abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41821858
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:15 schreef twi het volgende:

[..]

Gebaseerd op lucht, Manucharyan heeft behalve een voorzet nog helemaal niks laten zien. Maarja, go with the flow met alle Rosenberg-afkrakers zou ik zeggen.
Tuurlijk, iemand met een zelfde mening is meteen een meeloper. (nee dat zeg je niet letterlijk maar daar komt het wel op neer)

Ik denk gewoon dat Manu een hele goede kan worden. Net als Babel en Mitea overigens.
pi_41821872
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:17 schreef devv05 het volgende:

[..]

Kun je voorstellen. In 10 minuten overtuigt Manu meer dan Rosenberg in 1,5 seizoen... Toen ie net kwam had ik vertrouwen in die jongen en nog steeds gun ik hem het allerbeste bij Ajax, maar tot nu toe werkt het gewoon niet en ik zie het ook niet echt meer goedkomen. Maarja, als spits achter KJH en als ie verder genoegen neemt met een 2e positie dan zie ik het probleem niet echt.
Je wil zeggen dat Rosenberg in die paar maanden vanaf december geen goede indruk maakte?

Owusu had toen tegen Japan ook leuke acties, nou dat is ook een schijtspeler. Met die armenier moet je het nog maar afwachten, ik heb weinig vertrouwen in hem maargoed
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:19:44 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41821896
quote:

[..]

Kun je voorstellen. In 10 minuten overtuigt Manu meer dan Rosenberg in 1,5 seizoen... Toen ie net kwam had ik vertrouwen in die jongen en nog steeds gun ik hem het allerbeste bij Ajax, maar tot nu toe werkt het gewoon niet en ik zie het ook niet echt meer goedkomen. Maarja, als spits achter KJH en als ie verder genoegen neemt met een 2e positie dan zie ik het probleem niet echt.
12 goals scoren in een eerste seizoen (alleen competitie) is gewoon prima. En dat gehype van Manucharyan en Mitea komt m'n neus inmiddels echt uit. Dat ventje zal echt talent hebben hoor, maar mensen die hem inmiddels liever op 9 zien dan Rosenberg die kunnen beter gaan sjoelen.
pi_41821935
quote:

[..]

Je kan echt niet ontkennen dat Rosenberg na de komst van Huntelaar gewoon een goed half seizoen heeft gedraaid op linksbuiten. Goede acties, vertrouwen, goals en zelfs voorzetten met links. Hij is absoluut geen type om de laatste 20min in te vallen en even de wedstrijd om te gooien, maar om te zeggen dat ie nog helemaal niets heeft laten zien Hou op zeg.

Spelers als Rosenberg, Babel en Rosales zijn mensen die je vertrouwen nodig hebben en dan gaan presteren. Je ziet het nu aan Babel en Rosales, voetballen stuk gemakkelijker, vrijer en met meer vertrouwen. Dan gaat alles beter. Rosenberg heeft dat vertrouwen nog niet, voelt de druk en gaat daar dan niet beter van voetballen omdat hij te graag wil. Daarom is het nou zo mooi dat ie gescoord heeft. Het is een zeer bruikbare speler die behoorlijk uit de voeten kan, zeker op linksbuiten.
pi_41821957
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:19 schreef twi het volgende:

[..]

12 goals scoren in een eerste seizoen (alleen competitie) is gewoon prima. En dat gehype van Manucharyan en Mitea komt m'n neus inmiddels echt uit. Dat ventje zal echt talent hebben hoor, maar mensen die hem inmiddels liever op 9 zien dan Rosenberg die kunnen beter gaan sjoelen.
MITEAAAAAAAAA WHOHOOOOOO
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:23:03 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41821989
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef devv05 het volgende:

[..]

Tuurlijk, iemand met een zelfde mening is meteen een meeloper. (nee dat zeg je niet letterlijk maar daar komt het wel op neer)

Ik denk gewoon dat Manu een hele goede kan worden. Net als Babel en Mitea overigens.
Het valt me alleen heel erg op dat Rosenberg sinds het verkopen van Charisteas echt tot op het bot afgekraakt lijkt te worden. En dat is volledig onterecht, aangezien hij gewoon een goed seizoen heeft gedraaid afgelopen seizoen. Het is geen KJH, maar dat is niemand in de Nederlandse competitie.
pi_41822021
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

MITEAAAAAAAAA WHOHOOOOOO
Hopelijk geeft hij wat betere voorzetten met Klaas in de spits
pi_41822026
Manucharyan de nieuwe Maradonna!
Houd van een lijntje.
pi_41822033
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je kan echt niet ontkennen dat Rosenberg na de komst van Huntelaar gewoon een goed half seizoen heeft gedraaid op linksbuiten. Goede acties, vertrouwen, goals en zelfs voorzetten met links. Hij is absoluut geen type om de laatste 20min in te vallen en even de wedstrijd om te gooien, maar om te zeggen dat ie nog helemaal niets heeft laten zien Hou op zeg.
Hij deed het goed qua assists maar als spits niet echt. Hij is zeker nuttig als back-up hoor, maar ik vind 'm als basisspits gewoon tekort komen. Althans, hij heeft me niet kunnen overtuigen.
quote:
Spelers als Rosenberg, Babel en Rosales zijn mensen die je vertrouwen nodig hebben en dan gaan presteren. Je ziet het nu aan Babel en Rosales, voetballen stuk gemakkelijker, vrijer en met meer vertrouwen. Dan gaat alles beter. Rosenberg heeft dat vertrouwen nog niet, voelt de druk en gaat daar dan niet beter van voetballen omdat hij te graag wil. Daarom is het nou zo mooi dat ie gescoord heeft. Het is een zeer bruikbare speler die behoorlijk uit de voeten kan, zeker op linksbuiten.
Vertrouwen is voor elke speler belangrijk. Rosales is ook een leuk discussiepunt overigens. Ik vind 'm nog vrij wisselvallig en te weinig de achterlijn halen/zn man passeren.
pi_41822077
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Manucharyan de nieuwe Maradonna!
met 1 n
pi_41822079
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Manucharyan de nieuwe Maradona!
Verdorie, zit ie aan de shit?
pi_41822085
Rosales moet het gewoon van ze momenten hebben, de ene keer geeft hij prachtige voorzetten en maakt hij goede acties en de andere keer raakt hij geen pepernoot zoals vandaag bijv. Hij is idd te wisselvallig, daar zal hij toch wel wat aan moeten doen.
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:28:09 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41822149
Rosales speelt redelijk, niet meer dan dat. Babel heeft een opleving a la die van vorig seizoen, maar heeft ook periodes waarin 'ie geen pepernoot raakt. KJH is geen discussiepunt, ook al raakt 'ie geen pepernoot. Dus samen met die twee moet Rosenberg wat mij betreft uitmaken wie er in de basis staat. Dan kunnen Manucharyan en Mitea beiden langzaam lekker laten zien of ze ook basis-materiaal zouden kunnen worden. Een trucje en een voorzetje is leuk, maar vooralsnog hebben deze 3 gasten (4 dus eigenlijk) gewoon laten zien dat het om hen moet gaan wat betreft een basisplek. Kan je Perez niet als linksbuiten, maar gewoon als concurrent van Sneijder op 10 beschouwen.
pi_41822175
Met Babel is het idd ook nog maar afwachten, vorig jaar begon hij ook zo goed en daarna ging het bergafwaarts.

Al heb ik wel het gevoel dat hij sinds ten Cate eris zich wel beter op zijn gemak voelt.
pi_41822188
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:26 schreef Radegast het volgende:

[..]

Verdorie, zit ie aan de shit? [afbeelding]

Dat moge duidelijk zijn
Houd van een lijntje.
pi_41822239
Als Babel invalt is ie veel gevaarlijker dan als ie een hele wedstrijd speelt.
pi_41822318
Niet helemaal mee eens. Hij stond zondag in de basis en heeft een prima wedstrijd gespeeld.

Ik denk dat dit zijn seizoen gaat worden.
pi_41822395
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:33 schreef devv05 het volgende:
Niet helemaal mee eens. Hij stond zondag in de basis en heeft een prima wedstrijd gespeeld.

wat hij zegt.
pi_41822404
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:33 schreef devv05 het volgende:

Idd, tegen RKC speelde hij ook goed als basisspeler
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:37:12 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41822444
Elke linie is er wat mij betreft trouwens maar 1 vaste speler. Stam, Gabri en Huntelaar. De rest mag wat mij betreft aan de vorm van de dag liggen. Gabri maakt een ongelofelijk goede indruk op me, en Sneijder lijkt nog te wisselvallig.

Wesley, laat Roger nou eens een keertje een vrije trap nemen!
pi_41822500
Sneijder hoort toch wel in de basis zeg, is tot nu toe 1 van de beste van Ajax dit seizoen. Zijn spelhervattingen worden trouwens ook steeds beter.
pi_41822528
Sneijder en Vermaelen zijn ook zekerheidjes inderdaad.
Houd van een lijntje.
pi_41822608
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Sneijder en Vermaelen zijn ook zekerheidjes inderdaad.
Eens.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:44:51 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41822626
Sneijder vind ik zeker geen zekerheidje. Zoals hij nu speelt is het prima en speelt hij gewoon, maar hij heeft periodes waarbij hij gewoon niet goed speelt.

Nu gaat het bijvoorbeeld goed, en had 'ie 2 goeie afstandsschoten en wat goaltjes, maar schiet 'ie alles uit de 2e lijn, ook al heeft 'ie een afspeelmogelijkheid. En z'n spelhervattingen vandaag waren aardig, maar vooral z'n corners zijn eigenlijk meer bij regel gewoon een drama, veel te laag bij de 1e paal.

Het zou Sneijder sieren om een keer zulke spelhervattingen af te staan aan andere spelers. Zeker als het een wedstrijdje niet lukt. In zo'n geval heb ik eigenlijk het gevoel alsof 'ie dat niet doet omdat hij voor zichzelf wat wil bewijzen. Maar na 2 slechte voortzettingen mag wat mij betreft wel doorgegaan worden naar nummer 2 op de lijst.

Vermaelen is al wat zekerder, maar wat mij betreft goed uitwisselbaar met Heitinga.
pi_41822666
quote:
Sneijder in beeld bij Barcelona

In een artikel in het Spaanse sportblad "Marca" verteld voorzitter van FC Barcelona Joan Laporta zeer gecharmeerd te zijn van Wesley Sneijder.

"Sneijder is een speler met heel veel mogelijkheden, hij is tweebenig, heeft een geweldig schot en een prachtige vrije trap. Ook kan hij op veel posities gezet worden vanwege zijn tweebenigheid", zegt Laporta.

"Frank (Rijkaard) heeft me wel eens eerder op gewezen dat dat kleine mannetje een grote zou worden, klinkt grappig maar Frank heeft toch gelijk", aldus Laporta.

"We zullen hem nog blijven volgen tot aan de winterstop dan kunnen we zien hoe hij zich ontwikkeld, als het ons bevalt dan gaan we eens met Ajax om de tafel zitten", nogmaals Laporta.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')