Neuh. Etienne wil gewoon weer slap tegen iemand aan lullen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:13 schreef ruby het volgende:
Gaat het wat worden tussen E10 en Milica? Ze hebben elkaar wel gevonden.
Ik ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:16 schreef ruby het volgende:
Monique haat het om in een shirtje te slapen.
Dat heb ik dus ook, Wicked. Zoiets blijft constant in m'n achterhoofd, evenals het puppy-gedrag tegenover Sabrina.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iemand met extreem-rechtse ideeën vind ik nooit meevallen![]()
Schakenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:16 schreef ruby het volgende:
Waar is das Hilde eigenlijk?
En nu al helemaal.quote:
Ik ben het met jullie eens, ik heb zijn website gezien voordat die van internet afgetrokken werd... en sorry, dat jong heeft echt foute ideeen... en dat zit gewoon in hem, leeftijd heeft daar weinig mee te maken, hij is wel 19.... kortom oud en wijs genoeg zou je denkenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, Wicked. Zoiets blijft constant in m'n achterhoofd, evenals het puppy-gedrag tegenover Sabrina.
Z'n grootspraak over z'n liefdesleven neem ik met een pot zout, dat is idd de leeftijd, wat Scan ook zegt.
Ik voel je. Had gehoopt op enkele roddelsessies... helaas.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan slapen. Niks op tv, kutstreams. Pff.
Sabrina snap ik niks van. Minpunten voor haar omgang met Etienne.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, Wicked. Zoiets blijft constant in m'n achterhoofd, evenals het puppy-gedrag tegenover Sabrina.
Z'n grootspraak over z'n liefdesleven neem ik met een pot zout, dat is idd de leeftijd, wat Scan ook zegt.
Die charmes van E10 doen haar natuurlijk smelten. Wie zou daar niet warm van worden.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sabrina snap ik niks van. Minpunten voor haar omgang met Etienne.
De mensen thuis is zo anders, die kennen je door en door. In deze snelkookpan gaat dat nooit lukken.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een goede conclusie, dat het niet vertellen van verhalen kan voortkomen uit het feit dat de ander tòch weer met iets groters of beters komt.
Dat het dan dood slaat.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Die charmes van E10 doen haar natuurlijk smelten. Wie zou daar niet warm van worden.![]()
Valt wel mee nu hoor....er wordt genoeg gezegtquote:Op donderdag 14 september 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan slapen. Niks op tv, kutstreams. Pff.
jij niet danquote:Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Etienne zat weer eerste rang
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef wolferl het volgende:
E10: Als ik stappen ging kwam er meestal wel zo een chick naar me toe.
Semih: Ja 1 van de zwakkere.
Dáár deed ze het ook voor!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Etienne zat weer eerste rang
[afbeelding]
Er komen nooit chicks naar mij toe.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef wolferl het volgende:
E10: Als ik stappen ging kwam er meestal wel zo een chick naar me toe.
Semih: Ja 1 van de zwakkere.
Ook niet de zwakkeren?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er komen nooit chicks naar mij toe..
Moet ze Tijn nou wel of niet pijpen vannacht? Ja dilemma's, dilemma's.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef Addi het volgende:
Mo is weer aan het piekeren.
Die lachen me uit.quote:
Ga je mond spoelen met groene zeep!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Moet ze Tijn nou wel of niet pijpen vannacht? Ja dilemma's, dilemma's.
Ik heb niets gehoord. Ik hoorde alleen haar zwoele lach.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef flugeltje het volgende:
Kan er iemand bevestigen dat Milica ten opzichte van E10 bevestigde dat Hilde in "De Moer" woont?
Ik meende zoiets te horen namelijk...
Ik niet nee. Er zit een enorm verschil in wat ik heb gezien en wat Etienne heeft gezien. Geloof me.quote:
Monique spoelt haar mond vanacht wel met iets anders.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep!![]()
Je buitenkant ziet er in ieder geval beter uit dan die van E10quote:
Dat is inderdaad veel te dichtbij...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord. Ik hoorde alleen haar zwoele lach.
Is dat bij je in de buurt?
niet te persoonlijk nemen man, ik geloof je en snap het helemaalquote:Op donderdag 14 september 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet nee. Er zit een enorm verschil in wat ik heb gezien en wat Etienne heeft gezien. Geloof me.
Dank je.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je buitenkant ziet er in ieder geval beter uit dan die van E10![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |