Niet zo zeuren, hij heeft gelijk..quote:Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef het_fokschaap het volgende:
ben je verliefd ?
zo niet, wat is het discussiepunt in dit topic ?
mja, ook bij een horoscoop of andere persoonlijkheidsanalyse vindt men zichzelf vaak in algemene vleierijquote:Op donderdag 14 september 2006 21:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, hij heeft gelijk..
Mannen kunnen dat niet handelen, dus laat God dat aan de vrouw over.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:49 schreef Aoristus het volgende:
wat een vreselijk topic. Als vrouwen zo perfect waren, dan hoefden zij niet maandelijks te bloeden en werden zij nooit zwanger..
Ik ben ook ernstig gaan twijfelen.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
Als dat een checklist is, ben ik geen vrouw
En dus kunnen we elk onze eigen weg gaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:50 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat niet handelen, dus laat God dat aan de vrouw over.
Tadaa, perfectie.
Zaad lozen en doorlopen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En dus kunnen we elk onze eigen weg gaan?
Waarbij goed behandelen natuurlijk ook de dagelijkse opvoedkundige tik is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef Triggershot het volgende:De Profeet Sallalahu 'alaihi wasalam heeft gezegd: 'Druk elkaar op het hart om vrouwen goed te behandelen' (Moesliem)
![]()
Onzin blaterquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarbij goed behandelen natuurlijk ook de dagelijkse opvoedkundige tik is.
Wie, ik of jij?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is toch zo. Verdiep je er maar eens in.
Whehe, wie is de grondlegger van de Sharia?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Je weet overduidelijk niets van de sharia.
Er is geen duidelijke grondlegger. Dat is ook niet zo vreemd, omdat het een erg los rechtsstelsel betreft zonder overkoepelend bindend orgaan - zoals bij ons bv de Hoge Raad.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Whehe, wie is de grondlegger van de Sharia?
Wat een onzin, grondlegger is Mohammed zoals het is opgenomen in de Koran en Hadith.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Er is geen duidelijke grondlegger. Dat is ook niet zo vreemd, omdat het een erg los rechtsstelsel betreft zonder overkoepelend bindend orgaan - zoals bij ons bv de Hoge Raad.
Doe niet zo onbenullig. Leer eerst maar eens wat een rechtsstelsel is. Dan praten we verder.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat een onzin, grondlegger is Mohammed zoals het is opgenomen in de Koran en Hadith.
Lees jij eerst even hoe de sharia in elkaar zit en wat het zegt over vrouwen slaan, dan praten we verder.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Doe niet zo onbenullig. Leer eerst maar eens wat een rechtsstelsel is. Dan praten we verder.
Tsjaah als mensen met onzin komen aankakkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:19 schreef NanKing het volgende:
Zulks een gezelligheid in zo'n mooi topic.
Ach meneertje is moslim en daarom deskundigquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lees jij eerst even hoe de sharia in elkaar zit en wat het zegt over vrouwen slaan, dan praten we verder.
Onze wegen gingen nooit samenquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach meneertje is moslim en daarom deskundig. Dag onbenul, onze wegen scheiden hier.
zit veel onzin tussen, maar goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:04 schreef het_fokschaap het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia
klaar ! ontopic weer
misschien moet je daar dan maar een apart topic over openen of wiki updatenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zit veel onzin tussen, maar goed
Neuh, komen weer van die gare gasten op af zoals het vorige topic, im donequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien moet je daar dan maar een apart topic over openen of wiki updaten
Haal mijn gezeik er plz uit danquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:23 schreef Alicey het volgende:
De topic heeft zo'n mooie OP, en er wordt vervolgens zoo off-topic gediscussieerd!
Jij uit je wel eens vaker negatief over de vrouw. En dan jouw bijdrage in de Fuifduif-topics. Vraag me toch wat af wat er gebeurd is in jouw levenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
Overigens: alleen een homo kan zo'n stukje schrijven, die heeft nog nooit met de verdorven kanten van de vrouw te maken gehad.
Maar in werkelijkheid vindt je ons best lief... Soms... Toch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef Doffy het volgende:
Waarover zou er anders gediscussieerd moeten worden? Dankzij die OP zou ik bij elke kritische kanttekening onmiddelijk door Harpijen verscheurd worden
In 't algemene geval welquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar in werkelijkheid vindt je ons best lief... Soms... Toch?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
In 't algemene geval welEn jou natuurlijk in het bijzonder
![]()
Niet iedere vrouw is zo, er zitten ook lieve, goede exemplaren tussenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef Doffy het volgende:
Waarover zou er anders gediscussieerd moeten worden? Dankzij die OP zou ik bij elke kritische kanttekening onmiddelijk door Harpijen verscheurd worden
Je bent helemaal niet deskundiger. Om rechtsstelsels/wetten/voorschriften e.d. écht te kunnen lezen/begrijpen moet je jurist zijn, en dat ben jij niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onze wegen gingen nooit samen
Wat sharia betreft ben tock wel deskundiger als jij ja
Mens, wat hier boven staat is een hagiografisch geschriftquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:25 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Jij uit je wel eens vaker negatief over de vrouw. En dan jouw bijdrage in de Fuifduif-topics. Vraag me toch wat af wat er gebeurd is in jouw leven![]()
Wat een waanzin.quote:Op zondag 17 september 2006 15:16 schreef alien8ed het volgende:
@Triggershot: suc6 met het uitleggen van je geloof en je bedoelingen aan oren die niet willen horen en ogen die niet willen zien.
Ik doe niets triest. Ik leg alleen maar duidelijk uit dat kennis niet een geloofskwestie is, maar een aangelegenheid van de ratio. Derhalve is het enkele feit dat je gelooft bepaald geen indicatie dat je ook daadwerkelijk deskundig bent op het betreffende gebied, integendeel zou ik haast zeggen. Of is dit een te moeilijke redenering?quote:@D_Duck: Doe niet zo triest man, let it go....
[/sub]
Daar gaat dit topic niet overquote:Op maandag 18 september 2006 06:48 schreef DionysuZ het volgende:
Dan vertel mij eens, als groot deskundige op het gebied, wat de sharia zegt over het slaan van vrouwen? Uiteraard met bronvermelding.
quote:Op maandag 18 september 2006 07:52 schreef miss_sly het volgende:
Daar gaat dit topic niet over
Gaan jullie nou eens ergens anders over die sharia discussieren
Soera 4:34. De communis opinio (ook en misschien wel vooral onder de islamitische rechtsgeleerden) is dat hierin gelezen kan worden dat de vrouw geslagen mag worden door de man.quote:Op maandag 18 september 2006 06:48 schreef DionysuZ het volgende:
Dan vertel mij eens, als groot deskundige op het gebied, wat de sharia zegt over het slaan van vrouwen? Uiteraard met bronvermelding.
quote:Op woensdag 20 september 2006 01:08 schreef NanKing het volgende:
Diederick, ben je nachtblind?
Ik wil toch helemaal geen gelijk halen, ik geef slechts antwoord op een vraag.quote:het siert de mens als zij (in dit geval hij) niet altijd gelijk moet en wil en zal halen
*kuch*quote:Op woensdag 20 september 2006 01:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Soera 4:34. De communis opinio (ook en misschien wel vooral onder de islamitische rechtsgeleerden) is dat hierin gelezen kan worden dat de vrouw geslagen mag worden door de man.
quote:Op maandag 18 september 2006 07:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over
Gaan jullie nou eens ergens anders over die sharia discussieren
Inderdaad, dit is een vrouwen-adoratie-topicquote:
"Ons"?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar in werkelijkheid vindt je ons best lief... Soms... Toch?
Ik behoor bij het kamp van de busteloosheid, hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
De wereld is immers verdeeld in twee kampen: wij en jullie. En ik mag jullie wel
Die mag ik ook welquote:Op woensdag 20 september 2006 10:05 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ik behoor bij het kamp van de busteloosheid, hoor.
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is een vrouwen-adoratie-topic
Sta mij toe u voor te gaan in deze dienst van de linkse kerk:![]()
![]()
Vrouwenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet deskundiger. Om rechtsstelsels/wetten/voorschriften e.d. écht te kunnen lezen/begrijpen moet je jurist zijn, en dat ben jij niet.
Is dat een diploma van een toonaangevende rechtsgeleerde school? Dan ben ik trouwens nog niet onder de indruk van je kennis, want iedere jurist (ja, ook moslimjuristen) weet dat het recht altijd geinterpreteerd moet worden, en waar geinterpreteerd wordt, daar ontstaan meningsverschillen. En ik vind je manier van discussieren ook niet echt je dat, je roept direct "wat weet jij er van". Dat zijn geen overtuigende argumenten.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben dus wel een moslim, arabischtalig, en ja laat ik nu eens papieren hebben dat ik een Fiqh(jurispudentie) diploma heb. Baggeraar, je weet niet eens wie je tegenover je hebt, je kent me niet, kom je lullen
Voeg me eens toe, of mail me, voor Sly gaat flippenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Is dat een diploma van een toonaangevende rechtsgeleerde school? Dan ben ik trouwens nog niet onder de indruk van je kennis, want iedere jurist (ja, ook moslimjuristen) weet dat het recht altijd geinterpreteerd moet worden, en waar geinterpreteerd wordt, daar ontstaan meningsverschillen. En ik vind je manier van discussieren ook niet echt je dat, je roept direct "wat weet jij er van". Dat zijn geen overtuigende argumenten.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, ook bij een horoscoop of andere persoonlijkheidsanalyse vindt men zichzelf vaak in algemene vleierij
Ah, je voelt wel voor een intellectuele discussie? Mooi, zal eens kijken wanneer ik daar tijd voor kan vrijmaken.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voeg me eens toe, of mail me, voor Sly gaat flippen
Sure, altijd.. verder kap ik hier met het onderwerp in dit topic.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ah, je voelt wel voor een intellectuele discussie? Mooi, zal eens kijken wanneer ik daar tijd voor kan vrijmaken.
jaloezie is het probleem. en niet alleen bij vrouwen.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:41 schreef weathergirl het volgende:
Het zijn juist de vrouwen die zichzelf én andere vrouwen niet op waarde schatten en zichzelf en elkar continu afkraken. Hoe zit dat toch?
Lijden is in deze context met een lange ij denk ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:46 schreef pmb_rug het volgende:
ik vind dat vrouwen in veel gevallen leiden aan een chronisch minderwaardigheids complex. sommige verhullen dit door bijdehand te doen, maar dit is eigenlijk altijd ongepast en irritant.
verder zijn het kanjers
Ja hagiografisch geschrift. Maar door ' heeft niet met verdorven kanten van de vrouw te maken gehad' (in combinatie met dingen in FuifDuif-topics) leek het wat als een frustratie over te komenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mens, wat hier boven staat is een hagiografisch geschrift. Vrouwen zijn net mannen, ze kunnen ook slechte kanten hebben
. Wat mijn bijdrages in de Fuifduif topics ermee te maken hebben snap ik trouwens niet.
Die mannen met een grote bek zijn imo niet onzeker, maar vooral ongeinteresseerd in enige vorm van intellect.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:41 schreef weathergirl het volgende:
Vrouwen zijn veel sterker dan ze zelf denken!
De meeste mannen met een grote bek over vrouwen zijn gewoon vreselijk onzeker over hoe ze met vrouwen om moeten gaan.
Gemiddeld rond de 16 cm, soms wat meer soms wat minderquote:En dat verbergen ze dan maar met van die holle frasen als 'zaad lozen en doorlopen.' Hoe weinig diepgang kun je hebben.
Bij mij in de omgevingen zeggen ze dan: Meiden zijn mietjes maar moeders zijn helden.quote:Daarentegen zijn er ook veel mannen die van vrouwen houden en dat ook duidelijk laten blijken. Ook dat ze vrouwen en hun kracht bewonderen. De gemiddelde man die bij een bevalling aanwezig is geweest bijvoorbeeld.
Dat is volgens mij (m) een noodzakelijk kwaad wat door de vrouwen zelf is ontworpen.quote:Het zijn juist de vrouwen die zichzelf én andere vrouwen niet op waarde schatten en zichzelf en elkar continu afkraken. Hoe zit dat toch?
vrouwendagen, vrouwenverenigingen, emancipatiebewegingen. allemaal klinklare onzin in een tijd waar vrouwen simpelweg dezelfde rechten en kansen hebben als mannen.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:40 schreef pfaf het volgende:
Ik volg het niet helemaal meer sinds Weathergirls post. Hoezo lijden vrouwen aan een minderwaardigheidscomplex en onderschatten ze zichzelf? Kan iemand dit concreter maken, want ik herken er niets in...
TS begint zijn post met te stellen dat vrouwen zichzelf vaak te kort doen (of iets in die geest). Om vervolgens in een adorerende opsomming te verzanden.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:40 schreef pfaf het volgende:
Ik volg het niet helemaal meer sinds Weathergirls post. Hoezo lijden vrouwen aan een minderwaardigheidscomplex en onderschatten ze zichzelf? Kan iemand dit concreter maken, want ik herken er niets in...
Geen discussiepunt, een filosofie!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef het_fokschaap het volgende:
ben je verliefd ?
zo niet, wat is het discussiepunt in dit topic ?
Een man is onderweg met zijn zoon van huis naar een beurs in de RAI. Onderweg krijgen ze een ongeluk en ze belanden beiden in het ziekenhuis. De zoon is er slecht aan toe en moet direct geopereerd worden. De vader van de zoon ligt op de eerste hulp met schaafwonden. De chirurg komt de operatiekamer binnen, kijkt op de tafel en roept ontsteld: 'Dat is mijn zoon!'.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:53 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
vrouwendagen, vrouwenverenigingen, emancipatiebewegingen. allemaal klinklare onzin in een tijd waar vrouwen simpelweg dezelfde rechten en kansen hebben als mannen.
Het duurde bij mij bijna een halve minuut voor het kwartje viel.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:58 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Een man is onderweg met zijn zoon van huis naar een beurs in de RAI. Onderweg krijgen ze een ongeluk en ze belanden beiden in het ziekenhuis. De zoon is er slecht aan toe en moet direct geopereerd worden. De vader van de zoon ligt op de eerste hulp met schaafwonden. De chirurg komt de operatiekamer binnen, kijkt op de tafel en roept ontsteld: 'Dat is mijn zoon!'.
Als je ook maar één seconde moet nadenken over de clou, dan zijn al die dingen die jij noemt nog láng niet overbodig.
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:58 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Een man is onderweg met zijn zoon van huis naar een beurs in de RAI. Onderweg krijgen ze een ongeluk en ze belanden beiden in het ziekenhuis. De zoon is er slecht aan toe en moet direct geopereerd worden. De vader van de zoon ligt op de eerste hulp met schaafwonden. De chirurg komt de operatiekamer binnen, kijkt op de tafel en roept ontsteld: 'Dat is mijn zoon!'.
Als je ook maar één seconde moet nadenken over de clou, dan zijn al die dingen die jij noemt nog láng niet overbodig.
Hoezo?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:20 schreef mariaslittleelbows het volgende:. Och och, salonfeministe.
Ik niet snap?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:58 schreef weathergirl het volgende:
[..]
He ik heb inderdaad wel eens met zekere vrouwen met wat minder positieve kanten te maken gehad (dat bleek overigens niet meteenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:33 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Ja hagiografisch geschrift. Maar door ' heeft niet met verdorven kanten van de vrouw te maken gehad' (in combinatie met dingen in FuifDuif-topics) leek het wat als een frustratie over te komen![]()
Wat zou dat dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:53 schreef Sargon het volgende:
vrouwen perfect, haha ik raad iedereen aan om eens een hbo opleiding te doen waarbij je in projectgroepen zit met alleen vrouwen. Ja ik was erbij
De genialiteit!!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:49 schreef Sargon het volgende:
[..]
dan kom je erachter dat we allemaal maar mensen zijn
He verdorie.. Ik zat te hopen op een heel verhaal, is het een wijsheid die een paar tientallen jaar geleden al is bedacht.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:49 schreef Sargon het volgende:
[..]
dan kom je erachter dat we allemaal maar mensen zijn
behalve mijn vriendin die is namelijk perfect, voor de rest haat ik vrouwen sindsdienquote:Op woensdag 27 september 2006 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
He verdorie.. Ik zat te hopen op een heel verhaal, is het een wijsheid die een paar tientallen jaar geleden al is bedacht.
Onderbouwt hij dat ook nog een beetje?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:05 schreef partyyboyy het volgende:
Lees dit boek eens:
De kunst van het verleiden - Arthur Schopenhauer
http://www.felix-en-sofie.nl/cgi-bin/dbp.cgi?db=bp&ID=210
Zinnen als:
Een vrouw is een groot kind: een soort tussenfase tussen kind en man, die de eigenlijke mens is.
![]()
Nee, een indicatie dat mannen stom zijn en vrouwen niet begrijpen zonder een handleidingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:01 schreef onemangang het volgende:
Een indicatie dat vrouwen complexer zijn en meer gebruiksaanwijzing nodig hebben of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |