abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41818160
Ik ben blij dat het 2-5 geworden is
Maar het was geen beste wedstrijd
pi_41818187
Het spel maakt niet uit. We zijn door.
lollig
pi_41818316
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:41 schreef VoreG het volgende:
Ik durf 100% zeker te zeggen dat we nu wel doorgaan
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 14 september 2006 @ 22:46:20 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41818329
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Het spel maakt niet uit. We zijn door.
  donderdag 14 september 2006 @ 22:54:26 #30
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_41818630
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:41 schreef VoreG het volgende:
Ik durf bijna zeker te zeggen dat we nu wel doorgaan
ik wacht nog even 60 speelminuten met die bewering

Vijf keer scoren in een uitwedstrijd is gewoon goed. Hopelijk vergeten ze niet de fouten die er gemaakt werden in het eerste uur van de wedstrijd.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_41818699
2-5, lekkere overwinning.

Ik maak me niet druk. Het enige dat je de Ajacieden kan kwalijk nemen is dat ze af en toe veel te laconiek waren. Misschien kwam dat door het lege stadion, of de matige tegenstander, maar ik maak maar daar niet zoveel zorgen over.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41818917
Henk is boos.
Houd van een lijntje.
pi_41818985
Als we het nog weggeven is Henk pleite.
Houd van een lijntje.
pi_41819009
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk is boos.
Was hij op RTL7? Wat zei hij dan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41819074
"We hadden geen doelpunten tegen mogen krijgen, en er zelf 2 of 3 bij moeten maken" op een boze toon.

En Rosales kreeg er ook flink van langs. "Moet luisteren, en niet zn mannetje laten lopen" of iets in die trant.
Houd van een lijntje.
pi_41819279
Henk heeft wel gelijk. Het was erg slordig vaak.
pi_41819361
Ja, Henk heeft zeker gelijk.

Ik kan me alleen fijnere dingen indenken dan een boze Henk. Lijkt me geen pretje.
pi_41819379
Het was inderdaad rosales die bij de 1e goal niet meeliep waardoor zijn tegenstander vrij kon inschieten
AFC Ajax
pi_41819416
Het was een van de slechtste wedstrijden die ik Ajax de afgelopen jaren heb zien spelen. Ik vroeg me echt heel vaak af waar ze in godsnaam mee bezig waren. Zelfs Stam leverde zo alle ballen in... Gauw vergeten en op naar de volgende wedstrijd, zondag was het wel goed dus ik hou het maar op onderschatting...
pi_41819514
Het was vooral opvallend dat veel geroutieneerde spelers het lieten afweten. Ook Roger was vrij belabberd, vooral toen hij in de punt-naar-achteren speelde.
  donderdag 14 september 2006 @ 23:16:47 #41
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41819517
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef twi het volgende:
Ik vraag me dan alleen af wat Roger precies goed deed? Want al z'n passes, ja allemaal, kwam voor de voeten van lui van IK Start.
Hij schoot er één in
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41819578
Ik ben vanavond alleen nog maar nog meer fan geworden van Babel.

Hoe onzelfzuchtig kun je zijn als spits? 3 goede assists...
pi_41820143
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:13 schreef devv05 het volgende:
Het was een van de slechtste wedstrijden die ik Ajax de afgelopen jaren heb zien spelen. Ik vroeg me echt heel vaak af waar ze in godsnaam mee bezig waren. Zelfs Stam leverde zo alle ballen in... Gauw vergeten en op naar de volgende wedstrijd, zondag was het wel goed dus ik hou het maar op onderschatting...
Het was zeker niet goed maar helaas heb ik het zeker wel erger gezien.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41820642
Die heb ik dan alweer verdrongen. Ik vond het echt zwaar dramatisch. Maarja wil het liever gewoon vergeten, de 2-5 uitslag verhult het nog een klein beetje
pi_41820694
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef devv05 het volgende:
Die heb ik dan alweer verdrongen.
Dan heb je zowat 90% van het vorig seizoen verdrongen.
Houd van een lijntje.
pi_41820744
Ik denk dat maar weinig wedstrijden van vorig seizoen van zo'n slecht niveau waren als deze, maar goed
  donderdag 14 september 2006 @ 23:47:29 #47
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_41820761
3 punten en op naar de groepsfase. Gewoon lekker in het tournooi groeien en dan winnen die cup.
Life is what you make it.
pi_41820766
in het eerste kwartier vond ik ze sterk spelen. daarna vervielen ze in overmatige slordigheid en onoplettendheid.
pi_41820811
Geruststellend is dat het zwakke spel niets met een gebrek aan kwaliteit te maken had. Het was duidelijk te zien dat als Ajax even hun best deed dat ze gelijk door de Noorse defensie sneden.

Het zwakke spel had alles te maken met slordigheid en laconiek spel. Daar hebben zelfs de beste ploegen wel eens last van.
pi_41820858
Gewoon onderschatting en weinig inzet. Kwaliteit is er genoeg, dat was zondag duidelijk te zien Maar Heitinga doet het veel beter centraal dan rechtsback en Urby is de laatste tijd niet goed bezig als linksback. De eerste goal was gewoon een fout van Rosales die zn man liet lopen.

De tweede was onze verdediging gewoon een puinhoop, geen idee waar ze mee bezig waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')