abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 september 2006 @ 00:48:36 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41822712
Sneijder dus in de belangstelling van Barca, dat wordt een flinke zak met geld in januari
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:50:48 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41822774
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:48 schreef rubbereend het volgende:
Sneijder dus in de belangstelling van Barca, dat wordt een flinke zak met geld in januari
Liever in de zomer. Voor minder dan 20 miljoen mag 'ie natuurlijk niet vertrekken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 september 2006 @ 00:53:08 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41822825
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:50 schreef twi het volgende:

[..]

Liever in de zomer. Voor minder dan 20 miljoen mag 'ie natuurlijk niet vertrekken.
nouja, als er veel geld komt............. Ik weet niet hoe de finanaciele cijfers er bij jullie voorstaan maar er moet gewoon elk jaar een transfer klapper gemaakt worden. En Barca heeft geld!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41822836
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:46 schreef Radegast het volgende:

[..]
Godzijdank hebben we Martin van Geel die hem niet zomaar laat vertrekken.
Houd van een lijntje.
pi_41822875
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nouja, als er veel geld komt............. Ik weet niet hoe de finanaciele cijfers er bij jullie voorstaan maar er moet gewoon elk jaar een transfer klapper gemaakt worden. En Barca heeft geld!
Met 10-15 miljoen mogen we blij zijn denk ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41822893
Voor dat geld mag hij lekker hier blijven.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:56:30 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41822905
Martin van Geel, en de banden met Barcelona zijn goed. 10-15 miljoen zou schandalig zijn. Zoals gezegd, vanaf 20 miljoen beginnen te praten. Of ruilen tegen Messi
pi_41822924
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Die van ons zijn veel beter dan die van jullie, als ik de verhalen mag geloven. Als het goed is kan Ajax het veroorloven Sneijder bijvoorbeeld niet te verkopen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41822959
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor dat geld mag hij lekker hier blijven.
Van mij ook, voor Zlatan kregen we ook veel te weinig.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41822966
Voor een bedrag boven de 15 miljoen (en dan niet in termijnen ) zou ik hem verkopen, denk ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 september 2006 @ 01:00:37 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41822990
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die van ons zijn veel beter dan die van jullie, als ik de verhalen mag geloven. Als het goed is kan Ajax het veroorloven Sneijder bijvoorbeeld niet te verkopen...
nouja, jullie hebben verkopen nodig om winst te maken. En alsgevolg van de beursnotering moet je daar wat aan doen. Bovendien loop je geld mis uit de CL...... dus het zal ergens vandaan meoten komen. Zonder transferklapper trek je de begroting ook niet dicht.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 15 september 2006 @ 01:01:49 #112
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41823011
Voordeel is alleen dat we waarschijnlijk ook niemand hoeven te kopen
pi_41823043
Er is een neven begroting opgesteld voor bij het niet halen van de CL. Deze gaat nu dus in werking, en moet niet veel verlies opleveren. Uitschakeling door IK Start zou volgens mij wél grote gevolgen hebben...
In Southern Sun
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 september 2006 @ 01:06:40 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41823113
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 01:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is een neven begroting opgesteld voor bij het niet halen van de CL. Deze gaat nu dus in werking, en moet niet veel verlies opleveren. Uitschakeling door IK Start zou volgens mij wél grote gevolgen hebben...
ligt vanaf nu heel erg aan de loting, blijf je van die pauper clubjes loten verdien je niks met TV geld, loot je straks een leuke spaanse, Engelse of Italiaanse ploeg in de groepsfase dan valt er nog wel wat te halen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41823255
Ajax moet minimaal kwart finale Uefa Cup halen om het missen van de CL financieel te compenseren, las ik ergens.
pi_41823291
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 01:12 schreef Radegast het volgende:
Ajax moet minimaal kwart finale Uefa Cup halen om het missen van de CL financieel te compenseren, las ik ergens.
Gebasseerd op alleen het startgeld van de CL neem ik aan?
Houd van een lijntje.
pi_41823318
Klopt...
In Southern Sun
pi_41825546
lol. van de uefa site
quote:
AFC Ajax will feel that they have one foot in the UEFA Cup group stage after earning a tremendous 5-2 win against IK Start in Norway.

Exemplary display
After losing out to Danish side FC København in UEFA Champions League qualifying, the Amsterdam giants were determined to avoid another slip-up in this UEFA Cup first-round tie and produced an exemplary display of attacking football to ensure they will start the return leg at the Amsterdam ArenA in a fortnight's time with five away goals to their name.

Opening strike
Klaas Jan Huntelaar got the visitors off to the ideal start with the opening goal of the game after 17 minutes, but Start were not too disheartened, levelling through a fine Marius Johnsen effort eleven minutes later. However, as Ajax grew in confidence, Swede Markus Rosenberg put them back in front two minutes before the interval.

Closing flurry
Undeterred, Start got back on level terms ten minutes after half-time, with Geir Fevang finishing at the far post, but the visitors turned up the pressure with Wesley Sneijder and Roger García scoring a goal apiece in the space of four minutes before Huntelaar rounded off a fine night's work for Ajax with an 87th-minute strike after great work from Ryan Babel.
Je zou gaan denken dat we goed gespeeld hebben
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_41825566
Inderdaad, alleen het startgeld staat al gelijk aan de kwartfinale Uefa cup.
Maar ik denk dat je er van uit mag gaan dat Ajax minimaal 6 punten pakt in de CL. (aanname, geen zekerheid).
Dat is dan ook weer een paar miljoen plus dat de reclameinkomsten en TV gelden een enorm stuk hoger liggen in de CL.
Volgens mij trek je dat niet gelijk zonder UEFA cup winst.

En Sneijder is dus naar alle waarschijnlijkheid vertrokken volgend seizoen, of nog erger, volgend jaar al. Zal ook denk ik niet tegen te houden zijn.
pi_41825599
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:46 schreef Radegast het volgende:
klinkt grappig maar Frank heeft toch gelijk", aldus Laporta.
Even een verkapte diss naar Rijkaard in dat stukje.

Ik hoop niet dat Sneijder verkocht gaat worden. Maar eerlijk is eerlijk, Barca is een mooie club voor hem en voor 20 miljoen zal Ajax er niet negatief tegenover staan. Als we dan het contract voor Roger met een jaar verlengen, kan hij volgend jaar Sneijder vervangen op die positie.

Maar ik heb liever dat hij blijft. De Sneijd

[ Bericht 6% gewijzigd door koningdavid op 15-09-2006 07:43:43 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41825799
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:59 schreef Radegast het volgende:
Voor een bedrag boven de 15 miljoen (en dan niet in termijnen ) zou ik hem verkopen, denk ik.
Je moet ook aan de toekomst van die jongen denken. Hij heeft lang voor Ajax gespeeld met hart en ziel, maar soms is het gewoon beter.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41825868
Ik geloof geen zwak van het Marca verhaal, heb het ook niet op de site zien staan...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:23:25 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41825896
Nog altijd ongeslagen dit seizoen in competitie, bekertoernooi, JC-schaal én UEFA Cup.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41825979
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik geloof geen zwak van het Marca verhaal, heb het ook niet op de site zien staan...
Dit soort dingen zullen ze er ook niet zo snel opzetten denk ik.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:41:45 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41826111
Toch wel genoten van Ryan Babel trouwens, als hij zijn huidige vorm weet vast te houden, gaan we nog veel moois aan hem beleven!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')