ik kan het nogsteeds hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:14 schreef cerreur het volgende:
[..]
Komop, je post 1 bericht en ik moet ervan uit gaan dat jij het nieuwe topic opent?
Ik blijf die gewoon zo cool vindenquote:
eerst tot 4 uur lampjes knipperen bij atak en dan naborrelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:09 schreef Q. het volgende:
Vanavond is het weer tijd voor bier in de hoofdstad van Twente.
dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik blijf die gewoon zo cool vinden.
Deze kloon is inderdaad vrolijker.quote:
[BUG] [FEA] Standaard pheno icoontje!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat vind ik nou ooken heb dan ook het verzoek ingediend dat ie standaard in gebruik kan blijven door Pheno
Ik heb geen goede contacten zoals Bupatihquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:17 schreef jogy het volgende:
[..]
[BUG] [FEA] Standaard pheno icoontje!
Mwoah, van die contacten is weinig over ben ik bangquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen goede contacten zoals Bupatih
En het wordt alleen maar beter c_c. elke dag weer, opnieuw, opnieuw en opnieuw! denk je dat je klaar bent als je je laatste adem uitblaast blijkt dat je weer opnieuw mag beginnen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een gewéldige dag. Echt. Fántástísch. Tjongejonge wat een mooie dag. Zo léuk ook! Oh oh wat hou ik van vandaag.
Jeetje, nu je het zegt! Oh jongens, zóveel redenen om blij te zijn en van het leven te genieten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef jogy het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar beter c_c. elke dag weer, opnieuw, opnieuw en opnieuw! denk je dat je klaar bent als je je laatste adem uitblaast blijkt dat je weer opnieuw mag beginnen!
Woei!.
Kan, kan. Rattengif zou beter uitkomen though.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef jogy het volgende:
Maar ehh, gaat het, c_c? Heb je een knuffel nodig?
Been there, done that and got the t-shirt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan, kan. Rattengif zou beter uitkomen though.
Held.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:49 schreef jogy het volgende:
ok het was mierengif en ik dacht dat het poedersuiker was![]()
.
dat was het niet.
Ja, leuk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
zal ik voortaan in al m'n sluitposts 'huuuu, met mij gaat het veel slechter want [reden]' zetten?
wel goed voor het moraal van je mede fokkersquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
zal ik voortaan in al m'n sluitposts 'huuuu, met mij gaat het veel slechter want [reden]' zetten?
Doe dat. Ga ik alvast F5'en in FB.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou: "huuuu, de wereld vergaat toch wel" gebruikenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje laat antwoord maar neen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:16 schreef Misstique het volgende:
Kom jij morgen eigenlijk ook c.?
"Doe eens orgineel, kop eens een boot"quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
"Zeur niet zo, je kop staat er gewoon naar".
"Ga zwemmen met een pijlstaartrog."quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Doe eens orgineel, kop eens een boot"
of een vliegtuig in mid air, das pas orrigineelquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Doe eens orgineel, kop eens een boot"
orrigineel zei hij hequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
"Ga zwemmen met een pijlstaartrog."
Neenee, nu ik jou gezien heb schijnt mijn wereld, en dus ook BeF, weer als een heldere volle maan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:06 schreef ehqo het volgende:
c_c maakt het topic donker.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
"Ga zwemmen met een pijlstaartrog."
Nou na de 24e in Zwolle op een zaterdag dan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:10 schreef Misstique het volgende:
Ik kan nooit op vrijdagen.
Hortsik!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Hou jullie mond nou, ik kom te laat.
Sneller vingeren dan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Hou jullie mond nou, ik kom te laat.
Skydive en dan een vliegtuig koppen, die variant heb ik nog niet geprobeerd bij het skydivenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
of een vliegtuig in mid air, das pas orgineel
Tof.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:12 schreef cerreur het volgende:
[..]
Nou na de 24e in Zwolle op een zaterdag dan.
beslis het de volgende keer op tijd dan kom ik ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:12 schreef cerreur het volgende:
[..]
Nou na de 24e in Zwolle op een zaterdag dan.
Hij zegt ná de 24e.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
beslis het de volgende keer op tijd dan kom ik ook
Niks daarvan. Spontane meets zijn de leukste meets.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
beslis het de volgende keer op tijd dan kom ik ook
Zo blijkens het is.quote:
Uiteraard niet. Ze hebben er pils, heb ik ondervonden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:23 schreef cerreur het volgende:
Dus niemand vind Zwolle erg veur een keer?
Ja tof laten we dat doen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:23 schreef ehqo het volgende:
Zullen we morgen meeten?
Neen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:23 schreef cerreur het volgende:
Dus niemand vind Zwolle erg veur een keer?
Echtniet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef ehqo het volgende:
Ik ga een kwartet maken hoor!
Wow, ik dacht, ik dreig alleen. En jij doet het meteen heel laconiek en stoïcijns gewoon wél.quote:
Hihi.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wow, ik dacht, ik dreig alleen. En jij doet het meteen heel laconiek en stoïcijns gewoon wél.
Joah. neuken?quote:
ik ga vandaag voor de vietnamese loempiaquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:45 schreef Pheno het volgende:
Turkse pizza
dan is het zaterdagquote:
En morgen? Waar ga je morgen voor? En gisteren dan? Toen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik ga vandaag voor de vietnamese loempia![]()
elke dag weer een verrassingquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
En morgen? Waar ga je morgen voor? En gisteren dan? Toen?
Oh ja, vond je dat nog wat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
elke dag weer een verrassing
gister had ik jou toch
Ik snack, dus ik leefquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef cerreur het volgende:
Stelletje snacktokkies.
Ik heb net een godsgezonde bruine boterham met Gelderse Kookworst achter de kiezen.
Wij hebben hier zo'n stokoude whirlpool...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef ehqo het volgende:
Minitsjernobyl.
seksen > boekenquote:
Ik zat gewoon met een boek.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:15 schreef Bizznitch het volgende:
Godnondeju! optakken met dat gevoos!
Doe dat.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
wist niet dat boekje lezen al bij vozen hoort
ik duik maar weer eens in de boeken hier
Je bedoeld dat je gaat vozen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
wist niet dat boekje lezen al bij vozen hoort
ik duik maar weer eens in de boeken hier
Elke dag is een vrij-dagquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:10 schreef Misstique het volgende:
Ik kan nooit op vrijdagen.
Dudequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Elke dag is een vrij-dag [afbeelding]
Juist.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Elke dag is een vrij-dag [afbeelding]
Al tijden niets van gemerkt nee.quote:
Immerquote:
bluh.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:03 schreef cerreur het volgende:
Ik heb net een frikadel speciaal gehad.
Verdulle wat zit iedereen toch vette lekkere dingen te vretenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:22 schreef petre86 het volgende:
bolletje met gebraden kipfilet, kaas en een warme hamburger
met een plakje komkommer erbij en mayo er overheen
X2 !
Franse kaasquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef Misstique het volgende:
Nee hoor, mijn broodje was beschimmeld..
De zon schijnt! komop! Wees blij! Fake it untill you make it!quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmpfr.
Mag ik ook een keer!quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Verdulle wat zit iedereen toch vette lekkere dingen te vreten.
Narcis, tulp, margriet, madelief, boterbloem, vlinderstruik, klaproos, blauwe regen, lavendel, orchidee, blauwe druif, kersenbloesem.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmpfr.
ik begin er nu aanquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Verdulle wat zit iedereen toch vette lekkere dingen te vreten.
Och, stiekem ben ik momenteel ook best vrolijk hoor. School skippen om bij De Krul thuis te gaan zitten fokken is ok. Mijn leven heeft immers geen betekenis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:54 schreef jogy het volgende:
[..]
De zon schijnt! komop! Wees blij! Fake it untill you make it!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En c_c, hoe gaat het met de opleiding? Leer je veel? Heb je veel huiswerk?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, stiekem ben ik momenteel ook best vrolijk hoor. School skippen om bij De Krul thuis te gaan zitten fokken is ok. Mijn leven heeft immers geen betekenis.
En je gaat nog wel altijd zo vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:09 schreef Q. het volgende:
Ik ben zooooo moe.
Eh. Euh.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
En c_c, hoe gaat het met de opleiding? Leer je veel? Heb je veel huiswerk?.
Zodra je dat op een positieve manier opvat is alles leukquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, stiekem ben ik momenteel ook best vrolijk hoor. School skippen om bij De Krul thuis te gaan zitten fokken is ok. Mijn leven heeft immers geen betekenis.
Ik moet toegeven dat ik het ook best warm krijg als ik een egel voorbij zie lopen, hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:33 schreef killswitch het volgende:
oke, WUT........:{
Spoedoperatie nodig na seks met egel
jij word graag sexueel geprikkeldquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik het ook best warm krijg als ik een egel voorbij zie lopen, hoor.
Nee, totaal niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij word graag sexueel geprikkeld?
Ik geloof er geen stekel van.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:33 schreef killswitch het volgende:
oke, WUT........
Spoedoperatie nodig na seks met egel
ik heb voor een kort moment geprobeert me voor te stellen hoe je dat aan zou pakken, sex met een egel, maar ik kan er werkelijk waar met men hoofd niet bijquote:
Wat is dat nou weer voor verzonnen uitdrukking?quote:
film te groot of je internet verbinding te langzaamquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Waarom kan ik geen film downloaden in 5 seconden ofzo?
Daarom niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
quote:
Omdat de filmpjes een hekel aan je hebben!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Sjonge, ik heb ook gevoel hoor.quote:
Nog beter alternatief.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:22 schreef JDude het volgende:
Kenkeur.
Hoi.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:31 schreef JDude het volgende:
Steurvendeheuren Keunkerkeuchel.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:32 schreef JDude het volgende:
Trein. Naar huis.
Héél voorzichtig natuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb voor een kort moment geprobeert me voor te stellen hoe je dat aan zou pakken, sex met een egel, maar ik kan er werkelijk waar met men hoofd niet bij
Haiquote:
Apparentlyquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet voorzichtig genoeg, blijkbaar!
Geu eun treun keuppen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:39 schreef ehqo het volgende:
Leveurkenkeur eunusheufd!
Hai!quote:
Ik zal de verleiding weerstaan. Nnnng.quote:
Tip voor Bizz: pak d'r sigaretten af.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
Ik zal de verleiding weerstaan. Nnnng.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Tip voor Bizz: pak d'r sigaretten af.
Muahahaha.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal de verleiding weerstaan. Nnnng.
Dat kan ook averechts werken hoor. Dat ik haar een mep geef in plaats van een kusje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Tip voor Bizz: pak d'r sigaretten af.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:27 schreef cerreur het volgende:
Kansarme jongeren, terracotta potten, en spaanse paëlla.
waar was jij al die tijd?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:30 schreef Ghostbuster het volgende:
tvp en hallowa
Time je goed! Ik zit net weer in gelderland!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:52 schreef Neenetje het volgende:
Zo, ik ben ben ook weer in den zuidhollanden.
Ja hallo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:19 schreef Slarioux het volgende:
Ok ik ga dus last minute niet komen... er zijn werkzaamheden en dat betekent dat ik er pas rond half 9 kan zijn en dan moet ik rond 10 uur richting station vertrekken om weer op tijd in Arnhem t zijn (moet mijn vriendin ophalen) en voor die krappe twee uur ga ik geen 3 uur in de trein zitten. Ander keertje dus.
Ik kreeg net couscous balletjes, met tomatensaus en spaanse peper ofzo. Van de moeder van de Turkse vriend van mijn zusje. Apart, maar geen spectakel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:37 schreef mcDavid het volgende:
Frituur!
Hoogstpersoonlijk?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:41 schreef Neenetje het volgende:
Wie er verder nog afzegt wordt door de mangel gehaald.
Wanneer? Op de meet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:41 schreef Neenetje het volgende:
Wie er verder nog afzegt wordt door de mangel gehaald.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:02 schreef ehqo het volgende:
Iedereen is in een mentale vrijstaat ter voorbereiding ofzo?
Ik heb een kuthumeur en moet idd oppassen dat dat niet doorzet naar morgen. Dus ja.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:02 schreef ehqo het volgende:
Iedereen is in een mentale vrijstaat ter voorbereiding ofzo?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ho. Nee. Jij komt wel. Al moet ik je aan je haren erheen slepen.
Vorige keer zei íedereen de avond te voren af.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Het hoort wel bij een echte meeting op Fok hoor
Afzeggers
Schat, hij staat niet op de lijst met komersquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Vorige keer zei íedereen de avond te voren af.
Dat doen we niet nog een keer.
Jij komt.
Nope mn vriending wilt altijd sex op Zaterdagquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Vorige keer zei íedereen de avond te voren af.
Dat doen we niet nog een keer.
Jij komt.
Waarom nou jijquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Schat, hij staat niet op de lijst met komers
14.17quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zouden degenen die morgen komen mij of litso willen melden hoelaat ze er zijn, als ze er eerder of later zijn dan half 3? Telefoon is het handigst denk ik, nummers zijn verkrijgbaar via msn.
Je bent gewoon jaloers omdat jan zo'n lekker jong en geil koppie heeft.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nooit geen last van geweldadige denkbeelden.
Maar wat zou ik graag die Jan Smit zn kop inrammen, met z'on fucking Tom Tom systeem zeg
Jan Smit zou mn hond nog niet kunnen zijn Qua looks.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jan zo'n lekker jong en geil koppie heeft.
En ik reis met KS.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef ehqo het volgende:
Aankomsttijd 14:12.
Lever die maar bij mij af dan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nope mn vriending wilt altijd sex op Zaterdag
En die is gevaarlijker dan u
Denk ik
Goed. Conclusies trekken is immers niet mijn sterkste kant.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Als ik vanmiddag niet kom, dan ben ik er niet bij.
Ik dacht: "Ik meld het even".
Je weet niet wat je zegt nuquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lever die maar bij mij af dan!
Chocola.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat heb je nodig als je je énorm kut voelt?
Maar het is toch niet ernstig, neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat heb je nodig als je je énorm kut voelt? Juist. Het bericht dat je broertje in het ziekenhuis ligt.
HIj mag straks naar huis, dus denk het niet. Hij is uit het niets flauwgevallen en gaan hyperventileren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:58 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Maar het is toch niet ernstig, neem ik aan?
Hoi!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zouden degenen die morgen komen mij of litso willen melden hoelaat ze er zijn, als ze er eerder of later zijn dan half 3? Telefoon is het handigst denk ik, nummers zijn verkrijgbaar via msn.
Hij moet door zijn handen ademen. en elke keer tot 3 ( ofzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoi, tips tegen hyperventilatie en tintelende handen graag. Het gaat nog steeds niet goed met m'n broertje.
Begrijpelijk, maar volgens mij geeft een slaapsessie wel een goede reset hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Top. Bedankt. Had inderdaad het plastic zakje al gebruikt. Het gaat nu iets beter en hij was uitgeput dus ligt te slapen. Ik check om de zoveel minuten of hij niet blauw is.
Bluh. Als hij zich morgen niet beter voelt kan ik niet naar de meet, dat moge duidelijk zijn.
M'n moeder is zelf ziek, dus daar heeftie weinig aan
Uhuh, daar ga ik ook wel vanuit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar volgens mij geeft een slaapsessie wel een goede reset hoor.
Wel die van Janet. Is dat ook ok. Anders kan je je nummer mailen naar mijn email in mijn profielquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Uhuh, daar ga ik ook wel vanuit.
Enniehoe, je vroeg net waar het was geloof ik hè? CS, blauwe vertrektijdenbord. Rond half 3. Heb je mijn of Litso's nummer?
Doe ik even. Mits geen dood broertje zijn Mer en ik al vanaf een uur of 12 in Utrecht, dus je kan het best even ons laten weten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel die van Janet. Is dat ook ok. Anders kan je je nummer mailen naar mijn email in mijn profiel.
Check en thanks. Ik ga even wat slaap pakkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Doe ik even. Mits geen dood broertje zijn Mer en ik al vanaf een uur of 12 in Utrecht, dus je kan het best even ons laten weten.
En ja, prangend.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:34 schreef mcDavid het volgende:
c_c! Alles OK met uw broertje en met u zelf?
Zenuwachtig voor de meet?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:37 schreef ehqo het volgende:
HEE ALLES GOED? WAT ZENUWEN? NEE JOH AHAHA.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:37 schreef ehqo het volgende:
Malloot!quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:37 schreef ehqo het volgende:
Ik was net nog in Enschede.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben er over 2 uur en 8 min ook.
You have no idea.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil nix zeggen, doe het toch natuurlijk
Maar Tiek lijkt me eng in het echt
Dat bedoel ikquote:
Graag gedaan.quote:
Natuurlijk. Hoezo?quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Zeggen jullie dan ook tegen je ouders, Ma ik ga naar een BEFmeet vanavond
Ik zei dat ik een verscheidenheid aan meisjes ga zoenen die ik helemaal niet ken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Zeggen jullie dan ook tegen je ouders, Ma ik ga naar een BEFmeet vanavond
Ho. Wacht. Dan kom ik ook.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een verscheidenheid aan meisjes ga zoenen die ik helemaal niet ken.
Promise?quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een verscheidenheid aan meisjes ga zoenen die ik helemaal niet ken.
Het is en blijft jouw keuze natuurlijk, als het je niet lekker zit, dan niet doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ik kom wel vandaag, maar ben iets later. Was vanochtend kápot, na een brakke nacht en moet echt even een paar dingen regelen voor m'n broertje, die nog steeds op sterven na dood lijkt. Máár, hij wilde niet dat ik thuisbleef, dus het zal wel goedzitten.
Ik ook. In mijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:37 schreef Chowi het volgende:
Ik ben toch ziek vandaag.
Jammer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:37 schreef Chowi het volgende:
Mwa, het lijkt een stuk beter te gaan nu hij wakker is, ik zal af en toe wel panisch naar huis bellen, maar hier blijven heeft verder weinig nut denk ik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is en blijft jouw keuze natuurlijk, als het je niet lekker zit, dan niet doen.
Goed dan, ik ga [die kant] eens op. Dus tot later.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, het lijkt een stuk beter te gaan nu hij wakker is, ik zal af en toe wel panisch naar huis bellen, maar hier blijven heeft verder weinig nut denk ik.
Alleen vandaagquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:37 schreef Chowi het volgende:
Uhuh.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:52 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben er om 3:15.
Wat is de locatie, nog steeds starway?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |