En dan zegt het eitje :"Ja, ik zou dat best wel leuk vinden, weet je wel."quote:
Dan had hij om Lebensraum!!!!! gevraagd.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt fanatiek blijkt hij inderdaad niet te zijn, want Semih mocht van hem nog wel blijven. Een echte obersturmband führer had dat niet over z'n hart verkregen
Is wel heel doorzichtig...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik niet, ik verwacht via de rode telefoon nog een derde nominatie
Ik ook... had echt nog 1 of 2 bewoners op de bank verwacht.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:36 schreef n1ek het volgende:
de bewoners hebben de hoop in de rode telefoon ook opgegeven
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan zegt het eitje :"Ja, ik zou dat best wel leuk vinden, weet je wel."
Hallo. We hebben het hier over Jeroen die die telefoon op gaat nemen he.quote:
Oh, is Tanjalies er weer?!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook... had echt nog 1 of 2 bewoners op de bank verwacht.
Tanjalies uitte in een ander topic z'n verbazing, er zijn normaal gesproken iig 3 bewoners genomineerd, hij snapte niet dat Monique de dans is ontsprongen. Heeft 'ie wel een punt.
dr kunnen er nog makkelijk 1 of 2 bijkomen, vanaf maandag kan je pas stemmen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tanjalies uitte in een ander topic z'n verbazing, er zijn normaal gesproken iig 3 bewoners genomineerd, hij snapte niet dat Monique de dans is ontsprongen. Heeft 'ie wel een punt.
die kunnen ze toch niet pakken via de foon, want die begrijpt geen ene reet van wat ze zeggen!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hallo. We hebben het hier over Jeroen die die telefoon op gaat nemen he.
Oe, testosteron-gifje.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef Zw0rld het volgende:
[afbeelding]
Ze is en blijft een kjoetie![]()
![]()
![]()
Niet echt. Vorige keer waren er ook 2 genomineerden. Ze hebben nu de regels van BB1 weer opgepakt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoi Hoi.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oe, testosteron-gifje.![]()
Hai, mop!
Ik hoop dat Semih en Micheline ver komen, dus als die samen op de bank komen, krijg je een Bart/Sabine situatiequote:Op donderdag 14 september 2006 23:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
dr kunnen er nog makkelijk 1 of 2 bijkomen, vanaf maandag kan je pas stemmen.
2 op de bank zou ik ook wat weinig vinden
Wat heeft ze nou eigenlijk gedaan? Bitter weinig hoor. Beetje geflirt en geknuffeld. Niets wat je in een gemiddelde BB niet ziet.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker... Doe mij zo'n vrouw als Monique
"Waarom maakt dat rode ding nou geluid?!"quote:Op donderdag 14 september 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
die kunnen ze toch niet pakken via de foon, want die begrijpt geen ene reet van wat ze zeggen!
Zo af en toe.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, is Tanjalies er weer?!
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker... Doe mij zo'n vrouw als Monique![]()
Of hij houdt die hoorn verkeerd om tegen zijn harses!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Waarom maakt dat rode ding nou geluid?!"
Poe, gelukkig... Houd me ajb op de hoogte!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo af en toe.![]()
Nog niks spannends te melden.
Ik kan het me van de laatste paar edities niet herinneren.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt. Vorige keer waren er ook 2 genomineerden. Ze hebben nu de regels van BB1 weer opgepakt.
Er kwamen er vorige keer alleen 2 bij vanwege sancties, maan anders waren het er dus ook maar 2 geweest.
Whehehehe. Ja, die Jeroen is een enorme domoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Waarom maakt dat rode ding nou geluid?!"
Marcia zit te schaken.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:45 schreef ruby het volgende:
Marcia laat Milica niet uitpraten.
Marcia zit daar niet bijquote:Op donderdag 14 september 2006 23:45 schreef ruby het volgende:
Micheline laat Milica niet uitpraten.
Voor een goed gesprek? zeg maar...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me voor jou 't belangrijkstequote:Op donderdag 14 september 2006 23:46 schreef wolferl het volgende:
[quote]Op donderdag 14 september 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[quote]
De Zusjes zijn de laatste 2/3dagen teveel verwend, daarom is de sfeer ook best verneukert.
Opzich kan je wel lachen met Monique, maar je merkt aan alles dat zij de oudere is van de 2.
Maar geef mij maar Micheline, jong, niet mager, lief, eigenwijs, lekkere tieten.
Over anussen!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:46 schreef Addi het volgende:
[..]
Voor een goed gesprek? zeg maar...
Ik ben 22 jaar met m'n vrouw samen. Ik zou er zeer zeker niet blij mee zijn als ze zoiets zou flikken in het BB huis, dat kan ik je verzekeren. Ik ben verder heel erg open, maar zo heel erg close met iemand doen... nee!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou eigenlijk gedaan? Bitter weinig hoor. Beetje geflirt en geknuffeld. Niets wat je in een gemiddelde BB niet ziet.
Jij denkt echt dat ie de hoorn oppakt? Dat grote ding is veel interessanter. Je weet hoe kinderen zijn!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of hij houdt die hoorn verkeerd om tegen zijn harses!
Ze komt uit Drunen, toch? Nou ja, da's ook vlakbij de Moer...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef flugeltje het volgende:
Kan er iemand bevestigen dat Milica ten opzichte van E10 bevestigde dat Hilde in "De Moer" woont?
Ik meende zoiets te horen namelijk...
Jeroen zit in zn vraagfase.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:48 schreef demins het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ie de hoorn oppakt? Dat grote ding is veel interessanter. Je weet hoe kinderen zijn!
Heeft Hilda al een keer een douche genomen? Niet dat ik een foto wil zienquote:Op donderdag 14 september 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
He gezellig, ik hoorde Hilde hinniken op de achtergrond. Ze leeft dus nog.
*zucht van verlichting* Gelukkig is er nog iemand met een gezonde moraal!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben 22 jaar met m'n vrouw samen. Ik zou er zeer zeker niet blij mee zijn als ze zoiets zou flikken in het BB huis, dat kan ik je verzekeren. Ik ben verder heel erg open, maar zo heel erg close met iemand doen... nee!
En BB suggereerde niets wat er ook niet was. Die twee hebben echt wel de kriebels voor elkaar.
Dat ziet toch iedereen.
die glazen kast eromheen zeg maar, dat die die om zijn harses vrot en dan vissemuilen gaat trekken ;Pquote:Op donderdag 14 september 2006 23:48 schreef demins het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ie de hoorn oppakt? Dat grote ding is veel interessanter. Je weet hoe kinderen zijn!
'Het komt verkeerd over, maar zo bedoel ik het niet.'quote:Op donderdag 14 september 2006 23:48 schreef arneaux het volgende:
Etiënne gaat nu proberen iets recht te praten wat krom is.
Ik weet het niet. Ik zal het 'r effe vragen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:49 schreef kissa het volgende:
[..]
Heeft Hilda al een keer een douche genomen? Niet dat ik een foto wil zien![]()
Wie weet komtie deze editie nog in zijn peuterpubertijd!quote:
Aan de ene kant snap ik best wat je bedoelt, maar aan de andere kant geloof ik er niets van dat Monique het uit de hand had laten lopen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben 22 jaar met m'n vrouw samen. Ik zou er zeer zeker niet blij mee zijn als ze zoiets zou flikken in het BB huis, dat kan ik je verzekeren. Ik ben verder heel erg open, maar zo heel erg close met iemand doen... nee!
En BB suggereerde niets wat er ook niet was. Die twee hebben echt wel de kriebels voor elkaar.
Dat ziet toch iedereen.
Hij loopt zo de blitskikker uit te hangen. Shirtje uit, lekker zwaaien met de handjes, mensen beledigen die er niet bij zijn. Wat een kneus.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'Het komt verkeerd over, maar zo bedoel ik het niet.'
Hoe hij het wel bedoelt horen we niet. Hoeft ook niet, is duidelijk genoeg.
moet hij er ook niet van alles instoppen he?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef CartWOman het volgende:
Nou krijgen de zusjes de schuld, die hebben alles uit 'm getrokken.![]()
Ik heb ze nota bene zelf horen zeggen dat het gevoel voor elkaar te heftig werd en dat ze niet wisten wat ze daarmee aan moesten.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik best wat je bedoelt, maar aan de andere kant geloof ik er niets van dat Monique het uit de hand had laten lopen.
Hij draaft weer lekker door nu. Heerlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij loopt zo de blitskikker uit te hangen. Shirtje uit, lekker zwaaien met de handjes, mensen beledigen die er niet bij zijn. Wat een kneus.
Wat een toffe johnny zeg.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij draaft weer lekker door nu. Heerlijk![]()
Aiquote:Op donderdag 14 september 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ze nota bene zelf horen zeggen dat het gevoel voor elkaar te heftig werd en dat ze niet wisten wat ze daarmee aan moesten.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zal het 'r effe vragen.
Allemaal de linkerhand opsteken...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef ruby het volgende:
Wat een stoere prietpraat weer van E10.
Wie van hier wil een vaste relatie met hem? Eerlijk er vooruit komen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:52 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
ff hobbiebob uitgehangen, om de sleur te breken zeg maar...
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef ruby het volgende:
Even het licht uit z'n ogen?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef ruby het volgende:
Minpunten!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:55 schreef versabommie het volgende:
JEZUS!!! Micheline vond Robstoer
![]()
Dan heeft ze duidelijk geen streams bekeken. Kansloos.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:55 schreef versabommie het volgende:
![]()
Ik wil wel een relatie met hem, net zo'n relatie als ik heb met mijn kliko's...zo als dat ik hem elke donderdag aan de straat zet en dat de vullisboer hem eens ff flink door mekaar rammelt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef ruby het volgende:
Zoiets heeft 'ie al vaker geflikt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:55 schreef arneaux het volgende:
"Ik weet dat je dom bent, maar soms moet je wel even beter nadenken."
Tegen Sabrina. Alleen al om t feit dat ze zich zoiets laat zeggen is het een domme doos.
Ik moest hierom hard lachen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil wel een relatie met hem, net zo'n relatie als ik heb met mijn kliko's...zo als dat ik hem elke donderdag aan de straat zet en dat de vullisboer hem eens ff flink door mekaar rammelt.
Tijn slaapt,is het verstandigste.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Tijn en Monique ontlopen elkaar wel vrij serieus nu, volgens mij.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:55 schreef versabommie het volgende:
![]()
dat is ff in het licht...strax in de dark gaan ze de kalk van die gipswanden afketsen!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Tijn en Monique ontlopen elkaar wel vrij serieus nu, volgens mij.
Nog net niet bijna.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:58 schreef Zw0rld het volgende:
Joost heeft toch maar mooi bb5 gewonnen.
Is e10 de Joost van bb6
Graag niet generaliserenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef arneaux het volgende:
Wat gaat die jongen op zn bek zeg alstie het huis uitkomt. Hij doet zó ontzettend tof. Gatverdamme. Ik snap écht niet wat vrouwen in hem zien.
Je hebt toch geen verhoging he?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:58 schreef Zw0rld het volgende:
Joost heeft toch maar mooi bb5 gewonnen.
Is e10 de Joost van bb6
Stampen op de grond, doe ik ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
Hij irriteert zich nu (volgens mij erger je je aan iemand) aan diegene die het eierdoosje niet plat heeft gemaakt.
Kan dat eigenlijk wel? Dat ding plat maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |