Saxionquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iedereen zit hiero toch in enschede op school?
geen idee, ik wel iig (1e jaar ICT-beheer op saxion)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Lup wa luss, lup wa luss... Vanmiddag mooi potje baln...Vanochtend in de sunne geleegn en vanavond na bruins....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:58 schreef Damzkieee het volgende:
joooo hoo hejt dr met hardstyle_babbels
nee hoor...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
4e jaar Saxion, dus bijna klaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Utrechtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bijna kampioen gekquote:Op zondag 1 april 2007 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
3 punten erbij, CL-playoffs ckerdus minimaal UEFA cup
quote:Op maandag 2 april 2007 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
Goeindag.
Goeindag mien jong! Waj dr wa? Joa, wie bint dr waquote:Op maandag 2 april 2007 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
Goeindag.
ik bin d'r ook wa op dizz'n zonnige dagquote:Op maandag 2 april 2007 09:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeindag mien jong! Waj dr wa? Joa, wie bint dr wa![]()
ik bun ja gewoon op de fietse goanquote:Op maandag 2 april 2007 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
Joa wat ne weertje gek
jo keal, hier alles henig hèquote:Op maandag 2 april 2007 14:15 schreef Haunter het volgende:
Hoe hejt dr met da jongs?
quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jo keal, hier alles henig hèen bi-j oe?
Doat mie goadquote:
bunnie wa 'n echt'n Tukker? ie komt ja uut Hulstquote:Op maandag 2 april 2007 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi wear onnie da?
van'n lekker wiefquote:
ze bunt wa lekkerquote:Op maandag 2 april 2007 15:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
van'n lekker wief! Wie dat lekker wief is weat ik ja geat neat
![]()
Da dag ik, kan ik wa met in hoes kom'nquote:
dat doo'k nu ook alquote:Op maandag 2 april 2007 15:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Da dag ik, kan ik wa met in hoes kom'n![]()
Kon ook niet anders met die naamquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kon ook niet anders met die naam![]()
Waar kom je vandaan?
Ik van karnmelksbeernkequote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef twentemeisje het volgende:
Ik bin d'r een van Eierbeernden ik kom uut Almelo!
quote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef twentemeisje het volgende:
en ik kom uut Almelo!
Lollers, welke school zit je dan? Of werk je al?quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef twentemeisje het volgende:
dubbelpost... oeps...
Of beter gezegd "Vleuk'n in oene kaarke?"
quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef twentemeisje het volgende:
Is dat
nee, maar meestal lokt Almelo allemaalquote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef twentemeisje het volgende:
vleuk'n in oene kaarke?
woar moj noe arbeit'n dan?quote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef twentemeisje het volgende:
Das onmeunig mooi ReMcOrE!
Ik heb het schooltijdperk (IJselland (nu Saxion) Deventer) al jaaaaaaaaaren achter me gelaten Roycoooooo
...
Meuiquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef twentemeisje het volgende:
Das onmeunig mooi ReMcOrE!
Ik heb het schooltijdperk (IJselland (nu Saxion) Deventer) al jaaaaaaaaaren achter me gelaten Roycoooooo
...
quote:
Is ook geen schande, met minder doe ik ook wel genoegen meequote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: ik mot zegg'n dat oe titt'n wa iets groter bunt dat woar ik met in huus kom
ze bunt niet völle kleiner dan die wie ie doar hebt stoanquote:Op maandag 2 april 2007 15:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is ook geen schande, met minder doe ik ook wel genoegen mee![]()
Dan heffe beste ball'nquote:Op maandag 2 april 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze bunt niet völle kleiner dan die wie ie doar hebt stoan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |