Saxionquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iedereen zit hiero toch in enschede op school?
geen idee, ik wel iig (1e jaar ICT-beheer op saxion)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Lup wa luss, lup wa luss... Vanmiddag mooi potje baln...Vanochtend in de sunne geleegn en vanavond na bruins....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:58 schreef Damzkieee het volgende:
joooo hoo hejt dr met hardstyle_babbels
nee hoor...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
4e jaar Saxion, dus bijna klaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Utrechtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bijna kampioen gekquote:Op zondag 1 april 2007 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
3 punten erbij, CL-playoffs ckerdus minimaal UEFA cup
quote:Op maandag 2 april 2007 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
Goeindag.
Goeindag mien jong! Waj dr wa? Joa, wie bint dr waquote:Op maandag 2 april 2007 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
Goeindag.
ik bin d'r ook wa op dizz'n zonnige dagquote:Op maandag 2 april 2007 09:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeindag mien jong! Waj dr wa? Joa, wie bint dr wa![]()
ik bun ja gewoon op de fietse goanquote:Op maandag 2 april 2007 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
Joa wat ne weertje gek
jo keal, hier alles henig hèquote:Op maandag 2 april 2007 14:15 schreef Haunter het volgende:
Hoe hejt dr met da jongs?
quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jo keal, hier alles henig hèen bi-j oe?
Doat mie goadquote:
bunnie wa 'n echt'n Tukker? ie komt ja uut Hulstquote:Op maandag 2 april 2007 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi wear onnie da?
van'n lekker wiefquote:
ze bunt wa lekkerquote:Op maandag 2 april 2007 15:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
van'n lekker wief! Wie dat lekker wief is weat ik ja geat neat
![]()
Da dag ik, kan ik wa met in hoes kom'nquote:
dat doo'k nu ook alquote:Op maandag 2 april 2007 15:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Da dag ik, kan ik wa met in hoes kom'n![]()
Kon ook niet anders met die naamquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kon ook niet anders met die naam![]()
Waar kom je vandaan?
Ik van karnmelksbeernkequote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef twentemeisje het volgende:
Ik bin d'r een van Eierbeernden ik kom uut Almelo!
quote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef twentemeisje het volgende:
en ik kom uut Almelo!
Lollers, welke school zit je dan? Of werk je al?quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef twentemeisje het volgende:
dubbelpost... oeps...
Of beter gezegd "Vleuk'n in oene kaarke?"
quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef twentemeisje het volgende:
Is dat
nee, maar meestal lokt Almelo allemaalquote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef twentemeisje het volgende:
vleuk'n in oene kaarke?
woar moj noe arbeit'n dan?quote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef twentemeisje het volgende:
Das onmeunig mooi ReMcOrE!
Ik heb het schooltijdperk (IJselland (nu Saxion) Deventer) al jaaaaaaaaaren achter me gelaten Roycoooooo
...
Meuiquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef twentemeisje het volgende:
Das onmeunig mooi ReMcOrE!
Ik heb het schooltijdperk (IJselland (nu Saxion) Deventer) al jaaaaaaaaaren achter me gelaten Roycoooooo
...
quote:
Is ook geen schande, met minder doe ik ook wel genoegen meequote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: ik mot zegg'n dat oe titt'n wa iets groter bunt dat woar ik met in huus kom
ze bunt niet völle kleiner dan die wie ie doar hebt stoanquote:Op maandag 2 april 2007 15:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is ook geen schande, met minder doe ik ook wel genoegen mee![]()
Dan heffe beste ball'nquote:Op maandag 2 april 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze bunt niet völle kleiner dan die wie ie doar hebt stoan
Neet?quote:Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
moar dat is neet ut belangriekste in de relatie
= nietquote:
haha tuulk niet gek, was maar aan t ouwehoer'n! VInk ook neat heur, totaal neat!quote:Op maandag 2 april 2007 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
= niet
en aj bedoeld dat "beste ball'n" wa belangriek bunt in een relatie, dan bink dat nie helemaal met oe eens
wrum hej dan zo'n wief met van die dikke ball'n d'r nere zet?quote:Op maandag 2 april 2007 19:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha tuulk niet gek, was maar aan t ouwehoer'n! VInk ook neat heur, totaal neat!
vink wa geilquote:Op maandag 2 april 2007 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wrum hej dan zo'n wief met van die dikke ball'n d'r nere zet?
hey Daphnequote:
Ik kom uut Bornequote:Op maandag 2 april 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bunnie wa 'n echt'n Tukker? ie komt ja uut Hulst
quote:Op maandag 2 april 2007 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan verschilt dit topic toch niet zoveel meer van Stage SC![]()
quote:
ie kunt ja wa good deerntjequote:Op maandag 2 april 2007 20:57 schreef twentemeisje het volgende:
Ak noe zeg da'k meer veur Heracles bin, kiekt ie leu mie dan hellig an?![]()
(whaaaaaaah, das verdomd lastig dat Twents typen...)
Ikke nichquote:Op maandag 2 april 2007 20:57 schreef twentemeisje het volgende:
Ak noe zeg da'k meer veur Heracles bin, kiekt ie leu mie dan hellig an?![]()
(whaaaaaaah, das verdomd lastig dat Twents typen...)
Zoals altied op afstuder'nquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:07 schreef Dr.Aart het volgende:
goei'ndag ammoal! wier mooi ant knooi'n op fok?
quote:Op maandag 2 april 2007 23:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
yay meer tukkergirls...
*zwaait naar Daphnee en twentemeisje*
Wat dag ie van ons danquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]terug naar LDP!
Nen goodn morn an oe all'n!
(hahaha, ik voel me echt zo'n boerinneke als ik Twents (probeer) te typen)
Nope, nika nada noppes gedl! Kan hier ook niet op afstuderen, gaat lastig wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:19 schreef twentemeisje het volgende:
Heb je het Twentse Dialexicon al gedownload?
dook vanmiddag thuus wa ffkesquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:19 schreef twentemeisje het volgende:
Heb je het Twentse Dialexicon al gedownload?
tis ja niet zo moeilijk om Twents te kuier'nquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:14 schreef twentemeisje het volgende:
(hahaha, ik voel me echt zo'n boerinneke als ik Twents (probeer) te typen)
Een betken wa he? Ik mag mien ofkoomst ja nie verleeg'n!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tis ja niet zo moeilijk om Twents te kuier'nen buj gene boerinneke da?
betje wa, mien vriendin is ook ne'n echt'n boerinquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Een betken wa he? Ik mag mien ofkoomst ja nie verleeg'n!
Handig dat lexicon
kaartje doe ik deze week, heb 't onmeunig druk op schoolquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:38 schreef ReMcOrE het volgende:
@ dennistd: heb je het kaartje al helemaal up-to-date gemaakt met alle nieuwe Tukkers?en had je de rest van de tekst al?
keej, hebben zich al weer aardig wat nieuwe Tukkers gemeldquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:01 schreef dennistd het volgende:
[..]
kaartje doe ik deze week, heb 't onmeunig druk op school
Ie bint goad bezig mnjongen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
keej, hebben zich al weer aardig wat nieuwe Tukkers gemeld
ik heb de OP trouwens naar je gemaild
ik was ja nog better bezig wes as mijn begeleider niet zeek in huus had leg'nquote:
Discipline, disciplinequote:Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was ja nog better bezig wes as mijn begeleider niet zeek in huus had leg'n
dus noe moar weer henig vedan met penetratie
penetratie mien jong'n, geen pentratie, doar mot ie toch wa wat vanaf wett'nquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Discipline, discipline!
Ie goat ma eem vedan met oe pentratie![]()
ie mot ja wa plat kuier'n, ie bunt neet veur niks een Tukkerquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Lol grappig dit. Hier ook trouwens een Tukker uit Enskede
Proat miet dr neat vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
penetratie mien jong'n, geen pentratie, doar mot ie toch wa wat vanaf wett'n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |