quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:10 schreef Underdoggy het volgende:
ijsmeis, ik hou wel van naieve jonge sletjes
zijn je spullen ook weg na afloop.quote:
Heerlijk. Helemaal aan stukken scheuren die handel. Volgens mij is ze echt een beest in bed.quote:
lilleke vrouwen uit elkaar trekken is okayquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:51 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Heerlijk. Helemaal aan stukken scheuren die handel. Volgens mij is ze echt een beest in bed.
Wat nou dieeten vieze slet...slikken zal je...
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:10 schreef Underdoggy het volgende:
ijsmeis, ik hou wel van naieve jonge sletjes
Kan ik die +1 inruilen voor sex?quote:
je houd niet van pizza?quote:
Okee !quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:58 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kan ik die +1 inruilen voor sex?
Ik ben best goed hoor
Hoe zit jij morgenochend qua tijd en geilheid? Heb voorlopig nachtdiensten..quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, ik houd niet van kleine hondjes.
Nee, ze probeert je zo te vertellen dat ze met jou alleen aan kots-sm doetquote:
Doe me eerst even een foto bedenk ik me net... ik ben voor een hoop in maar het moet ook weer geen liefdadigheid worden hequote:Op vrijdag 15 september 2006 16:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hoe zit jij morgenochend qua tijd en geilheid? Heb voorlopig nachtdiensten..
deepthroat is ok.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:11 schreef nog.een.keer het volgende:
Nee, ze probeert je zo te vertellen dat ze met jou alleen aan kots-sm doet![]()
Ah ja uiteraard... ehm ff zoeken hoor...quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:12 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Doe me eerst even een foto bedenk ik me net... ik ben voor een hoop in maar het moet ook weer geen liefdadigheid worden he
en als je geld toe vraagt ben je meteen een hoer, zo werkt het hier op fok.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:12 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Doe me eerst even een foto bedenk ik me net... ik ben voor een hoop in maar het moet ook weer geen liefdadigheid worden he
Oeh die slippersquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:18 schreef mcintosh het volgende:
Pfff... weinig foto's helaas..
Ga maar ff naar me hyves, sleeveless shirt, beter materiaal heb ik niet
http://eric-i-am.hyves.nl(...)9I80S4O04%7Cfr_it_ph
Ondertussen bekijk ik even je fotoboek.
Ik was net wakkerquote:
Sorry...quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik was net wakker
Dr Phill zou inderdaad zeggen: That's a dealbreaker
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:48 schreef extreme het volgende:
[..]
zijn je spullen ook weg na afloop.
Ik wil ze best uit trekken hoor, tijdens...quote:
Ik wil geen date, ik wil neukenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, het is hier geen fok!king datesite.
![]()
.
en daarom kies ik iemand uit mijn omgeving, niet iemand die ik ooit in een film heb gezienquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:58 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dan moet je hier ook niet reageren, het uitgangspunt is juist - kies iemand, anyone, waar je sex mee gaat hebben.
Kortom, het uitgangspunt is dat het niet onbereikbaar is.
dromen uit laten komen is nog veel mooierquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dromen over iets wat je zelf zo mooi kunt maken als je wilt is geweldig.
je mist het punt het een beetje, het gaat er om dat je willekeurig iemand mag kiezen, en de lol daarvan is dat je dus juist iemand kiest die normaal buiten je scope valt,quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en daarom kies ik iemand uit mijn omgeving, niet iemand die ik ooit in een film heb gezien
Wat je verder uitkraamt is gewoon geblaat
Yvonne.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
het meot wel een dame zijn die overal voor in is.. van oraal tot anaal
sure, slimme redenatie ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:23 schreef Jajong het volgende:
Al die celebs moet je niet kiezen man, die zijn zo arrogant dat ze lui zijn in the sack. Geef mij maar mijn vriendinnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |