TTquote:
Lekkur heur en ga eens slapenquote:
Hoi, ben jij ook een fanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:15 schreef Cinch het volgende:
Hoi.,
Mooi zo, ik verwachtte niet andersquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard, en dat blijf ik ook nog wel een tijdje hoor![]()
Daaromquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mooi zo, ik verwachtte niet anders![]()
Omdat je dat altijd zegt, duhhhhhquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd van je gaan slapen eigelijk![]()
Zat er wel over te denken, maar hoe krijg ik die klodders ervan af heh. Het leven is niet altijd even makkelijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
DaaromGa je ooit nog een fotoboek aanmaken? Dat is echt iets dat ik bij je mis
Wat zeg ik altijd?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat je dat altijd zegt, duhhhhhMaar je mag ook blijven hoor
![]()
Ik ga neuken, heeft meer impact denk ik. Zeker imago-gewijs zeg maarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat zeg ik altijd?
Dat ik ga slapen?
'Ik ga slapen' ?
Dat klopt.
Dat heb ik een uur of 3 a 4 geleden al gezegd..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ga neuken, heeft meer impact denk ik. Zeker imago-gewijs zeg maar![]()
Hoi, Steijn, man typ eens een echte excuusmailquote:
Hoorde ik nou watquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat heb ik een uur of 3 a 4 geleden al gezegd..
en gedaan
Sebasser wil gewoon dat je komt spelen met zijn plasser.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:07 schreef Sebasser het volgende:
Zorg eens dat ik in slaap kan komen!
Zeg, dat wil hij helemaal nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:41 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Sebasser wil gewoon dat je komt spelen met zijn plasser.
Nietquote:
Wat wil je horen dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet![]()
Ow, wacht, wel![]()
Nouja, ik hoor het wel![]()
De 3e van Beethoven, maar mijn platenspeler doet het nietquote:
Heeee Hobsels, mijn anker op een donkere woeste zeequote:
Rebel ben jequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik stoote net een bakje met pistachedopjes/omhuls/noten ect om![]()
euhm ik was het vergetenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeee Hobsels, mijn anker op een donkere woeste zee![]()
![]()
![]()
Lekkel![]()
Denken is zwaar overschatquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
euhm ik was het vergeten![]()
Ik was even in diepe gedachten gezonken
Ik denk zelden eigenlijkquote:
Ik bedoelde eigenlijk ermee dat ik ff ver weg was ./. en ineens was ik weer terugquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk zelden eigenlijk![]()
Ow, dat komt niet erg intelligent over natuurlijkJaaaa, ik denk heel veel
![]()
Je had dus een Morwen-momentjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ermee dat ik ff ver weg was ./. en ineens was ik weer terug![]()
Daar krijg je een dikke lul reet vanquote:
Ik zie, ik zie.........en het is groenquote:
KIP!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie.........en het is groen![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neen![]()
Morwen is het meest veelzijdige stukje vlees, Mor
Mijn euhm.... gras tussen mijn beentjesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie.........en het is groen![]()
die heb je toch nooit aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
En ik moet onwijs pissen. Ow, dit is niet msn
![]()
Fout! Het is hoger, jaaaaaaaaaa, ik ben cryptischquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mijn euhm.... gras tussen mijn beentjes
Ik heb die Pm functie wel aan maar ik snap er donder vanquote:
Hoger ? wtf ? toch niet die tekst door die avatar van The_terminator ??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Fout! Het is hoger, jaaaaaaaaaa, ik ben cryptisch![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
Mörwen kebab, met knoflooksaus pls
Heeft Sebasser wel een gewassen sterretje?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
He, Palm, ik wilde een trio met jou en Melke maar die doos wilde niet. Wij samen dan maarAl wil ik Sebasser en nog wat anderen er ook wel bij, maar ik weet niet hoe jij daar tegenover staat
![]()
Zit niet te zeiken, je kan erover heenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft Sebasser wel een gewassen sterretje?
WEquote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
Omg, laten we dat maar niet doen he
Zullen we gaan slapenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, nou. omdat jij het bent dan![]()
Ha, de dood doet me lekker toch niks, ik versla m gewoon. Ik vertik t gewoon om te gaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zullen we gaan slapen![]()
Ik heb me toch de pest in hier, maar dat maakt niet uit. Alhoewel, tis mijn topicGodverdeklotekut, ik moet ongesteld worden, ik heb pijn in mijn buik en iedereen moet dood!
![]()
Nee, ik ben net een kwartiertje wakker.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zullen we gaan slapen![]()
Ik heb me toch de pest in hier, maar dat maakt niet uit. Alhoewel, tis mijn topicGodverdeklotekut, ik moet ongesteld worden, ik heb pijn in mijn buik en iedereen moet dood!
![]()
Een naampost is niks bijzonders..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil ook een naamposten lieve waar iedereen lief tegen elkaar doet en het feit viert dat over 4maanden en 18 dagen mijn verjaardag is
Dat komt als ik ForumAdmin benquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Een naampost is niks bijzonders..
Een naamtopic, dat is pas flex.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:14 schreef DeeCruise het volgende:
Is deze nog steeds open?
* DeeCruise is shocked...
Nee hoor, ik zit mezelf gewoon belachelijk te makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat Morwen even haar maandverband aan het verwisselen is.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit mezelf gewoon belachelijk te maken![]()
Nee, en wij danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit mezelf gewoon belachelijk te maken![]()
DDquote:
Ja, gaat neucken!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
DD![]()
Ik moet echt zo onwijs gaan...........![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:34 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
I like Morwenka, you like? She number 4 prostitute from Fok! I fuck her first, then horse! Jen qui
Dan moet je de volgende keer harder aan je pizza sjorrenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:39 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, ik was wakker om 3:37 eh, mijn pizza was klaar om 4:37
Hm?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer harder aan je pizza sjorren
En voor mijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 05:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik lees net dat Morwen in de food business zit
Trut, haal eens wat bier voor me?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |