Liefje, ik verbaas me zelden, ik verwonder me slechts en ik moet pissenquote:Op maandag 18 september 2006 04:56 schreef Sebasser het volgende:
Wat is er morwen, verbaasd dat ik er ben?
Ja, dat ken ik.quote:Op maandag 18 september 2006 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Liefje, ik verbaas me zelden, ik verwonder me slechts en ik moet pissen![]()
Nee, want als je daar zit, dan zit je al op fok.quote:Op maandag 18 september 2006 04:57 schreef Generaal_doenormaal het volgende:
[..]
Via de registeren pagina.
Alle kleuren van de regenboog, ik ben een My Little Ponyquote:
Nee, ik ga naar bed. Nu echt. Moet afstuderen.quote:Op maandag 18 september 2006 05:12 schreef Sebasser het volgende:
De kleuren van een plasje vragen
Jullie worden eng men
Slaap lekker, kanjer en heel veel succesquote:Op maandag 18 september 2006 05:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar bed. Nu echt. Moet afstuderen.
Pffffff, ik weet even niet wat ik moet zeggen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:39 schreef Sebasser het volgende:
Ik geef hierbij het woord aan morwen!
*klapklapklapper*
Dat klinkt heel foutquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pffffff, ik weet even niet wat ik moet zeggen.
Bedankt voor alle aandacht, ik had dit niet verwacht, Ik wil mijn kinderen en man bedanken. En natuurlijk mijn sponsors van Always Night............ik schiet even dicht hoorEeeeeeh, mijn moeder die mij altijd zo liefdevol in elkaar geheut heeft. Mams, ik hou van je
Mijn pa, die er nooit voor me was maar dat heeft ie vet goedgemaakt door zijn kleine kabouter die in mijn grot naar diamanten ging zoeken
![]()
IK HOU VAN JULLIE ALLEN![]()
![]()
![]()
*proest*quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pffffff, ik weet even niet wat ik moet zeggen.
Bedankt voor alle aandacht, ik had dit niet verwacht, Ik wil mijn kinderen en man bedanken. En natuurlijk mijn sponsors van Always Night............ik schiet even dicht hoorEeeeeeh, mijn moeder die mij altijd zo liefdevol in elkaar geheut heeft. Mams, ik hou van je
Mijn pa, die er nooit voor me was maar dat heeft ie vet goedgemaakt door zijn kleine kabouter die in mijn grot naar diamanten ging zoeken
![]()
IK HOU VAN JULLIE ALLEN![]()
![]()
![]()
Ik ben hilarisch, maar das verder niet besmettelijk ofzoquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
*proest*
Wat een prachtig mooie woorden, ben gewoonweg ontroerd door deze prachtige foute speech
Doe dit eens nooit meer wil je, je hebt me gewoon m'n glas drinken laten verspillen![]()
Dan kwijl je dus uit jezelf alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:43 schreef MissHobje het volgende:
Ik durf niet te kwijlen![]()
Ben stront verkouden sorry
Daar zijn vast spinnenquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar zijn vast spinnen![]()
Verse start, Hallo lieverds![]()
![]()
![]()
Omdat ik nu ga rukken en dan slapen, daaromquote:
Trustenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ik nu ga rukken en dan slapen, daarom![]()
Truste lievuuuuuuuuurds![]()
![]()
![]()
Ga jij es slapenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:57 schreef Sebasser het volgende:
Wicked maar kicked.
Ja, doei, vertel het maar gewoon hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |