abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41827646
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:42 schreef opgebaarde het volgende:
9-11 eeehh wat is dat?
9 november...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:16:51 #28
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41827736
ach jezus meki. Moet dat een speciaal topic? er zijn 100000000000000000000 topics over. jezus
pi_41827815
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:16 schreef Zwaffel het volgende:
er zijn 100000000000000000000 topics over jezus
wat heeft dat met 911 te maken?
pi_41827919
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:11 schreef Meki het volgende:
er waren explosieven in WTC: is dat zo? lijkt mij meer de verdiepingen die op elkaar knallen bij het instorten en inderdaad de bouten die eruit knallen
Goud was spoorloos: nopes, is later gewoon teruggevonden (is zelfs een nieuwsbericht van)
en de broer was topman van een beveiligingsbedrijf van WTC: broer van wie? en so what?
maar waarom werd de speurhonden dan weggehaald ?: er waren 2 weken vóór 11/9 telefoontjes binnen gekomen dat er wat zou kunnen gebeuren, dus toen waren er speurhonden bijgehaald, vlak voor 11/9 hebben ze besloten die extra beveiliging (dus die honden) weg te halen, en is het beveiligings niveau terug gegaan naar "normaal" (staat in de docu)
waarom werd er de laaste vliegtuig niet gevonden: welk laatste vliegtuig? van alles is iets terug gevonden hoor
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:04:15 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41830788
Weer iemand die zich gek laat maken door de documentaire die voor een groot gedeelte niet klopt...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_41830863
Meki, in 2039494 andere topics is je verteld dat Loose Change makkelijk te ontkrachten is. Wat doe je? Je maakt gewoon een nieuw topic.

Hoezo oogkleppen ?
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:09:13 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41830973
Ze hadden die film beter niet kunnen uitzenden.
Op deze manier zijn er steeds meer mensen die dat soort onzin gaan geloven.
Ook al wordt er daarvoor een documentaire uitgezonden waarin de belangrijkste stelling worden ontkracht.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_41830977
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:06 schreef _The_General_ het volgende:
Meki, in 2039494 andere topics is je verteld dat Loose Change makkelijk te ontkrachten is. Wat doe je? Je maakt gewoon een nieuw topic.

Hoezo oogkleppen ?
niemand heeft mij de tegenargumenten met volle kracht met volle bewijs aan mij vertoond
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41831036
Niet de zaak omdraaien Meki,

Wij weten dat 9/11 gewoon gebeurd is, we hebben het gezien, de bewijzen zijn er. Natuurlijk zijn er vragen, maar er was geen complot.

Jij denkt van wel, het is dus aan JOU om dat aan te tonen, niet omgekeerd!
pi_41831064
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:09 schreef Meki het volgende:

[..]

niemand heeft mij de tegenargumenten met volle kracht met volle bewijs aan mij vertoond
heb jij de "voor-argumenten" met volle kracht en met vol bewijs aan ons vertoond?
pi_41831101
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:10 schreef _The_General_ het volgende:
Niet de zaak omdraaien Meki,

Wij weten dat 9/11 gewoon gebeurd is, we hebben het gezien, de bewijzen zijn er. Natuurlijk zijn er vragen, maar er was geen complot.

Jij denkt van wel, het is dus aan JOU om dat aan te tonen, niet omgekeerd!
9/11 is gebeurd maar door wie
we kunnen Al Qaide de schuld geven maar juist Loose Change heeft gelaten zien dat meneer Bush erachter zit

wie heeft de schuld nu ? Bin Laden of meneer Bush
pi_41831183
Doei Meki, draai maar lekker rondjes binnen je blinde USA/BUSH haat. Zo komen we nergens!
pi_41831195
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:11 schreef Thrilled het volgende:

[..]

heb jij de "voor-argumenten" met volle kracht en met vol bewijs aan ons vertoond?
jep ik raad jullie dan aan om naar Loose Change te kijken
pi_41831220
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:14 schreef _The_General_ het volgende:
Doei Meki, draai maar lekker rondjes binnen je blinde USA/BUSH haat. Zo komen we nergens!
heb jij hem gezien ??? welke redeneringen klopt dat niet ???
pi_41831285
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef Meki het volgende:

[..]

tig keer gedaan, en ik heb jou argumenten ook even ontkracht in een quote even hierboven, je staat op een rietje
pi_41831308
quote:
Deel 2 dan hè. En er is ook al een deel 3 (want de waarheid moet je steeds aanpassen).

Interessant detail is dat de makers bij deel 1 zeiden dat het als fictie bedoeld was Nu geloven ze in hun eigen fictie.

En raad iedereen ook even aan om Screw Loose Change te kijken (heb jij natuurlijk ook al lang gedaan hè).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41831407
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef Thrilled het volgende:

[..]

tig keer gedaan, en ik heb jou argumenten ook even ontkracht in een quote even hierboven, je staat op een rietje
antwoord volgt hierop ik ga eerst ff met een chicka naar de bios

pi_41831426
Ook voor Isabeau
pi_41831925
Veel plezier in de bios (United 93? )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41832323
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef Meki het volgende:

[..]

antwoord volgt hierop ik ga eerst ff met een chicka naar de bios

om 12:21?, en daarna breng je haar terug naar de opvang voor haar moeder haar komt halen om 17u?
pi_41832345
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef osmo het volgende:

[..]

om 12:21?, en daarna breng je haar terug naar de opvang voor haar moeder haar komt halen om 17u?
omg idd rond deze tijd draaien toch ook vaak alleen maar kinderfilms? neerlands gesproken uiteraard
pi_41832386
In het buurthuis in jullie dorp misschien. Pathé heeft gewoon de hele dag door voorstellingen.
pi_41832460
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:53 schreef Isabeau het volgende:
In het buurthuis in jullie dorp misschien. Pathé heeft gewoon de hele dag door voorstellingen.
Cinecity heeft nu alleen maar Film By The Sea voorstellingen geen gewone films...
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:31:07 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41833460
quote:

[..]

Hebben de meeste van ons allang gedaan.
quote:

[..]

heb jij hem gezien ??? welke redeneringen klopt dat niet ???
Jij hebt dus blijkbaar het stuk van Zembla vooraf niet gezien? Dan had je namelijk een heel wat minder overtuigende indruk gehad op Loose Change. Of je moet wel een hele domme naieve sukkel zijn.

Ga toch niet af op 1 film die je gezien hebt van een gast met bronnen die hij op internet gevonden heeft en niet als 100% betrouwbaar kunnen worden beschouwd en dan heeft hij ook nog wat argumenten die hij zelf bedacht heeft.
De persoon die dit gemaakt heeft, heeft gewoon wat onderzoek gedaan en wat twijfelachtige bronnen aan elkaar geknoopt, er een mooie conclusie van gemaakt en hij kan aardig praten. Daardoor geloven mensen hem.

Daarnaast bewijst hij helemaal niets in die film.
het enige dat hij de hele tijd doet is vragen "waarom zou **** zo zijn als je **** doet"
De kijker bedenkt uiteindelijk zelf de conclusie. Een conclusie die vrij kortzichtig is als je er voor valt. Het overtuigt alleen mensen die bij het kijken van die film niet verder kijken dan hun neus lang is.

Veel mensen vallen er eenvoudig voor. Een beetje jammer dat bepaalde mensen zo naief zijn om zoiets per definitie te geloven. Maar als het om de officiele berichtgeving via de normale media gaat dan willen ze het niet geloven.
Ik denk omdat de hele complottheorie veel interessanter is.
Die mensen hebben gewoon te veel boeken van John Grisham gelezen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')