Leuk idee, wat let je ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef StefanCJ het volgende:
Is het misschien een idee om dit topic op te geven voor de Ahá? Volgens mij zijn we met 36 topics (and counting!) wel het vermelden waard!
Weet je hoeveel verantwoordelijkheid ik op zo'n avond draagquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:18 schreef Webgangster het volgende:
Pff krijg je nou ook daar al een toeslag voor.
Krijg ik dan ook voortaan toeslag als ik de sleutels mee naar huis moet nemen en de volgende dag ze weer moet afleveren?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:28 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel verantwoordelijkheid ik op zo'n avond draag![]()
Zou wel cool zijn maar helaas moeilijk haalbaar denk ik!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:45 schreef GotC het volgende:
En dan een groupfoto met de mensen die hier komen![]()
Edit: In AH pak uiteraard
Ja dat wel..maar het is haalbaarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:51 schreef lenin het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn maar helaas moeilijk haalbaar denk ik!
Ik nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat wel..maar het is haalbaarIk heb iig OV
uh nee?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef StefanCJ het volgende:
Is het misschien een idee om dit topic op te geven voor de Ahá? Volgens mij zijn we met 36 topics (and counting!) wel het vermelden waard!
Hangt er vanaf of je daarvoor ook de baas hebt gespeeld, een FHV-cursus hebt gedaan en of je de beveiliging tewoord kunt staan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook voortaan toeslag als ik de sleutels mee naar huis moet nemen en de volgende dag ze weer moet afleveren?
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
uh nee?
het fijne van zown forum is toch wel de redelijke anonimiteit. als al mn collega's hier straks komen kijken, gaan ze allemaal rennend naar de cheffin over wat ik allemaal over ze zeg![]()
ik denk dat je een hele hoop gezeur ermee kan krijgen. leuk bedacht maar niet goed DOORdacht!
Mee eensquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
uh nee?
het fijne van zown forum is toch wel de redelijke anonimiteit. als al mn collega's hier straks komen kijken, gaan ze allemaal rennend naar de cheffin over wat ik allemaal over ze zeg![]()
ik denk dat je een hele hoop gezeur ermee kan krijgen. leuk bedacht maar niet goed DOORdacht!
Eens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
uh nee?
Eens, achteraf. Ook al weet m'n hele filiaal geloof ik al hiervanaf, incl m'n vulploegleider die weleens meeleestquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
uh nee?
Kansloos.quote:
Whaha.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:04 schreef SilverBullet het volgende:
Die kale kijkt alleen maar naar de reet van die vrouw!
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:04 schreef SilverBullet het volgende:
Die kale kijkt alleen maar naar de reet van die vrouw!
Ja, maar dat las ik later pasquote:
Was vooral erg gezellig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:02 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja, maar dat las ik later pas![]()
Hoe ging die verbouwing trouwens? Weet ik een beetje wat ik over 5 weken kan verwachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |