DAT is echt kansloos, I like itquote:
Ach, was ze nog zo onervaren ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:12 schreef Stereotomy het volgende:
Morwen heeft net geleerd dat mannen na het klaarkomen sneller in slaap vallen
Alsof jij ooit slaaptquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou zeg, dan open ik een naamtopic voor je, en dan help je me niet eens in slaap te komen
Niet op die tapes die ik van haar heb, iets van Private Underground oidquote:
Ja, dus jij krijgt te weinig Pussydeluxe. Doe er wat aanquote:
Is dat een nieuw TV kanaal van PDL herselfquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dus jij krijgt te weinig Pussydeluxe. Doe er wat aan![]()
En dat zouden we onder ons houdenquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet op die tapes die ik van haar heb, iets van Private Underground oid![]()
Vind jij Blue Band Goede Start brood ook zo lekker?quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik laat de gist in mijn brooddeeg werken!
Vlegel!
Smeer jij of ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind jij Blue Band Goede Start brood ook zo lekker?
Die koop jij zeker ook altijd, met als excuus dat de kids wit lekkerderder vinden dan bruin?quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jajaquote:
Ja, die pagina lade niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja![]()
He, doe je entertoets eens rust geven, die wil ook weleens SLAPEN<<<<<<<<< slaaaaap, slaaaaaap, ooooooohmmmmmmmmmmm.
Awel, dan heb je ook kaas nodigquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:19 schreef Stereotomy het volgende:
Goddelijke tosti's kun je ervan maken
quote:
Heb je het nu over honkbal ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie hebben flink klop gekregen met voetbal vanavond.
AZ speelde prachtig maar die kutturken (copyright E10) scoorden ook twee keer
Daar gaat mijn odolquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie hebben flink klop gekregen met voetbal vanavond.
AZ speelde prachtig maar die kutturken (copyright E10) scoorden ook twee keer
Nee, die koop ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:24 schreef Sanne1805 het volgende:
sebasser bakte gij ok beschuitjes?
Als je wat jonger was, had ik wel met je willen tongen, maar nuquote:
En u ziet eruit als het zusje van de vriendin van mijn beste vriend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:28 schreef Sanne1805 het volgende:
dit is kut ajuu
Jij hebt geen kut, ajuu.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:28 schreef Sanne1805 het volgende:
dit is kut ajuu
Wie zegt dat ik met U wil tongenquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je wat jonger was, had ik wel met je willen tongen, maar nu
U had mijn moeder kunnen zijn![]()
Wie zegt dat u iets te kiezen hebt?quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik met U wil tongenEn trouwens ik mot onwijs plassen, Sow
![]()
Ben je een beetje into de plassex of zo ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik met U wil tongenEn trouwens ik mot onwijs plassen, Sow
![]()
Jij duidelijk welquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie zegt dat u iets te kiezen hebt?
Plasze
Pssssssssssssssssssssssssssssssh![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:33 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we nu even doen enzo alsof we enzo allemaal tegelijk enzo doen denken aan Morwen's plassertje die nu de WC aan het bevochtigen is?
Wat onnozel, trekken op een plassertjequote:Op vrijdag 15 september 2006 04:36 schreef Morwen het volgende:
Zo, daar ben ik weer, iedereen klaar met trekken op mijn plassertje![]()
LEZENquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:36 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Morwen een Grote Bruine Boodschap aan het overbrengen is.
ik moet wakker blijvenquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik trek het niet meer. Ik ga naar bed. Doei
Morwen, hou je nog wel een boel van mij ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
LEZENEn anders sneller typen, schattepetatje
![]()
Toch hou ik wel van je op een verwrongen, debiele compleet irritiationele manierquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik trek het niet meer. Ik ga naar bed. Doei
Sure , slapeloze medenachtbrakerquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morwen, hou je nog wel een boel van mij ?
Ik ga zo nog even neuken en danquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:43 schreef Sebasser het volgende:
Maar dan word ik straks echt niet meer wakker
Yep, wordt zo iemand wakker gemaakt en die vindt dat niet ergquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met wie ?
een pop ?
Of ga je iemand wakker maken of zo op dit uur
Geweldig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, wordt zo iemand wakker gemaakt en die vindt dat niet ergIk wacht nog even, hij moet er vroeg uit namelijk dus ik wacht tot hij er bijna uit moet. Lekker wakker maken met een neukpartij
![]()
Je moet niks, maar tis wel leuk en lekkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 05:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens aan een relatie gaan beginnen.
Thanx, liefie, ik ben voorzienquote:Op vrijdag 15 september 2006 05:12 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga even een broodje en wat koffie maken.
Ook wat Morwen ?
Ach, het is geen levenbehoeftequote:Op vrijdag 15 september 2006 05:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je moet niks, maar tis wel leuk en lekker![]()
Nee, wel over brood en spelen. Laterssss Sebasquote:Op vrijdag 15 september 2006 05:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je praat nu niet over brood en koffie he?
Je hebt dus geen man of vriend ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 05:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, wel over brood en spelen. Laterssss Sebas![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |