ik kan het nogsteeds hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:14 schreef cerreur het volgende:
[..]
Komop, je post 1 bericht en ik moet ervan uit gaan dat jij het nieuwe topic opent?
Ik blijf die gewoon zo cool vindenquote:
eerst tot 4 uur lampjes knipperen bij atak en dan naborrelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:09 schreef Q. het volgende:
Vanavond is het weer tijd voor bier in de hoofdstad van Twente.
dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik blijf die gewoon zo cool vinden.
Deze kloon is inderdaad vrolijker.quote:
[BUG] [FEA] Standaard pheno icoontje!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat vind ik nou ooken heb dan ook het verzoek ingediend dat ie standaard in gebruik kan blijven door Pheno
Ik heb geen goede contacten zoals Bupatihquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:17 schreef jogy het volgende:
[..]
[BUG] [FEA] Standaard pheno icoontje!
Mwoah, van die contacten is weinig over ben ik bangquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen goede contacten zoals Bupatih
En het wordt alleen maar beter c_c. elke dag weer, opnieuw, opnieuw en opnieuw! denk je dat je klaar bent als je je laatste adem uitblaast blijkt dat je weer opnieuw mag beginnen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een gewéldige dag. Echt. Fántástísch. Tjongejonge wat een mooie dag. Zo léuk ook! Oh oh wat hou ik van vandaag.
Jeetje, nu je het zegt! Oh jongens, zóveel redenen om blij te zijn en van het leven te genieten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef jogy het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar beter c_c. elke dag weer, opnieuw, opnieuw en opnieuw! denk je dat je klaar bent als je je laatste adem uitblaast blijkt dat je weer opnieuw mag beginnen!
Woei!.
Kan, kan. Rattengif zou beter uitkomen though.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef jogy het volgende:
Maar ehh, gaat het, c_c? Heb je een knuffel nodig?
Been there, done that and got the t-shirt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan, kan. Rattengif zou beter uitkomen though.
Held.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:49 schreef jogy het volgende:
ok het was mierengif en ik dacht dat het poedersuiker was![]()
.
dat was het niet.
Ja, leuk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
zal ik voortaan in al m'n sluitposts 'huuuu, met mij gaat het veel slechter want [reden]' zetten?
wel goed voor het moraal van je mede fokkersquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
zal ik voortaan in al m'n sluitposts 'huuuu, met mij gaat het veel slechter want [reden]' zetten?
Doe dat. Ga ik alvast F5'en in FB.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou: "huuuu, de wereld vergaat toch wel" gebruikenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje laat antwoord maar neen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:16 schreef Misstique het volgende:
Kom jij morgen eigenlijk ook c.?
"Doe eens orgineel, kop eens een boot"quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
"Zeur niet zo, je kop staat er gewoon naar".
"Ga zwemmen met een pijlstaartrog."quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Doe eens orgineel, kop eens een boot"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |