Tuurlijk, iemand met een zelfde mening is meteen een meeloper. (nee dat zeg je niet letterlijk maar daar komt het wel op neer)quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:15 schreef twi het volgende:
[..]
Gebaseerd op lucht, Manucharyan heeft behalve een voorzet nog helemaal niks laten zien. Maarja, go with the flow met alle Rosenberg-afkrakers zou ik zeggen.
Je wil zeggen dat Rosenberg in die paar maanden vanaf december geen goede indruk maakte?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kun je voorstellen. In 10 minuten overtuigt Manu meer dan Rosenberg in 1,5 seizoen... Toen ie net kwam had ik vertrouwen in die jongen en nog steeds gun ik hem het allerbeste bij Ajax, maar tot nu toe werkt het gewoon niet en ik zie het ook niet echt meer goedkomen. Maarja, als spits achter KJH en als ie verder genoegen neemt met een 2e positie dan zie ik het probleem niet echt.
12 goals scoren in een eerste seizoen (alleen competitie) is gewoon prima. En dat gehype van Manucharyan en Mitea komt m'n neus inmiddels echt uit. Dat ventje zal echt talent hebben hoor, maar mensen die hem inmiddels liever op 9 zien dan Rosenberg die kunnen beter gaan sjoelen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kun je voorstellen. In 10 minuten overtuigt Manu meer dan Rosenberg in 1,5 seizoen... Toen ie net kwam had ik vertrouwen in die jongen en nog steeds gun ik hem het allerbeste bij Ajax, maar tot nu toe werkt het gewoon niet en ik zie het ook niet echt meer goedkomen. Maarja, als spits achter KJH en als ie verder genoegen neemt met een 2e positie dan zie ik het probleem niet echt.
Je kan echt niet ontkennen dat Rosenberg na de komst van Huntelaar gewoon een goed half seizoen heeft gedraaid op linksbuiten. Goede acties, vertrouwen, goals en zelfs voorzetten met links. Hij is absoluut geen type om de laatste 20min in te vallen en even de wedstrijd om te gooien, maar om te zeggen dat ie nog helemaal niets heeft laten zienquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
MITEAAAAAAAAA WHOHOOOOOOquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:19 schreef twi het volgende:
[..]
12 goals scoren in een eerste seizoen (alleen competitie) is gewoon prima. En dat gehype van Manucharyan en Mitea komt m'n neus inmiddels echt uit. Dat ventje zal echt talent hebben hoor, maar mensen die hem inmiddels liever op 9 zien dan Rosenberg die kunnen beter gaan sjoelen.
Het valt me alleen heel erg op dat Rosenberg sinds het verkopen van Charisteas echt tot op het bot afgekraakt lijkt te worden. En dat is volledig onterecht, aangezien hij gewoon een goed seizoen heeft gedraaid afgelopen seizoen. Het is geen KJH, maar dat is niemand in de Nederlandse competitie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk, iemand met een zelfde mening is meteen een meeloper. (nee dat zeg je niet letterlijk maar daar komt het wel op neer)
Ik denk gewoon dat Manu een hele goede kan worden. Net als Babel en Mitea overigens.
Hij deed het goed qua assists maar als spits niet echt. Hij is zeker nuttig als back-up hoor, maar ik vind 'm als basisspits gewoon tekort komen. Althans, hij heeft me niet kunnen overtuigen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan echt niet ontkennen dat Rosenberg na de komst van Huntelaar gewoon een goed half seizoen heeft gedraaid op linksbuiten. Goede acties, vertrouwen, goals en zelfs voorzetten met links. Hij is absoluut geen type om de laatste 20min in te vallen en even de wedstrijd om te gooien, maar om te zeggen dat ie nog helemaal niets heeft laten zienHou op zeg.
Vertrouwen is voor elke speler belangrijk. Rosales is ook een leuk discussiepunt overigens. Ik vind 'm nog vrij wisselvallig en te weinig de achterlijn halen/zn man passeren.quote:Spelers als Rosenberg, Babel en Rosales zijn mensen die je vertrouwen nodig hebben en dan gaan presteren. Je ziet het nu aan Babel en Rosales, voetballen stuk gemakkelijker, vrijer en met meer vertrouwen. Dan gaat alles beter. Rosenberg heeft dat vertrouwen nog niet, voelt de druk en gaat daar dan niet beter van voetballen omdat hij te graag wil. Daarom is het nou zo mooi dat ie gescoord heeft. Het is een zeer bruikbare speler die behoorlijk uit de voeten kan, zeker op linksbuiten.
met 1 nquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Manucharyan de nieuwe Maradonna!
Verdorie, zit ie aan de shit?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Manucharyan de nieuwe Maradona!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verdorie, zit ie aan de shit? [afbeelding]
wat hij zegt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:33 schreef devv05 het volgende:
Niet helemaal mee eens. Hij stond zondag in de basis en heeft een prima wedstrijd gespeeld.
Ik denk dat dit zijn seizoen gaat worden.
Idd, tegen RKC speelde hij ook goed als basisspelerquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:33 schreef devv05 het volgende:
Niet helemaal mee eens. Hij stond zondag in de basis en heeft een prima wedstrijd gespeeld.
Ik denk dat dit zijn seizoen gaat worden.
Eens.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Sneijder en Vermaelen zijn ook zekerheidjes inderdaad.
quote:Sneijder in beeld bij Barcelona
In een artikel in het Spaanse sportblad "Marca" verteld voorzitter van FC Barcelona Joan Laporta zeer gecharmeerd te zijn van Wesley Sneijder.
"Sneijder is een speler met heel veel mogelijkheden, hij is tweebenig, heeft een geweldig schot en een prachtige vrije trap. Ook kan hij op veel posities gezet worden vanwege zijn tweebenigheid", zegt Laporta.
"Frank (Rijkaard) heeft me wel eens eerder op gewezen dat dat kleine mannetje een grote zou worden, klinkt grappig maar Frank heeft toch gelijk", aldus Laporta.
"We zullen hem nog blijven volgen tot aan de winterstop dan kunnen we zien hoe hij zich ontwikkeld, als het ons bevalt dan gaan we eens met Ajax om de tafel zitten", nogmaals Laporta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |