Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Dat klopt, maar ik wil dat het automatisch gaat, en het liefst zonder resonantiescircuit... Met een schakelaar is het slechts een enkele vonk, en ik wil dus dat hij blijft vonkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als je een schakelaar gebruikt om de stroom er in 1 keer af te gooien?
Secundair is basically de afgeleide van primair, dus hoe sneller de stroom eraf hoe hoger het voltage op de secundaire spoel
wtF? kluiven??quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:45 schreef PrintScreen het volgende:
Ben ik ff aan het kluiven is zomaar de NB dicht
Kipkluifjesquote:
En ik dacht de laatste post te hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:49 schreef NanKing het volgende:
Ik zwaaide in een dicht topic zonet.
Dat noemen we zinloosquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:49 schreef NanKing het volgende:
Ik zwaaide in een dicht topic zonet.
Nee joh... van de supercoop en dan zelf grillenquote:
Nja je zal toch op een of andere manier een bepaalde blokvorm erin moeten gooien denk ik en dan is een 555 wel très simplequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik wil dat het automatisch gaat, en het liefst zonder resonantiescircuit... Met een schakelaar is het slechts een enkele vonk, en ik wil dus dat hij blijft vonken![]()
Wel lekkah, enigequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee joh... van de supercoop en dan zelf grillen
Nan tochquote:
Das idd een nadeelquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Wel lekkah, enigevind ik altijd die baggervette handen.
![]()
Dan heb je de spareribs van mijn plaatselijke shoarmaboer nog niet geproeftquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:57 schreef oshiro het volgende:
Oeh ik had vandaag spareribs van de allerbeste spareribs slager want die woont in mijn dorp![]()
![]()
Nan tochquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het was een beetje over the top, maar jij bent 't waard..
Ik ken u niet dus ik groet u netjes met een Heejquote:
Dan is 15 september alvast weer een geleefde dagquote:
Jij bent niet zo van het kluifwerk hé?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:02 schreef NanKing het volgende:
Krijg verdulleme honger van dit topic
Like bifi?quote:
Nu weer niet.... zag net veel kruisjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
WTF is er met de OP aan de hand?
Kenker, niet slechtquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
Even voor de duidelijkeid, zo heb ik het nu: http://fok.phserver.net/fok1/bobine.wmv
En wat ik wil is dat de vonken groter worden en op een hogere frequentie werken![]()
Same here en nog steedsquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu weer niet.... zag net veel kruisjes
Heej.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:03 schreef Pony-Lover het volgende:
halloooww
Heb em gewoon uit de wiki gehaaldquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu weer niet.... zag net veel kruisjes
Hier gaat het af en aanquote:
Heb de moed eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:07 schreef NanKing het volgende:
Ik zie geen 1 kruisje,
opgeslost slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |