Dromen over iets wat je zelf zo mooi kunt maken als je wilt is geweldig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nooit last van gehad
dromen van iets dat onbereikbaar is is zinloos
ja, alleen wil ik haar nou ook niet direct onder de noemer "vrouw" scharen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de enige vrouw in jouw leven is je moeder?
quote:
jij eerstquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:25 schreef IJsmuts het volgende:
denise richards & janine lindemulder![]()
(zijn er 2 ja, maar ik pak ze tegelijk)
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:11 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Wat zij zegt dus![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
omg![]()
Jessica alba?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef iamredleader het volgende:
Ja, m'n vrouw natuurlijk, wie anders?
Hoe merk je dat dan vraag ik me af ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent ook fashion-bi merk ik dus? Zo`n bi die bi is omdat het in is om bi te zijn?
Zie de reactie boven je, die is tekenend. "Opeens" vindt ze vrouwen ontzettend aantrekkelijk enzoquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:19 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hoe merk je dat dan vraag ik me af ?
Ze laat net duidelijk blijken dat ze op Jessica Alba valt, en dan ben je dus een fashion-bi ?
hij wilt gewoon hip zijn..quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:19 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hoe merk je dat dan vraag ik me af ?
Ze laat net duidelijk blijken dat ze op Jessica Alba valt, en dan ben je dus een fashion-bi ?
Nee, ik ben bi omdat ik hoteldebotel verliefd ben op Jessica Alba en mijn ex-collega.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent ook fashion-bi merk ik dus? Zo`n bi die bi is omdat het in is om bi te zijn?
Wat nou opeens. Het staat sowieso al meer dan een jaar in mijn fotoboek, flapdrol.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie de reactie boven je, die is tekenend. "Opeens" vindt ze vrouwen ontzettend aantrekkelijk enzo![]()
we blijven wel vliendjes tochquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat nou opeens. Het staat sowieso al meer dan een jaar in mijn fotoboek, flapdrol.
Dus we mogen concluderen dat je verliefd bent geweest op een meid en ook sex hebt gehad met een meid voordat je besloten hebt dat je bi was?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat nou opeens. Het staat sowieso al meer dan een jaar in mijn fotoboek, flapdrol.
Dat tweede nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus we mogen concluderen dat je verliefd bent geweest op een meid en ook sex hebt gehad met een meid voordat je besloten hebt dat je bi was?
hawtquote:
eensch die was zo vet..quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:30 schreef extreme het volgende:
[afbeelding]
die aflevering Dark Angel dat ze krols was![]()
![]()
![]()
ik vind carmen electra ook lekker. wat is er mis met recente foto's?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:44 schreef angel008 het volgende:
[..]
aah dude,, weleens recente foto van haar gezien..
nee dankje..
hmm hhm....vooruit dan maar weer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:38 schreef Karina het volgende:
Wentworth Miller
Als ik mijn vriend niet meetel natuurlijk![]()
Die is zooooo geil!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef Byte_Me het volgende:
scarlett johansson
Geloof me, je vriendin doet het beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |