen.. weer een goed voorbeeld hoe dom redenaties zijn.
Ze vielen niet smooth, je hebt de beelden toch gezien! Ben je ooit op die plek geweest en gezien op wat voor oppervlakte de brokstukken vielen? Blijkbaar niet ander lul je ook geen onzin als stalen delen die honderden meters ver werden geslingerd. Honderden meters is namelijk onzin, daarnaast waarom zouden ze explosieven gebruiken die staal zover wegslingert terwijl CD explosieven het staal juist niet laten wegslingeren! En waarom zouden ze tijdens het instorten nog explosieven laten afgaan, totaal overbodig! Je hebt echt totaal geen idee waarover je het hebt. Verdiep je eens meer in luchtdrukverplaatsing in een instortend gebouw dan weet je waarom het staal werd weggeslingerd.
[..]
Ik weet niet hoeveel bronnen jy nog hebt. Maar er zijn tientallen betrouwbaardere bronnen aangeleverd, dan dat GoodScience websitetje van jouw. Misschien niet door mij specifiek maar pietje77 is aardig bezig. En dat trek je ook in twijfel net zoals al die andere ignoreknakkers op het forum.quote:Als je echt idiote dingen wilt horen zou ik je adviseren je eigen posts nog een terug te lezen. Wat je ook doet is mijn verhaal bevestigen, de gewichtsverdeling is verstoord door de impact en de brand. De verdiepingen waren ontworpen om het gewicht van de bovenliggende verdieping te dragen, door verzwakte kolommen door de brand en weggeslagen kolommen komt er dus op de resterende kolommen veel meer druk/stress te staan waardoor deze het begeven. Het gewicht van alle bovenliggende verdiepingen valt daardoor op de daaronderliggende verdieping die kan dat al helemaal niet aan = instorting. Echt als jij denkt dat bij WTC2 slechts de bovenkant eraf had moeten vallen negeer je natuurkundige wetten.
[..]
De kern bleef ook nog even staan toen de verdiepingen naar beneden vielen:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1615521411849861778
Hmm daar gaat je C.D theorie waar de kern werd opgeblazen![]()
[..]
Stagnatie vindt pas plaatst als de voorwaartse energie ophoud en dat is dus als er teveel weerstand plaatsvindt Dat is ook de reden dat enkele brandweermannen die in WTC1 zaten het hebben overleefd Zij bevonden zich op verdieping 6 toen de toren instortte, doordat de puinhoop 6 verdiepingen hoog was pancackde de verdiepingen niet verder (teveel weerstand). En de diepte van een meteoriet impact hangt van diverse factoren af, er zijn impact sites wan honderden meters diep. Zoek maar eens op The Barringer's Meteor (Nearly a mile wide, and 570 feet deep).
[..]
Top dat je weer iets claimt zonder ook met met een enkele bron komt. Je zou moeten gaan werken bij de efteling, kan je sprookjes gaan verkopen. Nogmaals kom dan eens met bronnen! Alle civil engineers en C.D experts zijn het er over eens dat de torens vielen door de impact schade en daarop volgende brand. Er is geen enkele expert met de nodige kennis op dat vakgebied die CD ondersteunt dus proof me wrong kom maar met bronnen!
[..]
Leg my dan is uit waarom er in de inleiding van die site, zo overduidelijk Good Science bij moet staan. "Dat is net of er staat "Je moet me wel geloven, want ik spreek de waarheid"quote:Tuurlijk voor de claims die jij aanhoudt is uiterlijk van een site veel belangrijker dan daadwerkelijke inhoud en feiten. Weer erg typisch dat je niet op de inhoud ingaat, je komt nu wel erg triest over. Is er een site die de door jou zo belangrijke NIST fouten behandelt durf je er weer niet inhoudelijk op in te gaat. Zwak hoor maar dat zijn al je claims tot nu toe, iedere keer als je op je fouten wordt gewezen ga je je richting op pietluttige dingen zoals nu hoe een site eruit ziet. Heel zwak maar wel typisch voor iemand die nogsteeds in de ontkenningsfase zit.
Waar we eerst jaren niets van hoorden?quote:Op maandag 25 september 2006 02:46 schreef pietje77 het volgende:
De beruchte 9-11 Drills waar we eerst jaren niets van hoorden tot het uitlekte en de regering heel oppervlakkig melding heeft gedaan van 1 "oefening"( zie mijn vorige posts over de 9-11 en londen "drills")
o.a.
Dit was geen oefening.quote:1) OPERATION NORTHERN VIGILANCE: This was planned months in advance of 9/11 and ensured that on the morning of 9/11, jet fighters were removed from patrolling the US east coast and sent to Alaska and Canada, therefore reducing the amount of fighter planes available to protect the east coast.( natuurlijk niet vergeten in dit verband de oneindige berg leugens van heel de regering: "we had no idea, we had never heard, we had never seen etc etc etc etc)
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat er in deze oefeningen vliegtuigen gekaapt zouden worden. Voor zover ik weet ging het om een gesimuleerde aanval van Russische bommenwerpers.quote:3) OPERATION VIGILANT GUARDIAN: This exercise simulated hijacked planes in the north eastern sector and started to coincide with 9/11. Lt. Col. Dawne Deskins, NORAD unit's airborne control and warning officer, was overseeing the exercise. At 8:40am she took a call from Boston Center which said it had a hijacked airliner. Her first words, as quoted by Newhouse News Service were, "It must be part of the exercise." This is another example of how the numerous drills on the morning of 9/11 deliberately distracted NORAD so that the real hijacked planes couldn't be intercepted in time.
Northern Guardian? Wordt hiermee Global Guardian bedoeld?quote:4) OPERATION NORTHERN GUARDIAN: The details of this exercise are still scant but it is considered to be part of Vigilant Guardian, relating to simulating hijacked planes in the north eastern sector.
Clarke is de enige bron hiervoor. Hij heeft het van een telefoongesprek dathij hoorde van Richard Myers. Vigilant Warrior is trouwens geen mogelijke naam voor zo'n operatie.quote:5) OPERATION VIGILANT WARRIOR: This was referenced in Richard Clarke's book 'Against All Enemies'. It is thought to have been the 'attack' component of the Vigilant Guardian exercise.
quote:According to NORAD regulations, “Warrior” is a JCS approved, Commander-in-Chief
NORAD Sponsored Field Exercise – that is “Live Fly” or involving operational units.
However “Vigilant” is the name reserved for NORAD HQ CPXs, while “Amalgam” is the
name used for NORAD HQ FIXs (Field Exercises). Hence such an exercise would be
named “Amalgam Warrior”, not “Vigilant Warrior”. Amalgam Warrior is held every
second year, with exercises occurring in 2000 and 2002. “Vigilant Warrior” was in fact the
name of an Operation that occurred in the Persian Gulf region in 1994, in response to a
movement of Iraqi ground forces towards the Kuwait border. The following year Iraq
again tested the UN by moving forces towards Kuwait, resulting in Operation Vigilant
Warrior II.
http://screwloosechange.xbehome.com/fst/NORAD.pdf
Onzin.quote:Another example of how air defenses were purposefully kept preoccupied so they couldn't protect New York was reported by this website in December of 2003. The Air National Guard's 177th Fighter Wing, based at Atlantic City International Airport in Pomona, were just eight minutes away from New York and could have intercepted both Flight 11 and Flight 175.
Under NORAD procedures that date to the Cold War, two F-16 fighters from the 177th were parked around the clock on the Atlantic City runway. Pilots waited in a nearby building, ready to scramble.
But on the morning of 9/11, the F-16's were performing bombing runs over an empty stretch of the Pine Barrens near Atlantic City after being decommissioned from their usual role of protecting the skies of the east coast.
It was only after both trade towers were hit that the two F-16s landed and were refitted with air-to-air missiles, then sent aloft.
Waar is het bewijs dat NORAD door deze oefeningen minder reageerde dan onder de toengeldende procedures verwacht kon worden? Door de oefeningen waren alle posten bemand, wat normaal niet het geval is, waardoor er sneller gereageerd kon worden. Iedere medewerker die er werkte en zei even niet te weten of het real-life of bij de oefening hoorde zei dat hij dit bijna direct erna doorkreeg. De oefening in het HQ werden direct stopgezet. Zelfs als sommigen dit langer dachten, wat maakt het uit? Ook in een oefening moeten ze hun taak net zo uitvoeren als in een echte situatie.quote:Now that we have established how NORAD were confused, delayed and distracted by the numerous wargames, the next question to ask is who if anyone was aware of which planes were 'real world' and which planes were 'exercise'? The answer to this question will provide us with the name of the individual who ran the operatonal execution of the 9/11 attack.
De orders dat ze het vliegtuig mochten neerschieten mss.?quote:Dick Cheney.
Cheney was initially taken by the secret service to an underground bunker in the White House called the Presidential Emergency Operations Center.
From there, according to CNN, Cheney directed the US government's response to the unfolding attack.
Secretary of Transportation Norman Mineta was in the Presidential Emergency Operating Center with Vice President Cheney as Flight 77 approached Washington, D.C. On May 23, 2003 in front of the 9/11 Commission, Secretary Mineta testified:
"During the time that the airplane was coming in to the Pentagon, there was a young man who would come in and say to the Vice President, "The plane is 50 miles out." "The plane is 30 miles out." And when it got down to "the plane is 10 miles out," the young man also said to the Vice President, "Do the orders still stand?" And the Vice President turned and whipped his neck around and said, "Of course the orders still stand. Have you heard anything to the contrary?"
As the plane in question hit the Pentagon, what else can we conclude but that the 'order' was not to shoot down the aircraft and to let it find its target.
Telkens (met een uitzondering (die van Payne Stewart) in de ADIZ (boven de Atlantische oceaan). Ten tijde van 9/11 waren er geen speciale procedures om vliegtuigen te onderscheppen buiten de ADIZ. Geen enkel van de 4 vliegtuigen vloog door een ADIZ.quote:It is standard operating procedure (SOP) to scramble jet fighters whenever a jetliner goes off course or radio contact with it is lost. Between September 2000 and June 2001, interceptors were scrambled 67 times. 1 Â In the year 2000 jets were scrambled 129 times. 2 Â
Welke dan?quote:Routine interception procedures( http://911research.wtc7.net/planes/defense/index.html ) were not followed on September 11th, 2001.
Within minutes? Het duurde 81 minuten eer er een vlietuig was. Meer dan dubbel zo lang als de tijd die ze hadden bij elk van de vliegtuigen op 9/11.quote:Hier een heeel klein voorbeeldje van NORMALE Norad response:
For example: remember two years ago, when golf pro Payne Stewart's small
PRIVATE Lear jet went off-course and out of communication just after
takeoff in Florida?
Within MINUTES, on an immediate alert from the FAA, U.S. Air Force and
Air Guard jets were scrambled to intercept Stewart's jet and see what
the heck was up (not that it helped much in that case...): "Several Air
Force and Air National Guard fighter jets, plus an AWACS radar control
plane, helped the Federal Aviation Administration track the runaway
Learjet and estimate when it would run out of fuel." --CNN, 10.26.99
Interceptors were in direct proximity to Stewart's seriously messed-up
aircraft within about TEN MINUTES of him having taken off. NOBODY had to
go pull Clinton away from Vice-president Monica Lewinsky and get him to
AUTHORIZE the INTERCEPT of Payne Stewart's jet that day.
Het is GEEN familie.quote:The "senior researcher" of the article, Benjamin Chertoff, is known to be a relative of the Director of Homeland Security. How is that for a conflict of interest?
Ach, gut, daar hebben we de man met zijn geweldige bron weer. Je herhaalt gewoon weer dezelfde onzin die al ontkracht is in vorige topics, echter weiger je dat te accepteren dus blijf je lekker doorschreeuwen en vooral niet luisteren.quote:Op maandag 25 september 2006 02:46 schreef pietje77 het volgende:
http://www.prisonplanet.t(...)4/200904wargames.htm ( excuus voor het vele engels maar ik weet dit nergens in het Ned. te vinden en ik ga het echt niet vertalen)
(knip)
Door wie of wat is het ontkracht ?! Debunkers moet je toch echt met een korreltje zout nemen. Die zitten namelijk in fase waarbij alles en iedereen die het officiele verhaal in twijfel trekt belachelijk gemaakt. En dat is lekker geloofwaardig.quote:Op maandag 25 september 2006 11:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ach, gut, daar hebben we de man met zijn geweldige bron weer. Je herhaalt gewoon weer dezelfde onzin die al ontkracht is in vorige topics, echter weiger je dat te accepteren dus blijf je lekker doorschreeuwen en vooral niet luisteren.
Je bent gewoon een zielig dom mannetje dat zichzelf een beetje interessanter probeert te maken door belachelijke ideetjes van andere aandachtshoeren uit je hoofd te leren en te herhalen. Denk eens na vent.
Als je niet geinteresseerd bent in de waarheid heb je niets in dit topic te zoeken.
Daar gaat een eerlijke republikein die teveel ophef maakte over able danger... Een 3 sterren admiraal nog wel die hem gaat vervangen, hoe toepasselijk.quote:WALLACE: Do you think the White House and the Republicans want to make the American people afraid.
CLINTON: Of course they do. They want another homeland security bill and they want to make it not about Iraq but some other security issue. Where if we disagree with them we are by definition endangering the security of the country. And it’s a big load of huey. We’ve got 9 Iraq war veterans running for House Seats. President Reagan’s Secretary of the Navy is the democratic candidate for Senate in Virginia. A three star admiral who was on my NSC staff — who also fought terror by the way — is running for the seat of Kurt Weldon’s in Pennsylvania. We’ve got a huge military presence in this campaign and you can’t let them have some rhetorical device that puts us in a box that we don’t belong in. That’s their job. Their job is to beat us. But our job is to not let them get away with it and if we don;’t we’ll be fine.
Voor meer informatie en nieuwsclips ziequote:What a shame that this story has not been reported in the mainstream media. But hey, what do you expect? Here we have a Pentagon staffer, a lifetime military man, willing to tell the truth about how the Pentagon had identified the ringleaders of the 9/11 attacks up to a year before those attacks. Not only did the Pentagon seek to cover this up, but they went on a smutty character assassination of the whistleblower. Isn't it disgusting how these people work? Kind of makes you wonder why Sandy Berger was willing to stuff those documents in his pants. Worse still, the 9/11 commission, which was nothing but a public circus, in my opinion, knew this information. Folks if you are looking for a scandal, this scandal makes Watergate look like cheating at golf.
The worst part of it is that it covers two administrations. It makes all of us partisans feel a little suspicious of the two parties. Why would the Clinton administration destroy Able Danger documents in 2000 and why would the Bush administration destroy more of those documents in 2004? Why is Clinton and Bush so cozy these days? Why did the administration give Mr. Berger a slap on the wrist for stealing classified documents? Why did the bipartisan 9/11 Commission fail to acknowledge Able Danger and the fact that both administrations ignored Able Danger's warnings?
Sadly, since this scandalous coverup involves both parties, we may never get the answer to those questions. It seems that the only way that any truth, or any kind of accountability in Washington comes about, is when it involves some sort of partisan political gain. In other words, since nobody can benefit politically and both parties will actually be damaged, nothing is likely to get done. I hate to end a post on such a pessimistic note, but what else am I supposed to do?
Het gaat niet om twijfel en debunken. Het gaat om feiten en waarheid.quote:Op maandag 25 september 2006 11:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Door wie of wat is het ontkracht ?! Debunkers moet je toch echt met een korreltje zout nemen. Die zitten namelijk in fase waarbij alles en iedereen die het officiele verhaal in twijfel trekt belachelijk gemaakt. En dat is lekker geloofwaardig.
Wat die film (Who Killed John O'Neill) doet is speculeren over de mogelijke motieven ondersteunt door veel feiten.quote:Op maandag 25 september 2006 00:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Is er ergens een goede website die alle feiten op een rijtje heeft gezet. Wat er allemaal in bovenstaande video is verkondigd. Het is nog al tamelijk idioot veel.
Wat ik trouwens wel heel erg vind gaan is dat 911 een coverup zou zijn voor de gruwelijke drugskoeriersdienst. En dat alle 'geintjes' zo aan elkaar zijn te linken en stevast dezelfde hufters naar voren komen.
Fijn dat je andere mensen er op wijst, maar zou je zelf niet ook eens in de spiegel willen kijken?quote:Op maandag 25 september 2006 02:46 schreef pietje77 het volgende:
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
(Dit is dus erg van toepassing op mouzzer(net als zijn eigen quotes trouwens), schaapseltje, schepsel, corromandelletje, evil jur, en nog een paar die nergens voor openstaan en toch de leugens als waarheid beschouwen EN verdedigen.
ik ben ook redelijk verbaasd over de conclussies, dat 911 een drugscoverup zou zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 11:42 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Wat die film (Who Killed John O'Neill) doet is speculeren over de mogelijke motieven ondersteunt door veel feiten.
De uiteindelijke samenzwering die geopperd wordt in deze film is zeer goed uitgewerkt maar nog niet alles omvattend. De samenzweringstheorie over Al Qaida als drugssmokkelaars en bewakers van de opium handel met medewerking van de CIA (afghanistan produceert 90% van de opium wereldwijd) zit waarschijnlijk niet ver af van de werkelijkheid. Dat 9/11 is uitgevoerd (inside job of let it happen) met als doel het kunnen voortzetten van de wereldwijde drugssmokkel is voor mij echter te kort door de bocht en dit kan ik niet als volledig motief aanvaarden. Naar mijn mening speelt geopolitiek en de schaarser wordende grondstoffen een nog veel grotere rol. (zie Peak Oil stukje)
Zie voor een lijstje van documentaires hierover de rest van mijn post.
Snap je echt niet dat die quote van Russel veel meer op jou van toepassing is dan op mij? Ik heb twijfels, ik ben kritisch, objectief en zet overal vraagtekens bij.quote:Op maandag 25 september 2006 11:52 schreef pietje77 het volgende:
Zogby Poll: Over 70 Million American Adults Support New 9/11 Investigation: http://www.gatago.com/talk/abortion/18122027.html
The collapse of WTC 7, which
was not even mentioned by the 9/11 Commission and has seldom been
reported in the media -were respondents aware of this collapse and,
if so, did they think it should be investigated (only 52% knew about
it, but over 70% of this group believe it should have been
investigated( 48% heeft nog nooit van WTC7 gehoordik denk dat het nog wel wat hoger word dan
even iemand waar ik veel respect voor heb gekregen: http://www.prisonplanet.c(...)/240306pollshows.htm (en daar ook de inmiddels wereldberoemde Alex Jones op CNN-link)
P.S. ik ben 3 jaar geleden van mening veranderd, ik weet het voor mezelf 100% zeker en dus ook de enorme implicaties, slachtoffers, klokkenluiders(vrij gevaarlijk...)etc etc etc
Heel goed als mensen hun gevoel uit kunnen schakelen.. maar ik kan dat dus niet. En ik hou me al enorm in, want mijn natuurlijke overlevings mechanismen rinkelen.
Al zal ik proberen ofdat ik het nog emotielozer kan maken.
stel nou eens dat alllllll die onafhankelijk experts gelijk hebben, dus ik als slap aanhangsel van de echt onderzoekers en helden heb dus ook gelijk.
STEL: de regering heeft echt iets heeel slechts gedaan........
STEL; ik heb gelijk, wat is dan normaal???
Wederom een belachelijke leugen. Ten eerste gaat het commissie rapport over de aanloop naar en oorzaken van 9/11. De gebouwen werden door FEMA onderzocht. Ten tweede wordt WTC 7 wel degelijk genoemd, meerdere malen zelfs, alleen wordt er niet ingegaan op de instorting omdat het commissie rapport daar niets mee te maken heeft.quote:Op maandag 25 september 2006 11:52 schreef pietje77 het volgende:
Zogby Poll: Over 70 Million American Adults Support New 9/11 Investigation: http://www.gatago.com/talk/abortion/18122027.html
The collapse of WTC 7, which
was not even mentioned by the 9/11 Commission
quote:Op maandag 25 september 2006 02:46 schreef pietje77 het volgende:
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
quote:Op maandag 25 september 2006 11:52 schreef pietje77 het volgende:
P.S. ik ben 3 jaar geleden van mening veranderd, ik weet het voor mezelf 100% zeker en dus ook de enorme implicaties, slachtoffers, klokkenluiders(vrij gevaarlijk...)etc etc etc
Ik zie trouwens niet in hoe al-Qaeda beheerders van de opiummarkt moeten zijn, als de Taliban tijdens hun bewind de papaveroogst nou juist gedecimeerd hadden. Of het moet natuurlijk precies ingecalculeerd zijn dat al-Qaeda ervoor zorgde dat het onderdrukt werd, maar de Amerikanen dan al-Qaeda konden verslaan, waardoor de losgeslagen mensen ineens veel meer papaver gingen verbouwen. Ik hoop niet dat iemand die gedachtekronkel serieus neemt.quote:Op maandag 25 september 2006 12:31 schreef pietje77 het volgende:
zeg me a.u.b wat genoeg zou zijn.... bij mij hangt de weegschaal maximaal, 100% beyond a reasonable doubt.
Maar je zet geen vraagtekens bij het officiele verhaalquote:Op maandag 25 september 2006 12:02 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Snap je echt niet dat die quote van Russel veel meer op jou van toepassing is dan op mij? Ik heb twijfels, ik ben kritisch, objectief en zet overal vraagtekens bij.
Maar jij komt met vergezochte en ongefundeerde aannames, pure leugens en ongeiformeerde onzin. Je bent een idote extremist die totaal niet in waarheid is geïnteresseerd, je wilt alleen gelijk. En je hebt de cognitieve capaciteiten niet om het in te zien.
Ik vind de aantijging dat ik een waarheid aan het verdedigen ben sowieso belachelijk. Dat geeft maar weer aan de je nauwelijks wat leest, of je kunt het gewoon niet begrijpen.
hoo wacht!! In de docu Who Killed John O'Neill wordt het aangehaald. Zij vertellen dat het op papier is gedecimeerd, maar in werkelijkheid is opgeschroefd. Dus zo zie je maar weer. Niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 25 september 2006 13:16 schreef speknek het volgende:
Prachtig! Bertrand Russell voor het karretje van de conspiracy crackpots spannen. Veel ironischer kan het niet worden.
Gelukkig heeft pietje77 dit door. Althans, ik mag hopen dat dit hele sarcastische zelfkritiek is:
[..]
[..]
[..]
Ik zie trouwens niet in hoe al-Qaeda beheerders van de opiummarkt moeten zijn, als de Taliban tijdens hun bewind de papaveroogst nou juist gedecimeerd hadden. Of het moet natuurlijk precies ingecalculeerd zijn dat al-Qaeda ervoor zorgde dat het onderdrukt werd, maar de Amerikanen dan al-Qaeda konden verslaan, waardoor de losgeslagen mensen ineens veel meer papaver gingen verbouwen. Ik hoop niet dat iemand die gedachtekronkel serieus neemt.
Wat er over de top is. Het hele 911 toneel. Het is allemaal net even te veel van het goede.quote:Op maandag 25 september 2006 13:27 schreef speknek het volgende:
Wat is er over the top aan moslimextremisten die een zelfmoordaanslag plegen? Dat gebeurt dagelijks.
Ik heb geen tijd om de docu te zien, maar het is op zich aardig voor het topic. Hoe wilden ze dit bewijzen?quote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef Lambiekje het volgende:
hoo wacht!! In de docu Who Killed John O'Neill wordt het aangehaald. Zij vertellen dat het op papier is gedecimeerd, maar in werkelijkheid is opgeschroefd. Dus zo zie je maar weer. Niets is wat het lijkt.
Wat dan precies? Een groep terroristen kaapt een vliegtuig en vliegt die in het World Trade Center. Wat is daar teveel van het goede van?quote:Op maandag 25 september 2006 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
Wat er over de top is. Het hele 911 toneel. Het is allemaal net even te veel van het goede.
Is dit een authoritair argument? Schuwde je die nu niet juist?quote:Op maandag 25 september 2006 14:08 schreef pietje77 het volgende:
ik vind het zo grappig om de ongeinformeerde ja-knikkers mensen te zien beledigen( conspiracy crackpots) terwijl ze zelf met 10 jaar intensieve studie nog niet een heel klein in de buurt zouden komen van het niveau van de klokkenluiders.
WTC is natuurlijk niet het enige die dag he.quote:Op maandag 25 september 2006 13:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat dan precies? Een groep terroristen kaapt een vliegtuig en vliegt die in het World Trade Center. Wat is daar teveel van het goede van?
Het officiële 9/11-verhaal zou misschien zelfs in een '24'-seizoen vergezocht klinken inderdaad, maar niemand die verbaasd zal zijn wanneer er een X-Files-aflevering is waarin de regering terroristische aanslagen pleegt op de eigen bevolking om meer greep te krijgen op de wereld.quote:Op maandag 25 september 2006 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat er over de top is. Het hele 911 toneel. Het is allemaal net even te veel van het goede.
Als 911 zou verwerkt worden in een 24-seizoen zouden we het allemaal veelste vergezocht vinden. Maar de werkelijkheid is nog idioter dan dan er in films uberhaupt afgebeeld kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |