9 november...quote:
wat heeft dat met 911 te maken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:16 schreef Zwaffel het volgende:
er zijn 100000000000000000000 topics over jezus
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:11 schreef Meki het volgende:
er waren explosieven in WTC: is dat zo? lijkt mij meer de verdiepingen die op elkaar knallen bij het instorten en inderdaad de bouten die eruit knallen
Goud was spoorloos: nopes, is later gewoon teruggevonden (is zelfs een nieuwsbericht van)
en de broer was topman van een beveiligingsbedrijf van WTC: broer van wie? en so what?
maar waarom werd de speurhonden dan weggehaald ?: er waren 2 weken vóór 11/9 telefoontjes binnen gekomen dat er wat zou kunnen gebeuren, dus toen waren er speurhonden bijgehaald, vlak voor 11/9 hebben ze besloten die extra beveiliging (dus die honden) weg te halen, en is het beveiligings niveau terug gegaan naar "normaal" (staat in de docu)
waarom werd er de laaste vliegtuig niet gevonden: welk laatste vliegtuig? van alles is iets terug gevonden hoor![]()
niemand heeft mij de tegenargumenten met volle kracht met volle bewijs aan mij vertoondquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:06 schreef _The_General_ het volgende:
Meki, in 2039494 andere topics is je verteld dat Loose Change makkelijk te ontkrachten is. Wat doe je? Je maakt gewoon een nieuw topic.
Hoezo oogkleppen ?
heb jij de "voor-argumenten" met volle kracht en met vol bewijs aan ons vertoond?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:09 schreef Meki het volgende:
[..]
niemand heeft mij de tegenargumenten met volle kracht met volle bewijs aan mij vertoond
9/11 is gebeurd maar door wiequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:10 schreef _The_General_ het volgende:
Niet de zaak omdraaien Meki,
Wij weten dat 9/11 gewoon gebeurd is, we hebben het gezien, de bewijzen zijn er. Natuurlijk zijn er vragen, maar er was geen complot.
Jij denkt van wel, het is dus aan JOU om dat aan te tonen, niet omgekeerd!
jep ik raad jullie dan aan om naar Loose Change te kijkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
heb jij de "voor-argumenten" met volle kracht en met vol bewijs aan ons vertoond?
heb jij hem gezien ??? welke redeneringen klopt dat niet ???quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:14 schreef _The_General_ het volgende:
Doei Meki, draai maar lekker rondjes binnen je blinde USA/BUSH haat. Zo komen we nergens!
tig keer gedaan, en ik heb jou argumenten ook even ontkracht in een quote even hierboven, je staat op een rietjequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef Meki het volgende:
[..]
jep ik raad jullie dan aan om naar Loose Change te kijken
Deel 2 dan hè. En er is ook al een deel 3 (want de waarheid moet je steeds aanpassen).quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef Meki het volgende:
antwoord volgt hierop ik ga eerst ff met een chicka naar de biosquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
tig keer gedaan, en ik heb jou argumenten ook even ontkracht in een quote even hierboven, je staat op een rietje![]()
om 12:21?, en daarna breng je haar terug naar de opvang voor haar moeder haar komt halen om 17u?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef Meki het volgende:
[..]
antwoord volgt hierop ik ga eerst ff met een chicka naar de bios
![]()
omg iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef osmo het volgende:
[..]
om 12:21?, en daarna breng je haar terug naar de opvang voor haar moeder haar komt halen om 17u?
Cinecity heeft nu alleen maar Film By The Sea voorstellingenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:53 schreef Isabeau het volgende:
In het buurthuis in jullie dorp misschien. Pathé heeft gewoon de hele dag door voorstellingen.
Hebben de meeste van ons allang gedaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij hebt dus blijkbaar het stuk van Zembla vooraf niet gezien? Dan had je namelijk een heel wat minder overtuigende indruk gehad op Loose Change. Of je moet wel een hele domme naieve sukkel zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef Meki het volgende:
[..]
heb jij hem gezien ??? welke redeneringen klopt dat niet ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |