En dan zegt het eitje :"Ja, ik zou dat best wel leuk vinden, weet je wel."quote:
Dan had hij om Lebensraum!!!!! gevraagd.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt fanatiek blijkt hij inderdaad niet te zijn, want Semih mocht van hem nog wel blijven. Een echte obersturmband führer had dat niet over z'n hart verkregen
Is wel heel doorzichtig...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik niet, ik verwacht via de rode telefoon nog een derde nominatie
Ik ook... had echt nog 1 of 2 bewoners op de bank verwacht.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:36 schreef n1ek het volgende:
de bewoners hebben de hoop in de rode telefoon ook opgegeven
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan zegt het eitje :"Ja, ik zou dat best wel leuk vinden, weet je wel."
Hallo. We hebben het hier over Jeroen die die telefoon op gaat nemen he.quote:
Oh, is Tanjalies er weer?!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook... had echt nog 1 of 2 bewoners op de bank verwacht.
Tanjalies uitte in een ander topic z'n verbazing, er zijn normaal gesproken iig 3 bewoners genomineerd, hij snapte niet dat Monique de dans is ontsprongen. Heeft 'ie wel een punt.
dr kunnen er nog makkelijk 1 of 2 bijkomen, vanaf maandag kan je pas stemmen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tanjalies uitte in een ander topic z'n verbazing, er zijn normaal gesproken iig 3 bewoners genomineerd, hij snapte niet dat Monique de dans is ontsprongen. Heeft 'ie wel een punt.
die kunnen ze toch niet pakken via de foon, want die begrijpt geen ene reet van wat ze zeggen!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hallo. We hebben het hier over Jeroen die die telefoon op gaat nemen he.
Oe, testosteron-gifje.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef Zw0rld het volgende:
[afbeelding]
Ze is en blijft een kjoetie![]()
![]()
![]()
Niet echt. Vorige keer waren er ook 2 genomineerden. Ze hebben nu de regels van BB1 weer opgepakt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoi Hoi.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oe, testosteron-gifje.![]()
Hai, mop!
Ik hoop dat Semih en Micheline ver komen, dus als die samen op de bank komen, krijg je een Bart/Sabine situatiequote:Op donderdag 14 september 2006 23:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
dr kunnen er nog makkelijk 1 of 2 bijkomen, vanaf maandag kan je pas stemmen.
2 op de bank zou ik ook wat weinig vinden
Wat heeft ze nou eigenlijk gedaan? Bitter weinig hoor. Beetje geflirt en geknuffeld. Niets wat je in een gemiddelde BB niet ziet.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker... Doe mij zo'n vrouw als Monique
"Waarom maakt dat rode ding nou geluid?!"quote:Op donderdag 14 september 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
die kunnen ze toch niet pakken via de foon, want die begrijpt geen ene reet van wat ze zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |