WEquote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
Omg, laten we dat maar niet doen he
Zullen we gaan slapenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, nou. omdat jij het bent dan![]()
Ha, de dood doet me lekker toch niks, ik versla m gewoon. Ik vertik t gewoon om te gaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zullen we gaan slapen![]()
Ik heb me toch de pest in hier, maar dat maakt niet uit. Alhoewel, tis mijn topicGodverdeklotekut, ik moet ongesteld worden, ik heb pijn in mijn buik en iedereen moet dood!
![]()
Nee, ik ben net een kwartiertje wakker.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zullen we gaan slapen![]()
Ik heb me toch de pest in hier, maar dat maakt niet uit. Alhoewel, tis mijn topicGodverdeklotekut, ik moet ongesteld worden, ik heb pijn in mijn buik en iedereen moet dood!
![]()
Een naampost is niks bijzonders..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil ook een naamposten lieve waar iedereen lief tegen elkaar doet en het feit viert dat over 4maanden en 18 dagen mijn verjaardag is
Dat komt als ik ForumAdmin benquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Een naampost is niks bijzonders..
Een naamtopic, dat is pas flex.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:14 schreef DeeCruise het volgende:
Is deze nog steeds open?
* DeeCruise is shocked...
Nee hoor, ik zit mezelf gewoon belachelijk te makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat Morwen even haar maandverband aan het verwisselen is.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit mezelf gewoon belachelijk te maken![]()
Nee, en wij danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit mezelf gewoon belachelijk te maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |