helemaal niks mis met arrogante vrouwen, mits ze oprecht arrogant zijn,quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
arogante wijven zijn kut
oh nee hoor.. van die wereld heb ik nog nix mee gepikt.. het is net uit na bijna 3jaar verkering.. maar wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:33 schreef extreme het volgende:
[..]
helemaal niks mis met arrogante vrouwen, mits ze oprecht arrogant zijn,
mannen die roepen dat arrogante vrouwen kut zijn behoren tot de groep die totaal geen kans maakt bij dat soort chikkies, en daar meerdere keren mee op hun smoel gegaan zijn![]()
nofi natuurlijk![]()
dat mocht je willenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:38 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
omg dat kan me moeder zijn gek.. iew
En een lekkere kontquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:57 schreef JoPiDo het volgende:
boeit me niet, als het maar dikke tieten heeft
Ik neem aan dat ze meeleestquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef iamredleader het volgende:
Ja, m'n vrouw natuurlijk, wie anders?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:10 schreef Underdoggy het volgende:
ijsmeis, ik hou wel van naieve lieve jonge sletjes schatjes
Dat wijf is nou echt pas lelijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:23 schreef FeedMyPussy het volgende:
Angelina Jolie.
ik zeg toch, je moeder!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef Sjonnjoop het volgende:
echt schattig als die mensen die hun vriendin/vrouw/whatever noemen omdat die ook mee lezen, lekker schijnheilig en zelf die vriendinnetjes geloven het niet
Sjonnjoop zou dus nooit zijn vriendinnetje kiezenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef Sjonnjoop het volgende:
echt schattig als die mensen die hun vriendin/vrouw/whatever noemen omdat die ook mee lezen, lekker schijnheilig en zelf die vriendinnetjes geloven het niet
Dit is een theoretisch topic, dus net zoiets als wie is de mooiste vrouw ter wereld .. mn vriendinnetje.. yeah rightquote:Op zondag 17 september 2006 00:13 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Sjonnjoop zou dus nooit zijn vriendinnetje kiezenals hij die heeft tenminste
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |