abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41820885
Markus Rosenberg !!!
pi_41820947
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Markus Rosenberg !!!
Verkopen in de winterstop, ging weer totaal geen dreiging van uit.
pi_41820962
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:49 schreef devv05 het volgende:
Gewoon onderschatting en weinig inzet. Kwaliteit is er genoeg, dat was zondag duidelijk te zien Maar Heitinga doet het veel beter centraal dan rechtsback en Urby is de laatste tijd niet goed bezig als linksback. De eerste goal was gewoon een fout van Rosales die zn man liet lopen.

De tweede was onze verdediging gewoon een puinhoop, geen idee waar ze mee bezig waren.
Eigenlijk zou Ajax weer het ouderwetse 3-4-3 moeten gaan spelen. Onze backs zijn zo ongeveer altijd de zwakste schakels in wedstrijden.

Heitinga, Stam, Vermaelen achterin. En dan Urby op het middenveld met Roger, Gabri en Sneijder.
pi_41820994
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:52 schreef devv05 het volgende:

[..]

Denk dat dat ook gaat gebeuren, die stond vandaag duidelijk in de etalage...
pi_41821071
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:31 schreef devv05 het volgende:

Als 1 man wat riep hoorde je het al daar, volgens mij stond er gewoon een microfoon pal voor.
Was bij Grenland-Feyenoord ook
pi_41821095
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef Radegast het volgende:

[..]

Denk dat dat ook gaat gebeuren, die stond vandaag duidelijk in de etalage...
Daar snap ik dus niks van he?

Willem van Hanegem (die duidelijk een hekel heeft aan Ten Cate) beweerde ook al dat Ten Cate niet meende dat hij Babel rust gunde maar dat hij Rosenberg in de etalage wilde zetten.

Dat lijkt me zo'n onzin.

Ten eerste: Waarom zit je iemand pas in de etalage NET na de deadline? Waarom zat hij net VOOR de deadline op de tribune, als ze hem zo graag wilden verkopen?

Ten tweede: Waarom zit je iemand in de etalage in een nietszeggende wedstrijd tegen een Noorse subtopper? Geen hond (buiten Nederland en Noorwegen) let daar op

Ten derde: Als Ajax Rosenberg wil verkopen, wie blijven er dan over voor de spits?

Dat Willem alles er aan doet om Henk ten Cate te bekritiseren, ok, maar dat mensen die onzin nog overnemen verbaast mij.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41821150
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:56 schreef koningdavid het volgende:

Ten derde: Als Ajax Rosenberg wil verkopen, wie blijven er dan over voor de spits?
Harry was nr5 dus dan hou je er nog 3 over
pi_41821167
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:52 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hij scoort anders wel Agh, het was niet best nee maar dat gold voor nog wel meer spelers vanavond.

Mauro staat er zondag naast denk ik:
quote:

Ten Cate: 'Spelers hebben verzaakt'
Donderdag 14 september, door SV, Amsterdam, 23.03u GMT+01.00, RTL

Henk ten Cate liet na afloop tegenover de camera's van RTL weten dat hij niet tevreden was over de inzet van sommige spelers. Zo verzaakte met name Rosales opzichtig.

Ten Cate wisselde de Argentijn dan ook voor rust. 'Hij luisterde niet naar mij en dan valt er nog een goal uit ook. Dan is het basta', aldus Ten Cate, die niet tevreden was.

'Je moet zo'n wedstrijd met 0-7 a 0-8 winnen en geen goals tegenkrijgen. Er komen toch 250 fans uit Amsterdam op dit duel af', zei hij kritisch naar zijn ploeg toe.
Waar Henk die 250 man zag weet ik niet maargoed
pi_41821418
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hij scoort anders wel Agh, het was niet best nee maar dat gold voor nog wel meer spelers vanavond.
Nette goal inderdaad, maar verder geen enkele dreiging in tegenstelling tot bijvoorbeeld Babel en zelfs Rosales is gevaarlijker ondanks dat ie kut speelde. Hij komt gewoon tekort, hoezeer ik hem het ook gun...
quote:
Mauro staat er zondag naast denk ik:
Terecht, de 1-1 was zijn schuld.
quote:
Waar Henk die 250 man zag weet ik niet maargoed
Waren er kleine 200 geloof ik. Ach, boeie.
pi_41821458
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:56 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Daar snap ik dus niks van he?

Willem van Hanegem (die duidelijk een hekel heeft aan Ten Cate) beweerde ook al dat Ten Cate niet meende dat hij Babel rust gunde maar dat hij Rosenberg in de etalage wilde zetten.

Dat lijkt me zo'n onzin.

Ten eerste: Waarom zit je iemand pas in de etalage NET na de deadline? Waarom zat hij net VOOR de deadline op de tribune, als ze hem zo graag wilden verkopen?

Ten tweede: Waarom zit je iemand in de etalage in een nietszeggende wedstrijd tegen een Noorse subtopper? Geen hond (buiten Nederland en Noorwegen) let daar op

Dat Willem alles er aan doet om Henk ten Cate te bekritiseren, ok, maar dat mensen die onzin nog overnemen verbaast mij.
Jemig, wat veel vragen ineens.

Waarom je iemand in de etalage zet NET na de deadline? Omdat dit de echt eerste tegenstander was van niveautje Eerste Divisie, je wilt toch dat wanneer je iemand in de etalage zet dattie een beetje een indruk achterlaat anders koopt geen hond zo'n speler.

Waarom ze hem niet in de etalage zetten (dus opstellen) VOOR de deadline? Waarschijnlijk omdat Henk de wedstrijden VOOR de deadline te belangrijk vond, en hij geen vertrouwen had dat Rosenberg in die wedsrijden kon brengen wat nodig was.

Wie er overblijven voor de spitspositie als Rosenberg weg zou moeten? KJH, Babel en Poepon. Meer dan voldoende.

En dat De Kromme een hekel heeft aan Ten Cate is nieuw voor mij eigenlijk.
pi_41821548
Tegen Kopenhagen viel Rosenberg gewoon in, dan wil je hem niet kwijt want dan mag hij namelijk niet meer europees spelen bij een andere club. Dat deden ze met Charisteas bijvoorbeeld wel.
pi_41821596
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:08 schreef Jasza het volgende:
Tegen Kopenhagen viel Rosenberg gewoon in, dan wil je hem niet kwijt want dan mag hij namelijk niet meer europees spelen bij een andere club. Dat deden ze met Charisteas bijvoorbeeld wel.
dan kan hij wel UEFA Cup spelen hoor.
pi_41821621
nee toch?
pi_41821624
En dan heb je nog Manucharyan. Kan ook als spits spelen.
pi_41821660
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:10 schreef Nashje het volgende:
En dan heb je nog Manucharyan. Kan ook als spits spelen.
Rosenberg staat nog echt wel boven Manucharyan hoor, laat Manu maar eerst een tijd fit blijven en is goed gaan spelen want overtuigd heeft hij me dus niet Nog een blessure en ik zeg, verkopen die hap
pi_41821679
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:11 schreef Jasza het volgende:

[..]

Rosenberg staat nog echt wel boven Manucharyan hoor, laat Manu maar eerst een tijd fit blijven en is goed gaan spelen want overtuigd heeft hij me dus niet Nog een blessure en ik zeg, verkopen die hap
Ik heb meer vertrouwen in Manu dan in Rosenberg.
pi_41821701
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nou ik niet
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:14:17 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41821742
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef Radegast het volgende:
Wie er overblijven voor de spitspositie als Rosenberg weg zou moeten? KJH, Babel en Poepon. Meer dan voldoende.

Kom op he, dat meen je toch niet serieus? Dat Babel het nu leuk doet vanaf links wil niet zeggen dat hij gelijk een goede vervanger is voor KJH. Ja, ik vind Rosenberg dat meer. Hij scoort vandaag gewoon, dat is prima. Hij speelt niet best, maar wie wel? KJH stond 2 keer goed en scoorde 2 keer, maar was voor de rest ook onzichtbaar.

Al dat gezeur op Rosenberg *. Hadden we hem maar verkocht dit, hij kan echt niks dat, zet hem lekker in de etalage zus, waarom Charisteas wel en Rosenberg niet zo. Kom op, die jongen heeft nu 1 partij mogen spelen na 3 maanden. Hij raakt weinig ballen, maar eentje jast 'ie gewoon het net in. Je moet nu echt niet van 'm gaan verwachten dat hij in deze belabberde klotewedstrijd ineens het team op sleeptouw neemt.

* Reactie in het algemeen, niet op jouw post in het bijzonder
pi_41821775
quote:

[..]

Gebaseerd op die 10 blessurevrije minuten?
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:15:49 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41821781
quote:

[..]

Gebaseerd op lucht, Manucharyan heeft behalve een voorzet nog helemaal niks laten zien. Maarja, go with the flow met alle Rosenberg-afkrakers zou ik zeggen.
pi_41821802
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:15 schreef twi het volgende:

[..]

Gebaseerd op lucht, Manucharyan heeft behalve een voorzet nog helemaal niks laten zien. Maarja, go with the flow met alle Rosenberg-afkrakers zou ik zeggen.
Idd, Rosenberg zijn cijfers waren vorig seizoen gewoon goed en zijn nu op zijn speeltijd gebaseerd ook niet slecht.
pi_41821806
Babel! . En Mitea! Dat zijn mijn keuzes op links.
pi_41821811
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:11 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat Rosenberg onder Manu staat hoor. Manu is al een hele tijd fit hoor . En hoe kan hij je overtuigen als ie de kans niet krijgt .
pi_41821813
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kun je voorstellen. In 10 minuten overtuigt Manu meer dan Rosenberg in 1,5 seizoen... Toen ie net kwam had ik vertrouwen in die jongen en nog steeds gun ik hem het allerbeste bij Ajax, maar tot nu toe werkt het gewoon niet en ik zie het ook niet echt meer goedkomen. Maarja, als spits achter KJH en als ie verder genoegen neemt met een 2e positie dan zie ik het probleem niet echt.
pi_41821845
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

In die 10 minuten heeft ie wel laten zien wat ie kan, en die jongen is nog maar 18. Tering, wat gaat hij goed worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')