Slaap lekker, Hobselsquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahh daar ben je![]()
mooi, dan kan ik gerust gaan slapen![]()
Hoe was je brood gisteren nou dan ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, Hobsels![]()
![]()
![]()
En de rest, ik zal over jullie dromen![]()
Ja, dat lukt wel, jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen in andere topics in BB6 posten lukt wel he
Waaaaaar heb je het overquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe was je brood gisteren nou dan ?
Dat ga ik op zeker doen ja en nee, niet alleen mannen reageren zich af qua sexquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat ga ik op zeker doen ja en nee, niet alleen mannen reageren zich af qua sex![]()
*legt alvast een kleedje neer voor Remlofquote:Op zaterdag 16 september 2006 05:00 schreef remlof het volgende:
[..]
jah eigenlijk wel
zullen we doen "wie het eerste klaarkomt slaapt op de vloer"?
ik trek me nog effe af, dan ben ik er klaar voorquote:Op zaterdag 16 september 2006 05:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
*legt alvast een kleedje neer voor Remlof![]()
Dan ga ik nog ff de gordijnen dicht doen of alhoewelquote:Op zaterdag 16 september 2006 05:06 schreef remlof het volgende:
[..]
ik trek me nog effe af, dan ben ik er klaar voor
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 05:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, wel over brood en spelen. Laterssss Sebas![]()
![]()
![]()
Ik is een waashaas heh en ga eens slapenquote:
Ik kan niet gaan slapen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik is een waashaas heh en ga eens slapen![]()
ow voor mij hoeft dat niet, ik wou je net nemen in de vensterbank, met je neus tegen het raamquote:Op zaterdag 16 september 2006 05:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan ga ik nog ff de gordijnen dicht doen of alhoewel![]()
Nee, daar doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:24 schreef remlof het volgende:
ik ga slapen, je pijpt me wel wakker als je meer wil he?
sebas je zelfquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:07 schreef Sebasser het volgende:
Zorg eens dat ik in slaap kan komen!
Ben er weerquote:
Daar is ie weerquote:Op maandag 18 september 2006 03:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben er weer
Zat te tubben of ik nog een computerspelletje ging doen maar denk ik dat ik toch maar eens moet gaan slapen. Moet eigenlijk studeren morgenvroeg, anders studeer ik nooit af.
Ik wil niet belangrijk worden.quote:Op maandag 18 september 2006 03:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar is ie weer![]()
Ga naar je nest en wordt een belangrijk iemandEn geef mij een deel van je inkomsten
Dat laatste zei mijn evil twin en die wil ook een deel, the bitch
![]()
Begrijp je prima, mannetje reist stad en land af, totaal niet belangrijk. We hebben GVD toch multimedia, vergaderingen kunnen online. Mja, snap je dus exactquote:Op maandag 18 september 2006 04:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil niet belangrijk worden.Bij mijn zomerbaantje reisde de helft van de mensen elke week business class naar Finland (moederbedrijf) en ik dacht bij mezelf: fokking hell, als ze dat nou 50x per jaar niet doen dan bespaar je het bedrijf tienduizenden EUR?
Maarja, dan kun je dat niet zeggen als stagair zijnde natuurlijk.
quote:Op maandag 18 september 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Begrijp je prima, mannetje reist stad en land af, totaal niet belangrijk. We hebben GVD toch multimedia, vergaderingen kunnen online. Mja, snap je dus exact![]()
Kijken is lekker hoorquote:Op maandag 18 september 2006 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toen ik dat voorstelde, keken ze me echt zo aan van:stagair
Was een uitgeverij, dus ze waren nogal papier gericht.
Maar jouw mannetje werkt bij de wegenwacht, wat leuk
Mooi Russisch gezegde: "Als je met een generaal oud wil worden moet je met een soldaat trouwen"quote:Op maandag 18 september 2006 04:44 schreef Bluezz het volgende:
OMG ik zit in ONZ te lurken
Morw, je moet mannen juist eerst lager checken voor je ze hoger inschat.
![]()
Ik check mannen aan mijn behoeftes en die zijn precies zoals ze moeten zijnquote:Op maandag 18 september 2006 04:44 schreef Bluezz het volgende:
OMG ik zit in ONZ te lurken
Morw, je moet mannen juist eerst lager checken voor je ze hoger inschat.
![]()
Mijn topic bedoel je ?quote:Op maandag 18 september 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik check mannen aan mijn behoeftes en die zijn precies zoals ze moeten zijnIk voel me trouwens nogal vereerd dat je mij bij komt lurken
![]()
![]()
Dus ik ben de generaal en Bloes de soldaatquote:Op maandag 18 september 2006 04:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi Russisch gezegde: "Als je met een generaal oud wil worden moet je met een soldaat trouwen"
![]()
Jups, ik was bezig dingen te lezen.quote:Op maandag 18 september 2006 04:53 schreef Stereotomy het volgende:
Sebasser checkin in
Ik ben de generaal!quote:Op maandag 18 september 2006 04:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus ik ben de generaal en Bloes de soldaat![]()
Via de registeren pagina.quote:Op maandag 18 september 2006 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel, hoe ben *jij* op Fok! gekomen?
Liefje, ik verbaas me zelden, ik verwonder me slechts en ik moet pissenquote:Op maandag 18 september 2006 04:56 schreef Sebasser het volgende:
Wat is er morwen, verbaasd dat ik er ben?
Ja, dat ken ik.quote:Op maandag 18 september 2006 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Liefje, ik verbaas me zelden, ik verwonder me slechts en ik moet pissen![]()
Nee, want als je daar zit, dan zit je al op fok.quote:Op maandag 18 september 2006 04:57 schreef Generaal_doenormaal het volgende:
[..]
Via de registeren pagina.
Alle kleuren van de regenboog, ik ben een My Little Ponyquote:
Nee, ik ga naar bed. Nu echt. Moet afstuderen.quote:Op maandag 18 september 2006 05:12 schreef Sebasser het volgende:
De kleuren van een plasje vragen
Jullie worden eng men
Slaap lekker, kanjer en heel veel succesquote:Op maandag 18 september 2006 05:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar bed. Nu echt. Moet afstuderen.
Pffffff, ik weet even niet wat ik moet zeggen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:39 schreef Sebasser het volgende:
Ik geef hierbij het woord aan morwen!
*klapklapklapper*
Dat klinkt heel foutquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pffffff, ik weet even niet wat ik moet zeggen.
Bedankt voor alle aandacht, ik had dit niet verwacht, Ik wil mijn kinderen en man bedanken. En natuurlijk mijn sponsors van Always Night............ik schiet even dicht hoorEeeeeeh, mijn moeder die mij altijd zo liefdevol in elkaar geheut heeft. Mams, ik hou van je
Mijn pa, die er nooit voor me was maar dat heeft ie vet goedgemaakt door zijn kleine kabouter die in mijn grot naar diamanten ging zoeken
![]()
IK HOU VAN JULLIE ALLEN![]()
![]()
![]()
*proest*quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pffffff, ik weet even niet wat ik moet zeggen.
Bedankt voor alle aandacht, ik had dit niet verwacht, Ik wil mijn kinderen en man bedanken. En natuurlijk mijn sponsors van Always Night............ik schiet even dicht hoorEeeeeeh, mijn moeder die mij altijd zo liefdevol in elkaar geheut heeft. Mams, ik hou van je
Mijn pa, die er nooit voor me was maar dat heeft ie vet goedgemaakt door zijn kleine kabouter die in mijn grot naar diamanten ging zoeken
![]()
IK HOU VAN JULLIE ALLEN![]()
![]()
![]()
Ik ben hilarisch, maar das verder niet besmettelijk ofzoquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
*proest*
Wat een prachtig mooie woorden, ben gewoonweg ontroerd door deze prachtige foute speech
Doe dit eens nooit meer wil je, je hebt me gewoon m'n glas drinken laten verspillen![]()
Dan kwijl je dus uit jezelf alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:43 schreef MissHobje het volgende:
Ik durf niet te kwijlen![]()
Ben stront verkouden sorry
Daar zijn vast spinnenquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar zijn vast spinnen![]()
Verse start, Hallo lieverds![]()
![]()
![]()
Omdat ik nu ga rukken en dan slapen, daaromquote:
Trustenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ik nu ga rukken en dan slapen, daarom![]()
Truste lievuuuuuuuuurds![]()
![]()
![]()
Ga jij es slapenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:57 schreef Sebasser het volgende:
Wicked maar kicked.
Ja, doei, vertel het maar gewoon hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |