Ik kwam op 20 uur, en nu na 1¾ jaar wat andersquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:02 schreef highway101 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Ik heb 3 maanden, 24 - 30 uur per week kassa gedraait.![]()
![]()
Doe mij maar AGF![]()
Weet je niet hoeveel punten enzo je hebt gekregen? Wel vreemd dat de leiding er ook niet over praat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:50 schreef Webgangster het volgende:
Ik krijg maar geen duidelijkheid op welke plaats wij staan, ik hoor er ook gewoon niemand over van de leiding. Maar iemand die Maarssenbroek toevallig heeft gekeurd ?
Die AH staat daar illegaal.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:46 schreef GotC het volgende:
Oh en volgens ah.nl is er geeneens een AH uit Maarssenbroek? Vreemd
Zo bekend ben ik blijkbaar ook niet met de topo van NLquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Renesite het volgende:
Is er wel. in Maarssen aan de kant van Maarssenbroek, bisonspoor
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/kaart.jsp?mode=1&pc=3601DE&loc=3601DE&db=all&xy=131565,461822&bbox=128790,460795,131608,464749
Dat zou wat zijnquote:
Maarssenbroek is onderdeel van Maarssenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:25 schreef highway101 het volgende:
Maarssenbroek is toch een wijk van Utrecht tegenwoordig?
Goeiemorgenquote:Op maandag 2 oktober 2006 05:11 schreef GotC het volgende:
Dit blijft veels te vroeg om op te staan voor werk, zelfs na anderhalf jaar elke week
3 maandenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:02 schreef highway101 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Ik heb 3 maanden, 24 - 30 uur per week kassa gedraait.![]()
![]()
Doe mij maar AGF![]()
dat kan je tot 2 jaar vanaf het punt dat je dat aangeeft gewoon terug laten berekenenquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:22 schreef o-fiel het volgende:
Ik heb nooit geweten dat ik toeslag kreeg voor openen en sluiten, al die tijd te weinig gehad dus...
We hebben alles ff iets beter schoon lopen maken en de rijen wat verkort.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:19 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wij staan ook eerste bij het winkelkampionschap en we hebben er serius nog niks extra's aan gedaan.
Werk weigeringquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:43 schreef -Sum- het volgende:
vanavond gewerkt van 5 tot 7, maar het was weer armzalig..
2 van die jonge troela's kwamen niet. 1 kon niet en zou zelf vervanging regelen. kwam dus mooi geen vervanging opdagen. ander was gewoon smiddags in de winkel en werd verteld dat ze die avond in de planning stond. gezeur dat ze stage liep maar dat ze wel gewoon zou komen. kwam dus OOK niet. dus wel weten dat je moet werken, niet komen, geen vervanging regelen en OOK je telefoon niet opnemen![]()
hadden we dus om 6 uur 3 mensen tekort want er was er ook nog 1 ziek.
echt, die jeugd van tegenwoordig![]()
Leuk idee, wat let je ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef StefanCJ het volgende:
Is het misschien een idee om dit topic op te geven voor de Ahá? Volgens mij zijn we met 36 topics (and counting!) wel het vermelden waard!
Weet je hoeveel verantwoordelijkheid ik op zo'n avond draagquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:18 schreef Webgangster het volgende:
Pff krijg je nou ook daar al een toeslag voor.
Krijg ik dan ook voortaan toeslag als ik de sleutels mee naar huis moet nemen en de volgende dag ze weer moet afleveren?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:28 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel verantwoordelijkheid ik op zo'n avond draag![]()
Zou wel cool zijn maar helaas moeilijk haalbaar denk ik!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:45 schreef GotC het volgende:
En dan een groupfoto met de mensen die hier komen![]()
Edit: In AH pak uiteraard
Ja dat wel..maar het is haalbaarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:51 schreef lenin het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn maar helaas moeilijk haalbaar denk ik!
Ik nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat wel..maar het is haalbaarIk heb iig OV
uh nee?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef StefanCJ het volgende:
Is het misschien een idee om dit topic op te geven voor de Ahá? Volgens mij zijn we met 36 topics (and counting!) wel het vermelden waard!
Hangt er vanaf of je daarvoor ook de baas hebt gespeeld, een FHV-cursus hebt gedaan en of je de beveiliging tewoord kunt staan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook voortaan toeslag als ik de sleutels mee naar huis moet nemen en de volgende dag ze weer moet afleveren?
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
uh nee?
het fijne van zown forum is toch wel de redelijke anonimiteit. als al mn collega's hier straks komen kijken, gaan ze allemaal rennend naar de cheffin over wat ik allemaal over ze zeg![]()
ik denk dat je een hele hoop gezeur ermee kan krijgen. leuk bedacht maar niet goed DOORdacht!
Mee eensquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
uh nee?
het fijne van zown forum is toch wel de redelijke anonimiteit. als al mn collega's hier straks komen kijken, gaan ze allemaal rennend naar de cheffin over wat ik allemaal over ze zeg![]()
ik denk dat je een hele hoop gezeur ermee kan krijgen. leuk bedacht maar niet goed DOORdacht!
Eens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
uh nee?
Eens, achteraf. Ook al weet m'n hele filiaal geloof ik al hiervanaf, incl m'n vulploegleider die weleens meeleestquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
uh nee?
Kansloos.quote:
Whaha.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:04 schreef SilverBullet het volgende:
Die kale kijkt alleen maar naar de reet van die vrouw!
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:04 schreef SilverBullet het volgende:
Die kale kijkt alleen maar naar de reet van die vrouw!
Ja, maar dat las ik later pasquote:
Was vooral erg gezellig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:02 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja, maar dat las ik later pas![]()
Hoe ging die verbouwing trouwens? Weet ik een beetje wat ik over 5 weken kan verwachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |