abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41853980
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuke opleiding.
En wat wil je later, als je groot ben, daarmee doen?
Idd een leuke opleiding, de eerste 2 weken zijn een enorme verademing ten opzichte van wat ik vorig jaar voor mijn kiezen kreeg. Ook leuk is dat ik wat docenten heb die niks van pedagogiek (niet lesbevoegd dus) weten, maar des te meer ervaring in het bedrijfsleven (eigen consultancy's, internationale ervaring in de export etc.) hebben. Wat ik er later mee ga doen? Ik hoop "slechts" een paar jaar in loondienst te werken en daarna een eigen consultancy te starten .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41853995
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Drukke boel!
Best wel !
sig verwijderd door FA
pi_41853997
Later is nog zo veeeer weg.
pi_41854016
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Later is nog zo veeeer weg.
Al is het nooit te vroeg om ambitieus te zijn .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41854022
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Wat zijn die omstandigheden? Of heb ik wat gemist?
Nou van alles wat

Ze had altijd al last van dr rug (vergroeid, wervelsgedoe etc), daar is een half jaar geleden dr hoofdbloeding bijgekomen (waardoor dr zicht ook niet meer optimaal is). Nu gingen ze 3 week geleden voor het eerst sinds lange tijd weer een paar dagen weg en de eerste dag kregen ze een ongeluk waarbij haar rechter bovenarm (ze is ook rechts) op 5 plaatsen is gebroken. (Trap)Lopen en dergelijke is nu allemaal een stuk lastiger geworden (lees vrijwel onmogelijk), aangezien ze door haar immobiliteit al veel op die arm steunde. Maar vooral mentaal is het een grote tik.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_41854041
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Al is het nooit te vroeg om ambitieus te zijn .
Don't get your hopes up, loonslaaf.
  zaterdag 16 september 2006 @ 02:29:30 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41854051
Wow, Gollem.
Dat is me nogal wat in korte tijd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 16 september 2006 @ 02:30:28 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41854057
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:23 schreef cultheld het volgende:

Ik hoop "slechts" een paar jaar in loondienst te werken en daarna een eigen consultancy te starten .
Dromen zijn leuk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 september 2006 @ 02:30:43 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_41854058
Tong gaat slapen. Zo'n dag hakt erin.

Trusten mensen en andere Hoolers.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41854060
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Don't get your hopes up, loonslaaf.
Pas maar op, ik concurreer je kapot .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')