Idd een leuke opleiding, de eerste 2 weken zijn een enorme verademing ten opzichte van wat ik vorig jaar voor mijn kiezen kreeg. Ook leuk is dat ik wat docenten heb die niks van pedagogiek (niet lesbevoegd dus) weten, maar des te meer ervaring in het bedrijfsleven (eigen consultancy's, internationale ervaring in de export etc.) hebben. Wat ik er later mee ga doen? Ik hoop "slechts" een paar jaar in loondienst te werken en daarna een eigen consultancy te startenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke opleiding.
En wat wil je later, als je groot ben, daarmee doen?
Best wel !quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Drukke boel!
Al is het nooit te vroeg om ambitieus te zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Later is nog zo veeeer weg.
Nou van alles watquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat zijn die omstandigheden? Of heb ik wat gemist?
Don't get your hopes up, loonslaaf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Al is het nooit te vroeg om ambitieus te zijn.
Dromen zijn leuk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:23 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop "slechts" een paar jaar in loondienst te werken en daarna een eigen consultancy te starten.
Pas maar op, ik concurreer je kapotquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, loonslaaf.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |