Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Dat klopt, maar ik wil dat het automatisch gaat, en het liefst zonder resonantiescircuit... Met een schakelaar is het slechts een enkele vonk, en ik wil dus dat hij blijft vonkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als je een schakelaar gebruikt om de stroom er in 1 keer af te gooien?
Secundair is basically de afgeleide van primair, dus hoe sneller de stroom eraf hoe hoger het voltage op de secundaire spoel
wtF? kluiven??quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:45 schreef PrintScreen het volgende:
Ben ik ff aan het kluiven is zomaar de NB dicht
Kipkluifjesquote:
En ik dacht de laatste post te hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:49 schreef NanKing het volgende:
Ik zwaaide in een dicht topic zonet.
Dat noemen we zinloosquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:49 schreef NanKing het volgende:
Ik zwaaide in een dicht topic zonet.
Nee joh... van de supercoop en dan zelf grillenquote:
Nja je zal toch op een of andere manier een bepaalde blokvorm erin moeten gooien denk ik en dan is een 555 wel très simplequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik wil dat het automatisch gaat, en het liefst zonder resonantiescircuit... Met een schakelaar is het slechts een enkele vonk, en ik wil dus dat hij blijft vonken![]()
Wel lekkah, enigequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee joh... van de supercoop en dan zelf grillen
Nan tochquote:
Das idd een nadeelquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Wel lekkah, enigevind ik altijd die baggervette handen.
![]()
Dan heb je de spareribs van mijn plaatselijke shoarmaboer nog niet geproeftquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:57 schreef oshiro het volgende:
Oeh ik had vandaag spareribs van de allerbeste spareribs slager want die woont in mijn dorp![]()
![]()
Nan tochquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het was een beetje over the top, maar jij bent 't waard..
Ik ken u niet dus ik groet u netjes met een Heejquote:
Dan is 15 september alvast weer een geleefde dagquote:
Jij bent niet zo van het kluifwerk hé?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:02 schreef NanKing het volgende:
Krijg verdulleme honger van dit topic
Like bifi?quote:
Nu weer niet.... zag net veel kruisjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
WTF is er met de OP aan de hand?
Kenker, niet slechtquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
Even voor de duidelijkeid, zo heb ik het nu: http://fok.phserver.net/fok1/bobine.wmv
En wat ik wil is dat de vonken groter worden en op een hogere frequentie werken![]()
Same here en nog steedsquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu weer niet.... zag net veel kruisjes
Heej.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:03 schreef Pony-Lover het volgende:
halloooww
Heb em gewoon uit de wiki gehaaldquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu weer niet.... zag net veel kruisjes
Hier gaat het af en aanquote:
Heb de moed eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:07 schreef NanKing het volgende:
Ik zie geen 1 kruisje,
opgeslost slotje.
Machtsmisbruik doe jij toch niet aan?quote:
Waar blijft toch die perfect manquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:10 schreef DennisQ het volgende:
Ok genoeg geleuter, tijd voor bier en tieten [afbeelding]
Stoerquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:11 schreef NanKing het volgende:
http://xs.to/xs.php?f=thihi.JPG&h=xs206&d=06375.
Volgens mij is ie gewoon gefotosoeptquote:
Hehe, ja ik zag hem heel even dicht gaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:11 schreef NanKing het volgende:
http://xs.to/xs.php?f=thihi.JPG&h=xs206&d=06375.
Dat kan ik niet eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Volgens mij is ie gewoon gefotosoept
Klopt, en bij alle circuits die ik gevonden heb, heb je een 555-timer nodig... En die heb ik dus nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kenker, niet slecht
Wil je een tesla-spoel bouwen ofzo
Naja, grotere verandering van stroom in kortere tijd is dus hogere spanning, wat automatisch grotere vonk betekent
Dat is vrij eenvoudig te halen met een resonantiecircuit, das makkelijk te bakken op wat gaatjesprint.
Damn, ik word weer intellectueel, tijd voor bier
Dat was het geweest als je het een kwartier gesloten had gehoudenquote:
Die is er al, gewoon genoeg bier voeren,loopt er uiteindelijk weer net zo hard uit en op een gegeven moment smaakt alles naar bierquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar blijft toch die perfect man
Wat is er nou lekker aan een knakworst?quote:
ze knakken zo lekkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat is er nou lekker aan een knakworst?
Ik heb nu een mental image die ik liever niet had gehadquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:18 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Die is er al, gewoon genoeg bier voeren,loopt er uiteindelijk weer net zo hard uit en op een gegeven moment smaakt alles naar bier
nooit geproeft?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat is er nou lekker aan een knakworst?
Owquote:
Zo lang het mental blijft, nx aan het handjequote:Op vrijdag 15 september 2006 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb nu een mental image die ik liever niet had gehad
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
nooit geproeft?
met mosterd
en bier?
Maar mental en realiteit gescheiden houden is best moeilijk als de mental beelden real lijkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:20 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Zo lang het mental blijft, nx aan het handje
Ik kan netaan de cocktailworstjes hebenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:21 schreef SnowDoggg het volgende:
Bierworstjes zijn lekker
[afbeelding]
![]()
![]()
Tering, nu moet ik zeikenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar mental en realiteit gescheiden houden is best moeilijk als de mental beelden real lijken
Toch kwijlen bij dat bifi in je mondquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
liever dat dan een bifi in m'n mond
maar da's persoonlijk he?
sja BIfi ehquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Toch kwijlen bij dat bifi in je mond![]()
als je een bifi had begreep je hetquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Toch kwijlen bij dat bifi in je mond![]()
Ik heb die zooi in huis en nog zie ik het kwijlen nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
als je een bifi had begreep je het
Ik krijg nu hele rare gedachtesquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb die zooi in huis en nog zie ik het kwijlen niet
De hond misschien?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb die zooi in huis en nog zie ik het kwijlen niet
Die kreeg ik ook al Nanquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik krijg nu hele rare gedachtes.
Of misschien welquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook al Nan
Stop daar mee... het is niet wat er in ons hoofd afspeelt hopelijk
jawel, maar jullie proberen het gewoon te onderdrukken!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook al Nan
Stop daar mee... het is niet wat er in ons hoofd afspeelt hopelijk
Nachtbarquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:30 schreef Garbage het volgende:
Fossieldenken hier... 'k Dacht dat het een nachtbar zou zijn
Haio, Screentje![]()
Mijn hond is nog maagd en dat wil ik graag zo houdenquote:
Vrouwen zijn ranziger dan mannenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
jawel, maar jullie proberen het gewoon te onderdrukken!
vooral nan
CUB dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
Nachtbar
Heej hij die wisselt van nick zoals een ander wisselt van hemd
Zie je wel?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn hond is nog maagd en dat wil ik graag zo houden![]()
Naahaanquote:
Voor jou maak ik toch een uitzondering, mofje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
jawel, maar jullie proberen het gewoon te onderdrukken!
vooral nan
En dat vind je totaal geen probleem toch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:35 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ranziger dan mannen![]()
mmmm mijn mental picture is zich pixel voor pixel aan het opbouwen hier.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dat vind je totaal geen probleem toch?
Kan uiteraard niet voor hem spreken, maar ik zie het iig als een meerwaardequote:Op vrijdag 15 september 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
En dat vind je totaal geen probleem toch?
CUB?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:35 schreef Garbage het volgende:
[..]
CUB dan?
Niet waarDit is een oudje en je weet het
hihiquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voor jou maak ik toch een uitzondering, mofje.
hihi ik zei mofje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |