quote:Op donderdag 14 september 2006 22:41 schreef VoreG het volgende:
Ik durf 100% zeker te zeggen dat we nu wel doorgaan
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Het spel maakt niet uit. We zijn door.
ik wacht nog even 60 speelminuten met die beweringquote:Op donderdag 14 september 2006 22:41 schreef VoreG het volgende:
Ik durf bijna zeker te zeggen dat we nu wel doorgaan
Was hij op RTL7? Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk is boos.
Hij schoot er één inquote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef twi het volgende:
Ik vraag me dan alleen af wat Roger precies goed deed? Want al z'n passes, ja allemaal, kwam voor de voeten van lui van IK Start.
Het was zeker niet goed maar helaas heb ik het zeker wel erger gezien.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:13 schreef devv05 het volgende:
Het was een van de slechtste wedstrijden die ik Ajax de afgelopen jaren heb zien spelen. Ik vroeg me echt heel vaak af waar ze in godsnaam mee bezig waren. Zelfs Stam leverde zo alle ballen in... Gauw vergeten en op naar de volgende wedstrijd, zondag was het wel goed dus ik hou het maar op onderschatting...
Dan heb je zowat 90% van het vorig seizoen verdrongen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef devv05 het volgende:
Die heb ik dan alweer verdrongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |