Hoger ? wtf ? toch niet die tekst door die avatar van The_terminator ??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Fout! Het is hoger, jaaaaaaaaaa, ik ben cryptisch![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
Mörwen kebab, met knoflooksaus pls
Heeft Sebasser wel een gewassen sterretje?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
He, Palm, ik wilde een trio met jou en Melke maar die doos wilde niet. Wij samen dan maarAl wil ik Sebasser en nog wat anderen er ook wel bij, maar ik weet niet hoe jij daar tegenover staat
![]()
Zit niet te zeiken, je kan erover heenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft Sebasser wel een gewassen sterretje?
WEquote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
Omg, laten we dat maar niet doen he
Zullen we gaan slapenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, nou. omdat jij het bent dan![]()
Ha, de dood doet me lekker toch niks, ik versla m gewoon. Ik vertik t gewoon om te gaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zullen we gaan slapen![]()
Ik heb me toch de pest in hier, maar dat maakt niet uit. Alhoewel, tis mijn topicGodverdeklotekut, ik moet ongesteld worden, ik heb pijn in mijn buik en iedereen moet dood!
![]()
Nee, ik ben net een kwartiertje wakker.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zullen we gaan slapen![]()
Ik heb me toch de pest in hier, maar dat maakt niet uit. Alhoewel, tis mijn topicGodverdeklotekut, ik moet ongesteld worden, ik heb pijn in mijn buik en iedereen moet dood!
![]()
Een naampost is niks bijzonders..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil ook een naamposten lieve waar iedereen lief tegen elkaar doet en het feit viert dat over 4maanden en 18 dagen mijn verjaardag is
Dat komt als ik ForumAdmin benquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Een naampost is niks bijzonders..
Een naamtopic, dat is pas flex.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:14 schreef DeeCruise het volgende:
Is deze nog steeds open?
* DeeCruise is shocked...
Nee hoor, ik zit mezelf gewoon belachelijk te makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat Morwen even haar maandverband aan het verwisselen is.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit mezelf gewoon belachelijk te maken![]()
Nee, en wij danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit mezelf gewoon belachelijk te maken![]()
DDquote:
Ja, gaat neucken!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
DD![]()
Ik moet echt zo onwijs gaan...........![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:34 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
I like Morwenka, you like? She number 4 prostitute from Fok! I fuck her first, then horse! Jen qui
Dan moet je de volgende keer harder aan je pizza sjorrenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:39 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, ik was wakker om 3:37 eh, mijn pizza was klaar om 4:37
Hm?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer harder aan je pizza sjorren
En voor mijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 05:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik lees net dat Morwen in de food business zit
Trut, haal eens wat bier voor me?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |